حمام و سرویس بهداشتی

همه ی آنچه باید درباره روشویی کابینت دار ایرانی بدانید.

منظور از روشویی کابینت دار چیست

اگر می‌خواهید در مورد روشویی کابینت دار بیشتر بدانید، این مقاله برای شماست!

روشویی کابینت دار ایرانی محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند و فضای خود را به زیبایی تغییر می‌دهند. به ترکیب روشویی و کمد، روشویی کابینت دار گفته می‌شود که می‌توانید از فضای داخلی کمد نهایت استفاده را ببرید.

روشویی یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس بهتر است هنگام خرید آن نهایت دقت خود را بکار ببرید و بهترین نوع آن را تهیه کنید.

روشویی کابینت دار یکی از جدیدترین المان‌هایی می‌باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد و زیبایی بخش محیط شما می‌باشد.

روشویی کابینت دار ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید معمولا سرویس بهداشتی فضای کوچکی دارد و توجه به دکوراسیون آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

با خرید روشویی کابینت دار ایرانی می‌توانید یک دکوراسیون حرفه‌ای و مدرن داشته باشید و از زیبایی محیط خود لذت ببرید. توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تاثیر مستقیمی در دکوراسیون منزل شما دارد.

روشویی کابینت دار ایرانی توسط کارشناسان و متخصصان مجرب ایرانی تولید شده است و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است. به واسطه حضور این محصول فوق العاده می‌توانید نظم بیشتری به محیط خود بدهید و موارد بهداشتی را بیشتر از قبل رعایت کنید.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ، روز به روز محصولات پیشرفه‌تر و زیباتری تولید می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. روشویی‌های کابینت دار هم نسل جدید روشویی‌ها هستند که زیبایی را با خود به ارمغان می‌آورند.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097-W به همراه آینه
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097-W به همراه آینه

مزایای استفاده از روشویی کابینت دار ایرانی

روشویی کابینت دار ایرانی کاربردها و مزایای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • با قرار دادن لوازم بهداشتی درون کمد ، محیطی مرتب و آراسته خواهید داشت. همانطور که می‌دانید شلخته و شلوغ بودن محیط ، ظاهر مناسبی ندارد.
  • این محصول محبوب ، تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی دکوراسیون شما دارد. با خرید روشویی کابینت دار می‌توانید فضای خود را زیباتر از قبل کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
  • می‌توانید لوازم شخصی و بهداشتی خود را درون کمد قرار دهید و آن‌ها را در معرض دید قرار ندهید. قرار دادن این لوازم در محیط بسته ، بهداشت بیشتری دارد.
  • این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. می‌توانید این محصول را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب کنید و از هماهنگی ایجاد شده لذت ببرید.
  • روشویی کابینت دار ایرانی فضای شما را مدرن و زیبا خواهد کرد و این فضا همواره مورد توجه بینندگان خواهد بود.
  • با استفاده از این محصول ، کارهای نظافت و شست و شو را به راحتی می‌توانید انجام دهید. توجه داشته باشید که نظافت روشویی هم به راحتی امکان پذیر است و می‌توانید میکروب‌ها و آلودگی‌های آن را به راحتی از بین ببرید.
  • روشویی کابینت دار این امکان را به شما می‌دهد که لوازم مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید و آن‌ها را از آلودگی‌های محیط دور کنید.

به طور کلی می‌توان گفت که روشویی کابینت دار ، محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و یکی از پرفروش‌ترین المان‌های موجود در بازار می‌باشد.

با وجود روشویی کابینت دار ایرانی ، دیگر به روشویی‌های خارجی نیاز ندارید و با آرامش خاطر می‌توانید از این محصول فوق العاده استفاده کنید. محصولات ایرانی با پشتکار و همت کارشناسان و طراحان ایرانی تولید می‌شوند و کیفیت فوق العاده‌ای دارند.

طراحان دکوراسیون همواره توصیه می‌کنند که از روشویی کابینت دار استفاده کنید و دکوراسیون خود را هوشمندانه طراحی کنید.

انواع روشویی کابینت دار ایرانی

روشویی کابینت دار ایرانی به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود:

1. روشویی کابینت دار دیواری:

روشویی کابینت دار دیواری به روشویی گفته می‌شود که کابینت زیرین آن پایه ندارد و آن را به دیوار نصب می‌کنند. این روشویی به فضای کمی برای نصب کردن نیاز دارد و بهترین گزینه برای فضاهای کوچک می‌باشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این کابینت‌ها از نظر بصری جلوه خلوت و زیباتری دارند و حجم کمتری را اشغال می‌کنند.

با استفاده از کابینت‌ها به راحتی می‌توانید فضای خود را تمیز کنید و آلودگی‌های محیط را از بین ببرید. توجه داشته باشید که فضای زیرین کابینت‌های دیواری هم قابل استفاده هستند و می‌توانید دمپایی ، سطل زباله یا وسایل دیگر را در آن قسمت قرار دهید.

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی تنوع بسیار زیادی دارد و در طرح‌های مختلفی تولید شده است که می‌توانید آن‌ها را با توجه به محیط و سلیقه خود انتخاب کنید.

2. روشویی کابینت دار ایستاده:

این نوع روشویی به صورت ایستاده طراحی شده است و پایه دارد. اگر فضای بزرگی دارید ، بهتر است از این روشویی کابینت دار ایرانی استفاده کنید و زیبایی فضای خود را چند برابر کنید. جا دار بودن ، یکی از مهم‌ترین مزایای این کابینت‌ها می‌باشد.

به این صورت می‌توانید وسایل بیشتری را درون این کابینت‌ها قرار دهید و فضای مرتب‌تری داشته باشید. با توجه به اینکه این کابینت‌ها به صورت پایه دار هستند ، استحکام و ایمنی بیشتری دارند و وزن آن‌ها بر روی زمین قرار می‌گیرد. این کابینت‌ها به نصب کردن نیاز ندارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در قسمت مورد نظر خود قرار دهید.

درست است که انتخاب مدل روشویی به اندازه‌ی فضای شما بستگی دارد ، اما هیچ اجباری در این زمینه وجود ندارد و می‌توانید روشویی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر فضای بزرگی دارید ، می‌توانید از روشویی دیواری هم استفاده کنید.

نکات مهم برای انتخاب مدل روشویی

همانطور که گفته شد روشویی کابینت دار ایرانی مدل‌های مختلفی دارد که ممکن است در انتخاب آن‌ها دچار شک و تردید شوید. در این قسمت به شما کمک می‌کنیم که مدل مناسبی را انتخاب کنید و یک دکوراسیون فوق العاده داشته باشید. روشویی های کابینت دار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند و تنوع بسیار زیادی دارند. بهتر است برای انتخاب مدل‌ها به موارد زیر توجه داشته باشید.

1. سبک:

  • سبک مدرن: اگر دوست دارید همواره فضایی خلوت و ساده باشید سبک مورد علاقه شما ، سبک مدرن است. در سبک مدرن و مینیمال بهتر است از روشویی کابینت دار ایرانی دیواری استفاده کنید.
    جنس پی وی سی بهترین انتخاب برای طرح‌های ساده به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانید کابینت‌های پی وی سی ضد آب هستند و مقاومت بالایی دارند و بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌روند.
  • سبک کلاسیک: اگر دوست دارید دکوراسیون لوکس و مجللی داشته باشید ، سبک مورد علاقه شما سبک کلاسیک است. در این صورت بهتر است از روشویی کابینت دار ایرانی ایستاده استفاده کنید.
    روشویی‌های ایستاده‌ای که پایه‌های زیبایی دارند و به رنگ طلایی و سفید هستند ، جلوه‌ی خاصی به فضای شما می‌دهند. البته اگر به روشویی دیواری علاقه دارید ، می‌توانید از روشویی دیواری طرح‌دار استفاده کنید. استفاده از روشویی دیواری ساده مناسب سبک مدرن می‌باشد و در سبک کلاسیک از طرح‌های ساده استفاده نمی‌کنند.

2. نوع کاسه:

نوع کاسه‌ها در روشویی کابینت دار ایرانی متفاوت است و می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.  کاسه‌ها برای شستن دست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و طرح‌های گوناگونی دارند. کاسه یا سنگ روشویی در روشویی کابینت دار ایرانی به دو صورت می‌باشد:

  • سنگ روشویی توکار: در این مدل ، سنگ روشویی به کابینت متصل شده است و کاملا درون آن قرار دارد. اگر به سبک مدرن علاقه دارید ، بهتر است از این نوع سنگ روشویی استفاده کنید.
  • سنگ روشویی روکار: در این مدل ، سنگ روشویی به صورت جداگانه بر روی کابینت نصب می‌شود. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از سنگ روشویی ، باید از شیر آلاتی استفاده کنید که پایه‌های بلندی دارند.

سنگ روشویی‌های گفته شده می‌توانند سنگی یا سرامیکی باشند که انتخاب آن‌ها هم به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. روشویی‌های سنگی قیمت بیشتری دارند و جلوه‌ی لوکس و خاصی به فضای شما می‌دهند. روشویی‌های سرامیکی قیمت کمتری دارند و امکان خرید آن‌ها برای همگان وجود دارد. البته روشویی‌های شیشه‌ای هم تولید شده‌اند که این روشویی‌ها ایمنی پایینی دارند و احتمال شکستن آن‌ها وجود دارد.

انواع روشویی کابینت دار ایرانی

روشویی کابینت دار ایرانی در انواع مختلفی تولید شده است که در این قسمت برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

1. روشویی کابینت دار دلفین مدل 9053:

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است ، طراحی فوق العاده‌ای دارد ، سنگ روشویی آن به صورت مجزا در بالای کابینت قرار گرفته است ، رنگ سفید و مشکی آن همواره مورد توجه قرار می‌گیرد و تضاد زیبایی ایجاد کرده است. توجه داشته باشید که این نوع روشویی کابینت دار به صورت دیواری می‌باشد و باید آن را به خوبی نصب کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053

2. روشویی کابینت دار دلفین مدل 9097:

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی هم طراحی فوق العاه‌ای دارد که مورد توجه همگان قرار می‌گیرد ، دو درب مدرن و زیبا دارد ، سنگ روشویی آن به صورت مجزا بر روی کابینت قرار گرفته است و زیبایی خاص خود دارد ، روشویی سنگی آن جلوه‌ی فوق العاده‌ای دارد ، این روشویی کابینت دار هم به صورت دیواری می‌باشد و باید آن را نصب کنید.

این محصول با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد و مدت‌ها می‌توانید از این محصول فوق العاده استفاده کنید. این محصول از کنار هم قرار گرفتن رنگ سفید و مشکی تولید شده است. همانطور که می‌دانید رنگ‌های متضاد در کنار یکدیگر زیبایی خاصی ایجاد می‌کنند.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097

3. روشویی کابینت دار دلفین مدل 9068:

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی هم توسط کارشناسان و طراحان حرفه‌ای طراحی شده است ، ظاهر بسیار زیبا و کیفیت فوق العاده‌ای دارد ، کاسه روشویی آن به صورت مجزا در بالای کابینت قرار گرفته است ، از کنار هم قرار گرفتن دو رنگ قهوه‌ای و سفید تولید شده است ، به صورت دیواری می‌باشد و باید آن را به خوبی نصب کنید. این نوع روشویی کابینت دار هم در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و ماندگاری بالایی دارد.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068

4. روشویی کابینت دار دلفین مدل 9102:

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی هم طراحی خاص خود را دارد ، به صورت دیواری می‌باشد و بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است ، بهتر است برای نصب کردن آن نهایت دقت خود را به کار ببرید ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و زیبایی محیط شما را چند برابر می‌کند.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102-1
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102

5. روشویی کابینت دار دلفین مدل R55-WD:

این نوع روشویی کابینت دار ایرانی طراحی فوق العاده‌ای دارد و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند ، کاسه روشویی به صورت مجزا بر روی کابینت قرار گرفته است ، این محصول در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می‌باشد و فضای شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

بهتر است هنگام نصب آن نهایت دقت خود را بکار ببرید و آن را به خوبی نصب کنید. بعد از اینکه از محکم بودن آن مطمئن شدید ، می‌توانید لوازم مد نظر خود را درون آن قرار دهید.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل R55-WD

روشویی‌های کابینت دار ایرانی دلفین ویژگی‌های مشترک زیادی دارند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشد:

  • برای ساخت آن‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.
  • طراحی آن‌ها توسط بهترین طراحان انجام شده است.
  • تولید این محصولات با بهره مندی از بهترین و به‌روز‌ترین تجهیزات انجام گرفته است.
  • این محصولات با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود.
  • این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • علاوه بر خرید حضوری ، امکان خرید غیر حضوری و آنلاین هم برای شما فراهم شده است و با خیالی راحت می‌توانید خرید خود را ثبت کنید.

بعد از نصب روشویی کابینت دار ایرانی ، بهتر است از یک آینه زیبا هم استفاده کنید و دکوراسیون خود را تکمیل کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس

 سوالات متداول

از بخش خرید روشویی فروشگاه دلفین ایران دیدن کنید. در اینستاگرام دلفین همراه شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *