حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

دانستنی‌های مهم درباره شلف حمام و سرویس بهداشتی

شلف

می‌خواهید با خیال راحت شلف حمام و سرویس بهداشتی بخرید. جایی درستی هستید! قبل از خرید این مقاله دلفین ایران را بخوانید.

شلف‌ها طاقچه‌های زیبایی هستند که به راحتی در همه جا نصب می‌شوند و زیبایی را به محیط هدیه می‌دهند.

به طور کلی می‌توان گفت که شلف‌ها باعث روح بخشیدن به فضاهای بی‌روح می‌شوند.

شلف‌ها به سطح‌های گوناگونی می‌گویند که در جنس‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته شده‌اند و طرفداران زیادی هم دارند که امروزه در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار خود از آن استفاده می‌کنند.

به طور مثال شلف سرویس بهداشتی که برای محیط حمام و سرویس بهداشتی مناسب می‌باشد یکی از پرکاربردترین شلف‌ها می‌باشد.

با توجه به اینکه محیط حمام و سرویس بهداشتی محیط‌های کوچکی هستند که جای زیادی ندارند استفاده از شلف‌ حمام و سرویس بهداشتی بهترین گزینه برای این مکان‌ها می‌باشد زیرا شلف‌ها به دیوار نصب می‌شوند و فضایی را اشغال نمی‌کنند.

توجه داشته باشید که دیوارها بهترین قسمت منزل هستند که می‌توانید برای زیبایی و تغییر دکوراسیون از آن‌ها کمک بگیرید.

به این صورت که با نصب انواع تابلو، آینه، شلف و … می‌توانید دیوارهای خود را از حالت بی‌روح خارج کنید و به آن‌ها جان دوباره ببخشید.

انتخاب نوع شلف بستگی به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل شما دارد زیرا شلف‌ها از جنس‌های گوناگونی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها را که دوست داشتید می‌توانید انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که جنس شلف حمام و سرویس بهداشتی معمولا از پی وی سی می‌باشد زیرا جنس پی وی سی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و می‌توانید آن را به راحتی بشویید.

البته علاوه بر پی وی سی از شلف‌های شیشه‌ای هم در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه شما دارد.

شلف‌ها وسایل کوچکی هستند که تاثیر بزرگی در دکوراسیون شما دارند پس از آن‌ها غافل نشوید و از این وسیله‌ی پرکاربرد نهایت استفاده را ببرید.

طبقه دیواری دلفین کد ۱۰۲۳۰

نقش شلف در دکوراسیون منزل

شلف نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل و همچنین محیط کار شما دارد، نقشی که نباید آن را نادیده گرفت.

همه‌ی افراد دوست دارند که وسایل تزیینی و دوست داشتنی خود را در جایی نگهداری کنند که در معرض دید باشد و همیشه آن را ببینند و خوشحال شوند.

همانطور که می‌دانید در گذشته این وسایل را بر روی طاقچه قرار می‌دادند، طاقچه‌هایی که بنا هنگام ساخت منزل  در قسمتی از اتاق یا پذیرایی ایجاد می‌کرد و معمولا هم به صورت گچی ساخته می‌شد.

اما امروزه از شلف‌ها به جای طاقچه استفاده می‌شود. به طور مثال شلف حمام و سرویس بهداشتی  که علاوه بر زیبایی برای نگهداری لوازم مخصوص حمام مانند حوله، شانه، شامپو و … استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما دارد.

ممکن است هنگام چیدمان منزل خود متوجه شوید که دیوار‌ها خالی و سرد به نظر می‌رسند و دکوراسیون شما تکمیل نشده است که بهترین گزینه برای تکمیل کردن آن نصب چند عدد شلف زیبا می‌باشد.

بعد از نصب کردن شلف‌ها می‌توانید وسایل دکوری و کوچک خود را بر روی آن قرار دهید و زیبایی منزل خود را چند برابر کنید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بسیار مهم است و همواره باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این دو قسمت در همه‌ی منزل‌ها وجود دارد و رفت و آمد به آن‌ها زیاد است.

با تهیه شلف حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید زیبایی را به دکوراسیون خود ببخشید. بهترین محل برای نصب شلف حمام و سرویس بهداشتی در دستشویی قسمت زیرین آینه می‌باشد.

البته توجه داشته باشید که از شلف‌های باریک برای این قسمت استفاده کنید و انتخاب جنس آن بستگی به جنس آینه دارد.

به طور مثال اگر از آینه بدون قاب در این محیط استفاده می‌کنید بهتر است از شلف‌ها شیشه‌ای استفاده کنید اما اگر از آینه و باکس استفاده می‌کنید که جنس آن پی وی سی می‌باشد بهتر است از شلف پی وی سی استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که معمولا آینه‌هایی که برای سرویس بهداشتی ساخته می‌شوند دارای شلف هستند که متصل به آینه می‌باشد که در این صورت نیازی به شلف حمام و سرویس بهداشتی به صورت جدا وجود ندارد.

دقت داشته باشید که شلف حمام دارای طول و عرض بیشتری می‌باشد که به راحتی بتوانید وسایل خود را بر روی آن قرار دهید. شلف حمام و سرویس بهداشتی یک وسیله‌ی مهم برای ساخت یک دکوراسیون زیبا به شمار می‌رود.

شلف دیواری دلفین مدل R-6012 - شلف حمام و سرویس بهداشتی

مزایای استفاده از شلف در چیدمان منزل

استفاده از شلف در چیدمان منزل مزیت‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • شلف‌ها این امکان را به شما می‌دهند که از فضاهای بدون استفاده مانند گوشه‌های دیوار و … به خوبی استفاده کنید.
  • به وسیله‌ی شلف حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید فضایی شیک و مدرن برای محیط‌ها بسازید.
  • تنوع بالایی که در ساخت شلف‌ها وجود دارد به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب راحتی داشته باشید و شلف‌ها را متناسب با سایر وسایل منزل خود انتخاب کنید. همانطور که گفته شد شلف سرویس بهداشتی را مطابق با جنس آینه و سایر لوازم حمام خود می‌توانید انتخاب کنید.
  • شلف‌ها وسایلی تطبیق پذیر هستند یعنی به راحتی می‌توانند خود را با محیط مربوطه تطبیق دهند و هماهنگ شوند.
  • وجود شلف‌ها در چیدمان منزل باعث می‌شود که فضایی مدرن و لوکس داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که وسایل دکوری که بر روی آن قرار می‌دهید هم نقش مهمی دارد و باید از وسایل شیک و زیبا استفاده کنید که جلوه‌ی بیشتری داشته باشد.
  • به کمک شلف‌ حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید همه‌ی وسایل خود را در یک قسمت نگهداری کنید که به راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • شلف‌ها به عنوان یک وسیله با قیمت مناسب تاثیر فوق العاده‌ای در دکوراسیون منزل و محیط کار شما دارند.

علاوه بر مواردی که گفته شد شلف‌ها مزیت‌های دیگری هم دارند که هنگام استفاده از آن‌ها متوجه خواهید شد که این وسیله‌ی به ظاهر ساده ، قدرت فراوانی در وجود خود دارد.

شلف حمام و سرویس بهداشتی دلفین

شلف سرویس بهداشتی دلفین در مدل‌های گوناگونی طراحی شده است که همواره مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید یک شلف سرویس بهداشتی باکیفیت و ماندگار تهیه کنید بهترین انتخاب برای شما شلف دلفین می‌باشد.

زیرا از بهترین مواد اولیه ساخته شده است، ساخت آن به وسیله‌ی تجهیزات پیشرفته انجام گرفته است، تمام مراحل ساخت تحت نظر افراد کارشناس انجام گرفته است.

از مواد ضد آب و ضد زنگ استفاده شده است که در محیط مرطوب حمام و سرویس بهداشتی خراب نشود و ظاهر خود را به خوبی حفظ کند.

به طور کلی همه‌ی محصولات دلفین در بهترین کیفیت ساخته شده‌اند و همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورده‌اند. توجه داشته باشید که با وجود کیفیت بالایی که محصولات دلفین دارند ، دارای قیمت کاملا مناسب و به صرفه‌ای هستند که امکان خرید را برای همگان فراهم کرده است.

همانطور که گفته شد شلف حمام و سرویس بهداشتی دلفین در انواع گوناگونی ساخته شده است که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

شلف شیشه‌ای

این نوع شلف دلفین که از جنس شیشه‌ی مقاوم می‌باشد و فلزی که در آن بکار رفته است از جنس زینک با آبکاری کروم می‌باشد که کاملا ضد آب است و به راحتی می‌توانید آن را بشویید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که این محصول در شرایط سخت مورد آزمایش قرار گرفته است و با اطمینان خاطر

می‌توان گفت که بعد از گذشت زمان ظاهر اولیه خود را از دست نمی‌دهد و همواره زیبا و درخشان خواهد بود. ن

گران نصب کردن آن هم نباشید زیرا نصب آن بسیار راحت است و دارای پایه‌های نگهدارنده‌ی بسیار مقاومی می‌باشد. معمولا از این نوع شلف در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

طبقه دیواری دلفین کد ۳۴-G - شلف حمام و سرویس بهداشتی

شلف MDF

این نوع شلف دلفین از جنس MDF ساخته شده است و رنگ آن سفید است.

این نوع شلف کاربردهای زیادی دارد و می‌توانید در قسمت‌های مختلفی از منزل مانند: آشپزخانه، اتاق‌ها و … از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که شلف حمام و سرویس بهداشتی نباید از این جنس باشد زیرا برای محیط‌های مرطوب مناسب نمی‌باشد.

استفاده از این شلف در آشپزخانه نیر رایج است. شلف دیواری آشپزخانه نیز کاربردهای زیادی دارد که می‌توانید با کاربردهای شلف در آشپزخانه در مقاله آشنا شوید.

شلف پی وی سی

شلف دیواری پی وی سی دلفین در مدل‌های مختلفی ساخته شده است و قابل شست و شو می‌باشد.

ممکن است برخی از افراد به شلف چوبی علاقه داشته باشند که می‌توانند از نوع پی وی سی  آن که طرح چوب است استفاده کنند و زیبایی محیط خود را چند برابر کنند.

توجه داشته باشید که شلف‌های پی وی سی علاوه بر طرح چوب به رنگ سفید هم وجود دارد که می‌توانید مطابق سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

شلف دیواری دلفین مدل RG-3711 - شلف حمام و سرویس بهداشتی

شلف دیواری چند طبقه

این نوع شلف دیواری دلفین که به صورت چند طبقه می‌باشد زیبایی خاص خود را دارد و از آن برای زیبایی استفاده می‌شود که با قرار دادن وسایل دکوری بر روی آن ، زیبایی آن بیشتر از قبل می‌شود.

معمولا از این نوع شلف در اتاق خواب یا پذیرایی برای زیبا ساختن دکوراسیون استفاده می‌کنند.

علاوه بر مواردی که قید شد ، انواع دیگری هم وجود دارد که با مراجعه به سایت دلفین ایران می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

با خرید شلف حمام و سرویس بهداشتی دلفین، همیشه شیک و مدرن باشید.

شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۲-WD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *