حمام و سرویس بهداشتی

آشنایی با انواع مخزن دستمال کاغذی

مخزن دستمال کاغذی

مخزن دستمال کاغذی یک المان پرکاربرد و محبوب در بین مردم می‌باشد که در انواع گوناگونی تولید شده است و طرح‌ها و مدل‌های بسیار زیبایی دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد  انواع مخزن دستمال کاغذی داشته باشید و با بهترین نوع آن‌ها آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

دستمال کاغذی یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و محبوب در بین مردم می‌باشد که به خاطر داشتن ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد مورد توجه قرار گرفته است. برخی از ویژگی‌های دستمال کاغذی‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • همان‌طور که می‌دانید دستمال کاغذی یک محصول یک بار مصرف می‌باشد و بهترین گزینه برای رعایت بهداشت به شمار می‌رود.
  • قیمت بسیار مناسبی دارد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.
  • سبک و قابل حمل است و می‌توانید آن را حمل کنید.
  • در بسته بندی‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال: دستمال کاغذی‌های جیبی ، دستمال کاغذی با جعبه کوچک برای داخل ماشین و …
  • کاربردهای فراوانی دارد و در همه جا می‌توان از آن استفاده کرد.

همانطور که مشاهده کردید، دستمال کاغذی‌ها ویژگی‌های خوب فراوانی دارند که باعث محبوبیت بالای آن‌ها شده است و کاربردهای آن بسیار بیشتر از چیزی می‌باشد که تصور می‌کنید. با توجه به اهمیت بالای دستمال کاغذی، بهتر است آن‌ها را درون مخزن دستمال کاغذی مناسب قرار دهید و از آلوده شدن دستمال‌ها جلوگیری کنید.

مخزن دستمال کاغذی مانند یک نگهدارنده عمل می‌کند و میکروب‌ها و آلودگی‌های محیط را از دستمال‌ها دور می‌کند و می‌توانید با خیالی راحت از آن‌ها استفاده کنید.

ممکن است تصور کنید که استفاده از مخزن دستمال کاغذی ضرورتی ندارد ، اما این‌چنین نیست و استفاده از این محصول  اهمیت بسیار زیادی دارد. پس بهتر است هنگام خرید آن نهایت دقت خود را بکار بگیرید و بهترین نوع آن را خریداری کنید.

کاربردهای مخزن دستمال کاغذی

همانطور که گفته شد، مخزن دستمال کاغذی کاربردهای فراوانی دارد که در این قسمت با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد که به صورت زیر می‌باشند:

1. استفاده از مخزن دستمال کاغذی در رستوران‌ها

همانطور که می‌دانید همه‌ی افراد هنگام غذا خوردن و بعد از غذا خوردن به دستمال کاغذی نیاز دارند که دستان خود را تمیز کنند یا در صورت ریختن غذا بر روی میز یا لباس خود ، آن را با دستمال کاغذی تمیز می‌کنند. رستوران هم یک محل عمومی و پر رفت و آمد است که همه‌ی افراد برای سرو کردن غذا به آن‌جا می‌روند. پس وجود یک مخزن دستمال کاغذی بر روی هر میز امری بدیهی می‌باشد زیرا همه‌ی افراد از آن استفاده می‌کنند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که انتخاب نوع مخزن به سلیقه افراد و دکوراسیون محیط بستگی دارد. معمولا بسیاری از رستوران‌ها این مخزن‌ها را به صورت هماهنگ با سایر لوازم خود انتخاب می‌کنند که یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشند.

هیچ فرقی ندارد که رستوران مورد نظر شما چه نوع رستورانی باشد ، خواه یک رستوران مجلل و بزرگ باشد ، خواه یک تهیه غذای کوچک، در هر صورت استفاده از یک مخزن دستمال کاغذی پر بر روی میز‌ها امری طبیعی می‌باشد.

2. استفاده از مخزن دستمال کاغذی در سرویس‌های بهداشتی

همان‌طور که می‌دانید استفاده از دستمال کاغذی در بسیاری از سرویس بهداشتی‌های عمومی رایج است و افراد بعد شستن دست‌ها، دست‌های خود را با استفاده از دستمال کاغذی خشک می‌کنند.

با توجه به آلوده بودن محیط، بهتر است این دستمال‌ها درون مخزن دستمال کاغذی قرار بگیرند و از آلودگی‌های محیط دور شوند. اگر این دستمال‌ها در معرض هوای آلوده قرار گیرند، آلوده می‌شوند و میکروب‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند. در این صورت اگر اگر افراد برای خشک کردن دست و صورت خود از این دستمال‌ها استفاده کنند، نه تنها دست و صورت آن‌ها پاکیزه نمی‌شود بلکه ممکن است به بیماری‌های پوستی مبتلا شوند.

پس هنگام خرید مخزن دستمال کاغذی برای سرویس بهداشتی‌های عمومی بسیار دقت داشته باشید و مخزن‌های مناسب و استانداردی را انتخاب کنید. زیرا اگر دستمال‌ها درون محیطی بسته قرار بگیرند، آلوده نخواهند شد و از به هدر رفتن آن‌ها جلوگیری می‌شود.

3. استفاده از مخزن دستمال کاغذی در محیط‌های اداری

اگر در طول روز کار اداری داشته باشید و به اداره مورد نظر خود مراجعه کنید، بدون شک مخزن دستمال کاغذی پر از دستمال را بر روی میز کار بسیاری از افراد خواهید دید. زیرا دستمال کاغذی یکی از پرکاربردترین محصولاتی می‌باشد که در بهداشت فردی افراد بسیار تاثیر گذار است. البته توجه داشته باشید که وجود انواع مخزن دستمال کاغذی بر روی میزها، امری کاملا طبیعی می‌باشد و اگر وجود نداشته باشد غیر طبیعی است.

4. استفاده از مخزن دستمال کاغذی در منزل

وجود یک یا حتی چند مخزن دستمال کاغذی پر از دستمال در منزل امری بسیار ضروری می‌باشد. زیرا در طول روز بارها پیش می‌آید که به دستمال کاغذی نیاز داشته باشید و به سراغ آن بروید. اگر مهمان داشته باشید، بدون شک سر میز شام و هنگامی که میوه می‌خورید، مخزن دستمال کاغذی را در نزدیکی مهمان‌ها قرار می‌دهید که در صورت نیاز از دستمال کاغذی استفاده کنند. امروزه استفاده از مخزن دستمال کاغذی و سطل زباله ست آن بسیار رایج شده است و در بسیاری از منزل‌ها از آن استفاده می‌کنند.

گام به گام برای خرید مخزن دستمال کاغذی

اگر می‌خواهید مخزن دستمال کاغذی بخرید، باید هنگام خرید آن به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • جنس مخزن: توجه به جنس مخزن‌ها یکی از نکات مهمی می‌باشد که باید به آن اهمیت دهید. اگر می‌خواهید یک مخزن مقاوم و ماندگار داشته باشید، بهتر است به جنس مخزن‌های دستمال کاغذی توجه داشته باشید و یک جنس مرغوب و باکیفیت بخرید.
  • اندازه: یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید انواع مخزن دستمال کاغذی به آن توجه کنید، اندازه‌ی مخزن دستمال‌ها می‌باشد. انتخاب اندازه آن‌ها به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. البته محل مورد نظر هم تاثیر زیادی در انتخاب اندازه دارد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از مخزن‌های دستمال کاغذی در اتاق خود استفاده کنید ، اندازه‌ی کوچک یا متوسط مناسب می‌باشد ، اگر می‌خواهید مخزن دستمال کاغذی را در مکان‌های عمومی قرار دهید ، بهتر است بزرگترین نوع آن را انتخاب کنید که مجبور نشوید آن را مدام پر کنید.
  • کیفیت: توجه به کیفیت برای خرید هر نوع وسیله‌ای الزامی می‌باشد. همیشه هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید و هرگز جنس بدون کیفیت نخرید. زیرا با خرید جنس بدون کیفیت ، بعد از مدتی مجبور می‌شوید که آن را تعویض کنید. هنگام خرید  انواع مخزن دستمال کاغذی هم بهتر است به کیفیت آن توجه داشته باشید و بعد از اینکه از کیفیت آن مطمئن شدید ، برای خرید آن اقدام کنید.

بدون شک این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانیم باکیفیت بودن یک محصول را تشخیص دهیم. پاسخ بسیار ساده است، اگر به مراکز معتبر مراجعه کنید و برندهای معتبر و محبوب را شناسایی کنید، می‌توانید از باکیفیت بودن آن محصول اطمینان حاصل کنید.

شرکت دلفین یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که محصولات بهداشتی را به نحو احسنت تولید می‌کند و آن‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر مراکز دلفین در شهر و استان شما وجود ندارند، می‌توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آشنایی با انواع مخزن دستمال کاغذی

حال می‌خواهیم شما را با انواع مخزن دستمال کاغذی آشنا کنیم که این مخزن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

1. مخزن دستمال کاغذی دلفین مدل 6002

یکی از پرکاربردترین انواع مخزن دستمال کاغذی می‌باشد که از استیل ساخته شده است، رنگ آن سفید است، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی می‌توانید آن را بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید.

2. مخزن دستمال کاغذی دلفین مدل Larens-34

این نوع مخزن‌ها برای رول دستمال کاغذی مناسب می‌باشند ، معمولا در سرویس بهداشتی‌ها از این مدل استفاده می‌شود ، زیبایی ظاهری آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند و به عنوان یک محافظ برای دستمال‌ها عمل می‌کند.

3. مخزن دستمال کاغذی دلفین مدل K18-C

این نوع مخزن یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع مخزن دستمال کاغذی می‌باشد که اندازه‌ی بزرگ‌تری نسبت به بقیه مخزن‌ها دارد ، برای رول دستمال کاغذی مناسب می‌باشد ، کیفیت بالایی دارد ، نصب کردن آن کار بسیار راحتی می‌باشد ، در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و زیبایی خاصی دارد.

4. مخزن دستمال کاغذی دلفین مدل K05-al

این نوع مخزن از استیل ضد زنگ ساخته شده است ، برای نصب کردن آن از پیچ و رولپلاک استفاده می‌شود ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد ، برای رول دستمال کاغذی مناسب می‌باشد و می‌توانید در حمام و سرویس بهداشتی از آن استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با سایر مخزن‌های دستمال کاغذی دلفین آشنا شوید، می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کنید و با سایر محصولات دلفین آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *