دکوراسیون

همه چیز درباره تزیین آینه بدون قاب

آینه بدون قاب

آینه بدون قاب باعث می‌شود که پوشش آینه به حداکثر برسد و همچنین فضا استفاده بیشتری را از آینه می‌برد. آینه بدون قاب طراحی درجه یک و بسیار عجیبی دارد و از نظر ظاهری بسیار جذاب و خاص است چون برخلاف اکثر آینه‌ها خبری از قاب در اطرافش نیست. آینه بدون قاب دلفین به دلیل کیفیت بالا و شفافیت بسیار زیادی که دارد گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید شما به حساب می‌آید. شاید دوست داشته‌باشید که به تزیین آینه بدون قاب خود بپردازید و آن‌را مقداری تغییر دهید ، با این کار طبق نظر و سلیقه‌ی خود می‌توانید زیبایی آینه را دوچندان کنید و آینه‌ای خاص بسازید.

تزیین آینه بدون قاب

برای تزیین آینه بدون قاب در منزل راه ‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانید با کمترین هزینه و بدون خرید وسایل گران‌قیمت، طبق نظر و سلیقه خود این کار را با دقت و حوصله انجام دهید. با وسایلی ساده و در دسترس می‌توانید آینه خود را به بهترین شکل تزیین کنید.

آینه بدون قاب دلفین به تنهایی زیبایی خاص خود را دارد حال با تزیین کردن به زیبایی آن افزوده شده و به یک آینه زیبا‌تر تبدیل می‌شود.

ایده‌هایی برای تزیین آینه بدون قاب

تزیین آینه با کاموا

با استفاده از کاموا می‌توانید طرح‌ها و شکل‌های زیبایی را برای اطراف آینه بدون قاب، متناسب با ابعاد آن ببافید. رنگ کاموا و نوع بافتن آن بستگی به استعداد و سلیقه شما دارد. می‌توانید رنگ را متناسب با رنگ وسایلی که در اطراف آینه وجود دارند انتخاب کنید.

تزیین آینه با وسایل بی‌استفاده

با وسایل بی‌استفاده‌ی زیادی مانند: مهره، در قوطی نوشابه، دکمه و … می‌توانید تزیین آینه بدون قاب خود را انجام دهید فقط کافیست کمی دقت کنید و حوصله داشته‌ باشید.

تزیین آینه بدون قاب با چوب

با استفاده از تکه‌های چوبی که به وسیله اره و طبق سلیقه خود برش زدید، یک تخته‌ی چوبی در ابعادی بزرگ‌تر از ابعاد آینه و میخ‌های کوچک؛ ابتدا آینه را در مرکز تخته‌ی چوبی قرار دهید و دور آینه بدون قاب را با مداد روی تخته مشخص کنید، می‌توانید اطراف تخته را با استفاده از رنگ‌هایی که دوست دارید ابتدا رنگ بزنید سپس قطعه‌های چوبی که برش زدید را طبق سلیقه خود اطراف تخته بچینید و به وسیله چسب یا میخ به تخته وصل کنید.

تزیین آینه بدون قاب با چوب

تزیین آینه با نخ کنفی

با استفاده از نخ‌های کنفی که وجود دارند، طبق سلیقه خود از نخ‌های کنفی نازک یا ضخیم استفاده کنید و با استفاده از چسب  آن‌ها را دور آینه بدون قاب بپیچید و یک آینه‌ی ساده و شیک بسازید.

تزیین آینه بدون قاب با نخ کنفی

تزیین آینه با سنگ

با استفاده از سنگ‌های کوچکی که همه جا یافت می‌شوند، نخ کنفی، تخته‌ی محکمی که ابعادش بزرگ‌تر از ابعاد آینه باشد و چسب می‌توانید آینه بدون قاب خود را زیبا‌تر از قبل کنید، به این صورت که ابتدا آینه را در مرکز تخته قرار دهید سپس دور تخته و دور آینه را یک دور با استفاده از نخ کنفی بپیچید بعد از آن سنگ‌ها را با دقت و حوصله روی تخته چسب بزنید طوری که تمام فضای بین دو نخ کنفی پر از سنگ شود سپس می‌توانید برای زیبایی بیش‌تر کار به وسیله‌ی براق کننده‌ها روی سنگ‌ها را براق کنید.

تزیین آینه بدون قاب با سنگ

تزیین آینه با صدف

با استفاده از صدف‌های بزرگ و کوچک، گوش ماهی و … می‌توانید شروع به تزیین آینه بدون قاب خود کنید. کافی است با استفاده از چسب شروع به چسباندن صدف‌ها کنید و طبق نظر خود می‌توانید فقط پایین آینه یا تمام اطراف آینه را تزیین کنید، با ساده‌ترین وسایل می‌توانید زیبا‌ترین آینه‌ها را در دکوراسیون خود داشته‌ باشید.

تزیین آینه با سی‌دی

امروزه که کاربرد سی‌دی‌ها نسبت به گذشته کمتر شد‌ه است می‌توانید با استفاده از سی‌دی‌ها و سلیقه خود آینه بدون قاب منزلتان را تزیین کنید. ابتدا باید سی‌دی ها را به تکه‌های ریز تقسیم کنید برای اینکه به راحتی شکسته شوند می‌توانید یک قابلمه‌ی پر از آب را روی حرارت بگذارید تا زمانی که جوش بیاید سپس آن را از روی حرارت بردارید و سی‌دی‌ها را حدود ده دقیقه در داخل قابلمه بگذارید بعد از این کار می‌توانید به وسیله‌ی یک قیچی سی‌دی‌ها را به شکلی که دوست دارید برش بزنید سپس مانند قسمت‌های قبل آینه را روی یک تخته محکم بزرگ‌تر از آینه قرار داده و شروع به چسباندن قطعه‌های سی‌دی در اطراف آینه کنید.

تزیین آینه با آینه شکسته

آینه بدون قاب را به‌وسیله تکه‌های شکسته آینه‌های قدیمی‌تر می‌توانید به راحتی تزیین کنید. نحوه‌ی چیدن تکه‌های آینه مطابق با نظر و سلیقه خودتان است می‌توانید یک اثر هنرمندانه بسازید و با دیدن آن لذت ببرید.

تزیین آینه بدون قاب با آینه شکسته

تزیین آینه با ویترای

ویترای یا همان نقاشی روی شیشه یک هنر بسیار زیبا و جذاب می‌باشد که به صورت زیر انجام می‌گیرد: در ابتدا به وسیله‌ی قلم‌مو و گواش سفید طرح مد نظرتان را اطراف آینه بکشید، سپس با استفاده از خمیر دور‌گیر روی تمام خطوطی که رسم کردید را دور‌گیری کنید و به مدت 24 ساعت آن را بگذارید که کاملا خشک شود، سپس شروع به رنگ زدن قسمت‌های درونی طرح کنید. بعضی از قسمت‌ها که می‌خواهید پررنگ باشد را به وسیله قطره‌چکان قطره قطره رنگ بریزد.

تزیین آینه بدون قاب با ویترای

تزیین آینه با گل خشک

می‌توانید به وسیله‌ی گل‌هایی که خشک‌کردید دور آینه بدون قاب را با گل‌های رنگارنگ و زیبا تزیین کنید جلوه‌ای که گل‌ها دارند موجب زیبایی بیشتر محیط منزلتان می‌شود.

علاوه‌بر مواردی که گفته ‌شد به روش‌های دیگری هم می‌توانید به تزیین آینه بدون قاب خود بپردازید. آینه بدون قاب دلفین که یکی از بهترین‌ محصولات از نظر کیفیت و زیبایی می‌باشد بسیار برای این کار مناسب است زیرا با توجه به جنس عالی و شفافیت بالایی که دارد هنگام کار کردن و تزیین اطراف آن آسیبی نمی‌بیند و با خیالی راحت و مطمئن می‌توانید کار خود را انجام دهید.

آینه بدون قابل دلفین مدل R5030

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *