راهنمای خرید

راهنمای خرید آینه دستشویی و حمام

آینه در سرویس بهداشتی دارای اهمیت بالایی است. برای فهمیدن میزان اهمیت آن، کافی است فقط یک‌بار از سرویس بهداشتی بدون آینه دستشویی استفاده کنید. شاید سادگی و همه‌گیر بودن این وسیله باعث شود تا به اهمیت آن توجه نکنیم.

اما آینه قطعا نقشی کلیدی در سرویس‌های بهداشتی و حمام دارد. آینه نه تنها در زیبایی محیط بسیار تاثیرگذار است، بلکه با انعکاس نور محیط را پرنور تر می کند.

برخی افراد ممکن است صرفا به کاربرد اولیه آینه توجه کنند. ولی آینه‌ها یکی از اجزای مهم دکوراسیون هستند. آینه می‌تواند در محیط حس صمیمیت و نظافت را منتقل کند.

درگذشته شاید آینه صرفا وسیله‌ای برای دیدن ظاهر خود بود. امروزه یکی از ارکان اجرای دکوراسیون و زیبایی محیط‌های گوناگون است. دلفین نیز در تولید انواع آینه دستشویی و حمام سابقه‌ی طولانی‌ای دارد. امروزه ما گزینه‌های زیادی پیش روی خریداران و مشتریان خود داریم. چرا که باور داریم یک آینه مناسب، یکی از بخش‌های کلیدی سبک دکوراسیون یک محیط بهداشتی است.

عرض مناسب آینه دستشویی

استفاده از یک آینه

آینه مدل 1027 کرومعرض آینه دستشویی بسیار به روشویی و سایر وسایل موجود در دستشویی شما بستگی دارد. به صورت کلی اگر از آینه‌های دیوارپوش استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌شود که عرض آینه از عرض روشویی بیشتر نباشد. خصوصا اگر از روشویی‌های باکس‌دار استفاده می‌کنید. اما اگر عرض روشویی زیاد باشد، بهتر است که عرض آینه از ۸۵ درصد عرض روشویی کمتر نباشد.

آینه و باکس دلفین مدل 1042G

نکته بالا صرفا راجع به عرض آینه‌های ساده است. اگر از آینه باکس‌دار یا آینه با قفسه کناری استفاده می‌کنید، این نکته را صرفا برای عرض آینه درنظر بگیرید.

استفاده از چند آینه

اگر از روشویی‌های کابینتی عریض استفاده می‌کنید به جای استفاده از یک آینه بزرگ دیوارپوش می‌توانید از چند آینه کوچک‌تر استفاده کنید. استفاده از چند آینه کوچک به شما این امکان را می‌دهد تا از فضای موجود بین آینه ها برای نصب سیستم‌های روشنایی، انواع باکس و شلف‌ها استفاده کنید. همچنین استفاده از دو یا چند آینه همسان می‌تواند قرینگی و توازن زیبایی را ایجاد کند.

استفاده از آینه عریض یا دیوارپوش

استفاده از آینه عریض و یا آینه‌های دیوارپوش نیز مزایای زیادی دارد. برای مثال تصویری یک‌پارچه و وسیع خواهید داشت. از طرف دیگر انعکاس کامل فضای سرویس بهداشتی یا حمام، باعث ایجاد عمق بیشتری می‌شود. و در نتیجه فضای موجود بزرگتر احساس خواهد شد.

ارتفاع مناسب آینه دستشویی

هرچه آینه ارتفاع بیشتری داشته باشد، نور بیشتری را منعکس می‌کند. در نتیجه در روشنایی محیط فایده بالایی دارد. از طرفی ارتفاع بیشتر به معنی زاویه دید بیشتر هم هست. اما در محیط‌های کوچکتر موارد زیادی ممکن است برای ارتفاع آینه محدودیت ایجاد کنند. به صورت کلی پیشنهاد می‌شود ارتفاع آینه ۲۰ تا ۳۰ سانت بالاتر و پایین‌تر از خط دید فرد را پوشش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *