حمام و سرویس بهداشتی

انواع ست سرویس بهداشتی چند تکه

تاثیر ست سرویس بهداشتی در دکوراسیون

ست سرویس بهداشتی چند تکه یکی از مهم‌ترین الما‌ن‌هایی می‌باشد که در سرویس بهداشتی بکار برده می‌شود. برای آشنایی با انواع ست سرویس بهداشتی و کاربردهای آن‌ها، این مقاله را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید. ست‌های سرویس بهداشتی در انواع مختلفی تولید شده‌اند و هر کدام از آن‌ها تعداد خاص خود را دارند. به طور مثال ست سرویس بهداشتی 7 تکه ، ست سرویس بهداشتی 6 تکه و … که شما را با مدل‌های مختلف آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

امروزه قبل از خرید هر وسیله، به تاثیر آن در دکوراسیون توجه می‌شود و اگر محصول مورد نظر تاثیر مثبتی در دکوراسیون نداشته باشد، از خرید آن خودداری می‌کنند. زیرا امروزه توجه به دکوراسیون منزل یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که همگان به آن اهمیت می‌دهند و دغدغه بسیاری از افراد است.

پس سعی کنید برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و خاص به نکات زیادی توجه کنید و بهترین لوازم را تهیه کنید. با خرید ست سرویس بهداشتی می‌توانید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را به زیبایی تغییر دهید و یک محیط زیبا و شگفت انگیز داشته باشید.

همانطور که در جریان هستید، ست سرویس بهداشتی به مجموعه‌ای از المان‌ها گفته می‌شود که در یک طرح و یک رنگ تولید شده‌اند و هماهنگی خاصی با یکدیگر دارند. این هماهنگی زیبایی خارق العاده‌ای به وجود می‌آورد که تاثیر فوق العاده‌‌ای در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد. دکوراسیون سرویس بهداشتی هم تاثیر مستقیمی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد. پس بهتر است به آن توجه کنید و لوازم مورد نیاز برای ساخت یک دکوراسیون مدرن و زیبا را تهیه کنید.

انواع ست سرویس بهداشتی چند تکه

همانطور که گفته شد ست‌های سرویس بهداشتی در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. حال شما را با برخی از این ست‌های سرویس بهداشتی آشنا می‌کنیم که به صورت زیر می‌باشند:

1. ست سرویس بهداشتی 4 تکه دلفین مدل 22C-4:

ست سرویس بهداشتی 4 تکه دلفین دارای 4 المان بسیار زیبا و مدرن می‌باشد، ترکیب رنگ سفید و نقره‌ای در کنار یکدیگر زیبایی خاصی به این محصولات بخشیده است ، این المان‌ها ضد آب هستند ، از جنس زینک و آبکاری کروم ساخته شده‌اند ، ماندگاری بالایی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 22C-4

2. ست سرویس بهداشتی 5 تکه دلفین مدل 34C-5

این نوع ست سرویس بهداشتی 5 تکه دلفین زیبایی خاص خود را دارد ، المان‌های آن به صورت دیواری هستند و باید آن‌ها را به دیوار متصل کنید ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارند ، از جنس زینک و آبکاری کروم می‌باشد و ضد آب است ، طراحی بسیار زیبایی دارد که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد این ست سرویس بهداشتی به صورت 5 تکه است که شامل موارد زیر می باشد:

  • جا صابونی
  • جا دستمال توالت
  • جای مایع دستشویی
  • شلف
  • جا حوله‌ای
ست سرویس بهداشتی 5 پارچه دلفین مدل 34C-5

3. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130284

این ست سرویس بهداشتی 6 تکه یکی از زیباترین ست‌های سرویس بهداشتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد ، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند ، از رزین ساخته شده است ، قطعات آن  به صورت ایستاده هستند ، استحکام و ماندگاری بالایی دارد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130284
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130284

4. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130280

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد ، طراحی مدرن و زیبایی دارد ، از رزین ساخته شده است ، ضد آب است و ظاهر اولیه آن در اثر شست و شو تغییر نمی‌کند ، قطعات آن ایستاده هستند و نیازی به نصب کردن آن‌ها بر روی دیوار وجود ندارد ، زیبایی منحصر به فرد آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130280
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130280

5. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130260

این ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین هم یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع ست‌های سرویس بهداشتی می‌باشد که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

طراحی منحصر به فرد و فوق العاده‌ای دارد که در عین سادگی بسیار شیک و مدرن است ، از رزین ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد ، المان‌های آن به صورت ایستاده هستند و می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف و دلخواه خود قرار دهید.

این نوع ست سرویس بهداشتی ماندگاری بالایی دارد و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول شگفت انگیز هم مانند سایر محصولات دلفین ، ظاهر اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کند و خراب نمی‌شود.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130260
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130260

6. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130252:

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین در زیبایی نظیر ندارد و طراحی فوق العاده‌ای دارد. از جنس رزین می‌باشد و مقاومت بالایی دارد ، برای ساخت آن به جزئیات دقت شده است و طرح‌های برجسته و زیبایی دارد و محیط شما را زیباتر از قبل می‌کند.

وجود رنگ طلایی در این ست سرویس بهداشتی باعث شده است که این محصول یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین محصولات بهداشتی باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که طرح‌ها و مدل‌های محصولات دلفین در زیبایی نظیر ندارند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌‌دهند.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130252
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130252

7. ست سرویس بهداشتی 6 تکه پیسو مدل 130231

این نوع ست سرویس بهداشتی 6 تکه دلفین طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد ، از جنس رزین ساخته شده است و رزین بسیار محکم‌تر از سرامیک است ، طراحی بسیار زیبا و مدرن این محصولات باعث شده است که این محصوات تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی دکوراسیون شما داشته باشند.

توجه داشته باشید که این محصول با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130231
ست سرویس بهداشتی 6 پارچه پیسو مدل 130231

8. ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا سفید

این نوع ست سرویس بهداشتی 5 تکه دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد ، طراحی بسیار زیبا و مدرن این محصول همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد ، این محصولات به صورت ایستاده هستند و می‌توانید آن‌ها را در هر قسمتی که می‌خواهید قرار دهید ، این ست سرویس بهداشتی از پلاستیک ساخته شده است ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا
ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا

9. ست سرویس بهداشتی 4 تکه دلفین مدل 34RG-4

این نوع ست سرویس بهداشتی 4 تکه دلفین زیبایی خاصی دارد ، این محصولات از جنس زینک و آبکاری کروم ساخته شده‌اند ، ماندگاری و مقاومت بالایی دارند و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید ، نصب کردن این محصولات کار راحتی می‌باشد و می‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید ، پایه‌های نگهدارنده این محصولات بسیار مستحکم هستند و مقاومت بالایی دارند ، رنگ آن‌ها با بهره مندی از تکنولوژی الکترولاک ایجاد شده است و زیبایی خاصی دارند.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 34RG-4

10. ست سرویس بهداشتی 4 تکه مدل موج آبی

این نوع ست سرویس بهداشتی 4 تکه هم از جنس رزین ساخته شده است ، طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد ، محصولات آن به صورت ایستاده هستند و نیازی به نصب کردن ندارند ، در رنگ‌های مختلفی ساخته شده‌اند ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل موج
ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل موج

برای دیدن سایر ست‌های سرویس بهداشتی دلفین می‌توانید به سایت معتبر دلفین ایران مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر دلفین دیدن کنید.

نکات مهم برای خرید ست سرویس بهداشتی

اگر می‌خواهید یک ست سرویس بهداشتی استاندارد و مناسب داشته باشید ، بهتر است هنگام خرید آن به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

1. مشخص کردن تعداد المان‌های موجود در ست سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد تعداد المان‌هایی که در ست سرویس بهداشتی وجود دارند با یکدیگر متفاوت هستند. برای مشخص کردن تعداد آن‌ها بهتر است علاوه بر سلیقه خود ، به نیازهای افراد خانواده و تعداد آن‌ها هم توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر به شلف نیاز ندارید می‌توانید از ست سرویس بهداشتی چند تکه استفاده کنید که شلف نداشته باشد.

اگر در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کنید ، بهتر است از ست‌های سرویس بهداشتی با المان‌های بالاتر مانند ست سرویس بهداشتی 7 تکه استفاده کنید.

2. توجه به کیفیت

توجه به کیفیت یکی از نکات بسیار مهمی می‌باشد که هنگام خرید هر نوع وسیله‌ای باید مد نظر داشته باشید. زیرا اگر محصول مورد نظر شما کیفیت مطلوب را نداشته باشد ، بعد از مدت‌ها ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهد و خراب می‌شود. پس توجه به کیفیت را در اولویت خود قرار دهید.

3. انتخاب برند

همانطورکه می‌دانید امروزه برند‌های مختلفی در بازار وجود دارند و تنوع بسیار بالایی دارند. اگر می‌خواهید یک ست سرویس بهداشتی چند تکه با کیفیت داشته باشید ، بهتر است به سراغ خرید محصولات دلفین بروید. زیرا محصولات دلفین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و ماندگاری بالایی دارند.

4. انتخاب مدل مورد نظر

اگر قصد خرید ست سرویس بهداشتی 5 تکه دارید و می‌خواهید با استفاده از آن یک دکوراسیون خاص و مدرن داشته باشید ، بهتر است به طرح و مدل آن توجه کنید و با انتخاب یک مدل جذاب و حرفه‌ای ، زیبایی دکوراسیون خود را چند برابر کنید.

با خرید ست سرویس بهداشتی دلفین ، کیفیت و ماندگاری یک محصول را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *