حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

معرفی مدل آینه دستشویی ساده

آینه دستشویی

دستشویی یکی از بخش‌های منزل است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و استفاده از وسایلی مانند آینه، روشویی و … در آن ضروری می‌باشد. با توجه به تنوع بالایی که محصولات دارند انتخاب آن‌ها ممکن است کمی سخت باشد اما با توجه به سلیقه‌ای که دارید و نوع دکوراسیون محیط می‌توانید یک محصول زیبا تهیه کنید. به طور مثال مدل آینه دستشویی ساده طرفداران زیادی دارد و معمولا از آن در محیط سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند. مدل آینه دستشویی ساده با توجه سادگی که دارد با همه‌ی محیط‌ها هماهنگ می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد. وجود آینه در محیط دستشویی لازم است و کابرد های زیادی دارد به طور مثال: برای زیبایی بیشتر محیط ، استفاده از آن برای دیدن خود ، استفاده هنگام مسواک زدن ، باعث روشن‌تر شدن محیط می‌شود ، باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به چشم آید و … که همه‌ی آن‌ها نشان دهنده‌ی اهمیت بالای آینه در این محیط می‌باشد.

چندین مدل آینه دستشویی ساده دلفین ساخته شده است برای کسانی که این مدل از آینه را می‌پسندد که بتوانند به راحتی از بین آن‌ها ، آینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در دستشویی منزل خود نصب کنند. مدل آینه دستشویی ساده دلفین با سطحی درخشان و شفاف که زیبایی حیرت انگیزی دارد ساخته شده است و شما می‌توانید  تصویر خود را با کیفیت بالا در آن ببینید و از این همه شفافیت لذت ببرید.

آشنایی با مدل آینه دستشویی ساده

شاید فکر کنید مدل آینه دستشویی ساده فقط به یک صورت وجود دارد یا زیبایی زیادی ندارد اما با دیدن انواع مدل آینه دستشویی ساده دلفین نظر شما کاملا عوض می‌شود و خواهید دید که زیبایی آینه‌ها در عین سادگی چقدر دلنشین و جذاب است. ماندگاری بالای آینه‌های دلفین باعث شده است که شما بتوانید زمان زیادی از آینه‌ی خود استفاده کنید بدون اینکه ظاهر اولیه خود را از دست بدهد یا خراب شود. کیفیت بالای ساخت و استفاده از بهترین مواد اولیه باعث این ماندگاری و زیبایی شده است و ظاهر زیبای خود را تا همیشه حفظ می‌کنند. همانطور که گفته شد وجود آینه در محیط دستشویی اهمیت زیادی دارد و این وسیله‌ی با اهمیت باید از نوع خوب و با کیفیتی باشد که از مدتی خراب نشود. انواع مدل آینه دستشویی ساده دلفین و همینطور مدل‌های دیگر آن بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که همه‌ی افراد روزانه محیط دستشویی خود را نظافت می‌کنند که آلودگی‌ها از بین برود و محیط همواره تمیز باشد. با توجه به این که آینه‌ها هم قسمتی از این محیط هستند باید به نحوی باشند که به راحتی قابل شست و شو و تمیز کردن باشند که آینه‌های دلفین در هر مدلی که باشند این قابلیت را دارند و ضد آب هستند پس با خیالی آسوده محیط خود را پاکیزه نگه دارید.

مدل آینه دستشویی ساده هم نسبت به مدل‌های دیگر ، راحت‌تر تمیز می‌شود و از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نوع آینه‌ها می‌باشد و هرگز زیبایی و جذابیت آن‌ها از بین نمی‌رود.

خط‌های صاف و ساده و شکل‌های مکعبی که دارای رنگ‌های ساده و زیبا مانند سفید هستند ، زیبایی آینه‌ها را بیشتر می‌کنند.

انواع مدل آینه دستشویی ساده

آینه‌های دستشویی در مدل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که این مدل‌ها در جنس‌ها و رنگ‌های گوناگونی می‌باشند  و تنوع بالایی دارند. همانطور که گفته شد مدل آینه دستشویی ساده بیشتر از مدل‌های دیگر مورد استقبال قرار گرفت که به معرفی برخی از انواع آن می‌پردازیم:

آینه بدون قاب

آینه بدون قاب یکی از انواع مدل آینه دستشویی ساده است که فاقد هر گونه قابی می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد. آینه بدون قاب دلفین بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشد. آینه بدون قاب دلفین دارای کناره‌های گرد و ملایم می‌باشد و دست زدن به آن باعث آسیب زدن به شما نمی‌شود ، سطح این نوع آینه کاملا صاف و بدون هیچ موجی می‌باشد ، نصب کردن این نوع آینه کار راحتی است و بدون وجود هیچ مشکلی  آن را به دیوار نصب کنید و قیمت آینه بدون قاب دلفین کاملا به صرفه و مناسب می‌باشد.

با توجه به اینکه آینه بدون قاب یک مدل آینه دستشویی ساده است اما می‌توانید آن را در قسمت‌های دیگر منزل که دوست داشتید نصب کنید و از آن استفاده کنید. این آینه را می‌توانید به صورت عمودی یا افقی نصب کنید زیرا قابلیت نصب به هر دو صورت را دارد.

آینه دلفین کد ZN-C1

آینه بدون قاب همراه با شلف

این نوع آینه همانند مدل قبلی می‌باشد با این تفاوت که در قسمت پایین آن ، شلف وجود دارد که بتوانید وسایل خود را روی آن قرار دهید. معمولا افرادی که از آینه بدون قاب در محیط دستشویی خود استفاده می‌کنند بعد از مدتی متوجه می‌شوند که وجود یک شلف هم در قسمت زیرین آینه لازم است و یک شلف به صورت جداگانه برای آن تهیه می‌کنند. این نوع آینه که همراه با شلف است گزینه‌ی مناسبی برای شما به شمار می‌رود و دیگر نیازی به تهیه‌ی شلف به صورت جداگانه ندارید. این مدل آینه دستشویی ساده کاربرد بیشتری نسبت به نوع قبلی دارد و معمولا در اکثر سرویس‌های بهداشتی بکار می‌رود.

آینه بدون قاب همراه با شلف دلفین با زیبایی منحصر به فرد و خاص در دو نوع گرد و مستطیلی وجود دارد و شلف بکار رفته در آن کاملا ضد آب است و قابلیت شست و شو دارد.

آینه دلفین کد ۱۰۲۶ - مدل آینه دستشویی ساده

آینه قاب استیل

آینه قاب استیل هم یک مدل آینه دستشویی ساده می‌باشد که دارای قاب استیل است و درخشش و زیبایی حیرت انگیزی دارد که موجب جلب توجه همگان می‌گردد. با توجه به مقاوم و ضد آب بودن استیل ، این نوع آینه انتخاب مناسبی برای محیط دستشویی شما می‌باشد. آینه قاب استیل دلفین که در چند رنگ زیبا طراحی شده است باعث زیبایی دوچندان محیط دستشویی شما می‌گردد. درخشش بالای استیل در کنار شفافیت آینه باعث زیبایی دلنشین و جذابی می‌شود که همه از آن لذت می‌برند. برای سفارش این نوع آینه می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کنید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحت این محصول را سفارش دهید. نگران نوع بسته بندی آن هم نباشید زیرا  همه‌ی محصولات دلفین ، مخصوصا آینه‌ها که شکننده هستند را در بسته بندی مناسبی قرار می‌دهند طوری که هرگز آسیب نبیند و در سلامت کامل و بدون هیچ  گونه خراشی به دست شما می‌رسد.

آینه دلفین کد ۱۰۴۲

آینه دور قاب

این نوع آینه در مرکز یک قاب از جنس پی وی سی قرار گرفته است. این قاب اطراف آینه و قسمت پشت آینه را فرا گرفته است و معمولا شلف هم دارد. این مدل آینه دستشویی ساده زیبایی خاص خود را دارد و پوشش پی وی سی اطراف آن شبیه یک محافظ می‌باشد که آینه را در بر گرفته است. انتخاب جنس پی وی سی برای این محیط بسیار مناسب می‌باشد زیرا همواره ماندگار است و هیچ چیزی توانایی خراب کردن آن را ندارد. آینه دور قاب دلفین با رنگ سفید زیبایی فراوانی دارد و همه را مجذوب خود می‌کند. قیمت مناسب آینه‌های دلفین در برابر کیفیت بالای آن‌ها باعث شده است که این محصولات محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشند ، محبوبیتی که روز به روز بیشتر هم می‌شود.

آینه دلفین کد ۱۰۳۴

آینه قاب دار

آینه قاب دار هم یک مدل آینه دستشویی ساده است که کاربرد زیادی دارد و همواره از آن استفاده می‌شود. قاب‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی باشند اما چون برای محیط سرویس بهداشتی می‌باشد ، معمولا از جنس‌هایی که ضد آب هستند استفاده می‌شود که ماندگاری بالاتری داشته باشد. به طور مثال آینه قاب دار دلفین که یک محصول بسیار باکیفیت و مقاوم می‌باشد همواره مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و از آن در بخش‌های مختلف منزل و محیط کار هم استفاده می‌شود. یکی از ساده‌ترین نوع آینه‌ها می‌باشد که از گذشته تا اکنون وجود دارد و هنوز محبوبیت خود را از دست نداده است. به عنوان مثال برای اتاق خواب یا محیط کار می‌توانید از قاب چوبی استفاده کنید که جلوه‌ی بیشتری دارد.

آینه دلفین کد ۱۰۲۹

آینه نوری

آینه‌ی نوری یک آینه مدرن و بسیار زیبا می‌باشد که از جدید ترین نوع آینه‌های موجود در بازار است. آینه نوری در انواع مختلفی وجود دارد و بسیار متنوع است و یکی از پرطرفدار ترین نوع آینه‌های موجود در بازار می‌باشد. که ساده ترین آن یک مدل آینه دستشویی ساده به حساب می‌آید که آینه‌ای بدون قاب است که از قسمت پشت آن نور به بیرون آینه می‌تابد. آینه نوری ساده دلفین با کیفیتی بسیار بالا با وجود سادگی که دارد یک آینه شیک و جذاب می‌باشد که باعث حیرت بینندگان می‌شود ، حیرت از این همه زیبایی در کنار سادگی. در واقع اگر نور آن را خاموش کنید ، ممکن  است آن را با آینه بدون قاب که هیچ نوری ندارد اشتباه بگیرید. اگر به دنبال داشتن دکوراسیونی خاص هستید که دیگران را مجذوب کند استفاده از این نوع آینه را به شما توصیه می‌کنیم.

آینه دلفین کد N-R-8060 - مدل آینه دستشویی ساده

محصولات دلفین ، محصولاتی عامه پسند هستند زیرا به صورت‌های مختلفی ساخته شده است. به طور مثال مدل آینه دستشویی ساده ، آینه دستشویی های طرح دار ، آینه و باکس و … که همگی حاصل تلاش کارشناسان حرفه‌ای می‌باشد.

با خرید محصولات دلفین ، حس شیرین رضایت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *