دکوراسیون

همه چیز درباره خرید آینه نوری

آینه نوری

امروزه برای ساختن دکوراسیونی زیبا و خاص در منزل از آینه‌ها استفاده فراوانی می‌شود وجود آینه در منزل باعث روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط می‌شود. آینه‌های دکوراتیو انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آن‌ها در قسمت خاصی از منزل کاربرد دارند یکی از جدید‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین آینه‌های دکوراتیو، آینه نوری می‌باشد که معمولا در سرویس‌های بهداشتی از آن استفاده می‌شود و از آن با نام‌های دیگری نیز مانند: آینه نور مخفی، آینه نوردار، آینه نور پردازی شده و آینه نور افکن یاد می‌شود.

آینه نوری دلفین مدل NR8050

 برای خرید آینه نوری می‌توانید به فروشگاه دلفین‌ ایران‌ مراجعه کنید و یک آینه نوری زیبا، با‌کیفیت و با‌دوام را برای منزل خود تهیه‌ کنید. با این کار فضایی شیک و زیبا را در منزل خود داشته باشید. آینه نوری دلفین دارای تراش بسیار زیبا دور آینه می‌باشد، ضخامت آن 6 میلی‌متر است ، در اندازه 50 سانتی‌متر وجود دارد، وجود دو‌شاخه و ترمینال به همراه کالا برای اتصال به برق و نوار  SMD  پر نور با عمر طولانی که موجب زیبایی چشم‌نواز این آینه می‌شود. شما می‌توانید به صورت افقی هم آن‌ را نصب کنید که این بستگی به نظر شما و مکانی که قرار است آینه را نصب کنید دارد.

آینه وسیله‌ی نوری است که نور را منعکس می‌کند ، در نظر داشته باشید که هر چیزی که نور را منعکس کند آینه نمی‌باشد. آینه‌ها در یک محدوده طول موج محدودی کار می‌کنند و انعکاس نور را فقط در همان محدوده مشخص انجام می‌دهند یکی از ویژگی‌های مهم آینه‌ها بازتاب نور در آن‌ها می‌باشد. در خرید آینه نوری توجه داشته باشید که روشنایی آن بسیار بیشتر و زیبا‌تر است زیرا علاوه بر بازتاب نوری که آینه انجام می‌دهد دارای نورپردازی مخفی نیز می‌باشد.

آینه‌های معمولی که در منزل استفاده می‌شوند از یک صفحه‌ی شیشه ای که قسمت پشت آن روکشی از نقره دارد ، ساخته‌شده‌اند و به اندازه‌ی کافی ضخامت دارد  و به راحتی تمیز می‌شوند و قابلیت شستشو دارند.

تولید آینه نوری

ابتدا با توجه به ابعادی که مدنظر است آینه را به وسیله‌ی دستگاه خاص برش می‌زنند، سپس با دستگاهی لبه‌هایش زده می‌شود، بعد از آن حاشیه دور آینه توسط دستگاه دیگری سندبلاست (مات) می‌شود و در آخر هم پشت آینه به‌وسیله‌ی ورق‌های PVC و LED ها نورپردازی می‌شود و آینه نوری مدنظر ساخته می‌شود. برای تولید آینه نوری دلفین از بهترین نوع آینه استفاده شده‌ است و مراحل تولید آن با دقت فراوان و حوصله، توسط افراد با‌تجربه و ماهر انجام شده‌ است. بعد از خرید آینه نوری دلفین متوجه این نکات خواهید‌شد و از خرید خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

انواع آینه نوری

آینه نوری کریستال

در میان تقسیم‌بندی آینه‌های شفاف که شامل سه مورد: فلوت، سوپرکلیر و کریستال می‌باشد؛ کریستال و سوپرکلیر که شفافیت بالاتری دارند برای تولید آینه نوری بکار می‌روند زیرا شفافیت بالای آینه یک اصل مهم در تولید آینه نوری به‌شمار می‌رود. خرید آینه نوری کریستال دلفین انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد زیرا شفافیت و کیفیت بالای آن باعث زیبایی بیشتر آینه شده است.

آینه نوری رنگی

آینه‌های نوری در رنگ‌های مختلفی مانند: دودی، طلایی، برنز، آبی، بنفش و … وجود دارند. هنگام خرید آینه نوری به این نکته توجه داشته باشید که رنگ آینه را مطابق با رنگ‌هایی که در فضای داخل منزلتان استفاده شده است، انتخاب کنید که هماهنگی بین رنگ‌ها در منزلتان به خوبی حفظ شود. با خرید آینه نوری رنگی دلفین از رنگ‌های زیبا و پر نور آن لذت ببرید و جلوه‌ای زیبا به منزل خود ببخشید.

آینه نوری رنگی

آینه نوری سه بعدی

برای ساخت این نوع آینه ابتدا آینه‌ی اصلی متناسب با اندازه‌‌ای که مد‌نظر است برش داده می‌شود بعد از آن تعدادی آینه که طولشان با طول آینه اصلی برابر و عرض آن‌ها 10 سانتی‌متر است را به شکل مورب به آینه اصلی می‌چسبانند. تصاویری که آینه نمایش می‌دهد به صورت سه بعدی و بسیار جذاب خواهد بود.

آینه نوری لمسی

نوع جدیدی از آینه‌های نوری وجود‌دارد که برای روشن کردن نور قسمتی که مشخص شده باید آن قسمت را لمس کرد و برای خاموش کردن همان قسمت نیز باید مجددا آن‌را لمس کرد. از مدار‌های مخصوص الکترونیکی برای ساخت این نوع آینه استفاده شده است ، این قابلیت جالب را ایجاد کرده‌اند که نسبت به سایر آینه‌ها از تنوع خاصی برخوردار باشد.

آینه نوری ریموت‌دار

در این نوع آینه  به وسیله‌ی ریموت  می‌توان: نور‌ مخفی آینه را روشن و سپس خاموش کرد، می‌توان رنگ‌های آن را تغییر داد و آن‌رنگ را با رنگ دیگری عوض کرد و همینطور افکت‌هایی که برای  نمایش نور در آن بکار‌ رفته را تغییر داد.

آینه نوری روشویی

درصد بالایی از آینه‌های نوری در سرویس بهداشتی و به عنوان آینه روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا نورپردازی مخفی آینه که روشن می‌شود دیگر نیازی به روشن کردن لامپ داخل سرویس بهداشتی نیست. می‌توانید با خرید آینه نوری روشویی دلفین فضای داخل سرویس بهداشتی خود را به فضایی لوکس تبدیل کنید.

آینه نوری حسگری

در این نوع آینه نور مخفی قسمتی که مشخص شده با تکان دادن دست در آن قسمت روشن و سپس با حرکت بعدی دست خاموش می‌شود. هنگام خرید آینه نوری حسگری باید توجه داشته باشید که قیمت این نوع از آینه نسبت به بقیه آینه‌ها بالا‌تر می‌باشد. برای ساخت این نوع آینه به زمان زیادی نیاز است زیرا برای ساخت آن باید فرآیندی پیچیده و سخت را پشت سر گذاشت. از آینه‌های نوری حسگری در خارج از کشور مانند کشور آلمان و ایتالیا نیز استفاده فراوانی می‌شود و این نوع از آینه نوری در کشور‌های اروپایی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به معرفی انواع آینه نوری برای خرید آینه نوری اطلاعات کافی را دارید و می‌توانید انتخابی کامل و درست داشته‌باشید. البته توجه به این نکته که آینه را برای چه قسمتی می‌خواهید بسیار مهم است.

با خرید آینه نوری دلفین دکوراسیونی زیبا و خاص بسازید و از نظر کیفیت بی‌نظیر محصول و ماندگاری بالای آن آسوده خاطر باشید. همچنین اگر به دنبال خرید آینه نوری برای سرویس بهداشتی منزلتان هستید در سایت دلفین‌ ایران می‌توانید به راحتی آن‌ را پیدا کرده و سفارش دهید. برای خرید آینه نوری با قیمت مناسب، آینه نوری دلفین بهترین انتخاب می‌باشد.

آینه نوری دلفین مدل NQ60

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *