حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

راهنمایی در خصوص خرید شلف برای سرویس بهداشتی

شلف

قبل از خرید شلف برای سرویس بهداشتی این مقاله را بخوانید!

از دیوارها به راحتی می‌توان برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده کرد. با نصب کردن انواع شلف دیواری، جلوه‌ی بسیار زیبایی به محیط منزل خود ببخشید.

شلف‌ها کاربرد‌های زیادی دارند و در اکثر منزل‌ها از آن استفاده می‌شود. شلف‌ها در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند و قابل استفاده در هر قسمتی از منزل شما می‌باشند.

به طور مثال خرید شلف برای سرویس بهداشتی باعث زیبایی بیشتر این محیط می‌شود و کاربرد زیادی دارد. امروزه خرید شلف برای سرویس بهداشتی بسیار رایج شده است و برای گذاشتن وسایل مورد نیاز و  همچنین زیبایی کاربرد فراوانی دارد.

پیشنهاد ما به شما خرید شلف دلفین می‌باشد که در انواع مختلفی ساخته شده است و طراحی بی نظیری که دارد باعث می‌شود که همواره مورد توجه قرار گیرد.

اگر قصد خرید شلف برای سرویس بهداشتی دارید شلف دلفین بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود که فرآیند ساخت آن زیر نظر کارشناسان انجام شده است، از بهترین مواد اولیه برای ساخت آن‌ها استفاده شده است و می‌توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

شلف‌های دلفین در مدل‌های گوناگونی ساخته شده‌اند و برای هر قسمت از منزل یک نوع شلف خاص طراحی شده است که از شلف‌های تکراری برای قسمت‌های مختلف استفاده نکنید. با خرید شلف‌های متنوع دلفین، تنوع و خاص بودن را به منزل خود دعوت کنید.

شلف دلفین مدل ۶۶-G

آشنایی با خرید شلف برای سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید شلف برای سرویس بهداشتی منزل خود را دارید بهتر است به نکته‌های زیر توجه داشته باشید که بتوانید انتخاب درست و استانداردی داشته باشید.

نکته‌های مهمی که هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید به شرح زیر هستند:

ضد آب

ضد آب باشد و قابلیت شست و شو داشته باشد. همانطور که در جریان هستید محیط سرویس بهداشتی نیاز به شست و شوی مداوم دارد که آلودگی‌های آن از بین بروند و همواره تمیز باشد.

شلف هم یکی از وسایل موجود در این محیط می‌باشد که نیاز به تمیزی دارد و اگر ضد آب نباشد بعد از مدتی ظاهر خود را از دست می‌دهد و خراب می‌شود پس هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی به این نکته توجه داشته باشید.

شلف سرویس بهداشتی دلفین کاملا ضد آب می‌باشد و جنس آن از زینک و آبکاری کروم است که مقاومت بالایی دارد و توسط کارشناسان در محیط‌های مشابه با شرایط سخت مورد بررسی قرار گرفته است و می‌توان گفت که به خوبی امتحان شده‌اند.  

ما به شما اطمینان می‌دهیم که این محصول شگفت انگیز هرگز خراب نخواهد شد.

قابلیت نصب راحت

قابلیت نصب آن راحت باشد و بتوانید به آسانی آن را نصب کنید. شلف‌های دلفین همگی دارای قابلیت نصب سریع و راحت هستند و یک انتخاب عالی برای شما می‌باشد.

شلف‌های دلفین دارای پایه‌های محکم برای نصب هستند و در قسمت پشت قطعه‌ها از پلاک‌های جدا شونده استفاده شده است که این پلاک‌ها برای نصب راحت شلف می‌باشد.

کیفیت بالا

هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی دقت داشته باشید که محصول مورد نظر شما کیفیت بالایی داشته باشد که بتواند به خوبی وزن وسایلی که قرار است روی آن بگذارید را تحمل کند و مشکلی برای آن به وجود نیاید.

طراحی زیبا

هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی علاوه بر کیفیت باید ظاهر و زیبایی شلف هم مورد توجه قرار بگیرد و باعث تغییر مثبت در دکوراسیون شما شود.

برای ساخت شلف‌های دلفین علاوه بر کیفیت ساخت و مواد اولیه، به زیبایی هم بسیار توجه می‌کنند و همواره طراحی‌های بسیار زیبایی انجام می‌دهند که توجه همه‌ی بینندگان را به خود جلب می‌کند.

به طور مثال شلف سرویس بهداشتی دلفین در چند طرح ساخته شده است ، دارای درخشندگی بسیار زیبا و طراحی شیک و مدرن  می‌باشد  که باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.

درست است که شلف یک وسیله‌ی تقریبا کوچک است اما دلفین برای ساخت تمامی محصولات خود با نهایت دقت و سلیقه به ظاهر محصولات اهمیت زیادی می‌دهد و همواره  محصولات شگفت انگیزی را خلق می‌کند که در ظاهر و باطن بی نظیر هستند.

شلف دیواری دلفین کد deco-501

هماهنگ بودن با سایر وسایل

دقت داشته باشید که هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی به سایر وسایل موجود در سرویس بهداشتی هم توجه داشته باشید و شلف خود را هماهنگ با آن‌ها انتخاب کنید.

هماهنگی وسایلی که در یک مکان قرار دارند یکی از اصول مهم برای ساخت دکوراسیون زیبا می‌باشد. به طور مثال اگر جای مایع دستشویی، سطل زباله و… در سرویس بهداشتی شما رنگ نقره‌ای می‌باشد، می‌توانید یک شلف نقره‌ای رنگ هم تهیه کنید که با دیگر وسایل هماهنگ باشد و زیبایی آن همواره مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

شلف دلفین مدل ۷۸-C

قابلیت جابجایی

گاهی اوقات ممکن است بخواهید چیدمان وسایل خود را تغییر دهید و آن‌ها را در جای دیگر قرار دهید.

به طور مثال شلف دیواری را از یک اتاق به اتاق دیگر ببرید و دکوراسیون خود را تغییر دهید اینکه شلف مورد نظر قابلیت جابجایی داشته باشد نکته‌ی مهمی به شمار می‌رود.

البته هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی توجه داشته باشید که شلف دیواری سرویس بهداشتی معمولا در قسمت زیرین آینه قرار می‌گیرد و آن را جابجا نمی‌کنند.

به طور کلی بهتر است بدانید شلف‌های دیواری دلفین همگی قابلیت جابجایی دارند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را تهیه کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

اگر مواردی که گفته شد را هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی رعایت کنید، می‌توانید یک شلف مناسب تهیه کنید و همواره از آن استفاده کنید. خرید انواع شلف و باکس با بررسی دقیق محصولات امکان پذیر است.

انواع شلف

شلف‌‌ها انواع مختلفی دارند و استفاده‌های زیادی دارند هنگامی که برای خرید شلف برای سرویس بهداشتی به قسمت‌ شلف‌های یک فروشگاه بروید یا هنگامی که در قسمت مربوط به شلف در سایت دلفین ایران باشید، خواهید دید که شلف‌های گوناگون و متنوعی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید برای یک قسمت جدا سفارش دهید.

شلف‌ها به دو صورت قابل طبقه‌بندی هستند که این طبقه‌بندی‌ها به شرح می‌باشند:

انواع شلف بر اساس جنس

با توجه به مواد اولیه‌ای که برای ساختن شلف بکار برده می‌شود انواع متفاوتی دارند که به صورت زیر هستند:

  • شلف چوبی که از چوب‌های باکیفیت و زیبایی ساخته شده است و در اتاق‌ها و پذیرایی منزل خود می‌توانید از این نوع استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
    این نوع شلف را در دکوراسیون‌های کلاسیک بکار می‌برند. توجه داشته باشید که علاوه بر استفاده در منزل، می‌توانید در محیط کار خود هم از این نوع شلف استفاده کنید و دکوراسیون اتاق کار خود را زیبا و دلنشین کنید.
شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۹-WD
  • شلف ام دی اف که از ورقه‌های ام دی اف ساخته شده است و معمولا برای هماهنگی با کابینت‌های ام دی اف موجود در آشپزخانه، در این مکان استفاده می‌شود.
  • شلف فلزی که از فلز‌های با مقاومت بالا ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارند.
  • شلف شیشه‌ای که دارای طراحی‌های زیبا و کاربردی می‌باشند و معمولا هنگام خرید شلف برای سرویس بهداشتی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.
  • شلف ترکیبی که از ترکیب چند نوع ساخته می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد.
  • شلف پی وی سی که طرفداران زیادی دارد و در طرح‌های مختلفی ساخته شده‌ است زیبایی خاص خود را دارد و معمولا رنگ سفید آن را بیشتر استفاده می‌کنند.

انواع شلف بر اساس نحوه نصب

  • شلف دیواری: این نوع از شلف‌ها به دیوار متصل می‌شوند و دارای پایه‌های محکمی هستند. این نوع از شلف‌ها حالت معلق دارند و در هر قسمتی از دیوار به راحتی نصب می‌شوند.
    از این نوع شلف‌ها برای گذاشتن وسایل دکوری و زیبا استفاده می‌شود که در معرض دید همگان قرار بگیرد و زیبایی محیط را بیشتر از گذشته کند.
    اگر قصد خرید شلف برای سرویس بهداشتی خود  را دارید  خرید این نوع شلف به شما توصیه می‌شود و بر روی دیوار بین آینه و روشویی نصب می‌شود و کاربرد فراوانی دارد.
    شلف دیواری دلفین در طرح‌های گوناگونی ساخته شده است  و زیبایی فراوانی دارد که باعث شده است از آن‌ها به عنوان وسایل دکوری استفاده کنند.
شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۳-WD
  • شلف ایستاده: این نوع شلف به دو صورت می‌باشد: می‌تواند به حالت ایستاده بر روی زمین قرار بگیرد بدون اینکه پیچ یا پایه‌ای به آن وصل شود یا اینکه به وسیله‌ی پیچ به دیوار وصل شود.
    از این نوع شلف‌ها در قسمت گوشه‌های دیوار استفاده می‌شو و جلوه‌ی زیبایی دارد. شلف ایستاده معمولا به صورت چند طبقه می‌باشد و فضای زیادی برای گذاشتن وسایل در اختیار شما قرار می‌دهد.

مزایای خرید شلف برای سرویس بهداشتی

خرید شلف برای سرویس بهداشتی مزیت‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها را شرح می‌دهیم:

1. اگر آینه‌ی سرویس بهداشتی شما ساده باشد و باکس نداشته باشد، برای قرار دادن برخی از وسایل به شلف نیاز دارید. با نصب شلف در قسمت زیرین آینه می‌توانید وسایل مورد نظر را بر روی آن بگذارید.

2. باعث زیباتر شدن محیط سرویس بهداشتی شما می‌شود. فراموش نکنید که سرویس بهداشتی یکی از قسمت‌های مهم منزل شما می‌باشد که همواره باید به دکوراسیون آن توجه کنید.

3. خرید شلف برای سرویس بهداشتی برای قرار دادن وسایل دکوری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که برخی از آینه‌های سرویس بهداشتی خودشان همراه با شلف هستند و این شلف معمولا به آینه متصل است. این نوع از آینه و شلف هم طرفداران زیادی دارد.

شلف‌های دلفین با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه بهترین گزینه برای شما هستند که می‌توانید به راحتی از سایت دلفین ایران شلف مورد نظر خود را سفارش دهید.

با خرید شلف‌های دلفین، همواره خاص باشید. شلف‌ها و محصولات جدید دلفین را در صفحه اینستاگرامی دلفین نیز می‌توانید ببینید.

شلف دیواری دلفین مدل Q-22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *