حمام و سرویس بهداشتی

انتخاب پرده حمام [ کاربردها، ویژگی‌ها و انواع پرده حمام ]

کاربردهای پرده حمام

پرده حمام یک المان پرکاربرد و مهم است که همه‌ی افراد از آن استفاده می‌کنند و از کاربردهای فوق العاده آن بهره‌مند می‌شوند. اگر در انتخاب پرده حمام دچار شک و تردید شده‌اید و می‌خواهید یک پرده حمام استاندارد و با کیفیت خریداری کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

پرده حمام کاربردهای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • با انتخاب پرده‌ی حمام مناسب می‌توانید محیط حمام خود را به دو بخش مجزا تقسیم کنید.
  • پرده حمام می‌تواند زیبایی محیط شما چند برابر کند و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر دهد.
  • با نصب کردن پرده حمام می‌توانید مانع خیس شدن لباس‌ها و برخی از لوازم خود شوید. به طور کلی می‌توان گفت که با نصب کردن پرده حمام می‌توانید از انتقال آب به قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری کنید.
  • با انتخاب پرده حمام مناسب می‌توانید پرده را به راحتی بشویید و آلودگی‌های احتمالی آن را از بین ببرید.
  • پرده‌های حمام در انواع گوناگونی تولید شده‌اند و می‌توانید با توجه به سلیقه و محیط حمام خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • این پرده‌ها تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و انتخاب آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.
  • استفاده از پرده حمام فضای شما را لطیف‌تر می‌کند.

ممکن است برخی از افراد تصور کنند که خرید پرده حمام کار غیر ضروری می‌باشد و هیچ فایده‌ای ندارد. اما این‌چنین نیست و  با انتخاب پرده حمام مناسب می‌توانید یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید و از کاربردهای فوق العاده آن بهره مند شوید.

پرده حمام کد Gu-2499 سایز 200×180 سانتی متر | انتخاب پرده حمام
پرده حمام کد Gu-2499

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که هنگام ساخت دکوراسیون رخ می‌دهد ، توجه نکردن به جزئیات است. آری; جزئیات یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه شود. زیرا با توجه به آن می‌توانید یک دکوراسیون خاص و حرفه‌ای داشته باشید که همه‌ی افراد از دیدن آن لذت ببرند.

بسیاری از طراحانی که از نتیجه کار خود رضایت ندارند، در واقع به جزئیات دقت نکرده‌اند و آن را نادیده گرفته‌اند. در صورتی که جزئیات مانند یک چاشنی برای دکوراسیون می‌باشد و نقش بسیار مهمی دارد.

پرده حمام خود را چگونه انتخاب کنیم؟

ممکن است یک روز به قصد خرید پرده حمام از منزل بیرون بروید، به مراکز خرید متعددی مراجعه کنید اما برای انتخاب پرده حمام دچار شک و تردید شوید. در این صورت ممکن است دست خالی به خانه برگردید یا اینکه یک جنس بدون کیفیت را خریداری کنید و بعد از مدت‌ها مجبور شوید آن را تعویض کنید.

اگر می‌خواهید با این مشکلات روبرو نشوید، بهتر است به نکاتی که در راهنمای انتخاب پرده حمام گفته می‌شود، توجه کنید که بتوانید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

6299655 پرده حمام پیسو مدل BZ-17 سایز 180×200 سانتی متر
پرده حمام پیسو مدل BZ-17

به طور کلی برای خرید هر وسیله‌ای باید به یک سری نکات توجه داشته باشید و با بهره مندی از آن‌ها یک خرید استاندارد و مناسب داشته باشید. اگر بدون دانش و آگاهی برای خرید یک محصول اقدام کنید، نتیجه خوبی نخواهید گرفت. حال شما را با نکات مهمی که برای انتخاب پرده حمام وجود دارد ، آشنا می‌کنیم که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌‌باشند:

  • توجه به اندازه پرده: یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب پرده حمام باید به آن توجه کنید، اندازه طول و عرض پرده حمام است که باید آن را با توجه به اندازه حمام خود مشخص کنید. به عنوان مثال برخی از افراد از پرده‌هایی استفاده می‌کنند که همه‌ی ارتفاع را بپوشاند و برخی دیگر از پرده‌هایی استفاده می‌کنند که تا لبه وان آن‌ها را بپوشاند.
پرده حمام دلفین مدل jack-3588 سایز 180x200 سانتی متر
پرده حمام دلفین مدل jack-3588
  • جنس پرده حمام: در انتخاب پرده‌ی حمام به جنس پرده هم دقت کنید زیرا این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و با انتخاب یک پرده حمام با کیفیت می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.
    سعی کنید از جنس‌های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید زیرا پرده‌های حمام در جنس‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. اگر می‌خواهید یک پرده حمام با کیفیت و فوق العاده داشته باشید ، می‌توانید به فروشگاه معتبر دلفین ایران مراجعه کنید و مرغوب‌ترین محصولات را خریداری نمایید.
  • انتخاب طرح مناسب: همان طور که می‌دانید پرده‌های حمام در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. بهتر است هنگام انتخاب پرده‌ی حمام به طرح‌ها و الگوها دقت کنید و یک طرح زیبا و هماهنگ با سایر لوازم خود انتخاب کنید. ممکن است تصور کنید که پرده حمام حتما باید طرح داشته باشد و اگر ساده باشد زیبایی ندارد ، بهتر است بدانید که اصلا اینطور نیست و طرح‌های ساده هم زیبایی خاص خود را دارند.
  • توجه به آویز پرده: همانطور که پرده‌ها در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند ، آویز پرده‌ها هم تنوع بالایی دارند و بهتر است هنگام انتخاب پرده حمام به آن‌ها دقت کنید تا با میله پرده حمام شما همخوانی داشته باشد. آویز پرده‌ها به صورت پلاستیکی ، فلزی و … تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد. بهتر است هنگام خرید آویز برای پرده به کیفیت و ماندگاری آن‌ها توجه کنید و از خرید آویزهای بدون کیفیت خودداری کنید.
  • توجه به برند پرده حمام: یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب پرده حمام باید به آن توجه کنید ، توجه به برند پرده حمام می‌باشد. اگر در انتخاب برند پرده حمام دچار شک و تردید شده‌اید ، پیشنهاد ما به شما خرید برند شگفت انگیز دلفین می‌باشد. این برند با تولید مرغوب‌ترین محصولات بهداشتی به خوبی توانسته است رضایت مشتریان را کسب کند و محبوبیت بالایی در بین مردم داشته باشد.
پرده حمام دلفین مدل jack-6812 سایز 180x200 سانتی متر | انتخاب پرده حمام
پرده حمام دلفین مدل jack-6812
  • توجه به قیمت پرده حمام: بهتر است هنگام انتخاب پرده‌ی حمام به قیمت آن هم توجه کنید و سعی کنید یک پرده حمام مقرون به صرفه و با کیفیت خریداری کنید.

اگر هنگام انتخاب پرده‌ی حمام به نکاتی که گفته شد ، توجه داشته باشید و با بهره مندی از آن‌ها پرده حمام خود را خریداری نمایید ، بدون شک یک انتخاب فوق العاده خواهید داشت.

انواع پرده حمام از لحاظ جنس برای انتخاب پرده حمام

1. پرده حمام پلی استر

پرده حمام پلی استر یکی از پرطرفدارترین نوع پرده‌های حمام می‌باشد. زیرا :

  • انعطاف پذیر است.
  • چروک نمی‌شود.
  • الیاف آن مقاومت بالایی دارد.
  • ضخامت بالایی دارد.
  • تنوع بالایی دارد.
  • کپک نمی‌زند و …

با خرید پرده حمام پلی استر دلفین ، یک پرده حمام ماندگار و فوق العاده خواهید داشت.

پرده حمام دلفین مدل TOR-2880 سایز 180x200 سانتی متر
پرده حمام دلفین مدل TOR-2880

2. پرده حمام پارچه‌ای

پرد حمام پارچه‌ای مقاومت کمتری نسبت به پرده‌های پلی استر دارد، به راحتی چروک می‌شوند و در محیط‌های مرطوب به سرعت خیس می‌شوند. معمولا هنگام انتخاب پرده حمام، این پرده‌ها طرفداران زیادی ندارند.

3. پرده حمام ابریشمی

پرده حمام ابریشمی، گران‌ترین نوع پرده حمام می‌باشد و نگهداری از آن کار سختی می‌باشد. پرده‌‌های ابریشمی جنس خوبی دارند و یکی از با کیفیت‌ترین پرده‌ها می‌باشند که بافت بسیار مقاومی دارند.

به طور کلی می‌توان گفت که هنگام انتخاب پرده حمام، گزینه‌های زیادی خواهید داشت که انتخاب آن‌ها بستگی به نظر و سلیقه شما دارد.

پرده حمام دلفین مدل TOR-6442 سایز 180x200 سانتی متر | انتخاب پرده حمام
پرده حمام دلفین مدل TOR-6442

شما می توانید در بخش پرده حمام دلفین از طرح‌های مختلف پرده حمام دلفین دیدن کنید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید پرده حمام را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *