دکوراسیون

معرفی 15 مدل طبقه و شلف دیواری

طبقه و شلف دیواری چیست

اگر به دنبال 15 مدل طبقه و شلف دیواری مختلف جهت بررسی و مقایسه هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. به خواندن آن ادامه دهید.

اگر بخواهیم از معنای لغوی شلف دیواری بگوییم، بهتر است بدانید که شلف در لغت به معنای طاقچه می‌باشد.

شلف‌ها طاقچه‌های آماده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را در هر قسمتی از منزل که دوست داشتید نصب کنید و لوازم دلخواه خود را بر روی آن‌ها قرار دهید.

توجه داشته باشید که چندین مدل طبقه و شلف دیواری وجود دارد که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه شما دارد.

در این مقاله می‌خواهیم بعد از تعریف طبقه و شلف دیواری، شما را با یک برند معتبر آشنا کنیم که در زمینه ساخت محصولات بهداشتی مخصوصا انواع مختلفی از طبقه و شلف دیواری حضور فعال دارد و یکی از محبوب ترین برندها بین مردم در 50 سال گذشته است.

بعد از آن شما را با چندین مدل طبقه و شلف دیواری آشنا خواهیم کرد که با این محصول پرکاربرد و انواع آن به خوبی آشنا شوید.

شلف دیواری مدل ۵۰۱۰-MD

شلف‌ها به عنوان‌های طاقچه‌های متحرکی بکار می‌روند که هر زمان دوست داشتید، می‌توانید محل آن را تغییر دهید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که کاربرد طبقه و شلف دیواری بسیار بیشتر از چیزی می‌باشد که فکرش را می‌کنید و این کاربردها بستگی به محل نصب آن‌ها و خواسته‌ی شما دارد.

به طور مثال اگر شما  یک مدل طبقه و شلف دیواری را در قسمت زیر تلویزیون قرار دهید می‌توانید دستگاه‌های پخش یا وسایل دکوری را بر روی آن قرار دهید.

اگر از طبقه و شلف دیواری در آشپزخانه استفاده کنید می‌توانید لوازم آشپزخانه خود را بر روی آن قرار دهید. اگر از این وسیله در پذیرایی خود استفاده می‌کنید می‌توانید وسایل تزیینی و دکوری را بر روی آن قرار دهید و در معرض دید دیگران قرار دهید.

طبقه و شلف دیواری دلفین

حال نوبت به معرفی این برند خوش نام و پر آوازه می‌رسد ، برندی که به خوبی توانسته است اعتماد مردم را جلب کند و در خانه‌های این عزیزان به عنوان یک عضو ماندگار جا خوش کند. دلفین ایران مرکز فروش شلف دیواری در تهران است.

برند دلفین که یکی از بهترین و مقاوم‌ترین محصولات را دارد و دارای محصولاتی کاملا ایرانی می‌باشد، محصولاتی که توسط کارشناسان مجرب و ماهر ایرانی ساخته شده‌اند.

شرکت معتبر دلفین به ساخت محصولات بهداشتی می‌پردازد، محصولاتی مانند: آینه و باکس، ست سرویس بهداشتی ، چندین مدل طبقه و شلف دیواری و … که همگی در کیفیت و کارایی بی نظیر هستند.

هر مدل طبقه و شلف دیواری که دوست داشته باشید در این شرکت ساخته شده است و تنوع بالایی بین محصولات آن وجود دارد.

اگر قصد خرید طبقه و شلف دیواری دارید بهتر به سایت معتبر و خاص دلفین ایران مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر و گوناگون دلفین دیدن کنید.

با مراجعه به قسمتی که مربوط به طبقه و شلف دیواری می‌باشد، از مدل‌های زیبای آن دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که شلف دیواری را برای چه کاربردی  می‌خواهید و آن را در چه محیطی نصب کنید.

بعد از مشخص کردن این دو مورد و با توجه به توضیحاتی که در سایت دلفین ایران در مورد هر کدام از محصولات داده شده است ، به راحتی می‌توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید.

به طور مثال شما می‌خواهید یک شلف برای حمام خود تهیه کنید باید به دنبال مدل طبقه و شلف دیواری مناسب برای این محیط باشید و از شلف‌های ضد آب استفاده کنید.

در سایت دلفین ایران در قسمت زیرین هر محصول، توضیحات مورد نیاز مانند: جنس، اندازه، محل مناسب برای نصب و … قید شده است که انتخاب را برای شما راحت کرده است.

15 مدل طبقه و شلف دیواری زیبا

در این قسمت می‌خواهیم 15 مدل طبقه و شلف دیواری لوکس و زیبا را به شما معرفی کنیم که برخی از آن‌ها طبقه و شلف‌های دلفین هستند که در زیبایی و کیفیت بی نظیر هستند.

1. شلف دیواری شیشه‌ای

این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین از جنس شیشه‌ی بسیار مقاومی می‌باشد که اطراف آن از جنس زینک و آبکاری کروم ضد آب است و قابل استفاده در سرویس بهداشتی و محیط‌های مرطوب می‌باشد.

طبقه دیواری دلفین کد ۳۴-C

2. شلف دیواری ساده ام دی اف

این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین کاملا ساده می‌باشد و از ام دی اف ساخته شده است اما دارای روکشی از جنس پی وی سی می‌باشد که ضد آب است. این نوع شلف دیواری قابلیت سرهم کردن دارد و می‌توانید از آن در آشپزخانه ، اتاق خواب یا پذیرایی خود استفاده کنید.

3. شلف دیواری طرح پرنده

این مدل طبقه و شلف دیواری بیشتر جنبه‌ی تزیینی دارد و زیبایی آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند. توجه داشته باشید که جنس این نوع شلف از ام دی اف می‌باشد و قابلیت سر هم کردن ندارد.

شلف دیواری طرح پرنده

4. شلف دیواری چند طبقه

 این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین به  چند طبقه می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد.

از این نوع شلف دیواری می‌توانید برای قرار دادن وسایل دکوری خود استفاده کنید و آن‌ها را در چند طبقه نزدیک به یکدیگر قرار دهید و جلوه‌ای خاص بسازید که همگان از دیدن آن لذت ببرند. این نوع شلف دیواری شبیه به یک نردبان زیبا می‌باشد که جنبه‌ی تزیینی دارد.

شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۲-WD

5. شلف دیواری WD-10203

شلف دیواری ‌WD دلفین یکی از شلف‌های پر طرفداری می‌باشد که برای ساخت یک دکوراسیون لوکس قابل استفاده است.

این مدل طبقه و شلف دیواری به صورت شاخه‌ای می‌باشد که با قرار دادن وسایل دکوری و تزیینی بر روی آن متوجه زیبایی این وسیله‌ی پرکاربرد خواهید شد.

شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۳-WD

6. شلف دیواری آشپزخانه

توجه داشته باشید که این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین برای آشپزخانه مناسب می‌باشد و کاربردهای فراوانی دارد. این نوع طبقه دیواری از جنس چوب می‌باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که برای ساخت همه‌ی محصولات دلفین از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و محصولات دلفین ماندگاری بسیار بالایی دارند.

طبقه دیواری دلفین مدل ۱۰۲۳۷-WD

7. طبقه دیواری نیم دایره

این نوع طبقه دیواری دلفین به صورت یک نیم دایره ساخته شده است و در عین سادگی بسیار زیبا و خاص می‌باشد. می‌توانید این نوع طبقه دیواری را در هر قسمتی از منزل که دوست داشتید نصب کنید و لوازم دلخواه خود را بر روی آن قرار دهید.

طبقه دیواری دلفین مدل SMC-60-W

8. طبقه دیواری پایه دار

این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می‌باشد که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. این نوع شلف دیواری از چوب ساخته شده است و پایه‌های فلزی می‌باشد.

توجه داشته باشید که این طبقه دیواری مقاومت بسیار بالایی دارد و توانایی تحمل وزن‌های بالا را دارد. به این صورت که می‌توانید وسایل سنگینی مانند گلدان را بر روی آن قرار دهید.

طبقه دیواری دلفین مدل ws-10211

9. شلف دیواری مخصوص گوشه

این نوع شلف دیواری دلفین مخصوص گوشه‌های دیوار می‌باشد و در عین سادگی که دارد بسیار زیبا و جذاب است که بعد از نصب کردن خواهید دید که استفاده از گوشه‌های دیوار برای قرار دادن وسایل تزیینی چقدر زیبا و کاربردی می‌باشد.

شلف دیواری دلفین مدل Q-22

10. شلف دیواری مدل ریو

این مدل طبقه و شلف دیواری به وسیله‌ی نخ‌های محکمی از چهار طرف بسته شده است و این نخ‌ها به یک حلقه متصل شده است. برای نصب کردن این شلف دیواری می‌توانید آن را به کمک این حلقه آویزان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

شلف دیواری مدل ریو

11. شلف دیواری مدل W 1511

این نوع شلف دیواری بسیار کاربردی و زیبا می‌باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

این مدل طبقه و شلف دیواری مانند چوب لباسی‌هایی می‌باشد که آن‌ها را در قسمت پشت درب اتاق نصب می‌کنید با این تفاوت که این نوع شلف را می‌توانید به یخچال خود آویزان کنید و از این طبقه‌های زیبا نهایت استفاده را ببرید.

شلف دیواری مدل W 1511

12. شلف دیواری مدل لوزی

این نوع شلف دیواری شبیه یک لوزی می‌باشد ، از چوب ساخته شده است ، معمولا به رنگ سفید است و زیبایی آن مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. این نوع شلف دیواری قابلیت سر هم کردن دارد و می‌توانید در آشپزخانه ، اتاق خواب یا پذیرایی خود از آن استفاده کنید.

شلف دیواری لوزی دلفین

13. شلف دیواری مدل deco-501

این مدل طبقه و شلف دیواری دلفین مانند یک طاقچه‌ی زیبا می‌باشد که می توانید در قسمت‌های مختلفی از منزل آن را نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. این نوع شلف دیواری ضخامت زیادی دارد و شبیه به طاقچه‌های قدیمی می‌باشد که با گچ ساخته شده‌اند.

شلف دیواری دلفین کد deco-501

14. شلف دیواری پی وی سی

این نوع شلف دیواری پی وی سی دلفین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و کاربردهای فراوانی دارد.

از این نوع شلف دیواری می‌توانید در قسمت‌های مختلفی از منزل خود استفاده کنید مانند: حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، اتاق خواب و … از این وسیله‌ی کوچک نهایت استفاده را ببرید.

15. شلف دیواری مدل W-10238

این نوع شلف دیواری دلفین از جنس چوب ساخته شده است و ظاهری متفاوت و زیبا دارد. به این صورت که در قسمت پشت آن تیکه‌ای وجود دارد که می‌توانید به وسیله‌ی آن شلف را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

طبقه دیواری دلفین مدل ۱۰۲۳۸-W

توجه داشته باشید که علاوه بر 15 مدل طبقه و شلف دیواری که گفته شد ، مدل‌های متنوع و زیادی وجود دارد که با مراجعه به سایت دلفین ایران می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

با خرید طبقه و شلف دیواری دلفین ، دکوراسیونی زیبا و مدرن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *