حمام و سرویس بهداشتی

همه چیز در مورد ست سرویس بهداشتی لوکس

ست سرویس بهداشتی چیست

ست سرویس بهداشتی یکی از لوازم کاربردی و پرطرفدار در سرویس بهداشتی می‌باشد که به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک می‌کند. با خرید یک ست سرویس بهداشتی لوکس می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و جذاب داشته باشید.

ست سرویس بهداشتی شامل لوازم مختلفی مانند: سطل زباله ، فرچه ، جای مایع دستشویی ، جاحوله‌ای ، جای مسواک ، جای صابون و … می‌باشد. توجه داشته باشید که همه‌ی این لوازم دارای یک طرح و یک رنگ هستند و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می‌دهند.

البته توجه داشته باشید که هنگام خرید ست سرویس بهداشتی لوکس می‌توانید تعداد لوازم آن را مشخص کنید. به طور مثال یک ست سرویس بهداشتی 4 پارچه ، 5 پارچه و … تهیه کنید که انتخاب آن به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. معمولا تعداد لوازم ست سرویس بهداشتی بین 4 تا 7 تکه متغیر است.

به طور کلی می‌توان گفت که اگر وسیله‌ها به صورت گروهی باشند جذابیت بیشتری دارند و یک دکوراسیون بی نظیر خلق می‌کنند. ست سرویس بهداشتی لوکس هم به صورت گروهی از لوازم پرکاربرد می‌باشد که زیبایی خاصی دارند.

توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مانند توجه به دکوراسیون منزل می‌باشد و باید به آن اهمیت دهید. با خرید بهترین و ماندگارترین لوازم ، چیدمان درست آن‌ها ، حفظ پاکیزگی محیط و …می‌توانید یک دکوراسیون خاص داشته باشید که مورد توجه همگان قرار گیرد.

ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا
ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا

ست‌های سرویس بهداشتی در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند و تنوع بسیار بالایی دارند که می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

با خرید یک ست سرویس بهداشتی لوکس ، رفاه و بهداشت را به منزل خود دعوت کنید و به سلامت فردی و عمومی خانواده خود توجه کنید.

نکات مهم برای خرید ست سرویس بهداشتی لوکس

برای خرید ست سرویس بهداشتی لوکس باید به نکات زیادی توجه کنید که بتوانید یک ست سرویس بهداشتی استاندارد و مناسب داشته باشید. برخی از این نکات به شرح زیر می‌‌باشند:

1. توجه به تعداد لوازم ست سرویس بهداشتی:

همانطور که گفته شد ست سرویس بهداشتی بین 4 تا 7 تکه می‌باشد که انتخاب چند تکه بودن آن به شما بستگی دارد. به طور مثال برخی از افراد از قرار دادن حوله داخل سرویس بهداشتی خودداری می‌کنند ، پس دلیلی ندارد که جاحوله‌‌ای بخرند و از آن استفاده نکنند. بهتر است با توجه به نیاز خود و خانواده یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

2. ضد آب بودن:

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید ست سرویس بهداشتی لوکس به آن توجه کنید ، ضد آب بودن محصولات می‌باشد. زیرا اگر این محصولات ضد آب نباشند ، نمی‌توانند در محیط مرطوب سرویس بهداشتی دوام بیاورند و بهداشت و پاکیزگی مطلوب را ندارند. همانطور که می‌دانید سرویس بهداشتی یکی از قسمت‌های مهم منزل است که باید به نظافت آن توجه شود و معمولا هر روز آن را تمیز می‌کنند. با این وجود بهتر است از ست‌ سرویس بهداشتی ضد آب استفاده کنید که بتوانید آن‌ها را به راحتی تمیز کنید و بشویید. معمولا از جنس‌های پلاستیکی ، استیل ، پلکسی و رزین برای ساخت ست سرویس بهداشتی استفاده می‌شود که ضد آب هستند و می‌توانید با خیالی راحت از آن‌ها استفاده کنید.

3. مقاوم در برابر شوینده‌ها:

هنگام خرید ست سرویس بهداشتی لوکس باید به مقاومت آن هم توجه داشته باشید و از خرید ست‌هایی که در برابر مواد شوینده مقاومت ندارند ، خودداری کنید. زیرا برای تمیز کردن محیط سرویس بهداشتی و ست سرویس بهداشتی از مواد شوینده استفاده می‌شود. اگر ست مورد نظر شما مقاومت مطلوب را نداشته باشد بعد از مدت کوتاهی خراب می‌شود و باید آن را تعویض کنید.

4. سازگاری رنگ و طرح با دکوراسیون منزل:

اگر می‌خواهید یک دکوراسیون مدرن و خاص داشته باشید ، بهتر است از وسایل هماهنگ با یکدیگر استفاده کنید. برای خرید ست سرویس بهداشتی لوکس هم بهتر است به این نکته توجه کنید و طرح و رنگی را انتخاب کنید که با سایر لوازم دکوراسیون شما سازگاری دارد. معمولا از رنگ‌های روشن در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌کنند. زیرا نشانه‌ی پاکیزگی است و تمیز کردن آن کار راحتی می‌باشد. همانطور که می‌دانید رنگ‌های تیره بیشتر از رنگ‌های دیگر لکه می‌گیرند و به سختی باید آن‌ها را تمیز کرد.

5. اندازه‌ی ست سرویس بهداشتی:

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید ست سرویس بهداشتی لوکس باید به آن توجه کنید ، اندازه‌ی ست سرویس بهداشتی می‌باشد. همانطور که می‌دانید حمام و سرویس بهداشتی محیط‌های کوچکی هستند و متراژ بالایی ندارند. بهتر است اندازه‌ی لوازمی که برای این محیط انتخاب می‌کنید را متناسب با اندازه‌ی محیط در نظر بگیرید. به این صورت که اگر سرویس بهداشتی شما فضای کمی دارد ، از لوازم کوچک‌تر استفاده کنید و برعکس. این نکته در مورد خرید همه‌ی لوازم سرویس بهداشتی صدق می‌کند. به طور مثال برای خرید کابینت روشویی ، آینه سرویس بهداشتی و … هم باید به این نکته توجه کنید.

6. برند ست سرویس بهداشتی:

برند ست سرویس بهداشتی یکی از نکات بسیار مهمی می‌باشد که باید به آن توجه کنید. زیرا اگر برند معتبری از ست سرویس بهداشتی را تهیه کنید ، دیگر نگرانی بابت کیفیت و ماندگاری آن نخواهید داشت.

اگر قصد خرید ست سرویس بهداشتی لوکس را دارید می‌توانید از برند معتبر و بی نظیر دلفین استفاده کنید و یک محصول زیبا و شگفت انگیز داشته باشید.

اگر به نکاتی که برای خرید ست سرویس بهداشتی لوکس گفته شد  توجه کنید ، می‌توانید یک ست سرویس بهداشتی ماندگار و مقاوم داشته باشید.

معرفی چند ست سرویس بهداشتی لوکس

در این قسمت می‌خواهیم چند مدل ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین را به شما معرفی کنیم. همانطور که گفته شد برند دلفین یکی از بهترین برندهای محصولات بهداشتی در ایران می‌باشد.

محصولات این شرکت توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی تولید شده‌اند و در کیفیت و کارایی همواره حرف اول را می‌زنند. با خرید ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین ، یک ست بی نظیر خواهید داشت که مانند الماس‌ می‌درخشد و مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که ست‌های سرویس بهداشتی لوکس دلفین در مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. حال شما را با برخی از مدل‌های آن آشنا خواهیم کرد:

1. ست سرویس بهداشتی مدل 22c-4

این نوع ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین به صورت 4 پارچه می‌باشد ، از جنس زینک و آبکاری کروم می‌باشد ، ضد آب است و به راحتی می‌توانید آن را بشویید ، سطحی درخشان و براق دارد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است و ماندگاری بالایی دارد. ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارد و دارای پایه‌هایی بسیار مقاوم برای نصب کردن می‌باشد.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 22C-4

2. ست سرویس بهداشتی مدل sim4-1

این نوع ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین هم به صورت 4 پارچه تولید شده است ، رنگ صورتی بسیار زیبایی دارد ، جنس آن اکریلیک است و مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع ست سرویس بهداشتی طرفداران خاص خود را دارد. توجه داشته باشید که اجزای این نوع ست به صورت ایستاده هستند و نیازی به نصب کردن ندارند.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل sim4-1
ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل sim4-1

3. ست سرویس بهداشتی مدل موج آبی

این نوع ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین یکی از جدیدترین مدل‌های ست سرویس بهداشتی دلفین می‌باشد که در زیبایی نظیر ندارد ، جنس آن‌ها از رزین است ، به رنگ آبی ساخته شده‌اند و به صورت ایستاده هستند و به نصب کردن نیاز ندارند. این نوع ست به صورت 4 پارچه است و بر روی اجزای آن طرح موج زیبایی وجود دارد.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل موج
ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل موج

4. ست سرویس بهداشتی مدل 34RG-5

این نوع ست سرویس بهداشتی لوکس دلفین به صورت 5 پارچه می‌باشد ، اجزای آن به صورت دیواری هستند و باید آن‌ها را به دیوار نصب کنید ، پایه‌های بسیار زیبایی دارند که مقاومت بالایی دارند ، رنگ آن‌ها با استفاده از تکنولوژی الکترولاک ایجاد شده است و ماندگاری بالایی دارد ، پلاک‌های جدا شونده‌ای که پشت هر قطعه وجود دارند کار نصب را بسیار راحت کرده است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. با نصب این ست سرویس بهداشتی ، زیبایی و آرامش را به سرویس بهداشتی خود دعوت کنید.

پرفروش ترین محصولات بهداشتی

همانطور که گفته شد تنوع محصولات دلفین بسیار زیاد است و ست سرویس بهداشتی دلفین هم در مدل‌های زیادی ساخته شده است که برای دیدن آن‌ها می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کنید و از میان آن‌ها محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مزایای استفاده از ست سرویس بهداشتی

استفاده از ست سرویس بهداشتی لوکس مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • برای ساخت یک دکوراسیون زیبا به شما کمک می‌کنند.
  • به پاکیزگی و طراوت محیط کمک فراوانی می‌کند.
  • کار شست و شو و تمیزی را راحت می‌کند.
  • نظم خاصی به محیط شما می‌بخشد.
  • نصب آن‌ها بسیار راحت است.
  • قابلیت شست و شو دارند و می‌توانید آن‌ها را بشویید و تمیز کنید.
  • هماهنگی خاصی بین لوازم شما ایجاد می‌شود.
  • زیبایی محیط را چندین برابر می‌کند.

با خرید یک ست سرویس بهداشتی با کیفیت ، می‌توانید از مزایایی که گفته شد بهره مند شوید و یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید.

برای خرید ست سرویس بهداشتی دلفین می‌توانید به سایت معتبر دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به صرفه سفارش دهید.

 محصول مورد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی به شما تحویل داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *