دکوراسیون

دانستنی‌های مهم درخصوص آینه pvc

پی وی سی Pvc

Pvc یکی از فرآورده‌های صنعتی می‌باشد که از جنس پلاستیک است و در دو نوع سخت و انعطاف‌پذیر وجود دارد. توجه داشته باشید که pvc مخفف کلمه‌ی polyvinyl chloride است که اولین بار در قرن 19 کشف شد. بعد از این‌که کارشناسان این زمینه به کاربرد‌های فراوانی که  pvc دارد پی بردند، شروع به تولید انبوه آن کردند و سپس استفاده‌ از آن در تمام زمینه‌ها شروع شد. به طور مثال امروزه آینه pvc یکی از پر‌کاربرد‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین آینه‌ها می‌باشد که در تمام قسمت‌های منزل کاربرد دارد.

آینه pvc دلفین با طراحی‌های خاص و زیبا و استفاده از با‌کیفیت‌ترین مواد در ساخت، بهترین انتخاب برای شما می‌باشد که به وسیله‌ی آن می‌توانید صاحب دکوراسیونی شیک، مدرن و بادوام در منزل خود شوید. آینه pvc دلفین علاوه بر استفاده در سرویس بهداشتی در تمام قسمت‌های منزل قابل استفاده می‌باشد و برای هر قسمت آینه‌ی مخصوص و زیبایی طراحی شده است که با توجه به سلیقه خود و مکان مورد نظر می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

آینه دلفین مدل NBK-65

مزایا‌ی استفاده از pvc

ضد آب است، ضد آتش است، ضد ضربه و محکم است، ضد خط و خش و مقاوم، مانع حرارت است، ضد حشراتی مانند: مورچه، سوسک و … است و مانع آن‌ها می‌باشد، قابلیت تمیز شدن بسیار راحت، نصب آسان و راحتی دارد، نگهداری آن آسان و بدون صرف هزینه است، به راحتی رنگ می‌شود و تغییر شکل می‌یابد، در برابر افزایش دما و تغییر مقاوم است، وزن سبکی دارد و دارای استحکام بالایی می‌باشد.

به دلیل مزایای فراوانی که ورق pvc دارد از آن در بسیاری از وسایل و قسمت‌ها مانند: آینه pvc ، کابینت آشپزخانه، کمد و باکس داخل سرویس بهداشتی، کمد‌های استخر، وسایل دکوراسیون منزل، صنعت کشتی‌سازی، صنعت خودروسازی، فضاسازی در سطح شهر و … استفاده می‌شود.

کابینت آشپزخانه pvc

آینه pvc

آینه pvc به خاطر زیبایی خاص، قابلیت تراشیدن و همچنین انعطاف‌پذیری که دارد به یک وسیله‌ی ارزشمند برای دکوراسیون منزل، مغازه‌ها، غرفه‌ها و … تبدیل شده است. آینه pvc یکی از بهترین نوع آینه‌ها می‌باشد که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. دارای چسب استاندارد و همچنین پایه‌ی حلال می‌باشد و در صورت نیاز می‌توان آینه pvc را مجهز به یک چسب تقویت شده کرد که در سطح‌های منحنی یا زاویه‌ای کاربرد دارد.

آینه pvc دلفین از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد زیرا با حوصله و دقت فراوان و توسط افراد متخصص ساخته شده است و موجب زیبایی دو چندان محیط می‌شود.

مزایای آینه pvc

قابلیت نصب راحت بر روی سطح‌های گوناگون مانند سطح MDF، نداشتن حباب هوا، جلوه‌ی زیبا، نسبت به کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی دارد، حمل و نقل راحت و …

بهترین مکان‌ها برای نصب آینه

استفاده از آینه در تمام قسمت‌های منزل کاربرد دارد اما در بعضی قسمت‌ها کاربرد بیش‌تری دارد و نباید بدون داشتن اطلاعات آینه‌ها را نصب کنید. زیرا نصب آینه در بعضی قسمت‌ها نه تنها باعث زیبایی نمی‌شود بلکه ممکن است بی‌نظمی در محیط  به وجود آید به طور مثال نصب کردن آینه روبروی یک فضای تاریک اشتباه است باید آینه‌ها را روبروی منظره‌ی مناسب مثلا در مقابل پنجره نصب کنید. با نصب آینه‌ها در جای مناسب به زیبایی بیش‌تر محیط منزل خود کمک کنید. حال به معرفی بهترین مکان‌ها برای نصب آینه می‌پردازیم:

حمام و سرویس بهداشتی

وجود آینه در این قسمت ضروری و پر‌کاربرد می‌باشد البته معمولا از آینه pvc در این قسمت استفاده می‌شود به دلیل خاصیت ضد رطوبت و شست‌و‌شوی راحت بهترین گزینه به شمار می‌آید. در سرویس بهداشتی هم برای بالای روشویی به آینه نیاز است و آینه pvc بهترین انتخاب می‌باشد.

آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۳۶-۲

راهرو

اگر در منزل راهروی باریک یا بلندی دارید می‌توانید برای یکنواخت نبودن محیط و روشنایی بیش‌تر یک آینه نصب کنید از هر نوعی که مطابق سلیقه خودتان است می‌توانید از آینه pvc که دارای طرح‌های زیبا هستند استفاده کنید.

آینه pvc در اتاق خواب

وجود آینه در اتاق خواب همواره لازم می‌باشد و کاربرد فراوانی دارد. اگر در اتاق خواب دیوار بزرگی وجود داشت می‌توانید ازآینه‌های قدی مانند آینه pvc قدی در آن قسمت استفاده کنید که باعث زیبایی بخشیدن و دادن جلوه‌ای خاص به اتاق خواب می‌گردد. اگر اتاق خواب فاقد دیوار بزرگ بود، می‌توانید آینه‌ی قدی را در پشت درب اتاق نصب کنید. البته مراقب باشید که درب اتاق توانایی تحمل وزن آینه را داشته باشد و مشکلی برای شما ایجاد نشود. در این صورت فقط زمانی که به آینه احتیاج دارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

بالای میز

اگر در پذیرایی منزل خود یک میز دارید که رو به دیوار قرار گرفته است، برای جلوه‌ بخشیدن به میز می‌توانید یک آینه به همان دیواری که به میز چسبیده است، نصب کنید و زیبایی محیط را دو چندان کنید. انتخاب نوع آینه بستگی به سلیقه شما دارد.

بالای شومینه

اگر در منزل خود شومینه دارید با نصب یک آینه‌ی زیبا می‌توانید علاوه‌ بر روشنایی بیش‌تر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط، باعث صمیمی‌تر شدن فضا شوید. بالای شومینه یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب آینه می‌باشد.

قسمت ورودی منزل

با نصب آینه در قسمت ورودی منزل خود جلوه‌ی این قسمت را شیک و جذاب کنید. قسمت ورودی منزل یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها می‌باشد و باید به آن توجه بیشتری شود زیرا اولین جایی است که مهمان‌ها هنگام ورود خواهند دید. نصب آینه pvc با طرحی زیبا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بالای گنجه‌ی ظرف‌ها

اگر برای قرار دادن ظرف‌ها‌ی تزئینی آشپزخانه از بوفه‌ی بدون دیواره استفاده می‌کنید ، می‌توانید با نصب یک آینه‌ در بالای آن جلوه‌ی ظرف‌های تزئینی را بیشتر کنید زیرا بعد از نصب آینه‌ی مورد نظر، ظروف در آینه هم دیده می‌شوند و زیبایی خیره کننده‌ای به محیط می‌بخشند.

توجه داشته باشید که همه چیز در آینه‌ها منعکس می‌شوند پس اگر آشپزخانه شما اوپن است ، مراقب باشید که فضای شلوغ داخل آشپزخانه به وسیله‌ی آینه منعکس نشود.

با خرید آینه pvc دلفین، فضایی زیبا و ماندگار برای منزل خود بسازید؛ فضایی که توجه همگان را به خود جلب کند و هرگز جلوه‌ی خود را از دست ندهد.

آینه دلفین کد T-1035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *