دکوراسیون

آشنایی با انواع طبقه دکوری و دیواری

منظور از طبقه دکوری و دیواری چیست ؟

امروزه استفاده از انواع طبقه دکوری و دیواری بسیار رایج شده است و بسیاری از افراد برای داشتن یک دکوراسیون خاص و مدرن از این المان استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع طبقه دکوری و دیواری و کاربردهای آن‌ها آشنا کنیم. به صورتی که بعد از خواندن این مقاله اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید.

بهتر است کمی به عبارت طبقه دکوری و دیواری فکر کنید و ببینید با شنیدن این عبارت ، چه تصویری در ذهن شما نقش می‌بندد.

واضح است که با شنیدن این عبارت به طبقه‌ها و شلف‌هایی فکر می‌کنید که در قسمت‌های مختلف دیوار نصب شده‌اند و لوازم دکوری زیبایی بر روی آن‌ها قرار گرفته است. بهتر است بدانید که تصور شما کاملا درست است و منظور از طبقه دکوری و دیواری ، همان شلف‌ها و طاقچه‌هایی می‌باشد که در جنس‌های مختلف و اندازه‌های گوناگونی تولید شده‌اند و در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند.

شلف دیواری دلفین کد deco-501

همانطور که می‌دانید  طبقه‌های دکوری ، در عین سادگی که دارند ، بسیار زیبا و جذاب هستند و همواره در مرکز توجه قرار می‌گیرند. قرار نیست که فقط وسایل پیچیده با طراحی منحصر به فرد ، مورد توجه قرار بگیرند ، بلکه بسیاری از لوازم و وسایل در عین سادگی ، بی نظیر هستند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

بدون شک شما هم مانند همه‌ی افراد ، برای داشتن یک دکوراسیون خاص و زیبا تلاش می‌کنید و برای این کار  از المان‌های مختلفی استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید که دیوارها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون شما دارند و با توجه به آن‌ها می‌توانید یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید که مورد توجه همگان قرار بگیرد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توان به کمک دیوارها ، دکوراسیون را تغییر داد.

جای هیچ گونه نگرانی نیست ، زیرا با بهره مندی از انواع طبقه دکوری و دیواری می‌توانید به دیوارهای خود جان تازه‌ای ببخشید و یک دکوراسیون بدون نقص و کامل داشته باشید که همه را شگفت زده کند.

مزیت‌های استفاده از طبقه دکوری و دیواری

استفاده از طبقه دکوری و دیواری هم مانند المان‌های دیگر ، مزیت های فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • زیبایی منزل شما را چندین برابر می‌کند.
شلف دیواری دلفین مدل 10203-WD
  • می‌توانید در محیط‌های اداری هم از آن بهره مند شوید و محیط کار خود را به زیبایی تغییر دهید.
  • با استفاده از طبقه دکوری و دیواری می‌توانید به دیوار خود جان تازه‌ای ببخشید و آن را از بی روح بودن دور کنید.
  • گاهی اوقات ممکن است جای کافی برای نگهداری وسایل دکوری خود را نداشته باشید و سردرگم شوید. در این گونه مواقع می‌توانید با نصب کردن طبقه دکوری و دیواری ، محلی برای قرار گیری لوازم خود داشته باشید.
  • با نصب کردن این طبقه دکوری می‌توانید لوازم دکوری خود را دور از دسترس بچه‌ها قرار دهید و نگران خراب شدن آن‌ها نباشید. زیرا همانطور که می‌دانید بسیاری از بچه‌ها به لوازم دکوری دست می‌زنند و ممکن است آن‌ها را خراب کنند.
  • از این طبقه‌ها می‌توانید برای نگهداری کتاب‌های خود استفاده کنید و کتاب‌های ارزشمند خود را بر روی آن‌ها قرار دهید.
  • طبقه دکوری و دیواری در انواع مختلفی ساخته شده است و تنوع بسیار زیادی دارد. برخی از آن‌ها به تنهایی ، زیبایی خاصی دارند و صرفا کاربرد تزئینی دارند. می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یک دکوراسیون مدرن و جذاب داشته باشید.
  • گاهی می‌توان از این طبقه‌های دیواری به عنوان میز تلویزیون استفاده کرد.
  • طبقه‌های دکوری را می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزل مانند: پذیرایی ، اتاق خواب ، راهرو و … نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
خرید شلف برای سرویس بهداشتی
  • با نصب کردن طبقه دکوری و دیواری در اتاق خواب خود می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را بر روی آن قرار دهید.

توجه داشته باشید که مزیت‌های این طبقه‌های دیواری بسیار بیشتر از چیزی می‌باشد که تصور می‌کنید و امروزه استفاده از این طبقه‌های دیواری بسیار رایج شده است.

گام به گام برای خرید طبقه دکوری و دیواری

اگر قصد خرید طبقه دکوری و دیواری دارید ، بهتر است به نکات زیادی توجه کنید و گام به گام برای خرید این وسیله‌ی پرکاربرد پیش بروید. در این قسمت شما را با نکات مهمی که برای خرید طبقه‌های دیواری وجود دارد آشنا می‌کنیم که این نکات به صورت زیر می‌باشند:

  • بهتر است قبل از خرید طبقه دکوری و دیواری ، مشخص کنید که قرار است چه چیزی را بر روی این طبقه‌ها قرار دهید و این طبقه‌ها را با توجه به وزن و اندازه آن‌ها انتخاب کنید. به این صورت که اگر می‌خواهید اجسام سنگین و بزرگی را بر روی طبقه دیواری قرار دهید ، بهتر است از طبقه‌های دیواری ضخیم‌ و بزرگ استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید لوازم کوچکی را بر روی آن قرار دهید ، می‌توانید از طبقه‌های کوچک‌تر استفاده کنید.
  • بعد از مشخص کردن گزینه‌ی اول ، بهتر است به محل نصب طبقه دیواری هم توجه کنید و جنس آن را با توجه به محلی که قرار است نصب کنید ، مشخص کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از طبقه دیواری در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید ، بهتر است از نوع ضد آب آن‌ها استفاده کنید که در برابر رطوبت و شست و شو مقاومت و ماندگاری بالایی دارند. اما اگر می‌خواهید در اتاق خواب و پذیرایی خود از این طبقه‌ها استفاده کنید ، می‌توانید از طبقه دکوری و دیواری چوبی استفاده کنید که زیبایی خاصی دارد.
شلف دیواری دلفین مدل RG-3711
  • برای خرید طبقه‌های دکوری بهتر است به طرح و مدل آن هم توجه کنید و یک طرح زیبا و مدرن خریداری کنید که دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر دهد و مورد توجه همه‌ی بینندگان قرار گیرد.
  • بدون شک شما هم هنگام خرید لوازم منزل ، به هماهنگ بودن وسایل با یکدیگر توجه می‌کنید. زیرا این هماهنگی ، زیبایی منزل شما را چندین برابر می‌کند و جلوه‌ی ویژه‌ای به آن می‌بخشد. پس بهتر است هنگام خرید طبقه‌های دکوری و دیواری هم به این نکته توجه داشته باشید و سعی کنید از یک طبقه دیواری هماهنگ با سایر وسایل خود استفاده کنید. به طور مثال برای خرید طبقه دیواری اتاق خواب ، می‌توانید به رنگ کمد و تخت خواب خود توجه کنید و طبقه دیواری خود را با توجه به رنگ آن‌ها انتخاب کنید و یک محیط مدرن و دوست داشتنی بسازید.
  • با توجه به تعداد لوازمی که قرار است بر روی طبقه‌های دکوری قرار دهید ، می‌توانید از طبقه‌های دکوری چند طبقه هم استفاده کنید. این طبقه‌های دکوری زیبایی خاصی دارند و می‌توانید وسایل بیشتری را بر روی آن‌ها قرار دهید.
نمای کامل شلف دیواری دلفین مدل 10202-WD پر
شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۲-WD
  • یک گام طلایی و کاربردی که در خرید طبقه دکوری و دیواری وجود دارد ، توجه به برند طبقه‌های دیواری می‌باشد. با انتخاب یک برند معتبر و محبوب می‌توانید یک محصول با کیفیت و مرغوب داشته باشید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. ممکن است تصور کنید که نیازی نیست برای خرید طبقه‌های دیواری به برند توجه کنید و حساسیت داشته باشید. اما این‌چنین نیست و باید برای خرید هر محصولی به کیفیت و برند آن توجه داشته باشید که بتوانید یک محصول استاندارد و مناسب تهیه کنید.

اگر به نکاتی که گفته شد توجه داشته باشید ، بدون شک بهترین و مرغوب‌ترین طبقه‌های دکوری و دیواری را می‌خرید و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید یک طبقه دکوری و دیواری مرغوب هستید ، می‌توانید از طبقه‌های دیواری دلفین استفاده کنید. زیرا این طبقه‌ها در کیفیت و کارایی نظیر ندارند و بر اساس استانداردهای موجود تولید شده‌اند.

نحوه نصب طبقه دکوری و دیواری

بعد از خرید طبقه‌های دکوری ، باید آن‌ها را به درستی نصب کنید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که نحوه نصب کردن این طبقه‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن‌ها دارد. به این صورت که اگر آن‌ها را در جای مناسبی نصب نکنید ، زیبایی آن‌ها به چشم نمی‌آید و هیچ تاثیری در دکوراسیون شما نخواهد داشت.

در این قسمت می‌خواهیم شما را با نکات مهمی که برای نصب این طبقه‌های دکوری وجود دارد آشنا کنیم. این نکته‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • با توجه به اینکه بر روی طبقه دکوری و دیواری از لوازم دکوری استفاده می‌شود ، بهتر است آن‌ها را در ارتفاع مناسبی نصب کنید. به این صورت که لوازم دکوری که بر روی آن قرار می‌گیرند را بتوانید به راحتی ببینید.
  • سعی کنید آن‌ها را بر روی دیوارهای خلوت نصب کنید و از نصب کردن آن‌ها بر روی دیوارهای شلوغ خودداری کنید. زیرا در این صورت این طبقه‌ها به چشم نمی‌آیند و زیبایی خاصی نخواهند داشت.
  • بهتر است از محکم بودن این طبقه‌ها مطمئن شوید و آن‌ها به صورتی نصب کنید که علاوه بر تحمل وزن خود ، وزن وسایل دیگر را هم به خوبی تحمل کنند.
  • سعی کنید این طبقه‌ها را به صورتی نصب کنید که جای نصب آن مشخص نباشد.
شلف دیواری دلفین مدل 10209-WD
  • از نصب کردن طبقه‌های دیواری در محل‌های پر رفت و آمد پرهیز کنید. به این صورت که اگر این طبقه‌ها را در قسمتی نصب کنید که ممکن است افراد در آن محل بنشینند ، ممکن است سر آن‌ها به طبقه دیواری برخورد کند.

با خرید یک طبقه دکوری و دیواری مرغوب و نصب کردن آن در محل مناسب ، یک دکوراسیون مدرن و خاص خواهید داشت که همگان از دیدن آن لذت خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *