حمام و سرویس بهداشتی

آشنایی با روشویی مدرن

اهمیت استفاده از روشویی

 روشویی یکی از پرکاربردترین المان‌هایی می‌باشد که در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار از آن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید با کاربردهای روشویی و انواع روشویی مدرن آشنا شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید.

اگر می‌خواهید با اهمیت استفاده از روشویی آشنا شوید، بهتر است به اطراف خود دقت بیشتری داشته باشید.

به این صورت که یک روز که از خواب بیدار می‌شوید، ابتدا برای شست و شوی صورت خود به سرویس بهداشتی می‌روید و با اولین چیزی که روبرو می‌شوید، روشویی می‌باشد. اگر برای دوش گرفتن به حمام بروید ممکن است در حمام شما هم یک روشویی وجود داشته باشد.

حال هنگام بیرون رفتن از منزل، وارد راهرو خواهید شد و در نزدیکی درب خروج با یک روشویی دیگر روبرو خواهید شد و اگر روشویی مورد نظر یک روشویی مدرن باشد، دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد و تاثیر فراوانی در زیبایی محیط شما دارد.

بعد از اینکه از منزل خارج شدید، ممکن است به یک سوپرماکت بروید و مقداری خرید کنید. بدون شک در گوشه‌ی سوپرمارکت با یک روشویی مدرن مواجه خواهید شد. بعد از آن به محل کار خود خواهید رفت و در سرویس بهداشتی محل کار خود هم یک روشویی مدرن و زیبا خواهید دید.

همانطور که گفته شد، روشویی‌ها کاربردهای فراوانی دارند و در قسمت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت که روشویی به مجموعه‌ی یک کاسه و یک شیر آب می‌گویند که برای شست و شوی دست و صورت از آن استفاده می‌کنند و معمولا در قسمت بالای آن یک آینه زیبا نصب می‌شود که زیبایی کار شما را چندین برابر می‌کند.

البته اگر بخواهید یک ست کابینت و روشویی کامل داشته باشید و دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید، می‌توانید از کابینت روشویی، آینه و باکس هماهنگ با یکدیگر استفاده کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097 به همراه آینه
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097 به همراه آینه

توجه به این نکته حائز اهمیت است که روشویی‌‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند و زیبایی را به محیط شما هدیه می‌دهند. به عنوان مثال روشویی مدرن یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع روشویی‌های موجود در بازار می‌باشد.

مزیت‌های استفاده از روشویی مدرن

استفاده از روشویی مدرن مزیت‌های فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • استفاده از روشویی مدرن تاثیر فراوانی در دکوراسیون شما دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد.
  • با نصب کردن این نوع روشویی می‌توانید دنیایی از زیبایی‌ها را به محیط خود دعوت کنید.
  • با نصب کردن این روشویی‌ها می‌توانید محیطی مرتب و منظم داشته باشید.
  • با وجود این روشویی‌ها به راحتی می‌توانید محیط خود را بشویید و آلودگی‌های احتمالی را از بین ببرید.
  • به نظافت شخصی شما کمک فراوانی می‌کند.
  • توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

همانطور که گفته شد روشویی‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • روشویی پایه دار
  • روشویی بدون پایه و دیواری
  • روشویی کابینتی
  • روشویی سنگی
  • روشویی کابینتی دوبل و …

انواع روشویی مدرن

روشویی مدرن هم در انواع گوناگونی تولید شده است که انتخاب آن‌ها به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد. حال شما را با برخی از آن‌ها آشنا می‌کنیم که به صورت زیر می‌باشند:

1.ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068

این ست کابینت و روشویی دلفین یک ست کامل می‌باشد که علاوه بر داشتن یک روشویی مدرن ، آینه و باکس هم دارد و زیبایی حیرت انگیز آن توجه همه را به خود جلب می‌کند.

این ست‌ها دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن هستند، از بهترین قطعات برای ساخت آن‌ها استفاده شده است، در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، ماندگاری بالایی دارند و ترکیب رنگی بسیار زیبایی دارد.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس

2.کابینت و روشویی دلفین مدل c-1029

این نوع روشویی مدرن دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد، روشویی آن داخل کابینت می‌باشد، طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد، رنگ سفید زیبایی دارد. این نوع کابینت دلفین هم مانند سایر محصولات دلفین در بهترین کیفیت ممکن ساخته شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 1029-C به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 1029-C به همراه آینه و باکس

3.کابینت و روشویی دلفین مدل 9053

این نوع روشویی مدرن دلفین هم به صورت کابینتی می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد. در این مدل روشویی دلفین، کاسه‌ی روشویی در قسمت بالای آن قرار گرفته است و طرفداران خاص خود را دارد. این نوع روشویی دلفین طراحی خاصی دارد و رنگ بسیار زیبایی هم دارد زیرا ترکیب رنگ سفید در کنار مشکی تضاد بسیار زیبایی ایجاد کرده است. با خرید این نوع روشویی دلفین زیبایی را به محیط خود دعوت خواهید کرد.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053 به همراه آینه و باکس

4. ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9068

این نوع ست کابینت و روشویی مدرن دلفین هم در زیبایی نظیر ندارد و یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کابینت روشویی می‌باشد. ترکیب رنگ سفید در کنار طرح چوبی، زیبایی خاصی به وجود آورده است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این مدل هم مانند سایر مدل‌ها طراحی خاصی دارد و در بهترین کیفیت ممکن ساخته شده است.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9068 به همراه آینه و باکس

توجه داشته باشید که قیمت این محصولات بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

روشویی مدرن دلفین در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده است که برای دیدن آن‌ها می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید روشویی

اگر قصد خرید روشویی دارید، بهتر است به نکات مهمی که برای خرید روشویی وجود دارد توجه کنید که بتوانید یک روشویی استاندارد و زیبا خریداری کنید. این نکات مهم به شرح زیر می‌باشند:

1.اندازه روشویی:

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید روشویی باید به آن توجه کنید، اندازه روشویی می‌باشد. توجه داشته باشید که اندازه روشویی را باید با توجه به متراژ سرویس بهداشتی خود مشخص کنید. به این صورت که اگر سرویس بهداشتی شما متراژ بزرگتری داشته باشد، بهتر است از روشویی بزرگتری استفاده کنید و اگر سرویس بهداشتی شما کوچک باشد، می‌توانید از روشویی کوچکتری استفاده کنید.

2.برند روشویی:

با انتخاب یک برند معتبر و محبوب می‌توانید یک خرید ماندگار و مقاوم داشته باشید. برند دلفین بهترین برند ایرانی می‌باشد که در کیفیت و کارایی نظیر ندارد و همواره پیشتاز میدان است. با خرید روشویی دلفین دیگر نگرانی نخواهید داشت و می‌توانید با خیالی راحت از روشویی مورد نظر استفاده کنید.

3.کیفیت کاسه روشویی:

انتخاب یک کاسه روشویی با کیفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که باید مدنظر داشته باشید. زیرا اگر کاسه روشویی شما کیفیت مطلوب را نداشته باشد، بعد از گذشت مدت کوتاهی ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهد و لکه می‌گیرد. پس بهتر است بهترین نوع کاسه روشویی را خریداری کنید. با خرید روشویی مدرن دلفین، بهترین نوع کاسه روشویی را خواهید داشت و می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

4.قیمت:

قیمت روشویی هم یکی دیگر از موارد مهمی می‌‌‌باشد که باید هنگام خرید روشویی به آن توجه داشته باشید. بهتر است یک روشویی با کیفیت و استاندارد با قیمت مناسب خریداری نمایید و از خرید روشویی‌های گران قیمت خودداری کنید. برای این کار می‌توانید به فروشگاه دلفین ایران مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر آن دیدن کنید.

فروشگاه دلفین ایران محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد و هیچ واسطه‌ای در میان نیست. به همین دلیل قیمت این محصولات بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد و هیچ گونه هزینه‌ی اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

با خرید روشویی مدرن دلفین، ماندگاری بالای یک محصول را تجربه کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *