حمام و سرویس بهداشتی

دانستنی‌های مهم درباره آینه تاچ سرویس بهداشتی

منظور از آینه تاچ چیست ؟

امروزه همه‌ی افراد به دنبال داشتن یک دکوراسیون خاص و شیک هستند و از ایده‌های خلاقانه و جدید استفاده می‌کنند. آینه تاچ یکی از زیباترین و منحصر به فرد‌ترین آینه‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوبیت آن روز به روز بیشتر می‌شود. با ما همراه باشید که شما را با آینه تاچ سرویس بهداشتی و ویژگی‌های فوق‌العاده آن آشنا کنیم.

منظور از آینه تاچ، آینه‌ای است که قسمتی از آن به صورت لمسی است و با لمس کردن آن می‌توانید آینه مورد نظر را خاموش یا روشن کنید و از سایر امکانات آن بهره‌مند شوید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که آینه‌ی تاچ ، روشنایی خاصی دارد و با این وجود مصرف پایینی هم دارد.

همان طور که می‌دانید با پیشرفت علم، روز به روز محصولات پیشرفته‌تر و جدیدتری تولید می‌شود که در کیفیت و کارایی نظیر ندارند. جدیدترین نوع آینه‌ها هم آینه تاچ می‌باشد که زیبایی خارق العاده‌ای دارد و با بهره مندی از آن می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و شگفت انگیز داشته باشید.

آینه لمسی دلفین مدل R-6050 - آینه تاچ سرویس بهداشتی
آینه لمسی دلفین مدل R-6050

استفاده از آینه تاچ در قسمت‌های مختلفی رایج است. به عنوان مثال آینه تاچ سرویس بهداشتی یکی از کاربردی‌ترین آینه‌های تاچ می‌باشد که در سرویس بهداشتی نصب می‌شود و زیبایی این محیط را چند برابر می‌کند.

امروزه داشتن یک دکوراسیون مدرن و زیبا، آرزوی هر کسی است و همه‌ی افراد دوست دارند که یک دکوراسیون شیک و خاص داشته باشند. بسیاری از افراد با کمک طراحان داخلی این کار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند.

اگر از طراحان داخلی سوال بپرسید، بدون شک به شما خواهند گفت که آینه‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند و اگر می‌خواهید یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید، بهتر است از آینه‌ها استفاده کنید.

همان طور که گفته شد آینه‌های تاچ، جدیدترین نوع آینه‌های موجود در بازار هستند و با خرید آن‌ها می‌توانید یک دکوراسیون منحصر به فرد و خاص داشته باشید.

اهمیت استفاده از آینه تاچ سرویس بهداشتی

آینه تاچ سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد.

ممکن است تصور کنید که دکوراسیون سرویس بهداشتی تاثیر چندانی در دکوراسیون منزل شما ندارد، اما این‌چنین نیست و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تاثیر فراوانی در دکوراسیون منزل شما دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد.

درست است که سرویس بهداشتی محیط کوچکی است، اما دکوراسیون آن تاثیر بزرگی در دکوراسیون داخلی شما دارد. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن می‌توانید از لوازمی مانند: آینه تاچ سرویس بهداشتی ، ست سرویس بهداشتی، شیرآلات زیبا، کابینت روشویی و … استفاده کنید و زیبایی محیط خود را چندین برابر کنید.

همان طور که در جریان هستید، در گذشته کسی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی توجه نمی‌کرد و این قسمت‌ها فراموش شده بودند. اما امروزه توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و طراحان داخلی همواره به آن توجه می‌کنند. آینه تاچ سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین لوازمی می‌باشد که تاثیر مستقیمی در دکوراسیون این قسمت دارد و زیبایی را به محیط شما هدیه می‌دهد.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-1063
آینه لمسی دلفین مدل TCH-1063

استفاده از آینه تاچ سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و ویژگی‌های خاصی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • آینه تاچ سرویس بهداشتی ، نور ملایمی دارد و می‌تواند فضای شما را روشن کند.
  • استفاده از این آینه باعث می‌شود که محیط کوچک شما بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسد.
  • آینه تاچ سرویس بهداشتی فضای شما را زیبا و مدرن می‌سازد و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
  • استفاده از اين آينه ها، كار شما را بسيار راحت می‌كند و به راحتی می توانيد آن را خاموش يا روشن كنيد.
  • فناوری جديدی كه در ساخت آينه تاچ سرويس بهداشتی استفاده شده است، فضای شما را مدرن و هوشمند می‌سازد. توجه داشته باشيد كه هر چقدر از وسايل جديدتر استفاده كنيد، فضاي شما مدرن تر خواهد بود و زيبايی وصف ناپذيری خواهد داشت.

به طور كلی می‌توان گفت كه آينه تاچ سرويس بهداشتي ويژگی های فراوانی دارد كه می‌توانيد از آنها بهره مند شويد.

گام به گام برای خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی

اگر قصد خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی دارید، بهتر است گام به گام برای خرید این آینه آماده شوید که بتوانید یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین آینه‌ها را خریداری نمایید. حال شما را با نکات مهمی که برای خرید آینه وجود دارد ، آشنا می‌کنیم:

1. توجه به کیفیت آینه:

برای خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی بهتر است به کیفیت آینه توجه داشته باشید و از خرید آینه‌های بدون کیفیت خودداری کنید. در قسمت‌های بعد شما را با نحوه تشخیص کیفیت آینه‌ها آشنا می‌کنیم.

2. توجه به ظاهر آینه:

بهتر است به ظاهر آینه توجه کنید و مطمئن شوید که لکه یا نقطه‌ی سیاه درون آینه وجود ندارد. زیرا وجود این لکه‌ها به این معنا می‌باشد که نقره و جیوه‌ای که در ساخت آینه استفاده شده است، از داخل خراشیده شده است و این خراش‌ها بعد از مدتی گسترش پیدا می‌کنند.

اگر می‌خواهید آینه‌های شما سطح صاف و شفافی داشته باشند، بهتر است به فروشگاه دلفین ایران مراجعه کنید. آينه تاچ سرويس بهداشتی دلفین یکی از بهترین و مرغوب‌ترین آینه‌های تاچ موجود در بازار می‌باشد.

قیمت آینه تاچ دلفین
آینه لمسی دلفین مدل TCH-HX-63

3. به سایز آینه دقت کنید

هنگام خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی بهتر است به سایز آینه هم توجه کنید و از خود سوال بپرسید که چه سایز آینه‌ای برای محل مورد نظر شما مناسب می‌باشد و سایز آینه را با توجه به آن انتخاب کنید. سایز آینه‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • آینه‌های بزرگ دیواری به نحوی تولید شده‌اند که با نصب کردن آن‌ها می‌توانید کل بدن خود را در آینه مشاهده کنید.
  • آینه‌های متوسط آویزی به صورتی می‌‌باشند که با نگاه کردن به آن‌ می‌توانید سر، صورت و قسمت بالای بدن خود را ببینید.
  • آینه‌های دستی کوچک هم برای دیدن صورت به کار می‌روند و می‌توانید آن‌ها را در کیف دستی خود نگه دارید.

4. به نوع شیشه دقت کنید

هنگام خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی باید به نوع شیشه هم توجه کنید. ممکن است تصور کنید که برای این کار باید تخصص داشته باشید، اما این‌چنین نیست، فقط کافیست به سطح شیشه‌ی مورد نظر خود توجه کنید و از صاف و شفاف بودن آن مطمئن شوید. صاف و شفاف بودن سطح آینه به این معنا می‌باشد که شیشه‌ی به کار رفته در ساخت آینه، کیفیت بالایی دارد.

5. توجه به قاب آینه مورد نظر

 هنگام خرید آينه تاچ سرويس بهداشتی باید به قاب آن هم توجه کنید و از خرید قاب‌های ظریف و شکننده خودداری کنید. قاب آینه باید استحکام بالایی داشته باشد و خط مرزی لبه‌های آینه درون قاب گم شود و در معرض دید نباشد.

البته توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که بسیاری از آینه‌ها به صورت بدون قاب هستند و هیچ قابی در اطراف آن‌ها وجود ندارد. این آینه‌های بدون قاب هم زیبایی خاص خود را دارند و محبوبیت زیادی هم در بین مردم دارند. آینه‌های بدون قاب در عین سادگی، زیبایی منحصر به فردی دارند.

6. توجه به لبه‌ی آینه مورد نظر

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید آینه تاچ سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، لبه‌های آینه می‌باشد. توجه داشته باشید که این لبه‌ها به صورت لب‌پر نباشند و به درستی داخل قاب فیکس شوند. اگر لبه‌ها به درستی فیکس نشده باشند ، بعد از مدتی کوتاهی آینه مورد نظر آسیب می‌بیند و ممکن است بشکند.

توجه داشته باشید که معمولا لبه‌ی آینه‌ها از جنس پلاستیک، استیل و برنج هستند و استحکام آینه را افزایش می‌دهند.

7. نحوه نصب آینه:

هنگام خرید آینه تاچ سرویس بهداشتی بهتر است به قلاب آویز آینه توجه داشته باشید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. زیرا همان طور که در جریان هستید، آینه‌ها وزن بالایی دارند و اگر به درستی نصب نشوند ممکن است سقوط کنند. پس ابتدا به قلاب آینه توجه کنید و مطمئن شوید که قلاب مورد نظر می‌تواند وزن آینه را به راحتی تحمل کند.

توجه داشته باشید که علاوه بر قلاب کردن آینه‌ها، می‌توانید آن‌ها را به دیوار پیچ کنید و با خیالی راحت از آینه مورد نظر خود استفاده کنید.

8. توجه به صفحه تاچ آینه

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید آینه تاچ سرویس بهداشتی باید در نظر داشته باشید، توجه به صفحه‌ی لمسی آینه و حسگر آن می‌باشد. همان طور که می‌دانید در ساخت آینه‌های تاچ از مانیتورهای لمسی استفاده شده است و هر چقدر مانیتور مورد نظر حساسیت بیشتری داشته باشد، کیفیت آینه تاچ بیشتر خواهد بود و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آینه لمسی دلفین مدل Touch-NQ-80
آینه لمسی دلفین مدل Touch-NQ-80

9. به لامپ‌ها توجه کنید

همان طور که می‌دانید در ساخت آینه تاچ سرویس بهداشتی از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌کنند و این لامپ‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند. پس بهتر است هنگام خرید آینه‌ها به نوع لامپ‌ آن‌ها توجه کنید و از با کیفیت بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

10. توجه به برند آینه

برند آینه تاچ سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که بهتر است هنگام خرید آینه به آن توجه داشته باشید. همانطور که می‌دانید امروزه برندهای مختلفی وارد بازار شده‌اند و شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت انواع آینه فعالیت می‌کنند.

ممکن است از خود بپرسید که بین این همه برند گوناگون باید به کدام برند اعتماد کنم و از محصولات کدام شرکت استفاده کنم.

پیشنهاد ما به شما خرید محصولات معتبر و مرغوب دلفین می‌باشد. زیرا این شرکت فوق العاده با داشتن یک تیم حرفه‌ای و با تجربه، بهترین محصولات را تولید می‌کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

شرکت دلفین با هدف جلب رضایت مشتری و تولید محصولات بدون نقص، به کار خود ادامه می‌دهد و روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت که با انتخاب آینه تاچ دلفین، دیگر نگرانی نخواهید داشت. زیرا همه‌ی نکات گفته شده، در ساخت آینه‌های دلفین رعایت شده است.

نحوه تشخیص کیفیت آینه

همان طور که گفته شد یکی از نکات مهمی که برای خرید آینه تاچ سرویس بهداشتی وجود دارد، توجه به کیفیت آینه مورد نظر می‌باشد. ممکن است از خود سوال بپرسید که چگونه می‌توان یک آینه با کیفیت را شناخت.

ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم که بتوانید به راحتی یک آینه با کیفیت را تشخیص دهید و یک خرید استاندارد داشته باشید. برای تشخیص کیفیت آینه‌ها باید به نکات زیر توجه کنید:

1. توجه به روکش آینه

بهتر است به روکش آینه تاچ سرویس بهداشتی توجه کنید و مطمئن شوید که از جیوه نیترات نقره برای روکش آن استفاده شده است.

معمولا روکش برخی از آینه‌ها از جیوه نیترات آلومینیوم می‌باشد. درست است که استفاده از جیوه نیترات آلومینیوم به صرفه‌تر است و قیمت آن مناسب است، اما کیفیت آینه را پایین می‌آورد. روکش جیوه نیترات نقره بهترین روکش برای آینه‌‌ها می‌باشد و کیفیت آینه‌ها را افزایش می‌دهد.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-8050-T
آینه لمسی دلفین مدل TCH-8050-T

2. به درصد فنزو آینه دقت کنید

یکی دیگر از راه‌های تشخیص کیفیت آینه، توجه به درصد فنزو آینه مورد نظر می‌باشد. توجه داشته باشید که بر روی روکش نیترات، یک لعاب مس وجود دارد که یک ماده به نام فنزو به آن اضافه شده است. فنزو از خورندگی آینه جلوگیری می‌کند و هر چقدر درصد فنزو استفاده شده در آینه بیشتر باشد، کیفیت و استقامت آینه بیشتر خواهد بود و مدت بیشتری می‌توانید از آینه مورد نظر خود استفاده کنید.

پس بهتر است هنگام خرید آینه تاچ سرویس بهداشتی به درصد فنزو آن توجه کنید و از خرید آینه بدون کیفیت خودداری کنید.

3. توجه به پوشش رنگ پشت آینه

ممکن است تصور کنید که این پوشش رنگ تاثیری در کیفیت آینه ندارد، اما این‌چنین نیست و پوشش رنگ پشت آینه تاثیر مستقیمی در کیفیت آینه دارد و باعث تمایز بین آینه‌های بدون کیفیت و آینه‌های مرغوب می‌گردد.

همان طور که می‌دانید قسمت پشت آینه‌ها دارای یک روکش جیوه‌ای می‌باشد و بعد از روکش جیوه‌ای، یک لایه رنگ دیگر به آینه اضافه می‌کنند. این لایه رنگ از خورندگی جیوه جلوگیری می‌کند و از جیوه به خوبی محافظت می‌کند. پس هنگام خرید آینه تاچ به رنگ پشت آینه توجه کنید و فراموش نکنید که هر چقدر این رنگ کیفیت بالاتری داشته باشد، آینه مورد نظر شما هم کیفیت بالاتری دارد و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

4. توجه به شیشه‌ای که در ساخت آینه بکار رفته است

توجه به شیشه‌هایی که در ساخت آینه استفاده شده‌اند، یکی دیگر از نکات مهمی می‌باشد که برای تشخیص کیفیت آینه باید مد نظر داشته باشید. همان طور که در جریان هستید، آینه‌ها از جیوه اندود شدن شیشه‌ها تولید شده‌اند و شیشه‌ها مهم‌ترین عضو در ساخت آینه به شمار می‌روند.

آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل TCH-SQ-61
آینه لمسی دلفین مدل TCH-SQ-61

پس با کیفیت بودن شیشه‌‌ها تاثیر مستقیمی در کیفیت آینه‌ها دارد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که صاف، شفاف و بدون موج بودن شیشه‌ها به معنای با کیفیت بودن آن‌ها می‌باشد.

اگر به نکاتی که گفته شد توجه کنید، به راحتی می‌توانید آینه‌های با کیفیت را تشخیص دهید و یک آینه مرغوب و استاندارد داشته باشید.

انواع آینه تاچ سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد آینه‌های تاچ سرویس بهداشتی در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

1. آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل TCH-8060-meg

این نوع آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین در زیبایی نظیر ندارد و طرفداران خاص خود را دارد. این نوع آینه دارای یک سنسور تاچ قدرتمند است، مستطیل شکل است، کاربرد تزئینی و طراحی بسیار زیبایی دارد.

این آینه‌ با تکنولوژی فلوت تولید شده است، سطحی شفاف و صاف دارد و هیچ گونه موج و زدگی در آن نخواهید دید و نوار ال ای دی بکار رفته در آن 12 ولت می‌باشد و بسیار به صرفه و کم مصرف است.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg - آینه تاچ سرویس بهداشتی
آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg

2. آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل NQ-50

این نوع آینه تاچ دلفین هم زیبایی خاص خود را دارد، دایره‌ای شکل است، در دو رنگ نوری مهتابی و آفتابی تولید شده است، شیشه‌ی به کار رفته در تولید آینه بسیار مرغوب و باکیفیت است، مقاومت بالایی در محیط‌های مرطوب دارد.

نوار ال ای دی آن به نحوی طراحی شده است که در صورت خراب شدن یا سوختن به راحتی قابل تعویض است و مصرف پایینی هم دارد.

آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل NQ-50
آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل NQ-50

3. آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل TCH-1046-70

این نوع آینه تاچ دلفین، قاب زیبایی دارد که آینه داخل آن تعبیه شده است و این قاب‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب آ‌ن‌ها به عهده مشتریان گرامی می‌باشد. این نوع آینه هم مانند سایر آینه‌های دلفین در کیفیت و کارایی نظیر ندارد و محبوبیت زیادی دارد.

شیشه‌ای که در ساخت این آینه استفاده شده است دارای ضخامت 4 میلی‌متر است، نوار ال ای دی بکار رفته در ساخت این آینه کیفیت بالایی دارد. سطح آینه کاملا صاف و بدون موج است و از بهترین شیشه‌ها برای ساخت آن استفاده شده است. توجه داشته باشید که استفاده از این آینه‌ها در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار امکان پذیر است.

آینه دلفین مدل TCH-1046-70
آینه دلفین مدل TCH-1046-70

4. آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل 80

این نوع آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین ، طراحی بسیار مدرن و زیبایی دارد و توجه همه بینندگان را به خود جلب می‌کند.

در این آینه دلفین از نوارهای SMD استفاده شده است و نور مهتابی ملایمی دارد که در زیبایی نظیر ندارد. آینه‌ای که در ساخت آن استفاده شده است از نوع سوپر کریستال می‌باشد و پوشش دو لایه‌ای دارد که مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

آینه لمسی دلفین مدل 80
آینه لمسی دلفین مدل 80

5. آینه تاچ سرویس بهداشتی دلفین مدل TCH-OV-60

این نوع آینه تاچ دلفین محصولی مدرن است که طراحی بسیار زیبایی دارد، بیضی شکل است و در دو رنگ نوری مهتابی و آفتابی تولید شده است. می‌توانید در قسمت‌های مختلفی آن را نصب کنید و از زیبایی آن بهره مند شوید.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-OV-60
آینه لمسی دلفین مدل TCH-OV-60

اگر می‌خواهید با سایر آینه‌ها آشنا شوید، بهتر است به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و از محصولات فوق العاده‌ی دلفین دیدن کنید.

پرسش‌های متداول در آینه تاچ سرویس بهداشتی

بدون شک هنگام خواندن این مقاله ، پرسش‌هایی در ذهن شما ایجاد شده است که در این قسمت شما را با این پرسش‌ها و پاسخ‌های آن‌ها آشنا خواهیم کرد. برخی از این پرسش‌های متداول به شرح زیر می‌باشد:

خیر. آینه تاچ را می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزل یا محیط کار خود نصب کنید. به عنوان مثال می‌توانید در حمام، اتاق خواب، راهرو و … از این آینه استفاده کنید و محیط خود را به زیبایی تغییر دهید.

درست است که قیمت آینه تاچ نسبت به آینه‌های دیگر بیش تر است، اما قیمت آن با توجه به کیفیت و کارایی که دارد، بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

زیرا در صنایع بهداشتی دلفین ایران ، محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد. به این صورت، هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود و همه‌ی محصولات با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند.

خیر.  برای خرید همه‌ی آینه‌ها باید به نکاتی که گفته شد توجه داشته باشید که بتوانید یک آینه مرغوب و استاندارد بخرید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی از نکته‌‌ها مانند توجه به سنسور تاچ و نوارهای ال ای دی، مخصوص خرید آینه تاچ هستند.

توجه داشته باشید که بسیاری از آینه‌های تاچ قابلیت ضد بخار دارند و به خوبی در مکان‌های مرطوب دوام می‌آورند. به طور کلی می‌توان گفت که آینه تاچ ، مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و با خیالی راحت می‌توانید در مکان‌های مرطوب از آن استفاده کنید.

منبع: victorianplumbing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *