حمام و سرویس بهداشتی, راهنمای استفاده

آشنایی با ست سرویس بهداشتی 6 تکه

اگر قصد خرید ست سرویس بهداشتی 6 تکه دارید، این مقاله را بخوانید تا با خیال راحت انتخاب کنید!

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی به مجموعه‌ای از المان‌های کاربردی و مورد نیاز سرویس بهداشتی گفته می‌شود که برای حفظ نظافت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ست سرویس بهداشتی در انواع مختلفی تولید شده است و هر کدام از آن‌ها طرح و مدل خاص خود را دارند. ست سرویس بهداشتی به صورت 4 تکه، 5 تکه و 6 تکه تولید شده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 ست سرویس بهداشتی 6 تکه یکی از کامل‌ترین و محبوب‌ترین ست‌های موجود در بازار می‌باشد که تاثیر فوق العاده‌ای در نظافت و زیبایی محیط دارد.

ست سرویس بهداشتی تاثیر فوق العاده‌ای در نظم دهی و مرتب سازی محیط دارد. همانطور که می‌دانید ابزارهای مختلفی در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حال اگر این ابزارها یک طرح و یک مدل داشته باشند، زیبایی بیشتری خواهند داشت.

به طور کلی می‌توان گفت که ست سرویس بهداشتی مجموعه‌ای از لوازم و ابزارهای مورد نیاز می‌باشد که طرح، رنگ و مدل یکسانی دارند.

ست سرویس بهداشتی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین المان‌هایی می‌باشد که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. پس بهتر است برای خرید آن نهایت دقت خود را بکار ببرید و یکی از بهترین ست‌های موجود در بازار را خریداری نمایید.

ست سرویس بهداشتی شامل المان‌های مختلفی مانند: سطل زباله، فرچه، جای مایع دستشویی، جای صابون، جای حوله، جای مسواک و … می‌باشد.

می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید و ست سرویس بهداشتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. به عنوان مثال ست سرویس بهداشتی 6 تکه یکی از کامل‌ترین ست هایی می‌باشد که بسیاری از ابزار‌های مورد نیاز شما را دارد.

انواع ست سرویس بهداشتی 6 تکه

 ست سرویس بهداشتی 6 تکه در انواع گوناگونی تولید شده است که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

1. ست سرویس بهداشتی پیسو مدل 130231:

ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین یکی از بهترین ست‌های موجود در بازار می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

این محصول کاربردی از پلی رزین ساخته شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. زیرا برای ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و فرآیند تولید آن تحت نظر کارشناسان مجرب انجام گرفته است.

این ست شامل: جای مایع دستشویی، لیوان یا استند لوازم آرایش، جا صابونی، جا مسواکی، سطل زباله و برس توالت شور می‌باشد. این نوع ست سرویس بهداشتی قابلیت شست و شو دارد و با خیالی راحت می‌توانید آن را تمیز کنید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130231
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130231

2. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 30238:

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم طرفداران خاص خود را دارد و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است.

این محصول طراحی فوق العاده‌ای دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. طرح برجسته‌ی این محصول، زیبایی چشم نوازی دارد و محیط شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

این نوع ست سرویس بهداشتی هم مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول هم قابلیت شست و شو دارد و با خیالی راحت می‌توانید آن را تمیز کنید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130238
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130238

3. ست سرویس بهداشتی پیسو مدل 130252

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم طراحی فوق العاده‌ای دارد و زیبایی چشم نواز آن همواره مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرد.

این نوع ست سرویس بهداشتی از پلی رزین ساخته شده است و کیفیت و مقاومت بالایی دارد. رنگ طلایی این محصول زیبایی خارق العاده‌ای دارد و می‌توانید در دکوراسیون‌های مختلفی از آن استفاده کنید.

برای ساخت این محصول هم از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. پس با خیالی راحت می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید و مدت‌‌ها از این محصول فوق العاده بهره مند شوید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130252
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130252

4. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130260

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع ست سرویس بهداشتی دلفین هم از پلی رزین ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد.

این محصولات به نصب کردن نیاز ندارند و می‌توانی آن‌ها را در قسمت‌های مختلف سرویس بهداشتی خود قرار دهید.

این محصولات به صورت ایستاده تولید شده‌اند و نیازی نیست آن‌ها را به دیوار نصب کنید. رنگ این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه، طوسی می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130260
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130260

5. ست سرویس بهداشتی پیسو مدل 130280

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم در کیفیت و کارایی نظیر ندارد و در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد. این محصولات هم از پلی رزین ساخته شده‌اند و مقاومت بالایی دارند.

برای ساخت این محصولات هم از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. به همین دلیل با خیالی راحت می‌توانید از این محصولات استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.

این ابزارها هم به صورت ایستاده هستند و به نصب کردن نیاز ندارند. در این صورت با خیالی راحت می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130280
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130280

6. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130285:

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد و بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

از پلی رزین ساخته شده است، براق است و زیبایی آن همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد، به نصب کردن آن‌ها نیاز ندارید و به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید. المان‌های آن در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و ماندگاری بالایی دارند.

به عنوان مثال پمپ مایع دستشویی آن بسیار باکیفیت است و برس مقاومی هم دارد. پس نگرانی بابت خراب شدن آن نخواهید داشت.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130285
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130285

7. ست سرویس بهداشتی پیسو مدل 130286:

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است، از پلی رزین ساخته شده است، طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد، برای ساخت آن از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است، ماندگاری و مقاومت بالایی دارد و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

این محصول در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم مانند سایر ست‌ها قابلیت ضد آب دارد و به راحتی می‌توانید آن را بشویید و تمیز کنید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130286
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130286

اگر می‌خواهید با سایر محصولات دلفین آشنا شوید، بهتر است به سایت معتبر دلفین ایران مراجعه نمایید و از محصولات فوق العاده دلفین دیدن کنید.

ویژگی‌های محصولات دلفین

محصولات دلفین در شرکت معتبر دلفین تولید شده‌اند. این شرکت معتبر یکی از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌هایی می‌باشد که در زمینه تولید انواع اکسسوری، ست سرویس بهداشتی 6 تکه، آینه، قفسه، کابینت روشویی و … فعالیت می‌کند. محصولات دلفین ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارند که برخی از این ویژگی‌ها به صورت زیر می‌‌باشند:

  • این محصولات در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و مقاومت بسیار بالایی دارند. برای ساخت محصولات دلفین از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.
  • تولید این محصولات تحت نظر بهترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام گرفته است.
  • طراحی این محصولات به بهترین نحو ممکن انجام گرفته است و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. زیرا در طراحی این محصولات به جزئیات دقت می‌کنند و زیباترین و ظریف‌ترین محصولات را تولید می‌کنند.
  • این محصولات با بهره مندی از بهترین و مجهزترین تجهیزات تولید شده‌اند.
  • محصولات دلفین به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. به همین دلیل قیمت آن‌ها بسیار به صرفه و مناسب است.
  • امکان خرید این محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد و به راحتی می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی دلفین ایران یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی می‌باشد که محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید قبل از خرید ست سرویس بهداشتی کیفیت و قیمت محصولات را مقایسه کنید.

نکات مهم برای خرید ست سرویس بهداشتی 6 تکه

اگر می‌خواهید برای خرید ست سرویس بهداشتی 6 تکه اقدام کنید، بهتر است به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از این نکات به صورت زیر می‌باشند:

  • ضد آب بودن:
    همانطور که می‌دانید محیط سرویس بهداشتی یک محیط مرطوب است و مدام با آب سروکار دارد، از این رو بهتر است از محصولات ضد آب استفاده کنید.
    به این صورت با خیالی راحت می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید و آلودگی‌ها و میکروب‌های محیط را از بین ببرید. ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین، ضد آب است و ماندگاری بالایی دارد و بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.
  • کیفیت بالا:
    باکیفیت بودن محصولات یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که همواره باید به آن توجه کنید.
    همانطور که می‌دانید جنس بدون کیفیت بعد از مدت کوتاهی کاربرد خود را از دست می‌دهد و نمی‌توان از آن استفاده کرد.
    اما جنس‌های باکیفیت، دوام و ماندگاری بالایی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • مدل:
    همانطور که گفته شد ست سرویس بهداشتی 6 تکه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده است.
    انتخاب مدل آن‌ها به سلیقه و نوع دکوراسیون شما بستگی دارد.
    بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که زیبایی دکوراسیون شما را چند برابر کند و با سایر لوازم شما همخوانی داشته باشد. به این صورت می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و حرفه‌ای داشته باشید.
  • رنگ:
    همانطور که می‌دانید همه‌ی المان‌هایی که در ست سرویس بهداشتی حضور دارند، همرنگ هستند.
    پس بهتر است رنگ آن‌ها را متناسب با سایر لوازم سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرید.
    توجه به این نکته حائز اهمیت است که رنگ‌ها تاثیر فوق العاده‌ای در دکوراسیون شما دارند. پس بهتر است نهایت دقت خود را بکار ببرید و یکی از زیباترین ست‌ها را خریداری نمایید.
  • برند:
    برند ست سرویس بهداشتی هم یکی از مهم‌ترین عواملی می‌باشد که باید به آن توجه کنید.
    همانطور که می‌دانید این روزها شرکت‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها محصولات خاص خود را تولید می‌کنند. بدیهی است که هر شرکت، کیفیت خاص خود را داشته باشد و محصولات خود را به روش خاصی تولید کند.
    پس بهتر است یکی از بهترین برندهای موجود در بازار را انتخاب کنید و یک محصول باکیفیت و معتبر خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید محصولات دلفین می‌باشد. زیرا این محصولات در کیفیت و کارایی نظیر ندارند و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می‌باشند.
  • نحوه نصب:
    بهتر است بدانید که برخی از ست‌ها قابلیت نصب به دیوار را دارند و باید آن‌ها را با ابزار مخصوص به دیوار نصب کنید.
    برخی دیگر به صورت ایستاده هستند و می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف سرویس بهداشتی قرار دهید.
    حال بهتر است هنگام خرید ست سرویس بهداشتی به این موضوع توجه کنید. اگر می‌خواهید لوازم خود را به دیوار نصب کنید، از ست سرویس بهداشتی دیواری استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید همواره آن‌ها را در قسمت‌های مختلف قرار دهید، از ست سرویس بهداشتی ایستاده استفاده کنید.
  • قیمت:
    توجه به قیمت ست سرویس بهداشتی 6 تکه هم یکی از موارد مهمی می‌‌باشد که باید مد نظر داشته باشید.
    همانطور که می‌دانید این روزها محصولات مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها قیمت خاص خود را دارند. بهتر است به دنبال خرید یک محصول باکیفیت با قیمت مناسب باشید و از خرید محصولات گران قیمت خودداری کنید.
    پیشنهاد ما به شما خرید ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین می‌باشد. این محصول در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و با قیمتی به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130284
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130284

اگر به نکاتی که گفته شد توجه داشته باشید، می‌توانید یک ست سرویس بهداشتی 6 تکه مرغوب و بادوام داشته باشید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. بهتر است بدانید که ست سرویس بهداشتی دلفین، بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. زیرا همه‌ی ویژگی‌های یک محصول ایده آل را دارد و انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

دلفین، نامی آشنا و برندی معتبر است که به خوبی در دل همگان جا باز کرده است. برند دلفین، بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. رضایت مشتریان دلفین را در اینستاگرام دلفین ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *