حمام و سرویس بهداشتی

تابلو نشانگر سرویس بهداشتی

معرفی تابلو نشانگر سرویس بهداشتی

تابلو نشانگر سرویس بهداشتی یک وسیله‌ی راهنما و پرکاربرد می‌باشد که به شما را برای رسیدن به هدف مورد نظرتان کمک می‌کند. با ما همراه باشید که شما را با این وسیله‌ی کوچک پرکاربرد آشنا کنیم.

تابلو نشانگر یک تابلوی راهنما می‌باشد که محل دقیق سرویس بهداشتی را به شما نشان می‌دهد. شاید تصور کنید که این وسیله کاربرد چندانی ندارد. اما این‌چنین نیست و این وسیله‌ی کوچک، کاربردهای فراوانی دارد و در مکان‌های عمومی و شلوغ به شما کمک زیادی می‌کند.

به عنوان مثال هنگامی که برای اولین بار وارد یک فروشگاه بزرگ می‌شوید و به سرویس بهداشتی نیاز دارید، بدون شک به دنبال تابلو نشانگر سرویس بهداشتی می‌گردید که به کمک آن بتوانید سرویس بهداشتی را پیدا کنید.

تصور کنید که تابلو نشانگر سرویس بهداشتی در این فروشگاه وجود ندارد، در این صورت باید از فروشنده‌ها یا افراد دیگر سوال بپرسید که بتوانید سرویس بهداشتی را پیدا کنید. یا اگر از کسی سوال نپرسید، باید همه‌ی فروشگاه‌ را بگردید که بتوانید به سرویس بهداشتی برسید که در این صورت وقت شما تلف می‌شود و باید مدت زیادی به دنبال سرویس بهداشتی بگردید.

فراموش نکنید که تابلو نشانگر سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و علاوه بر راهنمایی افراد، تاثیر زیادی در دکوراسیون محیط دارد و محیط را زیبا و مدرن نشان می‌دهد. آری ، همین وسیله‌ی کوچک و زیبا می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در دکوراسیون محیط شما داشته باشد.

تابلوهای نشانگر در انواع مختلفی تولید شده‌اند و علاوه بر مکان‌های عمومی و شلوغ، می‌توانید در منزل هم از آن‌ها استفاده کنید. درست است که همه‌ی شما در منزل خود یک سرویس بهداشتی دارید و پیدا کردن آن کار راحتی می‌باشد، اما می‌توانید برای زیبایی و داشتن یک دکوراسیون کامل و مدرن از تابلو نشانگر سرویس بهداشتی استفاده کنید.

کاربردهای تابلو نشانگر سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد تابلو نشانگر سرویس بهداشتی کاربردهای فراوانی دارد و در قسمت‌های مختلفی هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. حال شما را با برخی از کاربردهای این محصول آشنا می‌کنیم:

  • به همه‌ی افراد کمک می‌کنند که بتوانند مقصد مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • در بیمارستان‌ها علاوه بر تابلو نشانگر سرویس بهداشتی از تابلوهای نشانگر زیادی استفاده می‌کنند که افراد به راحتی بتوانند محل مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • با توجه به این تابلوها می‌توانید محل دقیق سرویس بهداشتی را پیدا کنید و سرویس بهداشتی مردانه و زنانه را به راحتی تشخیص دهید.
  • استفاده از این تابلو نشانگر جنبه تزئینی و زیبایی هم دارد.
  • در محیط‌های عمومی از این تابلوها استفاده می‌کنند.
  • در محیط‌های اداری هم از این تابلوها استفاده می‌کنند.
  • با استفاده از این تابلو از به هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنید و کارهای خود را به موقع انجام دهید.

به طور کلی می‌توان گفت که تابلوهای نشانگر، راهنمای مناسبی برای افراد هستند و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر می‌رسانند. پس بهتر است در محل‌های شلوغ و بزرگ از این تابلوها استفاده کنید.

تابلو نشانگر سرویس بهداشتی در طرح‌های مختلفی تولید شده است که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • برخی از تابلوهای نشانگر سرویس بهداشتی فقط نام سرویس بهداشتی را قید کرده‌اند. این تابلوهای برای افرادی که سواد دارند و می‌توانند آن‌ها را بخوانند، مناسب است. توجه داشته باشید که برخی از تابلوها دارای نوشته‌های انگلیسی هستند و برخی دیگر به صورت فارسی نوشته شده است.
  • برخی دیگر از تابلوهای نشانگر سرویس بهداشتی علاوه بر نوشته‌هایی که دارند، دارای تصاویری هم هستند که افراد با دیدن آن‌ها می‌توانند سرویس بهداشتی را به راحتی پیدا کنند. این تصاویر برای همه‌ی افراد قابل فهم است و فرقی ندارد که سواد داشته باشید یا بی سواد باشید.
  • برخی دیگر از این تابلوها فقط تصویر دارند و خبری از نوشته‌ها در آن نیست. نگران نباشید این تابلو نشانگر سرویس بهداشتی هم مانند مورد قبلی برای همه قابل فهم است و همه‌ی افراد با دیدن آن می‌توانند منظور تابلو را متوجه شوند. توجه داشته باشید که این تابلوها تنوع زیادی دارد و تصاویر مختلفی بر روی آن وجود دارد که انتخاب آن‌ها به سلیقه افراد و محیط مورد نظر آن‌ها بستگی دارد. به عنوان مثال در دانشگاه‌ها و مدارس از تصاویر افراد با مقنعه استفاده می‌شود که حالت رسمی داشته باشد و متناسب با محیط باشد.

فرقی نمی‌کند که تابلو نشانگر مورد نظر شما از چه نوعی باشد، همه‌ی آن‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم کمک به افراد برای پیدا کردن محل مورد نظرشان می‌باشد.

انواع تابلو نشانگر

دنیای تابلوهای نشانگر دنیای مدرن و بسیار بزرگی می‌باشد که تابلوهای بسیار زیادی در آن وجود دارد. تابلوهای نشانگر فقط به تابلو نشانگر سرویس بهداشتی ختم نمی‌شود، بلکه تابلوهای گوناگون دیگری هم وجود دارند که هر کدام از آن‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند و به شما کمک می‌کنند. حال نوبت به معرفی این تابلوهای نشانگر رسیده است که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

1. نشانگر طرح WC دلفین کد 63

این تابلو نشانگر سرویس بهداشتی دلفین یکی از تابلوهای پرکاربردی می‌باشد که می‌توانید در مکان‌های مختلفی مانند: رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و … از آن استفاده کنید. این تابلو در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می‌باشد، مقاومت بالایی دارد، به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید و  از آن بهره مند شوید.

2. تابلو نشانگر حمام دلفین کد 20

این نوع تابلو نشانگر مخصوص درب حمام است، تصویر آن گویای همه چیز است و با نگاه کردن به آن می‌توانید متوجه منظورش شوید، نوشته‌ی زیر تصویر هم به انگلیسی نوشته شده است، اندازه‌ی آن کاملا استاندارد است، ضد آب است و در محیط‌های مرطوب به خوبی مقاومت می‌کند، می‌توانید این تابلو نشانگر را بر روی سطوح مختلف نصب کنید و نگران خراب شدن آن نباشید زیرا جنس این تابلوها از پلکسی گلاس می‌باشد که مقاومت بالایی دارد.

3. تابلو نشانگر دلفین طرح دستشویی آقایان کد 26

این نوع تابلو نشانگر سرویس بهداشتی، مخصوص سرویس بهداشتی آقایان می‌باشد و علاوه بر نوشته‌ای که دارد، یک تصویر آقا هم در کنار آن وجود دارد که منظور را به خوبی می‌رساند. جنس این تابلو نشانگر هم از پلکسی گلاس ساخته شده است، مقاومت بالایی دارد، ضد آب است و تغییر رنگ ندارد. یعنی ظاهر اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کند.

4. تابلو نشانگر دلفین طرح دستشویی بانوان کد 27

این نوع تابلو نشانگر هم مانند تابلوی قبلی می‌باشد که از جنس پلکسی گلاس ساخته شده است، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد، دارای تصویر و نوشته می‌باشد و می‌توانید آن را بر روی سطوح مختلف نصب کنید.

5. تابلو نشانگر سیگار نکشید کد 68

همانطور که می‌دانید سیگار کشیدن علاوه بر ضررهای فراوانی که برای فرد دارد، دود آن برای افراد دیگر هم مضر خواهد بود. افرادی که سیگار می‌کشند باید این کار را در فضای باز انجام دهند که سلامت افراد دیگر را به خط نیندازند. البته بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمی‌کنند، به همین دلیل می‌توانید در بسیاری از محیط‌های بسته مانند: اداره‌ها، بیمارستان‌ها و … با نصب کردن تابلوی سیگار نکشید، این افراد را آگاه کنید. این تابلوی نشانگر را می‌توانید در قسمت‌های مختلفی نصب کنید و نگران تغییر رنگ و خراب شدن آن نباشید. زیرا مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

6. تابلو نشانگر دلفین طرح وای فای رایگان کد 70

حتما برای شما هم پیش آمده است که به یک رستوران یا محل عمومی می‌روید و با این تابلو نشانگر روبرو می‌شوید. همان طور که مشخص است FREE WIFI یا همان وای فای رایگان به این معنی می‌باشد که می‌توانید به صورت رایگان از وای فای این محیط استفاده کنید. مسئولین محترم این محیط با نصب کردن یک یا چند تابلو نشانگر در قسمت‌های مختلف محیط، این موضوع را به اطلاع مشتریان گرامی می‌رسانند.

توجه داشته باشید که تعداد تابلوهای نشانگر بسیار بیش‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید و می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. نحوه نصب تابلو نشانگر سرویس بهداشتی را در مقاله بررسی کامل نشانگر سرویس بهداشتی بخوانید. تابلوهای نشانگری که در قسمت بالا گفته شد، محصول دلفین ایران هستند که در بهترین و بالاترین کیفیت ممکن تولید  شده‌اند. شرکت دلفین یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که محصولات بهداشتی را در زیباترین و مدرن‌ترین حالت ممکن تولید می‌کنند.

نحوه خرید تابلو نشانگر سرویس بهداشتی دلفین

اگر قصد خرید تابلو نشانگر سرویس بهداشتی دلفین را دارید، می‌توانید به بخش خرید نشانگر و علائم سایت دلفین ایران مراجعه کنید و تابلو نشانگر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید. شما همچنین می‌توانید با عضویت در باشگاه مشتریان دلفین از تخفیف های دلفین ایران استفاده کنید.

در صنایع بهداشتی دلفین ایران علاوه بر انواع تابلوهای نشانگر، انواع محصولات بهداشتی نیز تولید و توزیع می‌شود. بررسی این محصولات می‌تواند به خرید بهتر شما کمک کند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با هر یک از محصولات داشتید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *