حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

همه چیز در مورد خرید آینه لمسی

معرفی آینه لمسی

با توجه به پیشرفت علم و حرکت جامعه به سمت هوشمند شدن ، بسیاری از لوازم و وسایل به صورت پیشرفته‌ ساخته شده‌اند. استفاده از محصولات جدید و پیشرفته کار شما را راحت‌تر می‌کند و زیبایی محیط شما را دو چندان خواهد کرد. اگر می‌خواهید با آینه لمسی آشنا شوید و گام به گام برای خرید آینه لمسی اقدام کنید ، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

همانطور که از اسم آن مشخص است ، آینه لمسی به آینه‌ای گفته می‌شود که قابلیت لمسی دارد و با لمس کردن قسمتی از آن می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آینه بهره مند شوید. با خرید آینه لمسی می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و جدید داشته باشید.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-OV-60

شاید تصور کنید که قیمت آینه لمسی بسیار زیاد است و امکان خرید آن برای شما وجود ندارد ، اما این‌چنین نیست و با خرید آینه لمسی از شرکت‌های تولید کننده مانند شرکت دلفین ، می‌توانید این آینه شگفت انگیز را با قیمت مناسبی خریداری کنید. با تولید آینه‌های لمسی ، توجه افراد به سمت این آینه‌ها جلب شد و آینه‌های قدیمی جای خود را به آینه‌های لمسی دادند.

همه‌ی افراد خاص بودن را دوست دارند و از داشتن یک دکوراسیون مدرن و شیک لذت می‌برند. پس بهتر است برای داشتن یک دکوراسیون خاص و بدون نقص از لوازم خاص و به روز استفاده کنید. با خرید آینه لمسی می‌توانید به سمت مدرن شدن حرکت کنید و به منزل خود روح تازه‌ای ببخشید.

آینه‌های لمسی قابلیت‌های مختلفی دارند که با لمس کردن یک قسمت از آن می‌توانید این قابلیت‌ها را فعال کنید و از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که منظور از قابلیت‌های آینه لمسی موارد زیر می‌باشد:

  • روشن شدن برخی از قسمت‌های آینه.
  • داشتن اسپیکر
  • نشان دادن آب و هوا
  • نشان دادن تاریخ و ساعت و …
آینه لمسی دلفین مدل Touch-R-6040
آینه لمسی دلفین مدل Touch-R-6040

قیمت آینه لمسی

قیمت آینه لمسی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • اندازه: هنگام خرید آینه لمسی باید به اندازه‌ی آن توجه کنید. اندازه‌ی آینه لمسی را باید با توجه به محل نصب آن مشخص کنید ، به این صورت که در فضاهای بزرگ از آینه‌های بزرگ‌تر استفاده کنید و در فضاهای کوچک از آینه‌های کوچک‌تر استفاده کنید. این امر کاملا طبیعی است که هر چقدر اندازه‌ی آینه بزرگ‌تر باشد ، قیمت آینه لمسی هم بیشتر است.
  • قابلیت‌ها: همانطور که گفته شد آینه‌های لمسی قابلیت‌های مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در بحث قیمت آینه لمسی هم باید بدانید که هر چقدر قابلیت‌های آینه‌ی مورد نظر شما بیشتر باشد ، قیمت آینه هم بیشتر خواهد بود. پس بهتر است هنگام خرید آینه لمسی به قابلیت‌های آن توجه کنید و اگر به قابلیت خاصی نیاز ندارید از خرید آن آینه خودداری کنید و آینه را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.
  • کیفیت: درست است که طرز کار آینه‌های لمسی شبیه به هم هستند اما ممکن است از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت باشند. بهتر است هنگام خرید آینه لمسی ، به کیفیت آن توجه کنید و با کیفیت‌ترین نوع آینه‌ها را خریداری کنید. طبیعی است که هر چقدر کیفیت آینه مورد نظر بیشتر باشد ، قیمت آن هم بالاتر است.
  • برند: برند آینه لمسی هم یکی دیگر از مواردی می‌باشد که هنگام خرید آینه لمسی باید به آن توجه کنید. سعی کنید محصول خود را از یک برند معتبر خریداری کنید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. انتخاب برند هم تاثیر زیادی در قیمت آینه لمسی دارد اما توجه داشته باشید که لزوما لوازم گران قیمت لوازم خوبی نیستند. بلکه برای تشخیص خوب یا بد بودن لوازم باید به برند آن‌ها توجه کنید.
آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-90-W
آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-90-W

به طور کلی می‌توان گفت که همه‌ی افراد برای هر خرید هر وسیله‌ای ، به قیمت آن توجه می‌کنند و سعی می‌کنند یک وسیله با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنند. به طور مثال هنگام خرید آینه لمسی دلفین ، مطمئن خواهید بود که  این آینه در کیفیت و کارایی نظیر ندارد.

با توجه به اینکه شرکت دلفین یک شرکت تولیدی است ، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به همین دلیل این محصولات با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای خرید آینه لمسی دلفین می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را از میان محصولات بی نظیر دلفین انتخاب کنید.

نکات کلیدی برای تشخیص کیفیت آینه

یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام خرید آینه لمسی باید به آن توجه کنید ، کیفیت آینه می‌باشد که تاثیر زیادی در قیمت آینه لمسی هم دارد. حال ممکن است به فکر فرو روید و با خود بگویید که چگونه کیفیت یک آینه را تشخیص دهم و با خیالی راحت خرید کنم.

در پاسخ به این سوال می‌توانید به مواردی که گفته می‌شود توجه کنید و برای تشخیص آینه‌ها از این نکات استفاده کنید. در ابتدا بهتر است با تفاوت‌های یک آینه با کیفیت و بی کیفیت آشنا شوید:

ممکن است آینه‌ها در نگاه اول شبیه به هم باشند و تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند اما با گذشت زمان می‌توانید متوجه تفاوت‌های بین آینه‌ها شوید. زیرا آینه‌های با کیفیت بعد از گذشت مدت‌ها ظاهر اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کنند اما آینه‌های بدون کیفیت ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهند.

قیمت آینه تاچ دلفین

این تفاوت‌ها چند دلیل مهم دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت آینه‌های مختلف را تشخیص دهید.

1. مواد اولیه‌ای که هنگام تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد:

به این صورت که اگر هنگام تولید آینه‌ها از جیوه نیترات نقره استفاده شود ، آینه‌های با کیفیتی تولید می‌شود. اما اگر از جیوه نیترات آلومینیوم استفاده شود ، کیفیت آینه‌ها کاهش می‌یابند.

برخی از شرکت‌ها به خاطر به صرفه بودن قیمت جیوه نیترات آلومینیوم ، برای ساخت آینه از این محصول استفاده می‌کنند. بهتر است هنگام خرید آینه لمسی و به طور کلی همه‌ی آینه‌ها ، به مواد اولیه‌ای که در ساخت آینه استفاده شده است ، توجه داشته باشید. هر چقدر مواد اولیه استفاده شده در آینه‌ مرغوب‌ترباشد ، قیمت آینه لمسی بیشتر خواهد بود و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت.

2. نوع روکش بکار رفته در آینه:

توجه داشته باشید که هنگام ساخت آینه‌ها ، بر روی روکش نیترات‌ها از یک لعاب مسی هم استفاده می‌شود که یک ماده به نام فنزو هم به آن اضافه می‌کنند. وجود فنزو از خورندگی آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند و هر چقدر درصد فنزو در آینه‌ها بیشتر باشد ، مقاومت و ماندگاری آینه‌ها بیشتر خواهد بود.

پس بهتر است هنگام خرید آینه لمسی به درصد فنزو در آن توجه کنید و اگر می‌خواهید یک آینه با کیفیت داشته باشید ، یک آینه با درصد فنزو بالا تهیه کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر درصد فنزو در آینه بیشتر باشد ، قیمت آینه لمسی هم بیشتر خواهد بود.

آینه لمسی دلفین مدل Touch-NQ-70
آینه لمسی دلفین مدل Touch-NQ-70

3. رنگ مناسب آینه بعد از روکش کردن:

یکی دیگر از نکات مهمی که برای تشخیص کیفیت آینه بکار می‌رود ، توجه به رنگ پشت آینه می‌باشد. زیرا بعد از روکش کردن با استفاده از جیوه از یک لایه رنگ استفاده می‌کنند.

از این لایه رنگ برای جلوگیری از خورندگی جیوه و محافظت کردن از آن استفاده می‌‌شود ، جیوه‌ی پشت آینه تحت محافظت کامل قرار می‌گیرد ، کیفیت آینه بیشترمی‌شود ، زیبایی آینه بیشتر از قبل می‌شود و طول عمر آن افزایش می‌یابد.

4. برای ساخت آینه از چه شیشه‌ای استفاده شده است:

همانطور که می‌دانید همه‌ی آینه‌ها از شیشه ساخته شده‌اند و می‌توان گفت که آینه‌ها همان شیشه‌های ساده‌ای هستند که یک طرف آن‌ها جیوه اندود شده است.

پس این امر کاملا طبیعی می‌باشد که هر چقدر کیفیت شیشه‌ی بکار رفته در آینه بیشتر باشد ، کیفیت آینه هم بیشتر خواهد بود.

بهتر است بدانید که منظور ما از شیشه‌ی با کیفیت ، شیشه‌ای می‌باشد که:

  • سطح صافی داشته باشد.
  • شفافیت بالایی داشته باشد.
  • بدون موج باشد.

هنگا خرید آینه لمسی به نوع شیشه‌ی آن هم توجه داشته باشید و فراموش نکنید که هر چقدر شیشه بکار رفته در آینه با کیفیت‌تر باشد ، قیمت آینه لمسی هم بیشتر خواهد بود.

معرفی آینه لمسی دلفین

با توجه به نکاتی که گفته شد ، می‌توانید به راحتی یک آینه با کیفیت را تشخیص دهید و برای خرید آن اقدام کنید. حال ما می‌خواهیم یک برند معتبر و خوش‌نام را به شما معرفی کنیم که چشم بسته می‌توانید محصولات آن را بخرید و از مقاومت ، کیفیت ، ماندگاری و زیبایی آن مطمئن باشید و محصولاتش را با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب خریداری کنید.

آینه لمسی دلفین مدل Touch-T-6045

بدون شک خرید آینه لمسی با این ویژگی‌ها بسیار شگفت انگیز خواهد بود و توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. برند فوق العاده دلفین همان برند محبوب و آشنایی می‌باشد که محصولات خارق العاده خود را با بهترین شرایط در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

آینه لمسی دلفین یکی از این محصولات بی نظیر می‌باشد که در کیفیت نظیر ندارد زیرا برای ساخت آن از بهترین نوع شیشه‌ها استفاده شده است و فرآیند ساخت آن تحت نظر بهترین کارشناسان انجام شده است.

با خرید آینه لمسی دلفین ، زیبایی و آرامش را به محیط خود دعوت کنید و از شیک بودن و مدرن بودن  دکوراسیون خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *