دکوراسیون

نصب آینه روی کاغذ دیواری

نصب آینه

استفاده از آینه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختن دکوراسیونی شیک و زیبا برای منزلتان می‌باشد، با نصب آینه بر دیوار‌های مختلف منزل باعث روشنایی و همچنین بزرگ‌تر به نظر رسیدن منزل خود شوید. نصب آینه روی کاغذ دیواری موضوعی است که ما در این نوشته دنبال می‌کنیم.

اگر به دنبال ساختن دکوراسیون داخلی خاص و مدرن هستید، نصب آینه در منزل را در اولویت کار خود قرار‌دهید. می‌توانید برای این کار از آینه‌های دلفین استفاده کنید، این آینه‌ها در طرح‌های مختلف و گوناگونی وجود‌ دارند، آینه‌های دلفین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ماندگاری بالایی که دارند آن‌ها را به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کرده است. نصب آینه روی کاغذ دیواری، روی گچ، روی کاشی، روی ام‌دی‌اف و … به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد کافیست با حوصله و دقت کار خود را انجام دهید که به نتیجه مطلوب خود برسید.

نصب آینه روی کاغذ دیواری

ممکن است پیش بیاید که از مدل کاغذ دیواری منزلتان خسته شده باشید و به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود بیفتید، استفاده از آینه‌ها برای این کار بسیار مناسب است. می‌توانید با نصب آینه به کاغذ دیواری خود روح و جان تازه‌ای ببخشید. با توجه به نوع آینه‌ای که دارید ‌می‌توانید نصب آینه روی کاغذ دیواری را با توجه به سلیقه خود انجام دهید، توجه به نوع آینه، یک تکه یا چند تکه بودن آینه، مکان دقیق نصب آینه و … از نکاتی است که باید به آن‌ها توجه شود.

قبل از نصب روی کاغذ دیواری محل دقیقی که قرار است آینه را به آن وصل کنید، مشخص کنید. نصب آینه‌ها معمولا نزدیک کمد‌ها، روی ظرفشویی، در اتاق خواب، راهرو، در سرویس بهداشتی و … انجام می‌گیرد و موجب روشنایی بیش‌تر آن محل می‌گردد.

آینه بدون قاب دلفین مدل MQ 50

برای نصب آینه روی کاغذ دیواری یا دیوار ابتدا سبک مناسب آینه را انتخاب کنید

نصب آینه‌ی قاب‌دار برای اتاق خواب مناسب است زیرا می‌توانید آن را با کمد، تخت و سایر وسایل اتاق که می‌شود هماهنگ کنید؛ اگر کمد و تخت شما چوبی است از آینه قاب‌دار چوبی استفاده کنید. می‌توانید آینه را با رنگ کاغذ دیواری اتاق نیز هماهنگ کنید. نصب آینه بدون قاب بیشتر برای داخل حمام ، سرویس بهداشتی و ورودی استفاده می‌شود.

نصب آینه تراش‌دار بر روی قسمتی از دیوار یا کاغذ دیواری پذیرایی یا راهرو

اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشت برش استاندارد و تراش مناسب آینه‌ها می‌باشد، اگر به صورت استاندارد و دقیق برش نخورده باشند در نصب آینه دچار مشکل می‌شوید و کار نهایی زیبا و تمیزی نخواهید داشت.

بعد از در اختیار داشتن آینه‌هایی با برش ظریف و مناسب، می‌توانید کار نصب روی کاغذ دیواری را آغاز کنید.

برای نصب روی کاغذ دیواری از چسبی که مخصوص نصب آینه است استفاده‌ کنید زیرا در ساختارشان اسید ندارند؛ استفاده از چسب‌های دیگر به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود زیرا دارای اسید هستند و این اسید با گذر زمان جیوه آینه را از بین می‌برد و موجب پوسیدگی و خراب شدن آینه می‌گردد.

برای نصب آینه روی کاغذ دیواری؛ یا به طور کلی‌تر نصب آینه‌های تراش‌دار بر روی دیوار یا کاغذ دیواری: از یکی از گوشه‌های دیوار شروع به نصب‌کردن کنید سپس چهار قسمت از پشت آینه را چسب بزنید؛ اگر آینه دارای قطعات بزرگ بود چسب زیاد و اگر قطعاتش کوچک بود از چسب کم‌تری استفا‌ده کنید. سپس بر‌اساس طراحی که از قبل برای آن قسمت آماده کردید شروع به چسباندن قطعات آینه کنید. به این نکته توجه کنید که بین قطعات آینه نباید هیچ‌گونه درز یا شکافی باشد.

در نصب آینه روی کاغذ دیواری مراقب باشید که لبه‌های کناری آینه‌ها در اثر برخورد یا ضربه لب‌پر نشوند، لب‌پر شدن باعث ایجاد درز در کار می‌شود که ظاهر زیبایی ندارد. بعد از پایان کار و بعد از نصب تمام قطعات آینه تازه متوجه زیبایی خیره‌کننده‌ای که توسط آینه‌ها ایجاد کردید، خواهید شد. دکوراسیونی جذاب که بدون شک هرگز از آن خسته نخواهید‌شد.

برای نصب بهتر است از آینه‌های دلفین استفاده کنید ، این آینه‌ها بسیار محکم و با‌دوام هستند و بهترین گزینه برای شما به‌حساب می‌آیند.

آینه بدون قاب دلفین کد MQ 50

آینه‌کاری

در آینه‌کاری تمام دیواری که مد‌نظر دارید با آینه پوشیده می‌شود و باعث به‌ وجود‌ آمدن فضایی بسیار زیبا و خاص در منزلتان می‌شود؛ فضایی که باعث آرامش ذهنی و روحیه‌ی بالا در شما می‌شود، فضایی مدرن که توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

این نکته را مد‌نظر داشته باشید که نصب آینه روی کاغذ دیواری برای آینه کاری چندان مناسب نیست و اگر امکانش بود، می‌توانید کاغذ دیواری را جدا کنید و آینه‌ها را به دیوار مربوطه بچسبانید.

برای نصب آینه حتما به رنگ آن توجه کنید و رنگی متناسب با محیط داخلی و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید؛رنگ‌های مختلفی از آینه‌ها در بازار وجود‌دارد که به راحتی می‌توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب و تهیه‌کنید مانند: آینه طلایی، آینه عسلی، آینه برنزی و …

مکان ‌هایی که برای آینه کاری استفاده می‌شوند

  • آینه‌کاری بر روی دیوار: نصب آینه بر روی دیواری که خالی مانده باعث روح بخشیدن به آن دیوار و آن فضا می‌شود.
  • آینه‌کاری بر روی سقف: نصب آینه بر روی سقف باعث به وجود‌آمدن جلوه‌ای خاص و زیبا از کف منزل و فرش‌هایتان می‌شود و اگر همراه با نور‌پردازی سقفی باشد زیبایی خیره‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد و دکوارسیون منزلتان را به دکوراسیونی خاص تبدیل می‌کند.
  • آینه کاری حاشیه‌ای: نصب آینه در قسمت‌های کوچک و حاشیه یک فضا یا وسیله باعث جلوه دادن به آن می‌شود، جلب توجه بیش‌تری می‌کند و به زیبایی آن می‌افزاید. معمولا دور ستون‌ها، اطراف شومینه، دور سقف و … به‌کار برده‌ می‌شود.

به طور کلی نصب روی کاغذ دیواری زیبایی بیش‌تری دارد. برای نصب آینه در تمامی قسمت‌های منزل، مخصوصا برای نصب آینه روی کاغذ دیواری از انواع آینه‌های دلفین استفاده کنید.

آینه‌های دلفین قابل استفاده در تمام قسمت‌های منزل می‌باشند، تنوع در ساخت و کیفیت بسیار بالای آن‌ها باعث شده است که این آینه‌ها مورد پسند همگان با هر نوع سلیقه‌ای واقع شوند.

با خرید از محصولات دلفین؛ خریدی راحت، ایمن و بی‌نظیر را تجربه کنید و محیط منزلتان را به محیطی زیبا و شیک تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *