دکوراسیون

معرفی کامل زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

آینه دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو به آینه‌‌هایی گفته می‌شود که برای تزئین، زیبا‌سازی محیط و ساختن دکوراسیونی مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود. زیبایی حیرت‌انگیزی که آینه‌‌های دکوراتیو به محیط می‌دهند باعث شده است که این نوع آینه‌ها نسبت به آینه‌های دیگر طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. برای تهیه‌ی زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کرده و زیبا‌ترین طرح‌ها، مقاوم‌ترین آینه‌ها و با‌کیفیت‌ترین جنس‌ها را با قیمتی مناسب تهیه کنید. امروزه از آینه‌ها در تمام قسمت‌های منزل استفاده می‌شود، وجود آینه در برخی قسمت‌ها ضروری و در برخی قسمت‌ها سلیقه‌ای و برای زیبایی دکوراسیون منزل می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که همه‌‌ی آینه‌های دکوراتیو نازک و شکننده نیستند بلکه بعضی از مدل‌هایش آنقدر محکم هستند که در کف و جایی که محل رفت و آمد است استفاده می‌شود.

آینه‌های دکوراتیو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلوه‌ی منزل دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  1. آینه‌های دکوراتیو با منعکس کردن نور باعث روشنایی بیش‌تر محیط می‌شوند، موجب بزرگ‌تر جلوه دادن محیط می‌شوند.
  2. آینه‌های دکوراتیو که از جنس شیشه‌ی طرح‌دار دوجداره و از جنس لاکوبل هستند کاربرد فراوانی در درب‌ها دارند و یکی از زیباترین آینه‌های دکوراتیو برای به وجود آوردن جلوه‌ای خاص و مدرن در ورودی ساختمان می‌باشند.
  3. یکی دیگر از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو، با برش دادن آینه‌های دکوراتیو به وجود می‌آید که به وسیله‌ی آن می‌توان طرح‌های زیبا و خاصی را ایجاد کرد و برای تزئین قسمت‌های مختلف منزل از آن‌ها استفاده کرد امروزه آینه‌های برش‌دار طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و در اکثر منازل استفاده می‌شوند.

با خرید زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو دلفین صاحب زیبا‌ترین دکوراسیون در منزل خود شوید.

آینه دلفین مدل zy-211-w - زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

چند نمونه از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

آینه‌ی تراش خورده

این آینه با تراش دادن و ساختن طرح‌هایی بر روی سطح آینه به وجود می‌آید، طرح‌های تراش داده شده هم می‌توانند به صورت منظم مانند لوزی باشند و هم می توانند به صورت نامنظم باشند. این طرح یکی از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو است که برای آینه کاری و نصب بر روی دیوار اتاق خواب، راهرو، پذیرایی و … بسیار مناسب می‌باشد.

آینه تراش خورده - زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

آینه‌ی حجمی – زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

این نوع آینه حالت سه بعدی دارد و به همین دلیل شکست نور در آن اتفاق می‌افتد و باعث پراکنده شدن پرتو‌های نور بسیار زیبایی به اطراف می‌شود. آینه‌ی حجمی یکی از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو است که در نزدیک چراغ و نور جلوه‌ای بسیار درخشان و زیبا دارد.

آینه حجمی

آینه‌ی هندسی

این نوع آینه‌های دکوراتیو به صورت شکل‌های مختلف هندسی می‌باشند، هم به تنهایی قابل استفاده هستند و هم می‌توانند در کنار آینه‌های دیگر با خلاقیت و سلیقه چیده شوند و زیبایی حیرت‌انگیزی ایجاد کنند همین نکته باعث شده است که آینه‌ی هندسی هم یکی از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو به شمار‌ آیند. قاب بعضی از این مدل آینه را به‌گونه‌ای می‌سازند که می‌توانید وسایل تزئینی خود را در آن قرار دهید و زیبایی آن را دو‌چندان کنید.

آینه‌ی سقفی – زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

یکی دیگر از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو، آینه‌ی سقفی می‌باشد که بر روی سقف نصب می‌شود و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. معمولا در اتاق‌خواب‌ها از آینه‌‌های دکوراتیو سقفی استفاده می‌شود و باید به این نکته توجه داشته باشید که از نصب کردن آینه‌های سنگین بر روی سقف دوری کنید. می‌توانید از آینه‌های برش‌دار هم استفاده کنید و با قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر نمایی خاص و شیک به سقف اتاق خود ببخشید. قبل از نصب آینه‌ها باید یک صفحه‌ی چند لایه و محکم که سطح صافی داشته باشد را بر روی سقف نصب کنید سپس آینه‌های مورد نظر را روی آن نصب کنید. با این کار آینه‌ها کاملا محکم نصب می‌شوند و احتمال افتادن آن‌ها وجود ندارد.

آینه‌ی ونیزی

یکی دیگر از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو ، آینه‌ی ونیزی می‌باشد که برای اولین بار در کشور ایتالیا ساخته شده است و در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. در گذشته قاب این آینه را با استفاده از نوار‌های شیشه‌ای بسیار نازک می‌ساختند و این نوار‌های شیشه‌ای را با مهارت خاصی به آینه پیچ کرده بودند، ساخت آینه ونیزی بسیار طول می‌کشید و سختی‌های بسیاری داشت و در آن زمان به عنوان اثر هنری بسیار ارزشمند در نظر گرفته می‌شد.

آینه ونیزی - زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

از گرد طلا برای ساختن آینه‌های دکوراتیو ونیزی استفاده می‌شود، گرد طلا هم برای محافظت استفاده می‌شود هم زیبایی خاصی به این نوع آینه می‌بخشد و هم باعث درخشندگی این آینه می‌شود. یکی دیگر از کارهایی که هنگام ساخت این آینه انجام می‌دهند استفاده از فرآیند لاتیمو است که بر روی شیشه‌هایی که رنگ آن‌ها شیری است انجام می‌شود و به وسیله‌ی آن حاشیه‌های هنری و زیبا با طرح‌هایی خاص مانند طرح گل ساخته می‌شود.

آینه‌ی آنتیک – زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

یکی دیگر از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو، آینه‌ی آنتیک یا آینه‌ی کهنه‌کاری شده است. این مدل یکی از انواع آینه‌های دکوراتیو است که طرفداران خاص خود را دارد. برای ساخت این آینه ابتدا باید به پوشش جیوه‌ای آینه دسترسی پیدا کرد که برای این کار باید رنگ محافظ قسمت پشت آینه توسط محلول پاک شود. بعد از آن پوشش جیوه‌ای آینه با استفاده از اسید پاک می‌شود سپس به وسیله‌ی اسپری رنگ طلایی پشت آینه رنگ پاشیده شود. با دیدن آینه‌‌ای که ساخته شد حدس می‌زنید که این آینه متعلق به چندین سال قبل است اما این‌چنین نیست و این مدل آینه‌ی کهنه‌کاری شده را می‌توانید در پذیرایی، راهرو و دستشویی استفاده کنید.

آینه آنتیک

آینه‌های دکوراتیو و تزئینی بسیار کاربردی هستند. همه‌ی شما دوست دارید که یکی از زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو را در منزل خود داشته باشید، آن‌ها دیوار‌های شما را با زرق و برق مدرن و خاصی تزئین می‌کنند، باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط شما می‌شوند و برای روشن شدن گوشه‌های تاریک منزل بهترین انتخاب می‌باشند استفاده از این آینه‌ها باعث می‌شود که با کمترین تلاش یک تاثیر بزرگ در زیبایی منزل بدست آید.

با تهیه‌ی زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو دلفین دکوراسیونی خاص و مدرن برای خود بسازید که توجه همگان را به خود جلب کند. محصولات دلفین علاوه بر زیبایی که دارند، در ساخت آن‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده شده است، ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند، هرگز زیبایی خود را با گذشت زمان از دست نمی‌دهند و قابل استفاده در تمامی قسمت‌های منزل شما می‌باشد.

آینه دلفین مدل ۵۸۰۲G - زیبا‌ترین آینه‌های دکوراتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *