راهنمای خرید

روش انتخاب آینه حمام

انتخاب آینه حمام کار نسبتاً آسانی است در صورتی که به سبک و اندازه حمام خود دقت کنید. خبر خوب این است که نیاز به اندازه‌گیری آینه‌های مختلف با وسایل اندازه‌گیری ندارید. دلفین این محاسبات را انجام می‌دهد و ابعاد آن را روی مواد بسته‌بندی بطور واضح بیان می‌کند. با این حال شما نیاز به دیدی نسبی از ریاضیات دارید تا اندازه‌ها و ویژگی‌های آینه انتخابی خود را با محصول ایده‌آل و مناسب خود بسنجید. در صورتی که آینه خود را از تولیدکنندگان تهیه می‌کنید شما با طیف وسیعی از سبک‌ها، طرح‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و … برای انتخاب مواجه هستید.

قدم اول: دیدن طرح‌های مختلف

به بخش آینه‌ها در فروشگاه دلفین نگاه کنید. یکی از مزیت‌های انتخاب آینه حمام در فروشگاه اینترنتی این است که می‌توانید به راحتی طرح‌های مختلف را بررسی کنید. در بخش آینه حمام سایت صنایع بهداشتی دلفین ما به شما 40 طرح مختلف پیشنهاد می‌کنیم.

قدم دوم: انتختب رنگ قاب آینه

در مورد رنگ و جنس قاب آینه خود تصمیم بگیرید. آینه می‌تواند بدون قاب باشد. همچنین قاب آینه می‌تواند کرومی، استیل، طلایی و یا … باشد. در انتخاب رنگ لازم است که به دکور و رنگ سایر وسایل خود مثل چراغ‌ها، کاشی‌ها، دیوارها و … دقت کنید.

در صورت امکان به قلاب و حلقه حوله‌آویز، پرده حمام و کفپوش، ظرف مسواک ، ظرف صابون نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال، برای یک حمام تمام سفید ، یک آینه کرومی را برای برجسته کردن دیوارها و کاشی‌های سفید انتخاب کنید. وقتی که حمام سفید شما کوچک است، آینه‌ی کرومی دیواره‌های سفید اطراف حمام زیباتر و بهتر جلوه می‌دهد و کمک می‌کند فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

قدم سوم: شکل آینه حمام

اندازه حمام خود را ارزیابی کنید تا مشخص کنید کدام سایز و شکل آینه به بهترین شکل اندازه کلی حمام شما را تکمیل می‌کند. اندازه‌های آینه حمام به شکل استاندارد و سفارشی در محصولات مختلف وجود دارند و به دو صورت با قاب یا بدون قاب ارائه می‌شود. شکل‌های رایج شامل شکل‌های گرد، مستطیلی، بیضی‌شکل است. و البته آینه حمام با شکل‌های سفارشی نیز ساخته می‌شود.

قدم چهارم: اندازه آینه

آینه را متناسب با فضایی که قرار است نصب شود انتخاب کنید. به عنوان یک قائده کلی، آینه شما باید چند سانتی‌متر کوچک‌تر از اندازه سینک شما باشد. برای یک سینک متوسط، یک آینه حمام 60 سانتی‌متری را انتخاب کنید. به عنوان مثال یک آینه حمام 60 در 40 می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اندازه‌های استاندارد آینه حمام، 60، 75 و 90 سانتی‌متری است. منظور از اندازه 30 سانتی‌متری، طول 30 سانتی‌متری است، عرض می‌تواند بسته به شکل آینه متفاوت باشد.

قدم پنجم: انتخاب آینه حمام

هنگام خرید توضیحات مربوط به اندازه آینه را مطالعه کنید. در صورتی که به هر دلیلی این توضیحات وجود نداشت یا پاک شده بود می‌توانید توضیحات را از فروشنده بپرسید. برای مثال در سایت دلفین می‌توانید از پشتیبانی آنلاین و یا سایر راه‌های تماس استفاده کنید. همچنین اگر برای خرید حضوری مراجعه کرده‌اید به راحتی می‌توانید با متر، طول و عرض آینه حمام را اندازه بگیرید.

در این نوشته 5 قدم مهم برای خرید آینه حمام مناسب آورده شد. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، کارشناس ما در صنایع بهداشتی دلفین آماده پاسخ‌گویی به شماست.

منتظر نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

منبع: هانکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *