دکوراسیون

آشنایی با راهنمای خرید شلف دیواری

معرفی شلف دیواری

در این مقاله بعد از معرفی شلف دیواری می‌خواهیم شما را با راهنمای خرید شلف دیواری آشنا کنیم و نکات مهمی که برای خرید شلف مورد نیاز است را در اختیار شما قرار دهیم.

شلف دیواری یکی از محبوب‌ترین لوازمی می‌باشد که در همه جا کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

به طور کلی می‌توان گفت که شلف‌های دیواری همان طاقچه‌هایی هستند که امکان جابجایی دارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلفی از منزل یا محیط کار خود نصب کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که شلف دیواری می‌تواند نقش‌های مختلفی را اجرا کند.

به عنوان مثال ممکن است در آشپزخانه جا برای برخی از وسایل وجود نداشته باشد. در این صورت بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید ، نصب یک یا چند عدد شلف می‌باشد.

البته فراموش نکنید که این شلف‌ها را باید با توجه به راهنمای خرید شلف دیواری خریداری کنید که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

شلف دیواری

ممکن است دیوار اتاق خوابتان خالی باشد و بخواهید از آن برای زیبایی اتاق استفاده کنید و دکوراسیون آ‌ن را تغییر دهید.

در این صورت هم می‌توانید با نصب کردن شلف‌های تزیینی زیبایی را به اتاق خود هدیه دهید. به طور کلی می‌توان گفت که هر جا کمبود یک طاقچه را احساس کردید، می‌توانید از شلف دیواری استفاده کنید.

شلف‌های دیواری در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید در جای خاصی نصب کنید.

ممکن است تصور کنید که نصب کردن شلف‌های دیواری کار سختی می‌باشد. اما این‌چنین نیست و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌ مورد نظر خود نصب کنید.

شما می‌توانید در مقاله آشنایی با انواع طبقه دکوری و دیواری با نحوه نصب طبقه دیواری نیز آشنا شوید، همچنین ویدئو نصب شلف نیز در سایت دلفین ایران موجود است.

راهنمای خرید شلف دیواری

اگر قصد خرید شلف دیواری دارید بهتر است قبل از خرید به راهنمای خرید شلف دیواری توجه کنید و یک محصول استاندارد و مناسب بخرید که بتوانید از آن استفاده کنید.

حال نوبت به آشنایی با راهنمای خرید شلف دیواری می‌رسد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

1. ابعاد شلف دیواری

یکی از نکات مهمی که در راهنمای خرید شلف دیواری باید به آن توجه شود، ابعاد و اندازه‌ی شلف دیواری است.

ابعاد شلف باید متناسب با دیواری باشد که قرار است شلف را در آن جا نصب کنید. به طور مثال از شلف‌‌های کوچک و ظریف برای دیوارهای کوچک‌ استفاده کنید و برعکس.

2. جنس شلف دیواری

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید شلف دیواری ، توجه به جنس شلف است.

شلف‌ها جنس‌های مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. توجه داشته باشید که جنس شلف‌ها را باید متناسب با محل نصب ، سبک دکوراسیون و وزنی که قرار است تحمل کنند انتخاب کنید.

به طور مثال بهتر است از شلف‌های جنس محکم بزرگ برای پذیرایی استفاده کنید. زیرا شلف‌های بزرگ تحمل وزن لوازم سنگین مانند گلدان‌ها و مجسمه‌ها را دارند.

به طور مثال اگر قرار است از شلف‌های دیواری در محیط مرطوب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید ، بهتر است از جنس‌های ضد آب استفاده کنید که در اثر رطوبت خراب نشوند.

پس با دقت و توجه جنس شلف خود را انتخاب کنید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

3. محل نصب شلف دیواری

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در راهنمای خرید شلف دیواری وجود دارد ، توجه به محل نصب شلف می‌باشد.

زیرا همانطور که گفته شد شلف‌ها در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها برای محل خاصی مناسب است.

به طور مثال شلف‌هایی که در آشپزخانه نصب می‌شوند با شلف‌هایی که در پذیرایی نصب می‌شوند کاملا متفاوت هستند و برای هر کدام از آن‌ها از شلف‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

پس بهتر است قبل از خرید شلف‌ها ، ابتدا به محل نصب آن‌ها توجه کنید که بتوانید یک شلف مناسب خریداری نمایید.

4. توجه به روکش شلف دیواری

همه‌ی شلف‌ها دارای روکش‌هایی هستند که از آن‌ها مراقبت می‌کند.

با توجه به راهنمای خرید شلف دیواری بهتر است به نوع روکش‌ها توجه کنید و از شلف‌هایی استفاده کنید که روکش‌های محکم‌تری دارند. روکش‌ها معمولا از جنس‌های پلاستیکی ، فلزی ، ملامینه و … هستند.

توجه داشته باشید که هر چقدر جنس روکش با کیفیت‌تر و بهتر باشد ، شلف دیواری ماندگاری بیشتری دارد و مدت طولانی تری می‌توانید از آن استفاده کنید.

5. ظاهر شلف دیواری

به طور کلی می‌توان گفت که هنگام خرید هر نوع وسیله‌ای باید به ظاهر آن توجه کنید و یک وسیله‌ی زیبا بخرید.

با توجه به راهنمای خرید شلف دیواری بهتر است هنگام خرید شلف دیواری هم به ظاهر آن توجه کنید و یک شلف دیواری زیبا و خاص تهیه کنید. در سایت دلفین ایران 15 مدل طبقه و شلف دیواری معرفی شده است.

به طور مثال بهتر است رنگ شلف را با رنگ سایر وسایل خود ست کنید که دکوراسیون زیبا و خاصی داشته باشید.

شلف‌ها در مدل‌های گوناگونی ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد.

به طور مثال اگر به دنبال خرید شلف‌های تزیینی هستید بهتر است از شلف‌های چند طبقه استفاده کنید و لوازم دکوری خود را بر روی آن‌ها قرار دهید. برخی از شلف‌ها هم مخصوص گوشه‌ی دیوار هستند و برخی از دیگر به صورت ایستاده استفاده می‌شوند که انتخاب آن‌ها به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

شلف دیواری

6. قیمت شلف دیواری

قیمت شلف دیواری هم یکی از موارد راهنمای خرید شلف دیواری می‌باشد که بهتر است به آن توجه کنید.

با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید ، می‌توانید یک شلف مناسب خریداری کنید. اگر به دنبال خرید یک شلف با کیفیت با قیمت مناسب هستید ، بهتر است از تولیدی‌های معتبر خرید کنید.

زیرا خرید از تولیدی‌ها یک خرید بدون واسطه می‌باشد و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

اگر به همه‌ی مواردی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد توجه کنید ، یک شلف دیواری استاندارد و خاص خواهید داشت که می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

مزایای خرید شلف دیواری

خرید شلف دیواری با اسفاده از راهنمای خرید شلف مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • کیفیت بالایی دارند.
  • ماندگاری خوبی دارند.
  • دارای وزن ایده آل هستند.
  • برای پوشاندن عیب‌هایی که در دیوارها وجود دارد گزینه‌ی مناسبی می‌باشند.
  • تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون شما دارد و زیبایی را منزل شما هدیه می‌دهد.
  • می‌توانید در محیط کار خود هم از شلف‌ها استفاده کنید.
  • اگر شلف‌ها را طبق نکاتی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد تهیه کنید ، تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • با صرف هزینه‌ی کم می‌توانید تغییرات بزرگی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

معرفی شلف‌های دیواری دلفین

اگر قصد خرید شلف دیواری دارید و می‌خواهید به همه‌ی مواردی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد توجه داشته باشید ، بهتر است به سراغ خرید شلف‌های دیواری دلفین بروید.

شرکت دلفین یکی از محبوب‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که 50 سال در زمینه تولید محصولات بهداشتی و انواع اکسسوری فعالیت می‌کند.

شلف‌های دیواری دلفین در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند، در کیفیت و کارایی نظیر ندارند ، ماندگاری بالایی دارند.

برای ساخت آن‌‌ها از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است ، توسط پیشرفته‌ترین تجهیزات ساخته شده‌اند و ظاهری بسیار زیبا و خاص دارند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که فرآیند ساخت این شلف ها تحت نظر کارشناسان با تجربه و ماهر انجام گرفته است و در بهترین حالت ممکن ساخته شده‌اند.

انواع شلف‌ دیواری دلفین

همانطور که گفته شد شلف‌های دیواری دلفین در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند و می‌توانید با توجه به نکاتی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد یکی از آن‌ها خریداری کنید و از کیفیت و کارایی آن‌ها لذت ببرید. برخی از شلف‌های دیواری دلفین به صورت زیر می‌باشند:

1. شلف دیواری مدل deco-501

این نوع شلف دیواری دلفین شبیه به طاقچه‌های گچی ساخته شده است و دارای دو پایه می‌باشد. رنگ آن سفید است و مقاومت بسیار بالایی دارد. برای خرید آن می‌توانید به سایت معتبر دلفین ایران مراجعه نمایید.

شلف دیواری مدل deco-501
شلف دیواری مدل deco-501

2. شلف دیواری WD-10202

همانطور که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد باید به ظاهر شلف‌های دیواری هم توجه کنید و سعی کنید زیباترین شلف‌ها را خریداری نمایید.

این نوع شلف دیواری دلفین در زیبایی نظیر ندارد و در عین سادگی که دارد بسیار شیک و مدرن است. این نوع شلف دیواری بیشتر جنبه‌ی تزیینی دارد و معمولا در اتاق خواب و پذیرایی از آن استفاده می‌شود.

شلف دیواری WD-10202
شلف دیواری WD-10202

3. شلف دیواری Q-22

این نوع شلف دیواری مخصوص گوشه‌های دیوار می‌باشد و با نصب کردن آن می‌توانید بهترین استفاده را از گوشه‌های دیوار ببرید و زیبایی را به محیط خود هدیه دهید.

این نوع شلف دیواری از جنس پی وی سی ساخته شده است و ماندگاری بسیار بالایی دارد و با توجه به مواردی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد ، می‌توانید از این نوع شلف در حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. زیرا مقاومت بسیار بالایی دارد.

شلف دیواری Q-22
شلف دیواری Q-22

4. شلف دیواری WD-10209

این نوع شلف دیواری دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد ، در سه رنگ سفید ، قهوه‌ای و کرم موجود است ، کاربرد زیادی دارد و در قسمت‌های مختلفی از منزل مانند: آشپزخانه ، اتاق خواب ، پذیرایی و … می‌توانید از آن استفاده کنید.

شلف دیواری WD-10209
شلف دیواری WD-10209

با توجه به نکاتی که در راهنمای خرید شلف دیواری گفته شد ، می‌توانید یک شلف استاندارد و مناسب تهیه کنید و از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوید.

با عضویت در باشگاه مشتریان دلفین ایران می‌توانید از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید. دوستی دلفین ایران و مشتریان 50 سال است، ما در کنار شما هستیم.

دیدگاهی در مورد “آشنایی با راهنمای خرید شلف دیواری

  1. نیوخانه گفت:

    مقالتون رو خوندم شلف دیوای واقعا تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل میزاره

    1. مدیر گفت:

      ممنون از توجهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *