دکوراسیون

میز روشویی، چند ایده کاربردی و شیک

وقتی صحبت از ایده میز روشویی می‌شود طرح‌هایی زیادی به ذهن می‌رسد که علاوه بر فضای اضافه برای نگهداری وسایل،  زیبا هستند. سبک‌های متنوع و طرح‌های زیادی وجود دارد که  متناسب با نیاز و سلیقه‌های متفاوت، طراحی شده‌اند. هنگامی که با دکوراسیون منزل شما همخوانی و مطابقت داشته باشند فضای سرویس بهداشتی شما را واقعا درخشان و خیره‌کننده می‌کنند.

فایده میز روشویی این است که لوله‌های زیر سینک شما را پنهان می کند. از طرفی یک منطقه و فضای اضافی برای دور کردن وسایل توالت و حفظ بهداشت وسایل مورد نیاز برای حمام فراهم می‌کند.

فضای اضافی که کشوهای میز توالت و یا قفسه‌بندی‌های آن برای شما فراهم می‌کند، یکی از مهم‌ترین مزایای این ابزار است که می‌تواند خیرگی و زیبایی را برای ظاهر حمام شما فراهم کند.

چه شما به دنبال نوسازی سرویس بهداشتی خانه باشید یا ساختن خانه‌ای جدید، باید کارایی و سبکی که یک میز توالت ارائه می‌دهد را در نظر بگیرید.

برای کمک به شما در بهترین تجسم از میزهای روشویی، در اینجا شش ایده‌ی میز روشویی آورده شده است.

 

شش ایده میز روشویی

 

۱) جذابیت معاصر

 

لیز توبس رئیس شرکت PDR Interiors، می‌گوید: سبک‌های میز روشویی مدرن، اندک هستند. این انتخاب از fairmont designs متناسب با زیبایی‌شناسی امروزی است. او توصیه می‌کند از چوب‌های با خطوط صاف، جزئیات اندک و کار یکنواخت و یکدست استفاده کنید. لوئیس معتقد است که کار گذاشتن سنگ در بالای میز توالت یکی از شیوه های شیک برای ایجاد مدرنیته در خانه‌ شماست. به خصوص اگر با ست سرویس بهداشتی از جنس نیکل همراه شود.

 

۲) مدرن سنتی

 

میز روشویی مدرن و سنتی

واژه سنتی می‌تواند به معنی ظاهری متفاوت باشد، اما این میز روشویی به خاطر منحنی‌های زیبا، یک انتخاب خوب و مناسب است. این میز روشویی متناسب است و آراستگی بیش از اندازه ندارد. مناسب برای صاحب‌خانه‌هایی است که مبلمان شیک را به انتخاب میز روشویی‌های شلوغ و کابینتی ترجیح می‌دهند. به این ترتیب از خطوط تولید خرده‌فروشان بزرگ حمایت می‌کنند. اگر بودجه‌ کافی ندارید ساخت مجدد یک میز روشویی ایده دیگری برای شماست. برای اجرای این ایده، یک لوله کش زرنگ می‌تواند یک لگن روشویی را به میز توالت یا کنسول شما اضافه کند.

 

۳) سبک مدرن خانه روستایی

میز روشویی مدرن سبک مزرعه‌ای

این میز روشویی خوب، دارای سه کشو (پشت صفحه‌ی کشویی) و فضای کافی در اطراف سینک برای ظرف صابون و مسواک است. مگان لوئیس متخصص دکوراسیون داخلی، می‌گوید: برای یک ساختمان بزرگ و یا یک خانه‌ی روستایی این میز روشویی بزرگ شایسته است. بهتر است به دنبال یک میز روشویی ساخته شده از چوب روستایی و رنگی که عمدا آن را کهنه و قدیمی نشان می‌دهد، باشید. مزیت دیگری که میتوان برای این میز روشویی در نظر گرفت این است که مجراها و کانال‌های فاضلاب را در یک مکان بسته قرار می‌دهد و دارای جزئیات مهره مانند و ابزارهای فلزی سیاه رنگ است. مانند آنچه در سرویس بهداشتی بالا مشاهده می‌کنید.

 

۴) میز روشویی در یک کنج

استفاده از یک کنج برای میز روشویی

در یک دستشویی کوچک، یک میز روشویی باریک که در گوشه‌ای قرار بگیرد با کشوها و قفسه‌هایی برای نگهداری وسایل، بسیار بهتر است. این واحد جمع و جور از چوب بامبو، زیبا و سازگار با محیط زیست ساخته شده و یک سینک ساخته شده از سنگ مرمر چینی در وسط آن قرار دارد.

 

۵) آماده‌سازی حمام و سرویس بهداشتی برای استفاده کودکان

آماده‌سازی حمام و سرویس بهداشتی برای استفاده کودکان

بچه ها در حمام تمایل به ضرب و شتم و شلوغ‌کاری دارند. بنابراین اگر بچه کوچک دارید بهتر است وسایل سرویس بهداشتی را از مواد بادوام و مقاوم انتخاب کنید. رنگ تیره به پنهان کردن لکه ها کمک می کند. فضایی که در زیر آن است به بچه ها این امکان را می دهد که به مسواک خود دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه از پدر و مادر خود کمک بخواهند. یک چهارپایه پله مانند، کابینت‌های لمسی (که با یک لمس ساده باز و بسته می‌شوند) و یک مانع داخلی از تمهیداتی هستند که سبب می‌شود استفاده از این حمام‌ها برای کودکان آسان باشد.

 

۶) استفاده از سینک‌های دوقلو

استفاده از سینک‌های دوقلو

یک حمام بزرگ -معمولا در مجموعه اصلی- می تواند یک میز روشویی با دو سینک را در خود جای دهد. این ساختار برای صاحب‌خانه‌هایی ایده آل به نظر می‌رسد که از فضای  حمام آنها افراد زیادی استفاده می‌کنند. به طور مثال یک زوج در حمام مستر، خواهرو برادر و یا بچه‌ها. به سینک‌های دوتایی معمولا سینک‌های ” جک و جیل” گفته می‌شود. برخی از میز روشویی‌های دارای دو سینک، با یک قفسه، فضای اضافی برای وسایل حمام یا آرایش فراهم می‌کنند که این فضای اضافه معمولا در بین دو سینک قرار دارد.

 

منبع: realtor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *