حمام و سرویس بهداشتی, راهنمای استفاده

همه‌ی آنچه باید درباره ست کابینت و روشویی دلفین بدانید.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد  ست کابینت و روشویی دلفین صحبت کنیم و شما را با ویژگی‌های خارق العاده این محصول آشنا کنیم.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در خصوص ست کابینت و روشویی داشته باشید ، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید.

بدیهی است که همه‌ی افراد به دنبال خرید بهترین و زیباترین محصولات باشند. همه‌ی انسان‌ها زیبایی را دوست دارند و همواره در جست و جوی زیبایی هستند.

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، همواره محصولات جدیدتر و زیباتری وارد بازار می‌شوند که مورد توجه همگان قرار می‌گیرند. ست کابینت و روشویی هم یکی از مدرن‌ترین و زیباترین المان‌هایی می‌باشد که در بازار وجود دارد.

بدون شک این روزها همه‌ی افراد به فکر طراحی داخلی و داشتن یک دکوراسیون حرفه‌ای  و جذاب هستند. از این رو برای خرید وسایل شیک و مدرن اقدام می‌کنند و به‌روز‌ترین محصولات را خریداری می‌کنند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که همه‌ی المان‌ها و لوازم در ساخت دکوراسیون تاثیر گذار هستند. هیچ فرقی ندارد که محصول مورد نظر کوچک باشد یا بزرگ ، در هر صورت تاثیر مستقیمی در دکوراسیون شما خواهد داشت.

منظور از طراحی دکوراسیون ، طراحی بخش کوچکی نیست. بله باید به تمام قسمت‌های منزل یا محیط کار خود توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید یک دکوراسیون حرفه‌ای و جذاب داشته باشید.

به طور کلی می‌توان گفت که توجه به دکوراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی هم مانند دکوراسیون سایر قسمت‌های منزل اهمیت بسیار زیادی دارد.

پس بهتر است همواره به آن توجه داشته باشید و از بهترین المان‌ها و محصولات استفاده کنید. به عنوان نمونه ست کابینت و روشویی دلفین بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود و تغییر فوق العاده‌ای در دکوراسیون شما ایجاد می‌کند.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102-1 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102

منظور از ست کابینت و روشویی چیست

بدون شک در بسیاری از محیط‌ها با این المان کاربردی و زیبا روبرو شده‌‌اید و می‌دانید که منظور از ست کابینت و روشویی ، همان روشویی کابینت‌دار است.

یعنی کاسه روشویی مورد نظر بر روی یک کابینت زیبا قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید از فضای زیرین آن استفاده کنید.

ست کابینت و روشویی یکی از رایج‌ترین المان‌های موجود در بازار است که محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

با خرید این محصول می‌توانید از فضای زیرین روشویی نهایت استفاده را ببرید و لوازم مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.

ست کابینت و روشویی دلفین یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول در طرح‌های مختلفی تولید شده است و تنوع بسیار زیادی دارد.

پس با خیالی راحت می‌توانید برای خرید این محصول اقدام کنید.

استفاده از ست کابینت و روشویی دلفین مزایای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • نظم خاصی به فضای شما می‌دهد و به مرتب بودن فضای شما کمک می‌کند.
  • می‌توانید بسیاری از لوازم خود را داخل کابینت قرار دهید و آن‌ها را از معرض دید خارج کنید.
  • با بهره مندی از این محصول می‌توانید از نفوذ باکتری‌ها به درون کابینت جلوگیری کنید.
  • این محصول تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون شما دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.
  • با بهره مندی از این محصول به راحتی می‌توانید محیط خود را تمیز کنید و آلودگی‌های احتمالی را از بین ببرید.
  • با بهره مندی از این محصول می‌توانید از فضای کوچک خود نهایت استفاده را ببرید.

مزایای این محصول فوق العاده بسیار بیشتر از مواردی می‌باشد که گفته شد.

ویژگی‌های ست کابینت و روشویی دلفین

ست کابینت و روشویی دلفین ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد که برخی از این ویژگی‌ها به صورت زیر می‌باشد:

  • این محصول در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و ماندگاری بسیار زیادی دارد.
  • این محصول توسط طراحان مجرب و حرفه‌ای شرکت دلفین طراحی شده است و در زیبایی نظیر ندارد.
  • از متریال‌های گوناگونی برای ساخت ست کابینت و روشویی دلفین استفاده شده است و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.
  • این محصول بعد از تولید از فیلترها و آزمایش‌های مختلفی عبور می‌کند و بعد تایید ، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • ست کابینت و روشویی دلفین در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده است. در این صورت می‌توانید یک انتخاب مناسب و هماهنگ با سایر محصولات خود داشته باشید.
  • این محصول ضد آب است و به خوبی در محیط‌های مرطوب دوام می‌آورد. در این صورت هیچ نگرانی بابت خراب شدن این محصول نخواهید داشت و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • ست کابینت و روشویی دلفین با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.
  • این محصول در فضایی کاملا مدرن و مجهز تولید شده است و هیچ نقصی در ساخت آن وجود ندارد.

با خرید ست کابینت و روشویی دلفین از همراهی همیشگی این محصول لذت ببرید و محیط زیبا و فوق العاده‌ای داشته باشید. معمولا از ست کابینت و روشویی به همراه آینه استفاده می‌کنند. در این صورت زیبایی محیط چند برابر می‌شود و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9075
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9075

انواع ست کابینت و روشویی دلفین

همانطور که گفته شد ست کابینت و روشویی دلفین در انواع مختلفی تولید شده است و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. حال شما را با برخی از این مدل‌های خارق العاده آشنا می‌کنیم:

1. ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068:

این نوع ست کابینت و روشویی دلفین ترکیب بسیار زیبایی دارد. جنس این محصول از پی وی سی ضد آب می‌باشد ، سنگ روشویی مرغوب و مقاومی دارد ، روشویی آن به صورت کاسه‌ای می‌باشد و در قسمت بالای کابینت قرار گرفته است.

کنار هم قرار گرفتن رنگ سفید و قهوه‌ای زیبایی خاصی ایجاد کرده است. از این رو این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

نصب کردن این محصول به راحتی انجام می‌گیرد و به تخصص خاصی نیاز ندارد.

این محصول همراه با آینه و باکس می‌باشد و در صورت نیاز می‌توانید ست کامل آن را خریداری کنید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که کابینت این محصول از نوع دیواری می‌باشد و هیچ پایه‌ای ندارد. در این صورت فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و از فضای زیرین آن هم می‌توانید استفاده کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس

2. ست کابینت و روشویی دلفین کد I-9102:

این محصول هم زیبایی خاص خود را دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

این محصول فوق العاده را می‌توانید همراه با آینه و باکس خریداری نمایید و تغییر چشمگیری در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

این نوع ست کابینت و روشویی هم از پی وی سی مقاوم تولید شده است و ماندگاری بالایی دارد. سنگ روشویی به کار رفته در این ست کابینت و روشویی دلفین هم مرغوبیت بالایی دارد و از بهترین سنگ‌های موجود در بازار می‌باشد.

این سنگ هم به صورت جداگانه در بالای کابینت قرار می‌گیرد. این محصول هم به صورت دیواری می‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را به دیوار نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102-1 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102-1 به همراه آینه و باکس

3. ست کابینت و روشویی دلفین مدل G-1029:

این نوع ست کابینت و روشویی دلفین در عین سادگی ، زیبایی خاصی دارد و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول هم از پی وی سی ضد آب تولید شده است و مقاومت بالایی دارد.

سنگ روشویی این محصول درون کابینت قرار گرفته است و لبه دار است. این کابینت دیواری به دیوار متصل می‌شود و به فضای زیادی نیاز ندارد.

اگر می‌خواهید یک ترکیب فوق العاده داشته باشید ، می‌توانید یک آینه و باکس هم خریداری کنید و ترکیب خود را کامل کنید. این ترکیب کامل زیبایی خارق العاده‌ای دارد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 1029-G
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 1029-G

4. ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053:

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053 هم طراحی فوق العاده‌ای دارد و از ترکیب رنگ مشکی و سفید ایجاد شده است.

این رنگ‌ها تضاد فوق العاده‌ای ایجاد می‌کنند و جلوه‌ی ویژه‌ای دارند. سنگ روشویی این مدل هم به صورت کاسه‌ای می‌باشد و در بالای کابینت قرار می‌گیرد.

این نوع ست کابینت و روشویی هم طرفداران خاص خود را دارد و افراد زیادی در دکوراسیون منزل خود از این محصول استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که این محصول در محیط‌های اداری و مکان‌های عمومی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053

5. ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097:

این نوع ست کابینت و روشویی دلفین هم طراحی بسیار زیبایی دارد و جلوه‌ی ویژه‌ای ایجاد می‌کند.

این محصول مدرن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. این محصول فوق العاده هم از پی وی سی ساخته شده است و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد.

با نصب کردن این ست کابینت و روشویی دیگر نگرانی بابت بهداشت و تمیزی محیط نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید آن را بشویید و تمیز کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097

6. ست کابینت و روشویی دلفین مدل  R55-WD:

این ست کابینت و روشویی دلفین طرح چوب است اما از پی وی سی ساخته شده است. طراحی بسیار زیبا و جلوه‌ی فوق العاده‌ای دارد  که همگان از دیدن آن لذت می‌برند.

سنگ روشویی به کار رفته در این محصول هم مرغوبیت بالایی دارد و به صورت جداگانه در بالای کابینت قرار می‌‌گیرد. این محصول هم بدون پایه می‌باشد و به دیوار متصل می‌شود.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل  R55-WD
ست کابینت و روشویی دلفین مدل  R55-WD

ست کابینت و روشویی دلفین تنوع بسیار زیادی دارد. از این رو بهتر است برای دیدن سایر محصولات دلفین به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و با محصولات بی نظیر دلفین آشنا شوید.

راهنمای خرید ست کابینت و روشویی

1. توجه به سنگ روشویی:

کاسه یا سنگ روشویی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ست کابینت و روشویی می‌باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای داتشه باشید.

بهتر است هنگام خرید ست کابینت و روشویی ، به سنگ روشویی آن توجه کنید و از خرید سنگ‌های بدون کیفیت خودداری کنید. کاسه روشویی برای شستن دست و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدام با آب در تماس است.

از این رو باید از بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن استفاده کنید. همانطور که در نمونه‌های بالا مشاهده کردید ، کاسه به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. کاسه‌های روکار به صورت مجزا بالای کابینت قرار می‌گیرند و کاسه‌های توکار هم داخل کابینت قرار می‌گیرند.

انتخاب نوع کاسه به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورتی که از کاسه‌های روکار استفاده کردید ، باید از شیر آلات بلند استفاده کنید.

بهتر است بدانید که کاسه‌های روشویی معمولا از سرامیک یا سنگ ساخته می‌شوند. روشویی‌های سرامیکی قیمت پایین‌تری دارند اما روشویی‌های سنگی در عین گران بودن ، زیبایی خارق العاده‌ای دارند و بسیار لوکس هستند.

اگر می‌خواهید یک ست کابینت و روشویی جذاب با قیمت مناسب داشته باشید ، بهتر است هر چه سریع‌تر برای خرید ست کابینت و روشویی دلفین اقدام کنید.

2. جنس کابینت روشویی:

جنس کابینت روشویی هم یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که هنگام خرید ست کابینت و روشویی باید مد نظر داشته باشید.

همانطور که گفته شد برای ساخت این کابینت‌ها از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها مقاومت و ماندگاری خاص خود را دارند. بهتر است بدانید که کیفیت این محصول به جنس آن بستگی دارد.

پس بهتر است بهترین نوع آن را انتخاب کنید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. کابینت‌ها از ام دی اف ، پی وی سی و … ساخته می‌شوند که بهترین و ماندگارترین آن‌ها ، پی وی سی می‌باشد.

زیرا پی وی‌ سی مقاومت بالایی دارد و ضد آب است و بهترین گزینه برای مکان‌های مرطوب می‌باشد.

3. برند:                     

همانطور که می‌دانید شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع روشویی فعالیت می‌کنند و هر کدام از آن‌ها برند خاص خود را دارند.

با انتخاب بهترین برند موجود در بازار می‌توانید یک خرید مقاوم و ماندگار داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید ست کابینت و روشویی دلفین می‌باشد زیرا برند دلفین یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار است که محصولات آن در کیفیت و کارایی نظیر ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *