حمام و سرویس بهداشتی

معرفی جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری

منظور از جا مایع دستشویی اتوماتیک چیست؟

جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری یکی از به‌روز‌ترین و جدیدترین المان‌هایی می‌باشد که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و کاربردهای آن داشته باشید ، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانید این روزها رعایت نکات بهداشتی یکی از ضروری‌ترین نکاتی می‌باشد که افراد به آن توجه می‌کنند.

با رعایت نکات بهداشتی می‌توانید سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنید. همانطور که از اسم آن مشخص است، این جا مایع اتوماتیک است و برای خارج کردن مایع از آن به لمس کردن نیاز ندارید.

فقط کافیست دستان خود را زیر جا مایع نگه دارید ، در این صورت سنسور چشمی دست شما را تشخیص می‌دهد. سپس اندازه‌ی معینی از مایع خارج می‌شود و در دستان شما قرار می‌گیرد.

این روزها استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک بسیار رایج شده است و بسیاری از افراد از این محصول استفاده می‌کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که استفاده از این جا مایع محدود به منزل نمی‌باشد ، بلکه در مکان‌های عمومی هم می‌توانید از این جا مایع محبوب استفاده کنید.

با استفاده از این نوع جا مایع بهداشت عمومی به خوبی رعایت می‌شود و بیماری‌ها از فردی به فرد دیگر سرایت نمی‌کنند. همانطور که می‌دانید بسیاری از بیماری‌های واگیر ، از طریق لمس لوازم آلوده انتقال می‌یابند.

استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری بهترین گزینه برای مکان‌های عمومی می‌باشد و سلامت افراد به خطر نمی‌افتد. به همین دلیل امروزه استفاده از این محصول در مکان‌های عمومی رایج شده است.

مزایای استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری

استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک کاربردها و مزایای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • با بهره مندی از این نوع جا مایع ، سلامت خود و افراد خانواده را تضمین کنید.
  • جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری زیبایی خاص خود را دارد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.
  • استفاده از این نوع جا مایع بسیار راحت است و همه‌ی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • نصب کردن آن به راحتی انجام می‌گیرد.
  • در مکان‌های مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • با نصب کردن این جا مایع ، یک دکوراسیون مدرن و زیبا خواهید داشت.
  • جا مایع دستشویی اتوماتیک دنیایی از زیبایی و پاکیزگی را با خود به ارمغان می‌آورد.
  • جا مایع دستشویی تاثیر فوق العاده‌ای در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد. ممکن است تصور کنید که این محصول کوچک ، تاثیر چندانی در دکوراسیون شما ندارد. اما این‌چنین نیست و این محصول کوچک ، تغییرات بزرگی در محیط شما ایجاد می‌کند.
  • با بهره مندی از این محصول ، در مصرف مایع صرفجویی می‌شود. زیرا هر بار مقدار مشخصی از مایع خارج می‌شود.
  • سنسورهای چشمی جا مایع به راحتی می‌توانند دست افراد را تشخیص دهند.
  • این محصول محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.
  • این محصول زیبایی خاص خود را دارد و محیط شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.
  • با بهره مندی از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری ، از انتقال بیماری‌های ویروسی جلوگیری می‌شود و با خیالی راحت می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

مزایای جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری بسیار بیشتر از مواردی می‌باشد که گفته شد. پس بهتر است برای خرید این محصول اقدام کنید و دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.

آشنایی با جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری

جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری یک محفظه بسته است که مایع دستشویی یا ظرفشویی را داخل آن می‌ریزند و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این جا مایع به جای پمپ از سنسورهایی استفاده شده است که به صورت اتوماتیک مایع را در دستان شما می‌ریزند. فقط کافیست این سنسورها ، حرکت دستان شما را تشخیص دهند.

با بهره مندی از جا مایع دستشویی اتوماتیک به راحتی می‌توانید بهداشت شخصی را رعایت کنید و از سلامت خود محافظت کنید. این محصول در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکان‌هایی مانند: بیمارستان‌ها ، هتل‌ها ، ترمینال‌ها ، مساجد ، فرودگاه ، ادارات مختلف و …

استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری در بیمارستان‌ها بسیار رایج است. زیرا بیماران و افراد مختلفی در بیمارستا‌ن‌ها رفت و آمد می‌کنند و هر کدام از آن‌ها ویروس یا بیماری خاصی دارند که ممکن است واگیر باشد. با بهره مندی از این جا مایع می‌توان از انتقال بیماری‌ها جلوگیری کرد.

این جا مایع به صورت کاملا اتوماتیک عمل می‌کند و استفاده از آن بسیار راحت است. پس با خیالی راحت می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید جا مایع دستشویی اتوماتیک

اگر قصد خرید جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دارید ، بهتر است به نکاتی که گفته می‌شود توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید یک خرید ایده آل و مناسب داشته باشید. حال بهتر است با برخی از این نکات آشنا شوید:

  • ابعاد:
    بهتر است هنگام خرید این جا مایع به ابعاد آن توجه کنید و اندازه آن را با توجه به نیاز خود و تعداد افراد خانواده مشخص کنید.
    به این صورت که اگر در خانواده‌ی پرجمعیتی زندگی می‌کنید ، بهتر است از جا مایع با ابعاد بزرگ استفاده کنید که مجبور نشوید مدام آن را پر کنید. پس بهتر است ابعاد جا مایع را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و یک جا مایع ایده آل خریداری نمایید.
  • طرح:
    همانطور که گفته شد جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید شده است.
    این محصول هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و طرح‌های متفاوت آن همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. می‌توانید طرح و مدل جا مایع را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و دکوراسیون خود را  به زیبایی تغییر دهید.
  • رنگ:
    جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری در رنگ‌های مختلفی تولید شده‌ است. بهتر است این رنگ‌ها را با توجه به سایر لوازم سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. هماهنگی لوازم با یکدیگر ، جلوه‌ی خاصی به محیط شما می‌دهد.
  • قدرت سنسور:
    همانطور که گفته شد در ساخت جا مایع دستشویی اتوماتیک به جای پمپ از سنسورهایی استفاده شده است که حرکت دست را تشخیص می‌دهند.
    هر چقدر سنسور مورد نظر قدرتمند‌تر باشد، عکس العمل سریع‌تری خواهد داشت.
    اما اگر سنسور استفاده شده استاندارد نباشد ، حرکت کندی خواهد داشت. پس بهتر است هنگام خرید جا مایع اتوماتیک به این نکته توجه داشته باشید.
  • برند:
    برند جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید هنگام خرید جا مایع مد نظر داشته باشید.
    همانطور که می‌دانید امروزه شرکت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها محصولات خاصی را تولید می‌کنند. محصولاتی که کیفیت‌های مختلفی دارند.
    با خرید یک برند محبوب و معتبر ، دیگر نگرانی بابت کیفیت محصول خود نخواهید داشت. به عنوان مثال جا مایع دستشویی اتوماتیک دلفین یکی از بهترین و مرغوب‌ترین جا مایع‌های موجود در بازار می‌باشد و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است.
  • قیمت:
    توجه به قیمت جا مایع دستشویی هم یکی دیگر از نکات مهمی می‌باشد که باید مد نظر داشته باشید.
    محصولات مختلف با قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند. بهتر است محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدی‌ها خریداری نمایید و از پرداخت هزینه اضافی خودداری کنید.
    به عنوان مثال محصولات دلفین با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. زیرا این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رسند.
  • جنس:
    جا مایع‌ها هم مانند بسیاری از محصولات دیگر ، جنس‌های مختلفی دارند و برای ساخت آن‌ها از مواد اولیه گوناگونی استفاده شده است.
    بهتر است هنگام خرید جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری به جنس آن توجه کنید و یک محصول مقاوم و ماندگار خریداری نمایید.
    جا مایع‌های دلفین استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
    همانطور که می‌دانید محیط سرویس بهداشتی یک محیط مرطوب است و مدام آن را تمیز می‌کنند ، پس بهتر است از جا مایع ضد آب استفاده کنید. در این صورت با خیالی راحت می‌توانید محیط خود را تمیز کنید و نگران خراب شدن جا مایع نباشید.

با توجه به مواردی که گفته شد ، می‌توانید یک محصول ایده آل و مقاوم خریداری کنید و با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

انواع جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری   

همانطور که گفته شد جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری در انواع مختلفی تولید شده است و تنوع بسیار زیادی دارد. حال بهتر است با برخی از این جا مایع‌ها آشنا شوید:

1. جا مایع دستشویی اتوماتیک دلفین مدل 24FL-700 Polish

این نوع جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دلفین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است ، این جا مایع از جنس ABS تولید شده است ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد ، برای پاشیدن الکل و مواد ضد عفونی کننده هم می‌توانید از این جا مایع استفاده کنید و دستان خود را ضد عفونی کنید. استفاده از این نوع جا مایع بسیار راحت است و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

جا مایع اتوماتیک دلفین
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 24FL-700 Polish

2. جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری پیسو مدل Km-700:

این نوع جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دلفین یکی از محبوب‌ترین محصول‌های موجود در بازار می‌باشد که در کیفیت و کارایی نظیر ندارد.

این محصول فوق العاده قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای دارد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد. از این محصول می‌توانید در مکان‌‌های مختلفی استفاده کنید و بهداشت عمومی و شخصی را رعایت کنید. این محصول با استفاده از منبع تغذیه و باتری کار می‌کند و مقاومت بالایی دارد.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک پیسو مدل km-700
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک پیسو مدل km-700

3. جا مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850:

این نوع جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دلفین هم در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است ، از جنس ABS ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد ، می‌توانید از این جا مایع برای پاشیدن الکل و سایر مواد ضد عفونی کننده استفاده کنید ، نصب کردن این محصول کار راحتی می‌باشد و به تنهایی می‌توانید این کار را انجام دهید.

این محصول هم با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850

4. جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دلفین مدل 24FL-700 ss:

این نوع جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری هم از جنس ABS ساخته شده است ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و برای پاشیدن الکل و سایر مواد ضد عفونی کننده هم می‌توانید از این محصول استفاده کنید. در قسمت‌های مختلفی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 24FL-700 SS
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 24FL-700 SS

اگر می‌خواهید با سایر محصولات دلفین آشنا شوید ، بهتر است به فروشگاه معتبر دلفین ایران مراجعه کنید.

نکات مهم در خصوص استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک

حال شما را با برخی از نکات مهمی که در خصوص استفاده از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری وجود دارد آشنا می‌کنیم. برخی از این نکات به صورت زیر می‌باشند:

  • بهتر است جا مایع را در محل مناسبی نصب کنید. بهترین قسمت برای نصب کردن جا مایع ، نزدیک شیر آب روشویی می‌باشد. در این صورت به راحتی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.
  • بهتر است هنگام نصب جا مایع به ارتفاع آن توجه کنید و جا مایع را در ارتفاع مناسبی نصب کنید. در این صورت همه‌ی افراد به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
  • هنگام نصب جا مایع باید نهایت دقت خود را بکار ببرید و آن را به خوبی نصب کنید. همانطور که می‌دانید بعد از ریختن مایع درون جا مایع ، وزن آن سنگین می‌شود. پس بهتر است آن را به صورتی نصب کنید که امکان سقوط آن وجود نداشته باشد.
  • هنگام شست و شوی جا مایع دستشویی اتوماتیک باید نهایت دقت خود را بکار ببرید و به آرامی این محصول را بشویید.
  • جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری را می‌توانید به برق شهری متصل کنید. پس بهتر است جا مایع را در نزدیکی پریز برق نصب کنید که به راحتی بتوانید آن را به برق متصل کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این جا مایع می‌توانید از باتری هم استفاده کنید.

با خرید جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری دلفین ، یک جا مایع مدرن و فوق العاده خواهید داشت که می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید و از این محصول فوق العاده لذت ببرید. اینستاگرام دلفین را دنبال کنید و با جدیدترین محصولات دلفین آشا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *