دکوراسیون

همه چیز درباره آینه دکوراتیو گرد

آینه دکوراتیو

یکی از انواع آینه‌هایی که برای زیبایی محیط و تزئین دکوراسیون منزل از آن استفاده‌می‌شود آینه دکوراتیو است. آینه دکوراتیو نقش مهمی را در زیباسازی محیط منزل ایفا می‌کند و به شما در ساختن چیدمانی مدرن و کلاسیک کمک فراوانی می‌کند. آینه‌های دکوراتیو در مدل‌ها و شکل‌های مختلفی وجود‌دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن‌ها را تهیه‌ نمایید مانند: آینه دکوراتیو گرد ، مستطیلی ، لوزی ، و … که در ادامه به توضیح کامل آن‌ها می‌پردازیم.

امروزه داشتن دکوراسیون داخلی شیک و زیبا برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است و به کمک طراحان و معماران داخلی تلاش می‌کنند با بهره گیری از طرح های مختلف دکوراسیون داخلی  تغییراتی را ایجاد‌ کنند که سبب ایجاد دکوراسیونی زیبا و شیک شود، استفاده از آینه دکوراتیو یکی از مواردی است که بسیار مورد‌ توجه طراحان داخلی قرار‌گرفته‌ است که با بهره‌گیری از آن فضای داخلی را به زیبایی طراحی می‌کنند و جلوه خاصی به فضای شما می‌بخشند.

نور ، روشنایی و آینه نکات بسیار مهمی هستند که برای طراحی قسمت‌های مختلف منزل باید به آن‌ها توجه کرد، با رعایت کردن این نکات جلوه‌ و زیبایی محیط داخل منزل بیشتر می‌شود،  معمولا نصب آینه دکوراتیو در فضاهای بسته‌ی منزل، بر روی ستون‌ها و قسمت‌هایی که تو‌رفتگی دارند رواج بیشتری دارد.

همه چیز درباره آینه دکوراتیو گرد
آینه دکوراتیو لوزی

تقسیم‌بندی آینه‌های دکوراتیو

1. آینه دکوراتیو از پیش آماده شده.

به راحتی می‌توانید آن‌ها را در هر نقطه‌ای که دوست دارید نصب کنید و هر زمان که مایل بودید جای آن‌ را عوض کنید و همین‌طور دارای وزن سبکی هستند که امکان جابجایی را برای شما راحت کرده‌ است. این نوع آینه دکوراتیو معمولا به صورت طرح‌های چند تکه گرد، مستطیلی و لوزی طراحی شده‌اند.

آینه دکوراتیو گرد به صورت‌های مختلفی مانند: دایره‌های بزرگ و کوچک، دایره‌های در هم فرو‌رفته و … وجود‌ دارند. شما طبق نظر و سلیقه خود می‌توانید تکه‌ها را به هر صورتی که دوست دارید کنار یکدیگر بچینید و همین‌طور فاصله‌ی آن‌ها از یکدیگر را همان‌طور که دوست دارید تنظیم کرده و نصب کنید.

آینه دکوراتیو گرد چند تکه
استفاده از آینه دکوراتیو گرد به صورت چند تکه

2. آینه‌هایی که در محل بریده و سپس نصب می‌شوند.

شما می‌توانید این آینه‌ها را نیز مانند قبلی در هر نقطه‌ای که مایل بودید نصب کنید. معمولا این نوع آینه‌ها را در مکان‌هایی مانند سالن پذیرایی نصب می‌کنند که جلوه و شکوه خاصی را به این مکان می‌بخشد، اگر دوست دارید که دکوراسیونی پر نور داشته‌ باشید؛ آینه‌ دکوراتیو را در قسمت بالای مبلمان منزل، بالای میز ناهارخوری، بالای تلویزیون و … نصب کنید و از زیبایی که به محیط منزل می‌بخشد لذت ببرید.

آینه‌هایی که در محل بریده و نصب شدند
استفاده از آینه در دکوراسیون منزل و محل کار

آینه دکوراتیو گرد

آینه‌های دکوراتیو دلفین در طرح‌های مختلف، با رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوتی طراحی شده‌اند و دارای با کیفیت‌ترین آینه‌ها و قاب‌ها هستند که ماندگاری بسیار بالایی دارند. در آینه دکوراتیو گرد دلفین علاوه بر توجه به زیبایی قاب به شفافیت آینه و راحتی نصب آینه نیز توجه شده است.

آینه دکوراتیو گرد دلفین هم مانند سایر مدل‌های آن باعث زیباتر شدن فضای منزل‌تان می‌شود و برای داشتن دکوراسیونی شیک و خاص به شما کمک می‌کند. آینه دکوراتیو گرد امروزه طرفداران بیش‌تری را به خود اختصاص داده‌اند و به خاطر داشتن ظاهر ساده، کلاسیک و بدون زاویه‌ای که دارند هرگز از مد نمی‌افتند.

آینه دکوراتیو گرد به خاطر داشتن گوشه‌هایی نرم و شکل منحنی که دارد به محیط اطراف خود گرمای بیش‌تری می‌بخشد؛ به صورت کلی اشکال منحنی شکل و گرد آرامش‌بخش می‌باشند.

با قرار دادن یک یا چند آینه دکوراتیو گرد در منزل باعث به‌ وجود آمدن آرامش در ذهن خود شوید، آینه دکوراتیو گرد دلفین با توجه به درخشندگی و زیبایی که دارد کاربرد زیادی در زیباتر ساختن دکوراسیون منزل شما دارد.

این نکته را به خاطر بسپارید که آینه‌ها فقط جنبه‌ی تزئینی ندارند و صرفا به خاطر زیبایی طراحی نشده‌اند؛ بلکه آینه‌ها می‌توانند به عنوان راه‌حلی برای ایجاد فضای بزرگ‌تر و روشن‌تر به‌کار گرفته‌ شوند، که چگونگی این عمل به شرح زیر می‌باشد:

  • آینه های دکوراتیو با منعکس کردن نور در فضای منزل، می‌توانند باعث افزایش روشنایی شوند و به این شکل شما فضای روشن‌تری نسبت به قبل در اختیار دارید.
  • آینه های دکوراتیو با بازتاب کردن تصاویر در خود، می‌توانند باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضای شما شوند.

از آینه دکوراتیو در اتاق خواب‌هایتان هم می‌توانید استفاده کنید زیرا علاوه بر زیبایی و جلوه‌ی خاصی که به اتاق می‌بخشد، با توجه به انعکاسی که از نور آفتاب دارد باعث روشنایی خاصی در اتاق‌تان می‌شود و به شما احساس شادی و آرامشی را می‌بخشد.

نکات لازم برای خرید آینه دکوراتیو

  • شکل: یکی از نکات مهم هنگام خرید آینه شکل آن می‌باشد زیرا آینه‌ها در شکل‌های گوناگونی طراحی شده‌اند، با توجه به سطحی که در نظر دارید و اندازه محیط می‌توانید شکل مناسب را انتخاب کنید امروزه از آینه دکوراتیو گرد برای اکثر قسمت‌ها استفاده می‌شود.
  • اندازه: اندازه آینه‌ها نیز با توجه به فضایی که قرار است آینه در آن قرار بگیرد مشخص می‌شود؛ امروزه آینه‌های چندتکه با اندازه‌های متفاوت طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.
  • قابلیت نصب: برخی از آینه‌ها را با میخ به دیوار متصل می‌کنند و برخی دیگر را با استفاده از چسب‌های دو‌طرفه به دیوار نصب می‌کنند؛ آینه دکوراتیو گرد دلفین با قابلیت نصب راحت و سریع می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و می‌توانید از آموزش نصب آینه دکوراتیو به این منظور استفاده کنید.
  • قیمت: قیمت آینه‌ها نیز یکی از نکات مهم هنگام خرید به حساب می‌آید؛ قیمت آینه‌های دکوراتیو دلفین نسبت به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب و به‌صرفه است. خرید آینه دکوراتیو ارزان هنری است که با بررسی دقیق امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید در بخش آینه‌های دکوراتیو سایت دلفین انواع آینه‌های گرد دلفین را مشاهده و بررسی کنید. به منظور بررسی کامل آینه گرد ساده به بخش‌های آینه بدون قاب، آینه نوری و آینه لمسی سر بزنید.

منبع: elledecor

1 نظر در “همه چیز درباره آینه دکوراتیو گرد

  1. مدیر گفت:

    ممنون از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *