حمام و سرویس بهداشتی

نحوه خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی

اهمیت استفاده از لوازم حمام و سرویس بهداشتی

همان‌طور که می‌دانید وجود حمام و سرویس بهداشتی در هر خانه‌‌ای ضروری می‌باشد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. البته وجود سرویس بهداشتی در محل کار و مکان‌های عمومی هم ضرورت دارد. این محل‌ها به یک سری لوازم اصلی نیاز دارند که بهتر است آن‌ها را خریداری نمایید و در اختیار افراد قرار دهید. در کنار لوازم اصلی که مورد نیاز است، می‌توانید از لوازم دیگری هم استفاده کنید و یک دکوراسیون شیک و مدرن طراحی کنید. با خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید دکوراسیون این محل‌ها را تکمیل کنید و یک طراحی ایده‌آل داشته باشید.

با خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید به حمام و سرویس بهداشتی خود روح ببخشید. همانطور که می‌دانید، این محیط‌ها یکی از پر رفت و آمد‌ترین محیط‌ها در منزل هستند، پس بهتر است توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید.

فراموش نکنید که توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و توجه به آن‌ها مانند توجه به دکوراسیون داخل منزل می‌باشد. دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تاثیر مستقیمی در دکوراسیون داخلی منزل دارد و نمی‌توان تاثیر آن را نادیده گرفت.

تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی در انواع گوناگونی تولید شده است و می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. بهتر است هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به کیفیت و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر توجه داشته باشید و یک سرویس ایده آل و همه پسند خریداری نمایید.

 همانطور که می‌دانید لوازم حمام و سرویس بهداشتی در انواع گوناگونی تولید شده‌اند و هر کدام از آن‌ها طراحی و مدل خاص خود را دارند. پس بهتر است هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به نکات زیادی توجه داشته باشید که بتوانید یک خرید ایده آل و استاندارد داشته باشید.

آشنایی با خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی را دارید، بهتر است ابتدا با لوازم حمام و سرویس بهداشتی و ویژگی‌های آن‌ها به خوبی آشنا شوید سپس با خیالی راحت برای خرید آن‌ها اقدام کنید. حال شما را با مهم‌ترین تجهیزات حمام و آشپزخانه آشنا می‌کنیم. این تجهیزات به صورت زیر می‌باشند:

1. آینه و باکس

آینه و باکس یکی از محبوب‌ترین تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد که در قسمت‌های دیگر منزل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی، به خرید آینه و باکس هم فکر می‌کنید.

همانطور که از اسم آن پیداست ، آینه و باکس از ترکیب یک باکس و یک آینه تولید شده است و زیبایی خارق العاده‌ی آن همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. با خرید آینه و باکس و نصب آن در حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید و از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که آینه و باکس‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که از نظر جنس ، مدل ، اندازه ، رنگ و طراحی متفاوت هستند.

حال شما را با برخی از انواع آینه و باکس آشنا می‌کنیم:

آینه و باکس دلفین کد WD-10210

اگر قصد خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی دارید ، بهتر است بدانید که این آینه و باکس انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

زیرا طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی دارد ، از جنس پی وی سی ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد ، رنگ قهوه‌ای بسیار زیبایی دارد که همگان را مجذوب خود کرده است ، جا دستمالی ، جاحوله‌ای و استند لوازم آرایشی دارد ، آینه‌ی بکار رفته در ساخت آن از نوع سوپر کریستال است و ماندگاری بالایی دارد.

آینه و باکس دلفین کد 10210-WD - خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی
آینه و باکس دلفین کد 10210-WD

آینه و باکس دلفین کد 10213

این نوع آینه و باکس دلفین هم طراحی شیک و حرفه‌ای دارد، رنگ این آینه و باکس سفید است و زیبایی خاصی دارد، بهترین گزینه برای مکان‌های مرطوب می باشد، آینه‌ی بکار رفته در ساخت این آینه و باکس از نوع 2 لایه است و مقاومت بالایی دارد و بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود.

آینه و باکس دلفین کد 10213
آینه و باکس دلفین کد 10213

آینه و باکس دلفین مدل 1029

این نوع آینه و باکس هم طراحی زیبایی دارد، محبوبیت بالایی در بین مردم دارد، از جنس پی وی سی می‌باشد و مقاومت بالایی دارد، ترکیب رنگ سفید و طلایی در کنار یکدیگر زیبایی خارق العاده‌ای ایجاد کرده است که همگان از دیدن آن لذت می‌برند.

آینه سرویس بهداشتی دلفین مدل 1029
آینه سرویس بهداشتی دلفین مدل 1029

2. باکس

بدون شک هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به باکس‌ها هم توجه می‌کنید و برای نظم بخشیدن به محیط حمام و سرویس بهداشتی خود از باکس استفاده می‌کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر در سرویس بهداشتی یا حمام خود از آینه و باکس استفاده می‌کنید، دیگر به باکس نیاز ندارید. اما اگر از آینه ساده استفاده می‌کنید، می‌توانید یک باکس زیبا هم خریداری نمایید و لوازم خود را درون آن قرار دهید.

باکس به معنای جعبه می‌باشد و به المان‌هایی گفته می‌شود که علاوه بر زیبایی که دارند، نظم خاصی به محیط شما می‌بخشند و با قرار دادن لوازم خود درون باکس، می‌توانید آن‌ها را از رطوبت و آلودگی بیرون دور کنید و در یک محیط امن و دور از آلودگی قرار دهید.

به عنوان مثال باکس‌ها بهترین گزینه برای قرار گیری مسواک، شانه و لوازم بهداشتی هستند.

حال شما را با چند نوع باکس آشنا می‌کنیم:

باکس دلفین مدل 1057-60

این نوع باکس دلفین در عین سادگی، طراحی شیک و کاربردی دارد، بدنه این باکس از جنس پی وی سی است، رنگ سفید و درخشانی دارد، علاوه بر جا دستمالی، جاحوله‌ای هم دارد، اگر قصد خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی دارید و می‌خواهید یک باکس زیبا داشته باشید، بهتر است برای خرید این باکس اقدام کنید.

نمای داخلی پر باکس دلفین مدل 60-1057
باکس دلفین مدل 1057-60

باکس دلفین مدل 1014 طلایی

این نوع باکس دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود. زیرا طراحی فوق العاده‌ای دارد ، از پی وی سی ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد، در قسمت‌های مختلف منزل می‌توانید از آن استفاده کنید و دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.

باکس دلفین مدل 1014
باکس دلفین مدل 1014 طلایی

باکس دلفین مدل 1029

این نوع باکس دلفین محبوبیت زیادی در بین مردم و طراحان دارد ، از جنس پی وی سی می‌باشد ، طراحی مدرن آن مورد توجه همگان قرار می‌گیرد ، وجود رنگ طلایی و سفید در کنار یکدیگر درخشش خاصی را به وجود آورده است و درب آن به صورت دو تکه طراحی شده است.

باکس حمام دلفین مدل 1029
باکس حمام دلفین مدل 1029

3. پرده حمام

 یکی دیگر از مهم‌ترین عناصری که هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه می‌شود، پرده حمام است.

اگر حمام و سرویس بهداشتی شما ترکیب شده است، برای جداسازی آن‌ها می‌توانید از پرده حمام استفاده کنید. یا اینکه بسیاری از افراد در حمام خود از پرده حمام استفاده می‌کنند که یک قسمت حمام را از رطوبت دور کنند و لوازم خود را در آن قسمت قرار دهند.

استفاده از پرده حمام مزیت‌های فراوانی دارد. مانند: زیبایی محیط، لطافت محیط، هویت دادن به محیط، جلوگیری از خیس شدن لوازم و …

پرده حمام در انواع گوناگونی تولید شده است که هر کدام از آن‌ها جنس ، رنگ و زیبایی خاص خود را دارند. در انتخاب پرده حمام نهایت دقت خود را بکار ببرید و یک پرده زیبا و هماهنگ با دکوراسیون حمام انتخاب کنید.

حال بهتر است با چند نوع پرده حمام آشنا شوید:

پرده حمام دلفین کد Ev-10292

این پرده حمام بهترین انتخاب در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود زیرا طراحی بسیار زیبایی دارد، از پارچه پلاستیکی پلی استر تولید شده است و مقاومت بالایی دارد، آب و رطوبت را جذب نمی‌کند و قابل شست و شو با ماشین لباسشویی می‌باشد.

پرده حمام کد Ev-10292 سایز 200×180 سانتی متر
پرده حمام کد Ev-10292

پرده حمام کد Ev-7085

این نوع پرده حمام دلفین هم طرح بسیار زیبایی دارد، در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است، از جنس 100 درصد پلی استر ساخته شده است.

برای آویزان شدن آن از حلقه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود، از مرغوب‌ترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده شده است و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و همین موضوع باعث شده است که این محصول محبوبیت بالایی در بین مردم داشته باشد.

پرده حمام کد Ev-7085 سایز 200×180 سانتی متر
پرده حمام کد Ev-7085

پرده حمام دلفین کد Gu-2224

این نوع پرده حمام دلفین هم بهترین گزینه در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود، یکی از عناصر دکوراتیو می‌باشد که زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد، به راحتی می‌توانید این پرده را نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

پرده حمام کد Gu-2224 سایز 200×180 سانتی متر
پرده حمام کد Gu-2224

4. تجهیزات پرده حمام

همانطور که می‌دانید بعد از خرید پرده حمام باید برای نصب آن اقدام کنید. نصب پرده حمام بدون تجهیزات آن امکان پذیر نیست و برای نصب کردن باید از این تجهیزات بهره مند شوید.

به عنوان مثال میله پرده یکی از مهم‌ترین تجهیزات حمام می‌باشد که در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید. اگر میله پرده نباشد ، نمی‌توانید از پرده حمام استفاده کنید.

حلقه پرده هم یکی دیگر از تجهیزات پرده حمام می‌باشد که با استفاد از آن‌ها می‌توانید پرده را به میله متصل کنید.

توجه داشته باشید که تجهیزات پرده حمام هم نقش مهمی در نصب کردن پرده حمام دارند و نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

حال شما را برخی از تجهیزات پرده حمام آشنا می‌کنیم:

میله پرده حمام دلفین مدل FLX-200

این نوع میله حمام دلفین از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، انعطاف پذیر است و می‌توانید به صورت L ، U و نیم دایره از آن استفاده کنید ، این میله پرده یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید. این میله پرده سفید رنگ ، زنجیر اتصال به سقف و 12 گیره پرده هم دارد و به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید.

میله پرده حمام دلفین مدل FLX-200
میله پرده حمام دلفین مدل FLX-200

میله پرده حمام پیسو مدل U-AL

جنس این نوع میله پرده هم از آلومینیوم می‌باشد و بهترین گزینه برای مکان‌های مرطوب به شمار می‌رود. وزن آن 500 گرم است و به راحتی می‌توانید آن را جابجا و نصب کنید ، این میله قابل شست و شو می‌باشد و مقاومت بالایی دارد ، برای ساخت آن از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است و ماندگاری بالایی دارد.

میله پرده حمام پیسو مدل U-AL سایز 90x90 سانتی متر
میله پرده حمام پیسو مدل U-AL سایز 90×90 سانتی متر

میله پرده حمام دلفین مدل S-110200

اگر می‌خواهید برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی اقدام کنید ، بهتر است علاوه بر خرید پرده حمام ، به خرید میله پرده حمام هم توجه کنید و یک میله پرده مقاوم خریداری نمایید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

میله پرده حمام مدل 110200-S
میله پرده حمام دلفین مدل S-110200

این نوع میله پرده حمام دلفین در بهترین کیفیت ممکن تولید شده است و بهترین گزینه برای خرید شما به شمار می‌رود.

5. دمپایی

بدون شک هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی ، به فکر خرید دمپایی هم خواهید بود. خرید دمپایی برای حمام و سرویس بهداشتی یکی از نکات مهمی می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید و دمپایی‌های استانداردی خریداری نمایید که مناسب این محیط باشند.

توجه داشته باشید که دمپایی حمام و سرویس بهداشتی تفاوت‌هایی با سایر دمپایی‌ها دارد و باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که بتوانید در مکان‌های مرطوب از آن‌ها استفاده کنید. حال بهتر است با برخی از ویژگی‌های دمپایی حمام و سرویس بهداشتی آشنا شوید و هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به این نکات توجه داشته باشید:

  • انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.
  • وزن مناسب و سبکی داشته باشد.
  • کف آن سر و لغزنده نباشد و سطح زیر آن ایجاد اصطکاک کند.
  • امکان جمع شدن آب در آن وجود نداشته باشد.
  • مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مواد شوینده داشته باشد.
  • سریع خشک شود و رطوبت آن از بین برود.

این دمپایی‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

6. رختاویز

همانطور که می‌دانید رختاویز یکی از کاربردی‌ترین لوازمی می‌باشد که در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهتر است هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از رختاویز در قسمت‌های مختلف منزل رایج است و نظم و ترتیب خاصی به منزل می‌دهد. با نصب کردن یک رختاویز در حمام می‌توانید لباس‌ها و حوله‌های خود را به آن آویزان کنید و آن‌ها را از رطوبت محیط دور کنید.

در انتخاب رختاویز حمام باید به نکات فراوانی توجه داشته باشید که بتوانید یک رختاویز استاندارد و مناسب خریداری نمایید. برخی از این نکات به صورت زیر می‌‌باشند:

  • به طور کلی هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی باید به ضد زنگ بودن آن‌ها توجه داشته باشید و مطمئن شوید که این تجهیزات در برابر رطوبت مقاوم هستند و پوسیده نمی‌شوند.
  • هنگام خرید رختاویز بهتر است به مقاومت آن هم توجه داشته باشید.
  • بهتر است اندازه رختاویز را با توجه به تعداد افراد خانواده مشخص کنید.

حال شما را با برخی از این رختاویزها آشنا می‌کنیم:

آویز حوله پیسو مدل SD-45

این نوع آویز حوله دلفین طراحی بسیار زیبایی دارد، جنس آن از ABS با آبکاری کروم می‌باشد، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید آن استفاده شده است ، به راحتی می‌توانید این رختاویز را نصب کنید و از محکم بودن آن مطمئن باشید.

آویز حوله پیسو مدل SD-45
آویز حوله پیسو مدل SD-45

آویز حوله دلفین کد 4-302

این نوع آویز حوله دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد ، طراحی بسیار زیبایی دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد، از جنس استیل است و مقاومت بالایی دارد ، در رنگ‌های سفید ، گلد ، زیتونی و کروم تولید شده است ، نظم محیط شما را افزایش می‌دهد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

آویز حوله دلفین کد 302-4G
آویز حوله دلفین کد 4-302

آویز حوله دلفین مدل KH-4

این نوع آویز حوله دلفین هم طراحی فوق العاده‌ای دارد، از جنس استیل می‌باشد، وزن مناسبی دارد، رنگ آن زیتونی است و زیبایی خاصی دارد که همواره مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و برای ساخت این رختاویز هم مانند سایر رختاویزها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

آویز حوله دلفین کد KH-4
آویز حوله دلفین کد KH-4

7. روشویی

روشویی یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدون شک هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی، به اولین چیزی که فکر می‌کنید، خرید روشویی می‌باشد. روشویی علاوه بر کاربردهای فراوانی که در زمینه نظافت دارد، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد.

توجه به این نکته حائز اهمیت که دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی همواره مورد توجه طراحان داخلی می‌باشد. زیرا دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تاثیر مستقیمی در دکوراسیون سایر قسمت‌ها دارد، پس بهتر است همواره به آن توجه کنید.

المان‌های مختلفی  مانند: روشویی، آینه، وان، شیر آلات بهداشتی و … در ساخت دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نقش دارند. پس هنگام خرید این محصولات نهایت دقت خود را بکار ببرید و بهترین و معتبرترین آن‌ها را خریداری نمایید.

حال بهتر است با چند نوع روشویی معتبر و باکیفیت آشنا شوید:

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097

این نوع روشویی دلفین به همراه کابینت می‌باشد و در زیبایی نظیر ندارد، این نوع روشویی دلفین در بهترین کیفیت ممکن تولید شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد ، رنگ روشویی آن مشکی می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097 به همراه آینه
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9102

این نوع کابینت و روشویی دلفین هم در زیبایی نظیر ندارد و بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود ، جنس روشویی آن بسیار مقاوم و ماندگار است و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102-1 به همراه آینه و باکس
ست کابینت و روشویی دلفین کد 9102

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053

این نوع ست کابینت و روشویی دلفین هم گزینه‌ی مناسبی برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود، طراحی زیبایی دارد که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد ، قرار گرفتن رنگ سفید و مشکی در کنار یکدیگر تضاد زیبایی ایجاد کرده است که همگان از دیدن آن لذت می‌برند.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053
ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9053

8. ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی یکی دیگر از مهم‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی مورد توجه قرار می‌گیرد و تاثیر فوق العاده‌ای در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دارد.

همانطور که می‌‌دانید المان‌های مختلفی در سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توانید آن‌ها را به صورت تکی بخرید و آن‌ها را با یکدیگر ست کنید که این کار سختی‌های خودش را دارد.

با خرید یک ست سرویس بهداشتی زیبا می‌توانید همه‌ی المان‌ها را با یکدیگر بخرید و از هماهنگی آن‌ها لذت ببرید. المان‌هایی که در این ست قرار دارند ، در یک طرح و رنگ تولید شده‌اند و زیبایی خاصی دارند که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کنند.

محصولاتی که در ست سرویس بهداشتی قرار دارند شامل: سطل زباله، فرچه، جا مسواکی، لیوان ، جا صابونی ، جای مایع دستشویی ، جاحوله‌ای و … می‌باشند و با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. بهتر است قبل از خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی با چند نوع ست سرویس بهداشتی زیبا و معتبر آشنا شوید:

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 34RG-4

این نوع ست سرویس بهداشتی دلفین از جنس زینک و آبکاری کروم می‌باشد، ضد آب است و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد، با استفاده از پایه‌های نگهدارنده نصب می‌شود و همه‌ی قطعات آن به دیوار متصل می‌شوند، زیبایی خاصی دارد و دکوراسیون شا را به زیبایی تغییر می‌دهد.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 34RG-4
ست سرویس بهداشتی 4 پارچه دلفین مدل 34RG-4

ست سرویس بهداشتی دلفین 5 پارچه دلفین مدل 78RG-5

این نوع ست سرویس بهداشتی دلفین به صورت 5 پارچه می‌باشد، رنگ رزگلد آن با بهره مندی از تکنولوژی الکترولاک ایجاد شده است ، نصب کردن آن‌ها به راحتی انجام می‌گیرد و زیبایی محیط شما را چند برابر می‌کند.

ست سرویس بهداشتی 5 پارچه دلفین مدل 78RG-5
ست سرویس بهداشتی دلفین 5 پارچه دلفین مدل 78RG-5

ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا

این نوع ست سرویس بهداشتی دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود ، محصولات آن به صورت زمینی هستند و به دیوار نصب نمی‌شوند ، به این صورت می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف حمام و سرویس بهداشتی قرار دهید و از زیبایی و کیفیت آن‌ها لذت ببرید.

ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا
ست سرویس بهداشتی 5 تکه پیسو مدل لوسیانا

9. قفسه حمام

قفسه حمام یکی از کاربردی‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در دکوراسیون حمام وجود دارد و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد.

قفسه حمام علاوه بر تاثیر فوق العاده‌ای که در دکوراسیون حمام دارد، کاربردهای فراوانی هم دارد. با نصب کردن قفسه حمام می‌توانید لوازم بهداشتی و کاربردی خود را درون آن‌ها قرار دهید.

قفسه‌های حمام در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها بستگی به نظر و شما دارد. بهتر است هنگام خرید قفسه حمام به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • جنس بدنه قفسه حمام یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که باید مدنظر داشته باشید. بهتر است از جنس‌های ضد آب و مقاوم استفاده کنید.
  • اندازه بدنه هم یکی دیگر از مواردی می‌‌باشد که باید به آن توجه کنید. بهتر است اندازه قفسه حمام را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود انتخاب کنید.
  • بهتر است هنگام خرید قفسه حمام به تعداد طبقات آن هم توجه کنید و آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

حال بهتر است با چند نوع قفسه حمام آشنا شوید:

قفسه حمام پیسو مدل mir-k2

این نوع قفسه حمام در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد ، جنس آن از پلاستیک می‌باشد ، رنگ این نوع قفسه حمام دلفین سفید است و برای خانواده‌هایی که جمعیت کمی دارند مناسب است.

قفسه حمام پیسو مدل mir-k2
قفسه حمام پیسو مدل mir-k2

ست آینه و طبقه دیواری دلفین کد 1054

این نوع قفسه حمام دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد ، طراحی فوق العاده‌ای دارد که مورد توجه همگان قرار می‌گیرد و از ترکیب یک آینه و تعدادی طبقه مقاوم ساخته شده است ، در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و جنس بدنه‌ی آن از پی وی سی می‌باشد.

ست آینه و طبقه دیواری دلفین کد 1054
ست آینه و طبقه دیواری دلفین کد 1054

قفسه حمام دلفین مدل 30J2-AL

این نوع قفسه حمام هم گزینه مناسبی برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد ، این قفسه حمام از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، نصب کردن آن بسیار راحت است ، زیبایی خاصی دارد ، در رنگ‌های طلا ، کروم ، سفید ، آلومینیوم و رزگلد تولید شده است و در دو نوع 2 طبقه و 3 طبقه وجود دارد.

تصویر کامل و خالی قفسه حمام دلفین مدل 30J2-AL
قفسه حمام دلفین مدل 30J2-AL

10. جای مایع دستشویی

جای مایع دستشویی یکی از ضروری‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته استفاده از جای مایع دستشویی فقط محدود به سرویس بهداشتی نیست ، بلکه در قسمت‌های مختلف منزل که روشویی داشته باشید می‌توانید از یک جای مایع دستشویی هم استفاده کنید و در صورت لزوم برای شست و شوی دست از آن استفاده کنید.

جای مایع دستشویی هم یکی از مهم‌‌ترین المان‌ها در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد. توجه داشته باشید که جای مایع دستشویی در انواع مختلفی تولید شده است که انتخاب آن بستگی به نظر شما دارد. بهتر است برای خرید این محصول پرکاربرد به کیفیت و ماندگاری آن توجه داشته باشید و از خرید محصول بدون کیفیت خودداری نمایید.

حال بهتر است با چند نوع جای مایع دستشویی معتبر و با کیفیت آشنا شوید:

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک پیسو مدل Km-700

این نوع جای مایع دستشویی بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود. زیرا این نوع جای مایع به صورت اتوماتیک می‌باشد. به این صورت که برای استفاده از آن نیاز نیست جای مایع را لمس کنید ، فقط کافیست دست خود را در قسمت زیرین آن قرار دهید.

به این صورت مقدار مشخصی از مایع از پمپ خارج می‌شود. پمپ مایع دستشویی اتوماتیک یکی از کاربردی‌ترین و بهترین پمپ‌های موجود در بازار می‌‌باشد که طرفداران زیادی دارد.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک پیسو مدل km-700
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک پیسو مدل km-700

پمپ مایع دستشویی پیسو مدل ماتیلدا

این نوع جای مایع دستشویی دلفین در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد و در قسمت‌های مختلفی می‌توانید از این جای مایع استفاده کنید.

پمپ مایع دستشویی پیسو مدل ماتیلدا
پمپ مایع دستشویی پیسو مدل ماتیلدا

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850

این نوع پمپ مایع دستشویی دلفین هم بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود ، اتوماتیک است و به لمس کردن نیاز ندارد ، طراحی زیبایی دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد 30FL-850

11. جای دستمال کاغذی

جای دستمال کاغذی یکی دیگر از محصولات کاربردی می‌‌باشد که در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه می‌شود. همانطور که می‌دانید وجود جای دستمال کاغذی در سرویس بهداشتی امری ضروری می‌باشد و در همه‌ی سرویس بهداشتی‌ها وجود دارد.

بهتر است در خرید این محصول هم نهایت دقت خود را بکار بگیرید و یک محصول مرغوب و باکیفیت خریداری کنید.

حال شما را با چند نوع جای دستمال کاغذی آشنا می‌کنیم:

پایه رول دستمال کاغذی پیسو مدل ایلگار (1)

این نوع جای دستمال کاغذی بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد، از استیل باکیفیت و مرغوب ساخته شده است ، ضد زنگ است و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد.

پایه رول دستمال کاغذی پیسو مدل ایلگار
پایه رول دستمال کاغذی پیسو مدل ایلگار

پایه رول دستمال کاغذی دلفین مدل 3900

این نوع پایه رول دستمال کاغذی دلفین در عین سادگی که دارد بسیار زیبا و شیک می‌باشد، از آلیاژ برنج ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید.

ست سرویس بهداشتی 7 پارچه دلفین مدل 3900
پایه رول دستمال کاغذی دلفین مدل 3900

پایه رول دستمال کاغذی دلفین مدل 4100

این نوع پایه رول دستمال کاغذی هم گزینه مناسبی برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد، بدنه‌ی آن از آلیاژ برنج ساخته شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

ست سرویس بهداشتی 5 پارچه دلفین مدل 4100
ست سرویس بهداشتی 5 پارچه دلفین مدل 4100

12. پادری

پادری یکی از محبوب‌ترین محصولاتی می‌باشد که در خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه می‌کنند. استفاده از پادری در قسمت‌های مختلف منزل رایج می‌باشد و زیبایی خاصی به منزل می‌دهد.

معمولا در قسمت‌هایی مانند درب ورودی منزل، درب حمام و سرویس بهداشتی از پادری استفاده می‌کنند و از ورود رطوبت و گرد و خاک به داخل منزل جلوگیری می‌کنند.پادری‌ها علاوه بر زیبایی که دارند ، ایمنی و بهداشت منزل را افزایش می‌دهند.

حال برخی از پادری‌های زیبا و باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم:

پادری دلفین مدل 802

این نوع پادری دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد، طراحی بسیار زیبایی دارد، در تولید این پادری از پارچه مموری فوم استفاده شده است ، قدرت جذب بالایی دارد و بسیار نرم و لطیف است.

پادری دلفین مدل 802 سایز 80x50 سانتی متر
پادری دلفین مدل 802 سایز 80×50 سانتی متر

پادری دلفین مدل 803

این نوع پادری دلفین هم طراحی منحصر به فردی دارد ، جنس آن از مخمل است ، مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و جذب بسیار بالایی هم دارد.

پادری دلفین مدل 803 سایز 80x50 سانتی متر
پادری دلفین مدل 803 سایز 80×50 سانتی متر

13. جامسواکی

جامسواکی یکی دیگر از لوازم بهداشتی پر کاربرد می‌باشد که بهتر است برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و از خرید آن غافل نشوید. مسواک زدن یکی از مهم‌ترین کارهایی می‌باشد که همه‌ی افراد در انجام دادن آن کوشا هستند.

حال بهتر است با چند نوع جا مسواکی آشنا شوید:

جامسواکی دلفین مدل 4100

این نوع جامسواکی دلفین بهترین گزینه برای خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود، پایه نگهدارنده مقاومی دارد و نصب کردن آن بسیار راحت است.

جامسواکی دلفین مدل 4100
جامسواکی دلفین مدل 4100

جامسواکی دلفین مدل 3900

این نوع جامسواکی دلفین هم در عین سادگی ، بسیار زیبا و کاربردی می‌‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را به دیوار نصب کنید.

جا مسواک دلفین مدل 3900
جا مسواک دلفین مدل 3900

14. جاصابونی

جاصابونی یکی دیگر از محصولات بهداشتی و کاربردی می‌باشد که هنگام خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی به آن توجه می‌کنند و برای قرار دادن صابون از آن استفاده می‌کنند.

جاصابونی هم مانند سایر محصولات در انواع گوناگونی تولید شده است که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

جاصابونی دلفین مدل 4100

این نوع جاصابونی دلفین در عین سادگی ، بسیار زیبا و پرکاربرد است و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است.

جاصابونی دلفین مدل 4100
جاصابونی دلفین مدل 4100

پرسش‌های متداول خرید لوازم حمام و سرویس بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *