دکوراسیون, راهنمای خرید

نحوه خرید انواع شلف و باکس

شلف و باکس

از شلف و باکس به عنوان وسایل تزیینی استفاده می‌شود و می‌توانید با خرید انواع شلف و باکس یک دکوراسیون زیبا داشته باشید.

با استفاده از شلف و باکس می‌توانید دکوراسیون منزل خود را به زیبایی تغییر دهید و یک جلوه‌ی شیک و زیبا ایجاد کنید.

با قرار دادن گلدان‌های کوچک، انواع مجسمه و وسایل تزیینی بر روی شلف یا داخل باکس یک فضای حیرت‌انگیز داشته باشید که همه از دیدن آن لذت ببرند.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که خرید انواع شلف و باکس و استفاده از آن‌ها یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد و طراحان دکوراسیون معمولا از آن استفاده می‌کنند.

انتخاب شلف و باکس بستگی به سلیقه شما و محلی که قرار است آن‌ها را نصب کنید دارد. شلف و باکس‌ها در اندازه‌های گوناگونی ساخته شده‌اند و دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارد.

توجه داشته باشید که با خرید انواع شلف و باکس و نصب آن‌ها در منزل خواهید دید که این وسایل چه تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی منزل شما دارند.

هنگام خرید انواع شلف و باکس توجه داشته باشید که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید که دارای اجناس با کیفیتی هستند و ماندگاری بالایی دارند.

به طور مثال با خرید انواع شلف و باکس دلفین خواهید دید که این محصولات بسیار باکیفیت و بادوام هستند، طراحی زیبا و خاصی دارند، قابل شست‌و‌شو هستند و ساخت آن‌ها به وسیله‌ی بهترین تجهیزات و زیر نظر افراد متخصص انجام شده است.

توجه داشته باشید که شلف و باکس را می‌توان دو وسیله‌ی کاملا جدا در نظر گرفت  و یکی از آن‌ها را تهیه کرد یا اینکه همزمان از آن‌ها استفاده کنید و زیبایی خود را چند برابر کنید.

البته همه‌ی باکس‌ها به صورت درب دار نیستند و برخی از آن‌ها به شکلی ساده و بدون درب ساخته شده‌اند که همراه با شلف به کار می‌رود و یک ترکیب فوق العاده زیبا می‌باشد.

نحوه استفاده از شلف و باکس در دکوراسیون منزل

نحوه استفاده از شلف و باکس

بعد از خرید انواع شلف و باکس برای منزل یا محیط کار خود باید نحوه استفاده از آن‌ها و محل مناسب برای نصب این وسایل را بلد باشید که بتوانید یک دکوراسیون لوکس داشته باشید.

همواره به این نکته دقت کنید که محل نصب شلف و باکس بسیار مهم می‌باشد و اگر در جای مناسبی نصب نشود، زیبایی آن به چشم نمی‌آید و تاثیری در زیبایی دکوراسیون هم نخواهد داشت.

بهتر است با مکان‌هایی که برای نصب شلف و باکس مناسب هستند آشنا شوید که بعد از خرید انواع شلف و باکس به راحتی آن‌ها را در جای مناسب خود نصب کنید. برخی از این مکان‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • نصب شلف در پذیرایی: معمولا شلف‌های دکوری را در پذیرایی نصب می‌کنند که در معرض دید همگان قرار گیرد و زیبایی آن به چشم بیاید.
    شلف‌ها بر روی دیوارهایی که خالی هستند و در معرض دید قرار دارند نصب کنید و می‌توانید وسایل دکوری کوچک خود را بر روی آن قرار دهید که جلوه‌ی زیباتری داشته باشد.
    هنگام خرید انواع شلف و باکس متوجه خواهید شد که معمولا از چند شلف در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند که زیبایی خاص خود را دارد.
    و می‌توانید چند شلف تهیه کنید و آن‌ها را نزدیک به یکدیگر نصب کنید که جلوه‌ای فوق العاده زیبا خواهد داشت.
  • نصب شلف بالای تخت خواب: بعد از خرید انواع شلف و باکس می‌توانید آن‌ها را در اتاق خواب خود در بالای تخت خواب نصب کنید و فضایی شیک بسازید.
    با نصب شلف در قسمت بالای تخت خواب و قرار دادن قاب عکس‌های کوچک یا مجسمه‌های زیبا بر روی آن یک محیط زیبا و بی‌نظیر بسازید که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.
    نگران نصب کردن شلف‌ها هم نباشید زیرا این شلف‌ها به وسیله‌ی پیچ  به دیوار وصل می‌شوند و بسیار محکم خواهند بود و هیچ نگرانی بابت سقوط آن‌ها نداشته باشید و با خیالی آسوده آن‌ها نصب کنید.
    البته توجه داشته باشید که هنگام خرید انواع شلف و باکس ، پیچ‌هایی که برای نصب آن‌ها مورد نیاز است در اختیار شما قرار می‌گیرد.
شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۹-WD
  • کنار میز ال سی دی: با قرار دادن شلف و باکس کنار میز ال سی دی جلوه‌ای مدرن به فضای منزل خود ببخشید.
    البته هنگام خرید انواع شلف و باکس برای این قسمت توجه داشته باشید که شلف و باکس چوبی تهیه کنید که مناسب این قسمت می‌باشد.
شلف و باکس کنار میز ال سی دی
  • کنار درب ورودی: از شلف و باکس می‌توانید نزدیک درب ورودی هم استفاده کنید زیرا علاوه بر زیبایی که دارند بسیار پرکاربرد هم می‌باشند.
    می‌توانید از شلف‌هایی استفاده کنید که در قسمت پایین آن‌ها چند آویز وجود دارد که برخی از وسایل خود مانند کلید را در آن قسمت آویزان کنید که هنگام خروج از منزل آن‌ها را ببینید و فراموش نکنید.
    شلف و باکس‌ها در انواع مختلف و طرح‌های گوناگونی ساخته شده‌اند که می‌توانید برای هر قسمت شلف و باکس مخصوص همان قسمت را خریداری نمایید.
    پس هنگام خرید انواع شلف و باکس به این نکته دقت کنید که شلف و باکس را برای چه قسمتی از منزل می‌خواهید.
  • گوشه‌های خالی: گوشه‌های خالی بهترین مکان برای نصب شلف و باکس می‌باشند.
    البته هنگام خرید انواع شلف و باکس باید از فروشنده شلف و باکس مخصوص گوشه بخواهید و یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید و در گوشه‌های منزل یا محیط کار خود نصب کنید.
    همانطور که می‌دانید گوشه‌ها معمولا خالی می‌مانند و استفاده‌ی زیادی ندارد اما با نصب شلف و باکس مخصوص گوشه، جلوه‌ی زیبایی به این قسمت بدهید و با قرار دادن وسایل تزیینی و زیبا یک دکوراسیون فوق العاده بسازید.
    درست است که شلف یک وسیله‌ی کوچک می‌باشد اما تاثیر بزرگی در ساخت دکوراسیون دارد و باید به نقش مهم آن توجه کنید.
شلف دیواری دلفین مدل Q-22
  • راهرو: راهروها بهترین محیط برای نصب شلف و باکس هستند و با نصب شلف و باکس در این محیط می‌توانید جذابیت راهرو خود را افزایش دهید و این فضای باریک را به زیبایی تغییر دهید طوری که دیگر فضایی سرد و بی روح نباشد.
    با نصب شلف و باکس در این مکان، جانی دوباره به این فضا ببخشید و دکوراسیون خود را زیباتر از قبل کنید.
  • آشپزخانه: یکی دیگر از محیط‌هایی که می‌توانید از شلف و باکس در آن استفاده کنید آشپزخانه می‌باشد. با نصب کردن شلف در آشپزخانه می‌توانید علاوه بر زیبایی این محیط، کارهای خود را راحت‌تر انجام دهید.
    به طور مثال با نصب یک شلف در نزدیکی گاز خود و قرار دادن ادویه‌ها بر روی آن، هنگام آشپزی به راحتی می‌توانید از وسایل مورد نیاز خود استفاده کنید.

علاوه بر قسمت‌هایی که گفته شد می‌توانید شلف و باکس را در قسمت‌های دیگری هم نصب کنید و زیبایی محیط خود را چند برابر کنید.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که شلف و باکس نقش مهمی در چیدمان منزل شما دارند و باید به آن‌ها توجه کنید و آن‌ها را در جای مناسب نصب کنید.

خرید انواع شلف و باکس دلفین

با توجه به توضیحاتی که در مورد شلف و باکس گفته شد و مکان‌های مناسبی ک برای نصب آن‌ها در اختیار شما قرار دادیم بهتر است به مهم‌ترین موضوع یعنی خرید انواع شلف و باکس باکیفیت و معتبر بپردازیم که آن هم خرید شلف و باکس دلفین می‌باشد.

به طور کلی محصولات دلفین همگی در کیفیت بی نظیر می‌باشند و از مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت آن‌ها استفاده شده است، ماندگاری بالایی دارند، در برابر حرارت مقاوم هستند و دارای طراحی زیبایی هستند.

 شلف‌های دلفین در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند و هر کدام از آن‌ها برای قسمت خاصی مناسب می‌باشند. به طور مثال شلف و باکس‌هایی که از جنس پی وی سی ساخته شده‌اند برای محیط‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب می‌باشد که مقاومت بالایی دارد ، ظاهر اولیه خود را از دست نمی‌دهد و به راحتی می‌توانید آن‌ها بشویید.

باکس‌هایی که در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت درب دار هستند و در طرح‌های مختلفی ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد.

 هنگام خرید انواع شلف و باکس دلفین خواهید دید که تنوع محصولات دلفین آنقدر زیاد است که به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

می‌توانید به صورت اینترنتی برای خرید شلف و باکس دلفین اقدام کنید و با مراجعه به سایت دلفین ایران و مراجعه به قسمت شلف و باکس ، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که محصولات دلفین با وجود اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند اما دارای قیمت‌های مناسبی هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید و از این محصولات باکیفیت لذت ببرید.

همانطور که گفته شد برای خرید این وسایل باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید که دلفین یکی از آن‌ها می‌باشد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که تمام تلاش شرکت دلفین برای رضایت مشتری و جلب اعتماد آن‌ها می‌باشد و به خوبی توانسته است که رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما هم می‌توانید با خرید محصولات دلفین ، دکوراسیون خود را لوکس و مدرن کنید و از این زیبایی لذت ببرید.

با خرید انواع شلف و باکس دلفین ، زیبایی و شیک بودن را برای منزل خود به ارمغان بیاورید. منتظر نظرات شما در بخش دیدگاه ها و صفحه اینستاگرام دلفین هستیم.

باکس دلفین کد WD-1057

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *