حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

بررسی کامل آینه بک لایت هوشمند

منظور از آینه بک لایت چیست

آینه بک لایت یکی از پرکاربردترین آینه‌هایی است که با زیبایی خاص خود، دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد. اگر می‌خواهید با آینه بک لایت هوشمند و کاربردهای آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

آینه بک لایت هوشمند به عنوان نسل جدید آینه‌ها شناخته شده است و زیبایی محیط شما را چندین برابر می‌کند. این آینه‌ها قابلیت استفاده در دکوراسیون‌های مختلف را دارند اما معمولا در دکوراسیون‌های مدرن از این نوع آینه‌ها استفاده می‌کنند.

آینه‌ها یکی از پرکاربردترین و زیباترین المان‌هایی می‌باشد که تاثیر فراوانی در دکوراسیون دارند طراحان داخلی همواره از آن استفاده می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت که آینه‌ها در هر محیطی که باشند، محیط را بزرگ‌تر و نورانی‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهند. حال اگر آینه مورد نظر، آینه بک لایت هوشمند باشد، تاثیر بیش‌تری دارد و محیط شما را نورانی‌تر می‌کند. زیرا این نوع آینه به صورت بک لایت تولید شده است و نور زیبایی از خود دارد و در نتیجه محیط شما را نورانی‌تر نشان می‌دهد.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-SQ-61
آینه لمسی دلفین مدل TCH-SQ-61

آینه‌ی بک لایت به آینه‌ای گفته می‌شود که از قسمت پشت آن نور منعکس می‌شود و فضای شما را نورانی و زیبا می‌کند. حال اگر این آینه‌ها به صورت لمسی باشند و با لمس کردن بتوانید آن را روشن کنید، به آن آینه بک لایت هوشمند می‌گویند و یکی از مدرن‌ترین و جدید‌ترین آینه‌های موجود در بازار می‌‌باشد.

توجه داشته باشید که نور این آینه‌ها چشم شما را اذیت نمی‌کند زیرا لامپ‌ها به صورت مخفی و در قسمت پشت آینه تعبیه شده‌اند و نور ملایم و زیبایی دارد. بررسی کامل آینه بک لایت به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن داشته باشید.

مزیت‌های استفاده از آینه بک لایت هوشمند

استفاده از آینه بک لایت هوشمند ، مزیت‌های فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • آینه بک لایت هوشمند محیط شما را زیباتر ‌می‌کند و تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد.
  • از این نوع آینه می‌توانید در محیط‌های مختلفی استفاده کنید. به طور مثال: در محیط کار، منزل، هتل‌ها و …
  • آینه بک لایت هوشمند نوعی منبع روشنایی می‌‌باشد که محیط شما را روشن می‌کند و زیبایی خارق العاده‌ای دارد.
  • این آینه‌ها مصرف کمی دارند و می‌توانید به جای استفاده از لامپ‌های پرمصرف، از این آینه‌ها استفاده کنید و روشنایی محیط خود را تامین کنید.
  • استفاده از این نوع آینه‌ها آرامش خاصی را به شما منتقل می‌کند و همه‌ی افراد از دیدن این آینه‌ها لذت می‌برند.
  • نصب کردن این آینه‌ها کار راحتی می‌باشد و با استفاده از یک پیچ و دریل می‌توانید آن را نصب کنید.
  • آینه بک لایت هوشمند شما را زیباتر نشان می‌دهد و با وضوح بیشتری می‌توانید تصویر خود را در آینه ببینید.
  • با نصب کردن این آینه می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشید که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
  • استفاده از این آینه‌ها کار بسیار راحتی می‌باشد و با لمس کردن قسمت مورد نظر می‌توانید آینه را روشن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
  • در آرایشگاه‌ها هم می‌توانید از این آینه‌ها استفاده کنید و یک محیط شگفت انگیز و زیبا داشته باشید. همانطور که می‌دانید آرایشگاه‌ها به نور بیشتری نیاز دارند و استفاده از آینه بک لایت هوشمند بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.
آینه بک لایت هوشمند دلفین مدل Touch-NQ-60
آینه لمسی دلفین مدل Touch-NQ-60

نحوه روشن شدن آینه بک لایت هوشمند

آینه بک لایت هوشمند را می‌تو‌انید به روش‌های مختلفی روشن کنید و از نور زیبای آن بهره مند شوید. حال شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم:

1. روش ریموتی:

این آینه‌ها را می‌توانید با استفاده از یک ریموت روشن و سپس خاموش کنید. در این روش دیگر نیازی نیست از جای خود بلند شوید و آینه را روشن کنید زیرا با استفاده از ریموت به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که ریموت‌ها علاوه بر خاموش و روشن کردن نور لامپ‌ها ، کاربردهای دیگری هم دارند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • با استفاده از ریموت‌ها می‌توانید درجه نور آینه‌ها را کم و زیاد کنید و آن را با توجه به محیط خود تنظیم کنید.
  • برخی از آینه‌های بک لایت ، رنگ‌های مختلفی دارند. برای تغییر دادن این رنگ‌ها می‌توانید از ریموت مورد نظر استفاده کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب این آینه‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.

2. حسگر:

برخی از آینه‌های بک لایت، یک سنسور حسگر دارند که این سنسور در قسمت پشت آینه نصب شده است. در این صورت برای روشن کردن آینه می‌توانید دست خود را جلوی آینه حرکت دهید. به این صورت سنسور مورد نظر، حرکت دست شما را تشخیص می‌دهد و آینه روشن و خاموش می‌شود.

این نوع آینه بک لایت طرفداران زیادی دارند و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

آینه لمسی دلفین مدل Touch-T-6050
آینه لمسی دلفین مدل Touch-T-6050

3. لمسی:

همانطور که از اسم آن مشخص است در این روش می‌توانید با لمس کردن قسمت مشخص شده، آینه را روشن کنید. زیرا این آینه‌ها دارای یک سنسور تاچ هستند و قسمتی از آینه هم خراش خورده است.

برای ساخت این آینه‌ها فقط کافی است، قسمت کوچکی از آینه را خراش دهید و سنسور حساس به لمس را در قسمت پشت آن بچسبانید. سپس با لمس کردن آن قسمت می‌توانید آینه را روشن و سپس خاموش کنید.

4. اتصال مستقیم به پریز برق:

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌های روشن کردن آینه می‌باشد. در این روش می‌توانید به راحتی دو شاخه را به پریز برق متصل کنید و از روشنایی آینه بهره مند شوید.

همانطور که گفته شد، روش‌های مختلفی برای روشن کردن آینه بک لایت وجود دارد که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دلایل استفاده از لامپ ال ای دی در آینه بک لایت هوشمند

توجه به این نکته حائز اهمیت است که برای ساخت آینه‌های بک لایت از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌کنند. برخی از دلایل استفاده از این لامپ‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • طول عمر زیاد: لامپ‌های ال ای دی طول عمر زیادی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن ها استفاده کنید و نگران خراب شدن آن‌ها نباشید.
  • کیفیت بالا: کیفیت این لامپ‌ها بیشتر از لامپ‌های دیگر است و نور آن ها هم بهتر از لامپ‌های دیگر می‌باشد.
  • تنظیم نور: این لامپ‌ها قابلیت تنظیم نور دارند و به راحتی می‌توانید نور آن‌ها را تنظیم کنید. معمولا لامپ‌های دیگری که در بازار موجود هستند ، بعد از گذشت مدتی نور کمتری منتشر می‌کنند اما این لامپ‌ها به این صورت نمی‌باشند و نور آن‌ها کم نمی‌شود.
  • بدون ضرر: لامپ‌های ال ای دی سلامت افراد را به خطر نمی‌اندازند. زیرا این لامپ‌ها پرتو فرابنفش و مادون قرمز تولید نمی‌کنند.
آینه بک لایت هوشمند دلفین مدل TCH-1046-90-W
آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-90-W

شما می‌توانید در بخش آینه بک لایت سایت دلفین ایران انواع محصولات ما را بررسی کنید و آینه متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *