حمام و سرویس بهداشتی

نکات مهم درباره خرید ست آینه و باکس

ست آینه و باکس

منزل همه‌ی افراد از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است. ممکن است در تعداد اتاق خواب‌ها و اندازه با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما در داشتن آشپزخانه، دستشویی، حمام و … با یکدیگر مشترک هستند و همه‌ی منزل‌ها این قسمت‌ها را دارند. درست است که محیط‌هایی مانند حمام و دستشویی در اندازه‌های کوچک‌تری نسبت به بقیه قسمت‌ها ساخته شده‌اند اما اهمیت بسیار بالایی دارند و همواره باید به دکوراسیون آن‌ها توجه کنید و آن را جدی بگیرید. به طور مثال با خرید ست آینه و باکس ، خرید کابینت روشویی و … می‌توانید یک دکوراسیون زیبا بسازید.

تنوع بالای محصولات بهداشتی باعث شده است که هر کسی با توجه به وسایلی که در سرویس بهداشتی دارد و سلیقه‌ی خود هر کدام از این محصولات را که دوست داشته باشد تهیه می‌کند و از آن استفاده می‌کند. به طور مثال اگر کابینت روشویی شما سفید است، می‌توانید هنگام خرید ست آینه و باکس رنگ سفید آن را انتخاب کنید که وسایل شما با یکدیگر هماهنگ باشند و زیبایی محیط سرویس بهداشتی شما چند برابر شود.

ست آینه و باکس یک وسیله‌ی بسیار شیک و کاربردی می‌باشد که امروزه استفاده‌ی فراوانی دارد و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. قرار گرفتن آینه در کنار باکس هم‌رنگ خود که دارای طراحی یکسانی هستند ، کار بسیار زیبا و خلاقانه‌ای می‌باشد.

برای خرید ست آینه و باکس به سراغ ست آینه و باکس دلفین بروید که با طراحی‌های گوناگون و زیبایی که دارد، توجه همه را به خود جلب کرده است. طراحی زیبا، ماندگاری بالا و تنوع در رنگ آینه و باکس دلفین باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.

آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۹۴

مزیت‌های خرید ست آینه و باکس

  • دقت داشته باشید که از آینه و باکس فقط در سرویس‌های بهداشتی استفاده نمی‌شود، بلکه می‌توانید در هر قسمت از منزل که دوست داشتید آن را نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
  • با خرید ست آینه و باکس برای دستشویی منزل خود، وسایل بهداشتی خود را از آلودگی‌ها دور کنید و با خیالی آسوده وسایل خود را داخل باکس آن قرار دهید.
  • با خرید ست آینه و باکس همواره محیطی منظم و مرتب داشته باشید و لوازم خود را در معرض دید قرار ندهید که باعث بهم ریختگی محیط نشود.
  • نصب کردن ست آینه و باکس کار سختی نیست و به تنهایی می‌توانید آن را در هر قسمت که دوست داشتید نصب کنید.
  • می‌توانید از ست آینه و باکس هماهنگ با کابینت روشویی استفاده کنید یا اینکه آن‌ها را با یکدیگر تهیه کنید. به طور مثال ست آینه و باکس و کابینت روشویی دلفین که زیبایی حیرت انگیزی دارد، دارای رنگ یکسان، طراحی یکسان، جنس یکسان و کیفیت بی‌نظیری هستند که ماندگاری آن‌ها را بالا می‌برد.
  • با خرید ست آینه و باکس، دکوراسیون محیط خود را مدرن و زیبا کنید.
  • وجود ست آینه و باکس باعث تمیزی و زیبایی محیط  شما می‌شود زیرا تمیز کردن آینه و باکس کار بسیار راحتی می‌باشد.
  • هم از آینه برای دیدن خود و انجام کارهای شخصی استفاده می‌کنید هم اینکه یک باکس زیبا برای قرار دادن وسایل خود دارید.

آشنایی با خرید ست آینه و باکس

اگر قصد خرید ست آینه و باکس مناسب برای سرویس بهداشتی خود دارید باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها کار خرید ست آینه و باکس را انجام دهید. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

ابعاد

هنگام خرید ست آینه و باکس برای سرویس بهداشتی خود همواره به این نکته توجه داشته باشید که ابعاد آینه و باکس با ابعاد سرویس بهداشتی و روشویی شما تناسب داشته باشد. به طور مثال اگر محیط دستشویی شما بزرگ است و جای کافی دارد ، می‌توانید از یک کابینت روشویی  با اندازه بزرگ و آینه و باکس بزرگ استفاده کنید که جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اندازه‌ی ست آینه و باکس با کابینت روشویی زیر آن تناسب داشته باشد. اگر روشویی و کابینت روشویی شما دارای سایز کوچک بود باید ست آینه و باکس کوچک تهیه کنید که با یکدیگر هماهنگ باشند و دکوراسیونی زیبا بسازند. ست آینه و باکس دلفین در اندازه‌های مختلفی ساخته شده است و شما می‌توانید به راحتی سایز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

جنس

هنگام خرید ست آینه و باکس برای سرویس بهداشتی همواره باید به جنس آن دقت کنید. با توجه به مرطوب بودن این مکان باید از جنس ضد آب و مقاوم برای این مکان استفاده شود که بعد از گذشت زمان آسیب نبیند. پیشنهاد ما به شما خرید ست آینه و باکس دلفین می‌باشد. این نوع آینه و باکس با توجه به در نظر گرفتن محیط و تحت نظر کارشناسان با تجربه ساخته شده است، برای ساخت ست آینه و باکس دلفین از مرغوب‌ترین مواد سازنده استفاده شده است، بدنه‌ی آینه و باکس دلفین از جنس پی وی سی مرغوب می‌باشد که کاملا ضد آب است ، مقاومت بالایی دارد ، وزن آب سبک است و زیبایی خیره کننده‌ای دارد.

قابلیت شست و شو

با توجه به محیط سرویس بهداشتی که معمولا آلوده است باید به این نکته دقت داشته باشید که حتما ست آینه و باکس قابلیت شست و شو داشته باشید که بدون نگرانی از خراب شدن آن، بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. با خرید ست آینه و باکس دلفین از این مورد هم خیالتان راحت باشد زیرا همانطور که گفته شد آینه و باکس‌هایی که مخصوص سرویس بهداشتی هستند را از جنس پی وی سی ساخته‌اند که به راحتی بتوانید آن را بشویید و هرگز منتظر خراب شدن آن نباشید. ماندگاری بالای ست آینه و باکس دلفین باعث شده است که همراه خوب و همیشگی برای شما باشد و همواره از آن استفاده کنید.

رنگ

درست است که معمولا هنگام خرید ست آینه و باکس، رنگ سفید آن را انتخاب می‌کنند، اما آینه و باکس‌ها در رنگ‌های مختلفی ساخته شده‌اند که می‌توانید با توجه به رنگ کاشی‌ها، کابینت روشویی و … رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید که با سایر وسایل هماهنگ باشد و جلوه‌ای خاص به محیط ببخشد. اگر قصد خرید ست آینه و باکس برای اتاق خواب خود را دارید، می‌توانید رنگ آن را با رنگ تخت خواب و کمد خود هماهنگ کنید و زیبایی خیره کننده‌ای بسازید که توجه همگان را به خود جلب کند.

آینه و باکس دلفین در رنگ‌های زیبایی ساخته شده‌اند که قابلیت هماهنگ شدن با هر نوع رنگی را دارند. ممکن است فکر کنید که آینه و باکس‌های رنگی ضد آب نیستند اما اینطور نیست و آن‌ها از ورقه‌های ضد آب ساخته شده‌اند.

آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۳۷

طراحی

هنگام خرید ست آینه و باکس به طراحی‌های مختلف آن توجه کنید زیرا انتخاب آن بستگی به نظر شخصی و سلیقه شما دارد.

ست آینه و باکس دلفین در طراحی‌های بسیار متنوع و زیبا ساخته شده است که همگی بسیار زیبا و مدرن طراحی شده‌اند.

برای خرید ست آینه و باکس دلفین، به سایت دلفین ایران مراجعه کنید و در قسمت جستجو در صفحه‌ی اصلی آینه و باکس را جستجو کنید. در آن قسمت انواع آینه و باکس را خواهید دید که تمام ویژگی‌های آن‌ها هم نوشته شده است و با حوصله و دقت می‌توانید آینه و باکس مورد نظر خود را سفارش دهید.

گاهی اوقات ممکن است چند مدل آینه و باکس را انتخاب کنید و برای چند قسمت از منزل خود سفارش دهید. با توجه به طراحی‌های بسیار زیبا ، معمولا پیش می‌آید که مشتریان گرامی چند نوع از آینه و باکس‌ها سفارش می‌دهند.

معمولا در طراحی انواع آینه و باکس ، باکس در سمت راست آینه قرار دارد و آینه در سمت چپ می‌باشد.

انواع آینه و باکس دلفین

همانطور که گفته شد آینه و باکس‌های دلفین در مدل‌های جذاب و زیبایی ساخته شده‌اند که به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

آینه گرد و باکس

این مدل بسیار زیبا و خاص طراحی شده است به این صورت که آینه‌ی مورد نظر گرد می‌باشد و در سمت راست باکس قرار دارد که اندازه‌ی بلندی باکس و بلندی آینه کاملا یکسان می‌باشد. اینکه آینه به صورت گرد طراحی شده است و باکس آن مستطیل است باعث به وجود آمدن یک تضاد زیبا شده است که همواره توجه همگان را به خود جلب می‌کند. جنس این نوع از آینه و باکس پی وی سی می‌باشد.

ست آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۵۵

طراحی متفاوت

اگر به دنبال خرید ست آینه و باکس متفاوت هستید این نوع برای شما بسیار مناسب می‌باشد. در این نوع آینه و باکس، باکس در سمت چپ قرار گرفته است و آینه در سمت راست می‌باشد. شاید فکر کنید که این تفاوت مهمی نیست اما اگر به مدل‌های دیگر آینه و باکس دقت کنید متوجه خواهید شد که با همه‌ی آن‌ها تفاوت دارد و همین تفاوت باعث خاص بودن آن شده است. این نوع هم از جنس پی وی سی ساخته شده است.

آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۶۲

آینه و باکس طرح چوبی

شاید با دیدن آن فکر کنید که از جنس چوب ساخته شده است اما اینطور نیست و از جنس پی وی سی ساخته شده است. لایه‌ی بالایی آن هم از پی وی سی می‌باشد و قابل استفاده در اتاق‌ها و محیط سرویس بهداشتی است.

با خرید ست آینه و باکس دلفین ، همراهی همیشگی یک محصول را تجربه کنید.

آینه و باکس دلفین مدل WD-1024

دیدگاهی در مورد “نکات مهم درباره خرید ست آینه و باکس

  1. مدیر گفت:

    خوشحالیم مطلب براتون مفید بوده. بله محصولات دلفین در سایت های مختلفی به فروش می رسه. تفاوت خرید از سایت دلفین ایران این هست که شما خریدتون رو مستقیما از تولیدکننده محصوات انجام میدید. هر محصولی که نیاز دارید هم میتونید از طریق سایت سفارش بدید و هم با پشتیبانی در ارتباط باشید.

  2. مدیر گفت:

    سلام
    در صورت سفارش از سایت دلفین محصول بدون واسطه به دست شما میرسه. سایت های مختلفی محصولات شرکت ما رو می فروشند. هم امکان ثبت سفارش در سایت رو دارید و هم می تونید تماس تلفنی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *