دکوراسیون, راهنمای خرید

همه‌ی آنچه باید درباره خرید شلف و طبقه دیواری بدانید.

اهمیت شلف و طبقه دیواری

شلف و طبقه دیواری یکی از کاربردی‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد و زیبایی خاصی دارد. با خرید شلف و طبقه دیواری می‌توانید دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.

در این مقاله نکات مهم برای خرید شلف و طبقه دیواری را در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس بهتر است این مقاله را از دست ندهید و تا انتهای آن با ما همراه باشید. شلف‌ها جذابیت چشمگیری دارند و به فضای شما جان دوباره می‌بخشند.

شلف‌ها در عین سادگی که دارند ، تغییرات فوق العاده‌ای در دکوراسیون شما ایجاد می‌کنند و بهترین گزینه برای نگهداری لوازم تزیینی به شمار می‌روند.

بدون شک همه‌ی افراد به خرید لوازم بزرگ و کوچک دکوری علاقه دارند و به دنبال جای مناسبی برای آن‌ها هستند. بهتر است بدانید که قفسه‌های دیواری معلق یا همان شلف‌‌ها ، بهترین گزینه برای شما به شمار می‌‌روند.

خرید طبقه دیواری دلفین مدل SARO 60 WD
طبقه دیواری دلفین مدل SARO 60 WD

شلف‌ها همان طاقچه‌‌های قدیمی هستند که زیبایی را با خود به ارمغان می‌آورند. در گذشته شلف‌ها در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما با گذشت زمان در همه‌ی قسمت‌های منزل می‌توان از شلف استفاده کرد.

امروزه شلف‌ها به یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای طراحی دکوراسیون تبدیل شده‌اند و در انواع مختلفی تولید شده‌اند. با خرید شلف و طبقه دیواری می‌توانید جلوه‌ی زیبایی ایجاد کنید و از زیبایی دکوراسیون خود لذت ببرید.

نصب کردن شلف‌ها به راحتی انجام می‌گیرد اما هنگام نصب آن باید نهایت دقت خود را به کار ببرید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در این صورت می‌توانید با خیالی راحت لوازم دکوری را بر روی شلف‌ها قرار دهید و از طراحی فوق العاده خود لذت ببرید. امروزه استفاده از شلف‌ها بسیار رایج شده است و علاوه بر منزل ، در محیط‌های اداری هم از شلف استفاده می‌کنند.

در چه قسمت‌هایی می‌توان از شلف استفاده کرد؟

اگر با کاربردهای فوق العاده شلف‌ها آشنا شوید ، بدون شک برای خرید شلف و طبقه دیواری درنگ نخواهید کرد و هر چه زودتر دکوراسیون خود را تغییر خواهید داد. حال شما را با برخی از قسمت‌های مناسب برای نصب شلف آشنا می‌کنیم:

1. نصب شلف در فضاهای پرت منزل:

با خرید شلف و طبقه دیواری می‌توانید از فضاهای پرت و غیر قابل استفاده منزل خود به خوبی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید فضاهای پرت در همه جا وجود دارند، پس بهتر است به نحو احسنت از این فضاها استفاده کنید و محیط خود را زیباتر از چیزی که هست نشان دهید. بهتر است بدانید که منظور از فضاهای پرت ، فضاهای زیر می‌باشد:

  • گوشه‌های دیوار
  • بالای مبلمان
  • بالای تخت
  • بالای شومینه
  • فضای بین دو پنجره
  • بالای تلویزیون و …

این قسمت‌ها معمولا بدون استفاده می‌مانند و تاثیر منفی در دکوراسیون دارند. از این رو با خرید شلف و طبقه دیواری می‌توانید این فضاها را به بهترین نحو ممکن پر کنید.

بعد از نصب کردن شلف‌ها متوجه تغییرات فوق العاده محیط خود خواهید شد. بهتر است بدانید شلف و طبقه دیواری دلفین بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود و با خرید این محصول فوق العاده می‌توانید دنیایی از زیبایی را به محیط خود هدیه دهید.

2. نصب شلف و طبقه دیواری در آشپزخانه:

اگر به فضای آشپزخانه توجه کنید ، متوجه خواهید شد که فضاهای زیادی در آشپزخانه وجود دارند که نمی‌توان آن‌‌ها را با کابینت پر کرد و این فضاها همواره خالی می‌مانند.

با خرید شلف و طبقه دیواری و نصب کردن آن می‌توانید این فضاها را پر کنید. به جرات می‌توان گفت که شلف دیواری بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود و زیبایی محیط شما را چند برابر می‌کند.

با بهره مندی از شلف‌ها می‌توانید لوازم کاربردی و مورد نیاز خود را در معرض دید قرار دهید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی از افراد لوازم دکوری و تزئینی خود را بر روی شلف‌ها قرار می‌دهند و دکوراسیون متفاوت و فوق العاده‌ای طراحی می‌کنند.

با خرید شلف و طبقه دیواری می‌توانید فضایی برای قرار دادن ادویه‌ها ، قابلمه‌ها و گل‌های زینتی خود در نظر بگیرید. در این صورت افراد با دیدن دکوراسیون شما به وجد می‌آیند و از زیبایی آن لذت می‌برند. با خرید شلف و طبقه دیواری دلفین ، آشپزخانه خود را به زیبایی تغییر دهید و از ماندگاری این محصول لذت ببرید.

نصب شلف و طبقه دیواری در آشپزخانه
نصب شلف و طبقه دیواری در آشپزخانه

3. نصب شلف و طبقه دیواری در هال و راهرو

همانطور که می‌دانید معمولا برخی از دیوارهای هال و راهرو خالی هستند و هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود. این دیوارها بهترین قسمت برای نصب شلف‌ها و طبقه‌های دیواری هستند.

با خرید شلف و طبقه دیواری و نصب کردن آن در این قسمت‌ها، روح تازه‌ای به دیوارها و دکوراسیون خود  ببخشید و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرید.

می‌توانید از اکسسوری‌های تزیینی مختلف ، گلدان‌ها ، کتاب ، آینه و … استفاده کنید و با بهره مندی از این لوازم کوچک ، تغییرات بزرگی ایجاد کنید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که انتخاب شلف‌ها به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و می‌توانید از شلف‌های شیشه‌ای ، چوبی ، آویز و … استفاده کنید.

طبقه دیواری کد10223-WD
طبقه دیواری کد10223-WD

4. نصب شلف و قفسه دیواری در اتاق خواب:

بدون شک اتاق خواب شما هم فضاهای بدون استفاده زیادی دارد که با پر کردن آن‌ها می‌توانید زیبایی محیط خود را چند برابر کنید.

همانطور که می‌دانید معمولا اتاق خواب‌ها فضای کوچکی دارند و نمی‌توانید فضای زیادی را اشغال کنید. زیرا اتاق خواب شما کوچک‌تر خواهد شد.

در این موارد بهتر است به سراغ دیوارها و فضاهای بدون استفاده بروید. در این صورت نه تنها محیط شما کوچک‌تر نمی‌شود ، بلکه زیبایی آن چندین برابر خواهد شد.

با خرید شلف و طبقه دیواری و نصب آن در گوشه‌ اتاق ، کنار پنجره‌ها ، فضای بالای تخت ، پشت درب اتاق و … می‌توانید از فضاهای غیر قابل استفاده به نحو احسنت استفاده کنید و طراحی فوق العاده‌ای داشته باشید. می‌توانید لوازم تزیینی ، کتاب‌ها ، لوازم آرایشی ، قاب عکس و … را بر روی شلف‌ها قرار دهید.

نصب شلف و قفسه دیواری در اتاق خواب
نصب شلف و قفسه دیواری در اتاق خواب

5. نصب شلف و طبقه دیواری در اتاق مطالعه:

با بهره مندی از شلف‌ها می‌توانید یک کتابخانه فوق العاده طراحی کنید و کتاب‌های خود را درون آن قرار دهید. بدون شک همه‌ی افراد به یک کتابخانه نیاز دارند و مطالعه یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

فرقی ندارد که اتاق مطالعه جدا داشته باشید یا در گوشه سالن خود مطالعه کنید ، در هر صورت می‌توانید برای نگهداری کتاب‌ها از شلف استفاده کنید.

با خرید شلف و طبقه دیواری و نصب کردن آن‌ها می‌توانید فضای مدرن و زیبایی ایجاد کنید که همگان از دیدن آن شگفت زده شوند.

نصب شلف و طبقه دیواری در اتاق مطالعه
نصب شلف و طبقه دیواری در اتاق مطالعه

6. نصب شلف و طبقه دیواری در حمام و سرویس بهداشتی:

توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌‌باشد. از این رو برای داشتن یک دکوراسیون حرفه‌ای و جذاب ، باید نهایت دقت خود را به کار ببرید و از بهترین المان‌ها استفاده کنید.

خرید شلف و طبقه دیواری ، بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود و با بهره مندی از این محصول می‌توانید دکوراسیون خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید.

برای خرید شلف و طبقه دیواری حمام و سرویس بهداشتی بهتر است به ضد آب بودن شلف‌‌ها توجه داشته باشید.

همانطور که می‌دانید محیط حمام و سرویس بهداشتی رطوبت بالایی دارد ، از این رو بهتر است در انتخاب شلف‌ها دقت کنید و از خرید شلف‌های چوبی که ضد آب نیستند خودداری کنید.

می‌توانید لوازم بهداشتی و مواد شوینده خود را بر روی شلف‌ها قرار دهید و طراحی فوق العاده‌ای برای دکوراسیون خود داشته باشید.

طبقه دیواری دلفین کد 52-AB
طبقه دیواری دلفین کد 52-AB

نکات مهم برای خرید شلف و طبقه دیواری

بعد از اینکه متوجه شدید که در چه قسمت‌هایی از منزل و محیط کار خود می‌توانید از شلف استفاده کنید ، بهتر است به سراغ خرید این المان کاربردی بروید. قبل از خرید شلف و طبقه دیواری باید به نکاتی که گفته می‌شود توجه داشته باشید. این نکات به شرح زیر می‌‌باشند:

1. ابعاد و اندازه:

ابعاد و اندازه شلف‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی می‌‌باشد که هنگام خرید شلف و طبقه دیواری باید به آن توجه کنید. بهتر است ابتدا محل قرار گیری شلف‌ها را مشخص کنید ، سپس متناسب با آن خرید کنید.

می‌توانید از دیوارهای کوچک‌تر شروع کنید. زیرا نصب کردن شلف بر روی دیوارهایی که طول کمی دارند ، جلوه‌ی بیشتری دارد. اگر به دنبال خرید بهترین شلف هستید ، بهتر است به سراغ خرید شلف دلفین بروید.

شلف‌های دلفین یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شلف‌های موجود در بازار هستند که برای تولید آن‌ها از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.

بهتر است ابتدا مشخص کنید که قرار است چه لوازمی را بر روی شلف مورد نظر قرار دهید و با توجه به آن‌ها اندازه‌ی شلف را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید لوازم تزیینی کوچک خود را بر روی شلف قرار دهید ، بهتر است از شلف‌های باریک‌تر استفاده کنید.

اما اگر می‌خواهید برای نگهداری از گلدان‌ها از شلف استفاده کنید ، بهتر است از شلف‌های محکم و عریض استفاده کنید.

خرید شلف دیواری
خرید شلف دیواری

2. جنس شلف‌ها:

همانطور که گفته شد شلف‌ها انواع مختلفی دارند که متریال استفاده شده در ساخت آن‌ها متفاوت از یکدیگر می‌باشد. پس بهتر است هنگام خرید شلف و طبقه دیواری ، به جنس آن‌ها توجه کنید. حال بهتر است با برخی از این متریال‌ها آشنا شوید:

  • شلف چوبی:
    در ساخت این شلف‌ها از چوب طبیعی استفاده شده است. از این رو این شلف‌ها قیمت بالایی دارند.
    رنگ جذاب آن‌ها توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند ، این شلف‌ها بهترین گزینه برای سبک‌های کلاسیک به شمار می‌روند و برای نگهداری لوازم دکوری می‌توانید از این شلف جذاب استفاده کنید.
    با خرید شلف و طبقه دیواری چوبی دلفین ، دنیایی از زیبایی را به محیط خود هدیه دهید.
  • شلف شیشه‌ای:
    همانطور که می‌دانید شیشه‌ها ظریف و شکننده هستند و باید از آن‌ها مراقبت کنید.
    شلف‌های شیشه‌ای هم زیبایی خاص خود را دارند و با بهره مندی از آن‌ها می‌توانید محیط خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید.
    انعکاس نور از سطح شلف‌های شیشه‌ای زیبایی خارق العاده‌ای ایجاد می‌کند که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
    توجه به این نکته حائز اهمیت است که شلف‌های شیشه‌ای بهترین گزینه برای حمام و سرویس بهداشتی هستند.
    بهتر است از قرار دادن لوازم سنگین بر روی آن‌ها خودداری کنید. در این صورت می‌توانید مدت‌ها از این محصول فوق العاده استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.
  • شلف استیل:
    شلف استیل یکی از جدیدترین شلف‌های موجود در بازار است که طرفداران خاص خود را دارد.
    با خرید شلف و طبقه دیواری استیل دیگر نگرانی بابت آسیب دیدن و خراب شدن شلف خود نخواهید داشت و با خیالی راحت می‌توانید از این شلف استفاده کنید.
  • شلف پلاستیکی:
    شلف‌های پلاستیکی مقاومت کمتری نسبت به سایر شلف‌ها دارند. این شلف‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند و بسیار سبک هستند. در آشپزخانه و اتاق خواب خود می‌توانید از این شلف‌ها استفاده کنید.

3. برند شلف‌ها:

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید شلف و طبقه دیواری باید به آن توجه کنید ، برند شلف می‌باشد.

بدیهی است که هر چقدر برند مورد نظر بهتر باشد ، کیفیت و مقاومت محصول بالاتر خواهد بود. پیشنهاد ما به شما خرید شلف و طبقه دیواری دلفین می‌‌باشد.

برند دلفین یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت دلفین یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که محصولات خود را با بهره مندی از بهترین و به‌روز‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها تولید می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

با خرید شلف دلفین ، دکوراسیون خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

4. قیمت شلف‌ها:

توجه به قیمت شلف‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که برای خرید شلف و طبقه دیواری باید مدنظر داشته باشید.

با خرید مستقیم و بدون واسطه می‌توانید بهترین شلف‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهتر است بدانید که همه‌ی محصولات دلفی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و هیچ گونه هزینه اضافی از آن‌ها دریافت نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *