حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای قدم به قدم خرید آینه

اهمیت استفاده از آینه‌ها

آینه‌ها یکی از عناصر بسیار مهم و کاربردی هستند که در زندگی افراد نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در همه جا حضور دارند. پس بهتر است برای خرید آینه نهایت دقت خود را بکار بگیرید و یک آینه مناسب و استاندارد خریداری نمایید.

اگر می‌خواهید اطلاعات کافی در مورد آینه‌ها داشته باشید و نکات مهمی که برای خرید آن‌ها وجود دارد را بیاموزید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ممکن است آینه‌ها را مانند جویبارهای زلالی ببینید که می‌توانید تصویر خود را در آن‌ها ببینید و از وجود آن‌ها لذت ببرید. آینه‌ها همان شیشه‌هایی هستند که جیوه‌اندود شده‌اند و می‌توانند تصاویر مقابل خود را منعکس کنند و با این انعکاس فوق العاده‌، محیط شما را بزرگ‌تر و نورانی‌تر از چیزی که هست نشان دهند.

با خرید آینه می‌توانید دنیایی از نور و زیبایی را به محیط خود هدیه دهید و آرامش بی نظیری را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که آینه‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارند و نمی‌توان وجود آن‌ها را انکار کرد. حال بهتر است با برخی از کاربردهای آینه‌ها آشنا شوید که برخی از این کاربردها به شرح زیر می‌باشند:

  • در قسمت‌های مختلف منزل می‌توانید از آینه‌ها استفاده کنید و دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید. زیرا آینه‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌هایی هستند که در طراحی دکوراسیون به کار می‌روند و تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی منزل شما دارند.
  • در محیط کار خود هم می‌توانید از آینه‌ها استفاده کنید و دکوراسیون محل کار خود را به زیبایی تغییر دهید.
  • وجود آینه در سرویس‌های بهداشتی، آسانسور‌ها، مزون‌ها، آرایشگاه‌ها و … امری کاملا طبیعی می‌باشد و یکی از مهم‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در این قسمت‌ها وجود دارد.
  • در بسیاری از ابزارهای پزشکی از آینه‌ها استفاده شده است.
  • آینه‌ها در صنعت خودرو سازی هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کاربردهای آینه‌ها بسیار بیشتر از مواردی می‌باشد که گفته شد. پس بهتر است هنگام خرید آینه به کاربردهای آن توجه داشته باشید و آینه مورد نظر خود را با توجه به کارایی آن‌ها انتخاب کنید.

راهنمای خرید آینه

آینه‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند و در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید آینه دارید، بهتر است ابتدا با انواع آینه‌ها آشنا شوید که هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید.

اگر می‌خواهید یک آینه مرغوب، با کیفیت و زیبا داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه معتبر دلفین ایران مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن کنید. در این فروشگاه دلفین ایران می‌توانید همه‌ی آینه‌ها را در دسته بندی‌های مختلفی ببینید و با دقت و حوصله آینه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

حال بهتر است با انواع آینه‌ها و دسته بندی‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید :

1. آینه آرایشی

بدون شک همه‌ی خانم‌ها یک آینه آرایشی دارند که برای اصلاح و آرایش صورت خود از آن استفاده می‌کنند. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که آینه آرایشی یکی از پرکاربردترین آینه‌هایی می‌باشد که مورد توجه آقایان و خانم‌ها قرار گرفته است. با خرید آینه آرایشی می‌توانید صورت خود را با وضوح بالایی مشاهده کنید و یک آرایش بدون نقص و زیبا انجام دهید.

هنگام خرید آینه آرایشی توجه داشته باشید که این آینه‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. حال شما را با برخی از آینه‌های آرایشی آشنا می‌کنیم:

  • آینه آرایشی رومیزی
  • آینه آرایشی چراغ‌دار
  • آینه آرایشی بزرگ‌نما
  • آینه آرایشی کوچک
  • آینه آرایشی دیواری
  • آینه آرایشی پایه‌دار و …

اگر می‌خواهید یک آینه آرایشی همراه داشته باشید که داخل کیف شما قرار گیرد، بهتر است از آینه آرایشی کوچک استفاده کنید اما اگر می‌خواهید یک آینه برای اتاق خود داشته باشید، بهتر است از آینه رومیزی استفاده کنید.

حال بهتر است با یک نمونه آینه آرایشی رومیزی آشنا شوید:

آینه آرایشی پیسو مدل KH-02

آینه آرایشی پیسو بهترین گزینه برای خرید آینه آرایشی به شمار می‌رود و یکی از کاربردی‌ترین آینه‌های آرایشی موجود در بازار می‌باشد. پایه این آینه به صورت متحرک است ، جنس بدنه‌ی آن از استیل مقاوم است، به صورت دو طرفه است و یک سمت آن بزرگ‌نمایی 5 برابری دارد و با بهره مندی از آن می‌توانید اجزای صورت خود را دقیق‌تر ببینید.

آینه آرایشی پیسو مدل KH-02
آینه آرایشی پیسو مدل KH-02

2. آینه دکوراتیو

آینه‌ دکوراتیو یکی از زیباترین آینه‌هایی می‌باشد که با خود زیبایی را به ارمغان می‌آورد و بهترین گزینه برای ساخت یک دکوراسیون مدرن و زیبا می‌باشد. آینه‌های دکوراتیو بیشتر جنبه تزیینی دارند و بهترین گزینه برای زیباسازی محیط می‌باشند. با خرید آینه دکوراتیو می‌توانید دکوراسیون خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آینه دکوراتیو هم مانند سایر آینه‌ها در انواع گوناگونی تولید شده است که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

آینه دکوراتیو دلفین مدل GR-1058

این نوع آینه دکوراتیو دلفین طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد، جنس بدنه‌ی این آینه از PVC ساخته شده است، آینه‌ای که در ساخت آن استفاده شده است از نوع سوپر کریستال می‌باشد، در ساخت این آینه از تکنولوژی FLOAT استفاده شده است، این آینه سطح شفاف و بدون موجی دارد و بهترین گزینه برای ساخت یک دکوراسیون مدرن و شیک می‌باشد.

آینه دکوراتیو دلفین مدل 1058-GR
آینه دکوراتیو دلفین مدل 1058-GR

آینه دکوراتیو دلفین مدل W-90-1046

این نوع آینه دکوراتیو دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد، مستطیل شکل است و معمولا جنبه تزیینی دارد، از آینه سوپر کریستال با پوشش 2 لایه برای ساخت آن استفاده شده است، در قسمت‌های مختلف منزل قابل استفاده است و زیبایی محیط شما را چند برابر می‌کند.

با خرید آینه دکوراتیو دلفین می‌توانید از همراهی همیشگی این محصول لذت ببرید.

آینه دلفین مدل 1046-90-W
آینه دلفین مدل 1046-90-W

3. آینه نوری

آینه نوری یکی از کاربردی‌ترین آینه‌های موجود در بازار می‌باشد که زیبایی چشم نوازی دارد. همان‌طور که گفته شد آینه‌ها می‌توانند محیط شما را نورانی‌تر از چیزی که هست نشان دهند ، حال اگر آینه مورد نظر نور داشته باشد ، می‌تواند محیط شما را روشن‌تر و زیباتر از قبل نشان دهد. یعنی می‌توان از آینه نوری به عنوان یک منبع نور استفاده کرد.

با خرید آینه نوری می‌توانید دنیایی از نور و زیبایی را به محیط خود هدیه دهید. آینه‌های نوری نورپردازی زیبایی دارند که این نورها با بهره مندی از لامپ‌های LED ایجاد می‌شوند.

استفاده از آینه نوری محدود به یک قست نیست، بلکه در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار خود می‌توانید از این آینه استفاده کنید و یک دکوراسیون حرفه‌ای و شیک داشته باشید.

حال بهتر است قبل از خرید آینه نوری با برخی از آن‌ها آشنا شوید:

آینه نوری دلفین مدل N-1059

طراحی زیبا و مدرن این نوع آینه نوری دلفین توجه همگان را به خود جلب کرده است ، این آینه با استفاده از نوار SMD با نور آفتابی و مهتابی در اختیار شما قرار می‌گیر ، این نوار نور زیادی دارد و ساعت‌ها می‌توانید آن را روشن بگذارید و نگران خراب شدن آن نباشید ، این آینه با بهره مندی از شیشه‌های با کیفیت تولید شده است و بهترین گزینه برای خرید آینه نوری به شمار می‌رود.

آینه دلفین مدل 1059-N
آینه دلفین مدل 1059-N

آینه نوری دلفین مدل N-1063

این نوع آینه نوری دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد و طراحی فوق العاده‌ای دارد ، آینه‌ای که در ساخت آن بکار رفته است از نوع سوپر کریستال است و پوشش آن به صورت 2 لایه می‌باشد ، این آینه مقاومت بالایی دارد و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد ، با خرید آینه نوری دلفین مدل N-1063 می‌توانید یک دکوراسیون حرفه‌ای و زیبا داشته باشید.

آینه لمسی دلفین مدل 1063-N
آینه لمسی دلفین مدل 1063-N

آینه بک لایت دلفین مدل OV-60-Round

این نوع آینه دلفین طراحی فوق العاده‌ای دارد ، بهترین گزینه برای خرید آینه به شمار می‌رود و زیبایی آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند ، نوار اس ام دی که در این آینه بکار رفته است نور بسیار زیادی دارد ، سطح این آینه کاملا صاف و بدون موج است ، برای ساخت این آینه از بهترین مواد اولیه استفاده شده است ، فرآیند ساخت این آینه‌ها تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای صورت گرفته است و برای ساخت آن‌ها از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده شده است.

آینه بک لایت دلفین مدل OV-60-Round
آینه بک لایت دلفین مدل OV-60-Round

4. آینه بدون قاب

آینه بدون قاب در عین سادگی که دارد ، بسیار زیبا و شیک است و کاربردهای فراوانی هم دارد. همانطور که از اسم آن مشخص است ، در اطراف این آینه هیچ قابی وجود ندارد و پوشش آینه به حداکثر رسیده است. این روزها خرید آینه بدون قاب رواج یافته است و این آینه طرفداران زیادی دارد.

با خرید آینه بدون قاب می‌توانید روح تازه‌ای به محیط خود ببخشید و از زیبایی آن لذت ببرید. آینه بدون قاب قابلیت نصب در قسمت‌های مختلف را دارد و هیچ محدودیتی برای نصب آن نخواهید داشت.

آینه بدون قاب در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده است که می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. حال بهتر است با برخی از این آینه‌ها آشنا شوید:

آینه بدون قاب دلفین مدل HX-63:

این نوع آینه دلفین طراحی زیبایی دارد و به صورت شش ضلعی برش خورده است ، این آینه در رنگ سفید تولید شده است ، شیشه‌ای که در ساخت این آینه بکار رفته است کاملا صاف و بدون موج است ، آینه‌ای که در ساخت آن بکار رفته است از نوع سوپر کریستال می‌باشد ، مقاومت بالایی دارد و در مکان‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد. با خرید آینه بدون قاب دلفین می‌توانید لذت یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-HX-63
آینه لمسی دلفین مدل TCH-HX-63

آینه بدون قاب دلفین مدل SQ-61

این نوع آینه بدون قاب دلفین به صورت یک چهار ضلعی با گوشه‌های گرد می‌باشد و زیبایی خاصی دارد ، در ساخت این آینه از تکنولوژی فلوت استفاده شده است ، این آینه از نوع سوپر کریستال است و پوشش 2 لایه دارد ، با خرید آینه بدون قاب دلفین می‌توانید یک دکوراسیون شیک و مدرن داشته باشید.

آینه نوری دلفین مدل N-SQ-61
آینه نوری دلفین مدل N-SQ-61

آینه بدون قاب دلفین مدل OV-70

این نوع آینه بدون قاب دلفین بیضی شکل است ، در رنگ سفید ساخته شده است ، از بهترین و با کیفیت‌ترین شیشه‌ها در ساخت آن استفاده شده است ، این آینه در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است.

آینه نوری دلفین مدل N-OV-70
آینه نوری دلفین مدل N-OV-70

5. آینه قاب استیل

به جرات می‌توان گفت که  استیل یکی از جذاب‌ترین و بهترین متریال‌هایی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. منظور از آینه قاب استیل آینه‌هایی می‌باشد که قاب آن‌ها استیل است و زیبایی فوق العاده‌ای دارند. همانطور که می‌دانید متریال استیل ، درخشش خاصی دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. حال اگر این متریال زیبا در کنار آینه‌ قرار گیرد ، یک ترکیب خارق العاده به وجود می‌آورد و توجه همگان را به خود جلب می‌کند. با خرید آینه قاب استیل می‌توانید یک المان خیره کننده داشته باشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

در این قسمت شما را با برخی از آینه‌های قاب استیل آشنا می‌کنیم:

آینه دلفین کد 1027

این نوع آینه دلفین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین آینه‌های دلفین می‌باشد ، این آینه درخشش خاصی دارد ، جنس بدنه‌ی این آینه‌ها از استیل ضد زنگ می‌باشد ، رنگ بدنه‌ی آن با تکنولوژی الکترولاک ایجاد شده است و قابلیت تغییر ندارد ، این آینه از نوع سوپر کریستال می‌باشد و پوشش آن به صورت 2 لایه می‌باشد و مقاومت بالایی دارد.

آینه مدل ۱۰۲۷ طلایی
آینه دلفین کد 1027

آینه دلفین کد 1042

این نوع آینه دلفین طراحی فوق العاده ای دارد و زیبایی خاصی دارد ، استیل استفاده شده در ساخت این آینه از نوع ضد زنگ می‌باشد ، این آینه در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و ماندگاری و مقاومت بالایی دارد ، با خرید آینه دلفین کد 1042 می‌توانید یک آینه مقاوم و ماندگار داشته باشید و از همراهی همیشگی آن لذت ببرید.

آینه دلفین کد 1042 کروم
آینه با قاب کرومی

آینه دلفین کد 1029

این نوع آینه دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد ، رنگ طلایی آن زیبایی خیره کننده‌ای ایجاد کرده است ، ضخامت بدنه‌ی آن به صورتی می‌باشد که می‌تواند وزن خود و آینه را به خوبی تحمل کند ، شفافیت بالایی دارد و هیچ گونه موج و خوردگی در سطح آن وجود ندارد. با خرید آینه دلفین کد 29 می‌توانید درخشش را به محیط خود دعوت کنید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

آینه سرویس بهداشتی دلفین مدل 1029
آینه سرویس بهداشتی دلفین مدل 1029

آینه قاب استیل در انواع گوناگونی تولید شده است که می‌توانید آن‌ها را در سایت دلفین ایران ببینید و آینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

6. آینه PVC

امروزه استفاده از ورق‌های پی وی سی بسیار رایج شده است و بسیاری از محصولات از پی وی سی تولید می‌شوند. منظور از آینه PVC آینه‌ای می‌باشد که از قاب‌های PVC برای ساخت آن استفاده شده است. این آینه‌ها هم مقاومت و ماندگاری بالایی دارند و در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید شده‌اند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که pvc یکی از مقاوم‌ترین متریال‌هایی می‌باشد که در برابر آب و رطوبت مقاوم است و بهترین گزینه برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی می‌‌باشد.

 با خرید آینه PVC می‌توانید یک دکوراسیون متفاوت و زیبا داشته باشید و مدت‌‌ها از این آینه بهره مند شوید.

حال بهتر است با  برخی از آینه‌های پی وی سی آشنا شوید:

آینه دلفین کد 1028

این نوع آینه پی وی سی دلفین در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد ، بهترین گزینه برای استفاده در مکان‌های مرطوب می‌باشد ، با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد ، از شیشه‌های باکیفیت در ساخت آن استفاده شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. با خرید آینه پی وی سی می‌توانید همراهی همیشگی یک محصول را تجربه کنید.

آینه دلفین کد 1028
آینه دلفین کد 1028

آینه دلفین کد 10110

این نوع آینه دلفین هم از جنس پی وی سی می‌باشد ، طراحی شگفت انگیز و زیبایی دارد ، در دورنگ سفید و قهوه‌ای تولید شده است و زیبایی خارق العاده‌ای دارد ، قابل استفاده در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار می‌باشد و قیمت آن کاملا به صرفه و مناسب است.

آینه دلفین کد 10110
آینه دلفین کد 10110

آینه دلفین کد 1038

با خرید آینه دلفین کد 1038 می‌توانید از باکس چند طبقه‌ای که در کنار آن وجود دارد استفاده کنید و لوازم بهداشتی و دکوری خود را درون آن بگذارید. خرید آینه دلفین کد 1038 بهترین گزینه برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. رنگ سفید این آینه نماد پاکی و تمیزی است و جلوه‌ی ویژه‌ای ایجاد می‌کند.

آینه دلفین مدل 1038
آینه دلفین کد 1038

7. آینه لمسی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ساخت بسیاری از محصولات دست‌خوش تغییراتی شده است و آینه‌ها هم از قاعده مستثنی نیستند و روز به روز آینه‌های پیشرفته‌تری تولید می‌شود. به این صورت که فقط با لمس کردن قسمت مورد نظر می‌توانید از قابلیت‌های آینه بهره مند شوید.

آینه لمسی یکی دیگر از جدیدترین و پرطرفدارترین آینه‌های موجود در بازار می‌باشد که با تکنولوژی مدرن تولید شده است و بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون مدرن می‌باشد. ممکن در خرید آینه لمسی دچار شک و تردید شوید و تصور کنید که این آینه‌ها در فضاهای مرطوب به خوبی دوام نمی‌آورند. اما این‌چنین نیست و آینه‌های لمسی مقاومت بالایی دارند و با خیالی راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

حال شما را با برخی از آینه‌های لمسی آشنا می‌کنیم:

آینه لمسی دلفین مدل TCH-Q-80

این نوع آینه تاچ دلفین طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد ، سنسور حساس و قوی دارد ، در رنگ‌های نوری آفتابی و مهتابی تولید شده است ، قابل استفاده در قسمت‌های مختلف منزل می‌باشد ، در ساخت آن از نوار ال ای دی 12 ولت به همراه آداپتور استفاده شده است ، با خرید آینه لمسی دلفین می‌توانید از مدرن بودن لذت ببرید و یک دکوراسیون حرفه‌ای و زیبا داشته باشید.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-Q-80
آینه لمسی دلفین مدل TCH-Q-80

آینه لمسی دلفین مدل R-6050

این نوع آینه لمسی دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد ، در حاشیه کلید لمسی  آن چراغی با نور آبی وجود دارد که در تاریکی به عنوان یک راهنما عمل می‌کند ، نوار ال ای دی بکار رفته در آن مصرف کمی دارد و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

تولید کننده آینه سرویس بهداشتی
آینه لمسی دلفین مدل R-6050

آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-70-W

این نوع آینه لمسی دلفین طراحی فوق العاده‌ای دارد ، مستطیل شکل است و معمولا کاربرد تزیینی دارد ، از شیشه‌های با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است ، با بهره مندی از تکنولوژی فلوت تولید شده است و هیچ گونه موج و زدگی در آن وجود ندارد.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-70-W
آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-70-W

حال که با انواع آینه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدید ، می‌توانید با خیالی راحت برای خرید آینه اقدام کنید و آینه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نکات مهم در خرید آینه

نکات مهمی برای خرید آینه وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید یک آینه استاندارد و با کیفیت بخرید و از خرید خود لذت ببرید.

حال شما را با برخی از نکات مهم خرید آینه آشنا می‌کنیم:

  • یکی از نکات مهمی که در خرید آینه وجود دارد ، توجه به برند آینه‌ها می‌باشد. بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید و یکی از برندهای معتبر را خریداری نمایید.
  • همانطور که می‌دانید آینه‌ها از جیوه اندود شدن شیشه‌ها به وجود آمده‌اند. اگر در ساخت آینه‌ها از شیشه‌های با کیفیت و مرغوب استفاده شود ، آینه مورد نظر کیفیت بالایی خواهد داشت. پس بهتر است هنگام خرید آینه از با کیفیت بودن شیشه‌ی آن اطمینان حاصل کنید.
  • یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید آینه باید مد نظر قرار گیرد ، توجه به کیفیت آینه می‌باشد. آینه‌ها هم مانند هر محصول دیگری در دو نوع تقلبی و اورجینال تولید شده‌اند که بهتر است هنگام خرید از اصل بودن آن مطمئن شوید. آینه‌های تقلبی بعد از گذشت مدت‌ کوتاهی ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند و جیوه پشت آینه از بین می‌رود. بهترین گزینه برای خرید آینه ، آینه دلفین می‌باشد که در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.
  • از با کیفیت بودن پوشش جیوه‌ای که در پشت آینه قرار دارد مطمئن شوید. زیرا در ساخت برخی از آینه‌ها از آلومینیوم استفاده می‌شود که دوام و ماندگاری کمتری دارد. پس بهتر است هنگام خرید آینه به پشت آینه نگاه کنید و از با کیفیت بودن آن مطمئن شوید.
  • اگر می‌خواهید برای پذیرایی یا اتاق نشیمن آینه بخرید ، بهتر است از آینه‌های دکوراتیو و زیبا استفاده کنید و زیبایی را به محیط خود دعوت کنید.
  • اگر قصد دارید برای حمام یا سرویس بهداشتی خود آینه بخرید ، بهتر است از ضد آب بودن آن مطمئن شوید. زیرا اگر این آینه‌ها ضد آب نباشند بعد از مدتی پوسیده می‌شوند و ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند. بهتر است در حمام و سرویس بهداشتی از آینه‌های کوچک‌تر استفاده کنید.
  • بهتر است در اتاق خواب‌ها و کمد دیواری از آینه‌هایی استفاده کنید که عرض کمتری دارند و به صورت تمام قد هستند. استفاده از این آینه‌ها فضای اتاق شما رابزرگ‌تر نشان می‌دهد و کاربردهای بیشتری هم دارد. پس هنگام خرید آینه برای اتاق خواب به این نکته توجه داشته باشید.
  • بهتر است هنگام خرید آینه به نحوه نصب آن هم توجه کنید و از آینه‌هایی استفاده کنید که نصب آن‌ها راحت‌تر است.
  • یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید آینه وجود دارد ، قیمت آن می‌باشد. بدون شک همه‌ی شما دوست دارید که یک آینه با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب خریداری نمایید. پس بهتر است از خرید آینه‌های گران خودداری نمایید. می‌توانید برای خرید آینه‌های با کیفیت با قیمت مناسب به فروشگاه دلفین ایران مراجعه کنید.
  • بهتر است آینه‌ها را با توجه به دکوراسیون خود خریداری نمایید و یک هماهنگی زیبا بین لوازم خود ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر لوازم اتاق خواب شما چوبی هستند ، بهتر است از آینه‌هایی استفاده کنید که قاب چوبی دارند.

اگر به نکات گفته شده توجه داشته باشید ، می‌توانید یک خرید فوق العاده داشته باشید.

نکات مهم برای نصب آینه‌ها

بعد از انتخاب آینه مورد نظر و خرید آن ، بهتر است آن را به درستی نصب کنید که بتوانید از زیبایی آینه لذت ببرید. اگر آینه مورد نظر به درستی نصب نشود ، زیبایی خاصی نخواهد داشت.

حال بهتر است با برخی از نکاتی که در مورد نصب آینه وجود دارد ، آشنا شوید:

  • بهتر است بعد از خرید آینه ، به طراحی آن توجه داشته باشید. زیرا بسیاری از آینه‌ها را نمی‌توانید به دیوار آویزان کنید و ممکن است بعد از مدتی سقوط کنند. آینه‌هایی که مناسب آویزان شدن هستند ، قلاب‌های مقاومی در قسمت پشت خود دارند که با بهره مندی از آن‌ها می‌توانید آینه را به راحتی نصب کنید.
  • اگر می‌خواهید آینه مورد نظر را بالای طاقچه شومینه نصب کنید ، بهتر است به فاصله‌ی آینه از شومینه توجه داشته باشید.حداقل فاصله‌ی آینه از شومینه باید 20 سانتی‌متر باشد البته توجه داشته باشید که این فاصله با توجه به اندازه و ضخامت آینه می‌تواند تغییر کند و بیشتر از 20 سانتی‌متر شود.
  • اگر می‌خواهید آینه مورد نظر را در حمام یا سرویس بهداشتی نصب کنید ، بهتر است ابتدا به متریال دیوار توجه کنید. سپس آینه مورد نظر را در قسمت بالای سینک روشویی نصب کنید. هنگام خرید آینه برای سرویس بهداشتی و حمام می‌توانید آینه‌های بدون قاب را در نظر داشته باشید.
  • اگر سطح دیوار شما با متریال‌های سخت پوشیده شده است ، بهتر است برای نصب کردن آینه‌ها از دریل‌های مخصوص استفاده کنید و از محکم بودن آینه اطمینان حاصل کنید.
  • اگر می‌خواهید آینه‌ها را بر روی درب کمد نصب کنید ، بهتر است از ابزار مخصوص این کار استفاده کنید و آینه مورد نظر را به نحوی نصب کنید که کاملا به درب متصل شده باشد.
  • اگر به نورانی بودن فضا علاقه دارید و می‌خواهید فضای اتاق و منزل خود را نورانی‌تر کنید ، بهتر است آینه را روبروی پنجره نصب کنید.
  • راهروی ورودی منزل یکی از بهترین قسمت‌ها برای نصب آینه می‌باشد. هنگام خرید آینه برای راهرو به طراحی آینه توجه داشته باشید و یک آینه مدرن و زیبا را انتخاب کنید. زیرا راهرو اولین قسمتی از منزل می‌باشد که در معرض دید قرار می‌گیرد و بهتر است توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.
  • در اتاق‌هایی که سقف بلندی دارند از آینه‌های عمودی استفاده کنید و آن‌ها را در محل مناسبی نصب کنید. به این صورت می‌توانید طراحی را به اوج خود برسانید.
  • بعد از نصب آینه بهتر است بهتر است دوباره محل نصب را بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید.
  • بهتر است هنگام نصب آینه به قد افراد خانواده توجه داشته باشید و آینه را به صورتی نصب کنید که همه‌ی افراد خانواده صورت خود را در آن ببینند.
  • هنگام نصب آینه در قسمت‌هایی که امکان حرکت آینه وجود دارد ، بهتر است نهایت دقت خود را بکار بگیرید و نکات ایمنی را رعایت کنید.
  • بهتر است بدانید که یکی از ریسکی‌ترین قسمت‌ها برای نصب آینه ، نصب در بالای تخت خواب می‌باشد. اگر می‌خواهید آینه‌ی مورد نظر خود را در این قسمت نصب کنید ، بهتر است از افراد متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.
  • اگر می‌خواهید جلوه‌ی فضا را بیشتر کنید و یک دکوراسیون لوکس داشته باشید ، می‌توانید از چند آینه در کنار یکدیگر استفاده کنید. به این صورت فضایی نورانی‌تر و بزرگ‌تر از همیشه خواهید داشت.

فراموش نکنید که مهم‌ترین نکته بعد از خرید آینه ، نصب کردن آن می‌باشد. پس نهایت دقت خود را بکار ببرید و آینه‌ها را به بهترین شکل ممکن نصب کنید.

نکات برتر در مورد آینه‌ها

  • پنجره دکوراتیو: آینه‌ها پنجره‌های دکوراتیوی هستند که می توانید آن‌‌ها را در قسمت‌های مختلف منزل نصب کنید. بهتر است هنگام خرید آینه به دکوراتیو بودن آن توجه داشته باشید.
  • آینه‌های هنری: با بهره مندی از آینه‌های مجلل می‌توانید یک نقطه‌ی کانونی در اتاق خود ایجاد کنید. آینه‌ها مانند آثار هنری هستند که اگر به درستی نصب شوند ، زیبایی را با خود به ارمغان می‌آورند.
  • دو برابر شدن فضا: با خرید آینه و نصب آن در محل درست ، می‌توانید فضای خود را از لحاظ بصری گسترش دهید.
  • اثر دراماتیک: استفاده از آینه‌هایی که تا پایین دیوار می‌رسند ، تاثیر فوق العاده‌ای در فضای شما دارد و یک اثر دراماتیک ایجاد می‌کند.
  • آینه هنری: با بهره مندی از آینه‌ها می‌توانید یک اثر هنری ایجاد کنید. به عنوان مثال از آینه‌های متعدد بر روی یک دیوار استفاده کنید.
  • نقطه کامل: می‌توانید آینه‌ها را در قسمت های مختلف منزل خود نصب کنید ، اما نقطه‌ی مد نظر طراحان دکوراسیون ، ورودی ساختمان می‌‌باشد.
  • بازتاب نور: با نصب کردن آینه‌ها در اتاق‌هایی که فاقد نور طبیعی هستند ، تاثیر بیشتری ایجاد کنید و فضا را نورانی و روشن کنید.

با خرید آینه دلفین می‌توانید یک محصول فوق العاده داشته باشید و دنیایی از نور و زیبایی را به منزل خود دعوت کنید.

پرسش‌های متداول

بله، اگر از طراحان داخلی هم در این زمینه سوال بپرسید، بدون شک از آینه‌ها به عنوان بهترین المان برای طراحی دکوراسیون یاد می‌کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که انتخاب و خرید آینه‌ها باید با دقت فراوان انجام گیرد و در محل‌های مناسبی نصب شوند. گاهی اوقات ممکن است خرید مناسبی داشته باشید اما آن را در محل مناسبی نصب نکنید. در این صورت نه تنها به زیبایی دکوراسیون خود کمک نخواهید کرد ، بلکه ممکن است زیبایی آن را خدشه‌دار کنید و ترکیب دکوراسیون را بهم بزنید.

بله، آینه‌ها می‌توانند انرژی‌های مثبت را به سمت شما سوق دهند و مانع ورود انرژی‌های منفی شوند. همین نکته باعث می‌شود که وجود آینه‌ها، آرامش وصف ناپذیری در شما ایجاد کند. سکوت آینه‌ها، آرامش عجیبی دارد، این عناصر همه فن حریف می‌توانند در عین سکوت، گویای همه چیز باشند.

درست است که آینه‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و انتخاب شما را سخت می‌کنند. اما بهتر است با توجه به محیط و دکوراسیون خود یک آینه خریداری نمایید. با این وجود به راحتی می‌توانید یک آینه فوق العاده بخرید. توجه داشته باشید که آینه‌ها بعد از نصب ، زیبایی خود را نشان می‌دهند. بعد از اینکه در دکوراسیون شما قرار گرفتند و هماهنگی زیبایی به وجود آوردند ، می‌توانند در منزل شما حکمرانی کنند. به طور مثال ممکن است شما و دوستان به صورت همزمان یک مدل آینه خریداری نمایید و آینه‌ مورد نظر در منزل شما جلوه‌ی زیبایی داشته باشد اما در منزل دوستتان به این صورت نباشد. پس در خرید آینه‌ها نهایت دقت خود را بکار بگیرید و سعی کنید یک آینه هماهنگ و متناسب با لوازم خود خریداری نمایید.

بله. بدون شک آینه‌های دلفین بهترین گزینه برای خرید شما به شمار می‌روند. زیرا این آینه‌ها با بهره مندی از به روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید شده‌اند ، طراحان مجرب و با تجربه‌ای در این شرکت وجود دارند که این آینه‌ها را طراحی می‌کنند ، برای ساخت آینه‌ها از با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است ، این آینه‌ها در بهترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند و از همه مهم‌تر با قیمتی به صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *