حمام و سرویس بهداشتی

آشنایی با راهنمای خرید پرده حمام

اهمیت استفاده از پرده حمام

پرده حمام ، نامی آشنا که بارها شنیده‌اید و ظاهری زیبا که در جاهای مختلفی دیده‌اید. همانطور که از اسم آن پیداست از این پرده در محیط حمام استفاده می‌شود و برای جدا سازی قسمت دوش از دیگر قسمت‌ها کاربرد دارد. اگر قصد خرید پرده حمام دارید و به دنبال راهنمای خرید پرده حمام می‌گردید ، بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید و از نکات مهمی که گفته می‌شود ، استفاده کنید.

با توجه به متراژ پایین منزل‌ها ، در برخی از آن‌ها حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک استفاده می‌شود یعنی سرویس بهداشتی در یک سمت و دوش حمام هم در سمت دیگر قرار گرفته است. در این مواقع استفاده از پرده حمام برای جداسازی حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

اگر به راهنمای خرید پرده حمام توجه داشته باشید ، می‌توانید یک پرده حمام استاندارد و مناسب تهیه کنید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. با خرید یک پرده حمام مناسب می‌توانید همه‌ی مشکلات خود را حل کنید و از خیس شدن سایر قسمت‌های حمام جلوگیری کنید.

همانطور که در جریان هستید داشتن یک دکوراسیون زیبا و حرفه‌ای خواسته‌ی همه‌ی افراد می‌باشد و همه زیبایی‌ها را دوست دارند. برای داشتن یک دکوراسیون خاص و مدرن باید به جزئیات دقت کنید و بهترین زیباترین لوازم را برای منزل خود تهیه کنید. به طور مثال برای خرید پرده حمام باید به راهنمای خرید پرده حمام دقت کنید که بتوانید بهترین نوع آن را خریداری کنید.

پرده حمام کد Ev-4246 سایز 200×180 سانتی متر

توجه داشته باشید که نحوه چیدمان هم تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون شما دارد و بهتر است لوازم را در جای مناسبی قرار دهید که بتوانید یک دکوراسیون خاص و حرفه‌ای داشته باشید.

مزایای استفاده از راهنمای خرید پرده حمام

اگر قصد خرید پرده حمام داشته باشید و بدون راهنمای خرید پرده حمام بخواهید به خرید بروید. معمولا به اولین فروشگاهی که می‌رسید ، وارد می‌شوید و بعد از زمان کوتاهی از بین مدل‌های مختلفی که وجود دارد ، یک پرده انتخاب خواهید کرد و آن را می‌خرید. بعد از اینکه به  منزل خود برگشتید ، پرده حمام را نصب خواهید کرد. ممکن است از انتخاب خود راضی باشید اما بعد از مدتی که از آن استفاده کردید ، پشیمان شوید و با خود بگویید اش پرده‌ی دیگری می‌خریدم.

برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید و از خرید خود راضی باشید ، بهتر است با توجه به راهنمای خرید پرده حمام این کار را انجام دهید و یک خرید مناسب و استاندارد داشته باشید. توجه داشته باشید که برای خرید هر نوع وسیله‌ای ، راهنمای خرید مربوط به آن وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید محصولی استاندارد و ماندگار خریداری کنید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. برای خرید پرده حمام هم راهنمای خرید پرده حمام وجود دارد که به شما کمک می‌کند که یک پرده حمام فوق العاده داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

ممکن است تصور کنید که به راهنمای خرید پرده حمام نیاز ندارید و به راحتی می‌توانید پرده حمام مد نظر خود را خریداری نمایید. اما این‌چنین نیست و بهتر است با توجه به نکاتی که گفته می‌شود یک پرده حمام بی نظیر بخرید و از آن لذت ببرید.

راهنمای خرید پرده حمام

حال بهتر است با راهنمای خرید پرده حمام آشنا شوید که بتوانید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید. برای خرید پرده حمام بهتر است به چهار اصل مهم توجه کنید که این چهار اصل به صورت زیر می‌باشند:

1. هدف از خرید پرده حمام

پرده حمام کد TOR- 5033 سایز 200×180 سانتی متر

باید در مرحله اول هدف خود از خرید پرده حمام را مشخص کنید. یعنی اینکه مشخص کنید که قرار است این پرده را در چه قسمتی از حمام خود نصب کنید. پس ابتدا هدف خود را از میان هدف‌هایی که گفته می‌شود ، مشخص کنید:

  • برای اینکه از پخش شدن آب و بخار به قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری شود.
  • برای جداسازی حمام و دستشویی.
  • برای تزیین و زیبا ساختن محیط حمام.
  • برای جداسازی قسمت دوش یا وان حمام از دیگر قسمت‌ها.
  • استفاده از پرده حمام بجای کابین‌های شیشه‌ای.

همانطور که گفته شد اولین اصل در راهنمای خرید پرده حمام  ، تعیین هدف می‌باشد. زیرا پرده‌ها در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

2. انتخاب جنس پرده حمام

انتخاب جنس و اندازه پرده حمام یکی از نکات مهمی می‌باشد که در راهنمای خرید پرده حمام وجود دارد و باید به آن توجه کنید. همانطور که گفته شد پرده حمام در انواع گوناگونی ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها جنس خاصی دارند. بهتر است بدانید که جنس‌‌های نخی ، پلی استری و نایلونی سه مورد از پرطرفدارترین پرده های حمام هستند که انتخاب آن‌ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

به طور مثال پرده حمام نایلونی و پلی استری قابلیت  جلوگیری از پخش شدن آب را دارند و ضد آب هستند. برای تقسیم کردن فضا و جلوگیری از پخش شدن آب بهترین گزینه می‌باشند. اما پرده نخی قابلیت ضد آب ندارد و بیشتر جنبه‌ی تزیینی دارد و معمولا برای زیباتر کردن محیط و ترکیب رنگ‌ها از این نوع پرده استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید بر اساس راهنمای خرید پرده حمام ، پرده حمام خود را انتخاب کنید بهتر است با ویژگی‌ها و مزایای پرده‌های ضد آب و پرده‌های نخی به خوبی آشنا شوید که بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

پرده حمام کد Gu-6932 v3 سایز 200×180 سانتی متر

مزایای استفاده از پرده حمام مدل نایلونی و پلی استری

این نوع پرده حمام مزایای‌ زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • ضد آب است و به خوبی در محیط مرطوب حمام دوام می‌آورد.
  • از پاشیده شدن آب به قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری می‌کند.
  • برای ذخیره انرژی در زمستان هم می‌توان از این نوع پرده استفاده کرد. به صورت که انرژی و گرمای حمام را حفظ می‌کند.
  • شست و شوی آن بسیار راحت است و به راحتی می‌توانید آن را بشویید و تمیز کنید.
  • تنوع بسیار بالایی دارد و در مدل‌های مختلفی وجود دارد.
  • زیبایی خاص خود را دارد و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد.

ویژگی‌های پرده حمام نخی

  • این نوع پرده حمام مانند پرده‌های پارچه‌ای می‌باشد که در اتاق خواب‌ها استفاده می‌شود.
  • معمولا از جنس کتان یا پارچه‌های مقاوم می‌باشد.
  • تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته شده است.
  • معمولا برای زیبایی دکوراسیون و هماهنگ کردن آن با سایر لوازم حمام استفاده می‌شود.
  • ضد آب نیست و قابلیت شست و شوی سریع را ندارد.
  • در مدل‌های مختلفی دوخته می‌شود و می‌توانید مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید.
  • شست و شوی این نوع پرده هم بسیار راحت است.
  • با توجه به داشتن الیاف‌های نخی ، آب را به خوبی جذب می‌کند.

3. انتخاب اندازه پرده حمام

یکی دیگر از نکات مهمی که در راهنمای خرید پرده حمام وجود دارد ، انتخاب اندازه‌ی پرده حمام می‌باشد که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قانون خاصی برای مشخص کردن اندازه‌ی پرده حمام وجود ندارد و بر اساس سلیقه و نوع استفاده‌ی خود می‌توانید اندازه آن را مشخص کنید.

به طور مثال برخی از افراد دوست دارند که از پرده‌های بلند استفاده کنند که زیبایی خاص خود را دارد و فضا را بسیار جذاب و دیدنی می‌کند. اما برخی دیگر از افراد ، از پرده‌‌های کوتاه‌تر استفاده می‌کنند و دکوراسیون حمام خود را با توجه به سلیقه و نظر خود می‌سازند.

پرده حمام دلفین کد ِIR - DL سایز 200×180 سانتی متر
پرده حمام دلفین کد ِIR – DL سایز 200×180 سانتی متر

توجه به این نکته حائز اهمیت است که از پرده‌های خیلی کوتاه یا خیلی بلند استفاده نکنید و به زیبایی محیط خود توجه کنید. راهنمای خرید پرده حمام شما را به هیچ کاری وادار نمی‌کند و به شما حق انتخاب هم می‌دهد که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود ، دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را طراحی کنید.

4. انتخاب طرح و رنگ مناسب

نکته‌ی مهم دیگری که در راهنمای خرید پرده حمام وجود دارد ، انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پرده می‌باشد که این موضوع هم کاملا سلیقه‌ای است و می‌توانید با توجه به نظر خود آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید رنگ پرده حمام را با سایر لوازم ست کنید و یک هماهنگی بی نظیر ایجاد کنید که زیبایی محیط شما را چندین برابر کند. بهتر است دانید که معمولا در حمام‌های کوچک از رنگ‌های روشن استفاده می‌‌شود زیرا با این کار حمام بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر می‌رسد.

پرده حمام کد Ev-5948 v3 سایز 200×180 سانتی متر

استفاده از رنگ سفید همراه با طرح‌های زیبا ، در عین سادگی که دارند بسیار زیبا و دلنشین هستند. در حمام‌های بزرگ‌تر برای انتخاب رنگ محدودیتی نخواهید داشت و می‌توانید هر رنگی که دوست داشتید را انتخاب کنید و آن را با حوله‌ها ، پادری و … ست کنید. اگر به نکاتی که در راهنمای خرید پرده حمام گفته شد توجه کنید ، یک پرده حمام بسیار زیبا و مناسب خواهید داشت.

پرده حمام دلفین

علاوه بر نکاتی که در راهنمای خرید پرده حمام گفته شد ، بهتر است به برند پرده هم توجه داشته باشید که بتوانید یک پرده حمام ماندگار داشته باشید. پرده حمام دلفین انتخابی مناسب و بی نظیر برای شما می‌باشد. زیرا در طرح‌ها و رنگ‌های بی نظیری تولید شده اند ، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند ، قیمت آن‌ها به صرفه و مناسب است و از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای ساخت آن‌ها استفاده شده است.

با خرید پرده حمام دلفین ، زیبایی را به منزل خود دعوت کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *