حمام و سرویس بهداشتی

آشنایی با تجهیزات سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از قسمت‌های مهم منزل می‌باشد که توجه به  آن بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید با تهیه تجهیزات سرویس بهداشتی به صورت کامل، دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را شیک و زیبا کنید.

وجود تجهیزات سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی که به سرویس بهداشتی می‌دهد، باعث راحتی شما می‌شود پس به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

درست است که سرویس بهداشتی مکانی کوچک در منزل شما می‌باشد اما تاثیر بزرگی در دکوراسیون شما دارد و توجه کردن به آن مانند توجه کردن به سایر قسمت‌های منزل می‌باشد پس هرگز از آن غافل نشوید.

تجهیزات سرویس بهداشتی دلفین یکی از بهترین تجهیزات سرویس بهداشتی می‌باشد که در طرح ها و رنگ‌های مختلفی ساخته شده است و با سلیقه‌ی همه‌ی افراد هماهنگ است. می‌توانید رنگ همه‌ی آن‌ها را هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید و زیبایی محیط را افزایش دهید.

معرفی تجهیزات سرویس بهداشتی

تجهیزات سرویس بهداشتی شامل وسایل مختلفی می‌باشد که همگی مورد نیاز برای محیط سرویس بهداشتی است. وجود برخی از آن‌ها الزامی است و باید حتما تهیه شود اما وجود  برخی دیگر از آن‌ها اختیاری است و بستگی به سلیقه شما دارد و این‌که از آن استفاده می‌کنید یا خیر. به طور مثال برخی از افراد از قرار دادن حوله‌ی دستی درون سرویس بهداشتی خودداری می‌کنند پس دیگر نیازی به جاحوله‌‌ای ندارند. تجهیزات سرویس بهداشتی شامل حمام هم می‌شود، حمام تجهیزات مخصوص به خود را دارد، که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

حال به معرفی برخی از تجهیزات سرویس بهداشتی می‌پردازیم:

توالت ایرانی و توالت فرنگی

سنگ توالت اولین و مهم‌ترین عضو در سرویس بهداشتی می‌باشد که جنس آن معمولا چینی است. برای خرید سنگ توالت باید به کیفیت آن بسیار توجه کنید و سعی کنید باکیفیت‌ترین نوع آن را تهیه کنید. علاوه بر انتخاب جنس خوب باید به اندازه‌ی آن هم دقت کنید و آن را با توجه به اندازه‌ی سرویس بهداشتی انتخاب کنید. انتخاب نوع توالت بستگی به خودتان دارد و معمولا در برخی منزل‌ها از هر دو نوع آن استفاده می‌کنند البته در سرویس بهداشتی‌های بزرگ این امکان وجود دارد.

روشویی

روشویی هم یکی از مهم‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی می‌باشد که وجود آن در سرویس بهداشتی لازم است. معمولا جنس روشویی‌ها از سرامیک یا فلز است و از آن‌ها علاوه بر داخل سرویس بهداشتی، در قسمت‌های دیگر هم استفاده می‌شود مانند: داخل راهروی ورودی و …

روشویی‌ها در انواع مختلفی ساخته شده اند و تنوع بالایی دارند که انتخاب آن‌ها وابسته به سلیقه‌ی شما می‌باشد البته علاوه بر سلیقه باید دقت داشته باشید که روشویی مورد نظر با محل نصب و مکان آن متناسب باشد. به طور مثال یکی از انواع روشویی‌های دلفین، ست کابینت و روشویی دیواری آن می‌باشد که دارای ظاهر بی‌نهایت زیبا ، کیفیت بسیار بالا و کارایی فراوانی می‌باشد.

ست کابینت و روشویی دیواری دلفین قابل نصب در سرویس بهداشتی شما می‌باشد و دکوراسیون شما را بسیار زیبا و جذاب می‌کند. با توجه به مرطوب بودن این مکان جنس این کابینت روشویی کاملا ضدآب می‌باشد و بدون نگرانی می‌توانید آن را تمیز کنید و بشویید.

توجه داشته باشید که جنس سنگ روشویی حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد که ماندگاری بالایی داشته باشد.

ست کابینت و روشویی دیواری دلفین دارای سنگ روشویی بسیار باکیفیت و مرغوبی است که ماندگاری خوبی دارد و در برابر ضربه مقاوم است. به طور کلی می‌توان گفت که یک انتخاب همه چیز تمام است.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل R55-WD

آینه

آینه یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی است که تاثیر بسیار زیادی در مرتب بودن افراد و جذابیت محیط دارد و کاربردهای زیادی هم دارد. به طور مثال هنگام مسواک زدن، اصلاح صورت، مرتب کردن ظاهر و …

آینه‌ها نیز در انواع مختلفی وجود دارند و برای فضای داخل سرویس بهداشتی طراحی شده‌اند. آینه‌های دلفین با طراحی‌های زیبا و متفاوت، قابل استفاده در انواع سرویس بهداشتی‌ها می‌باشند.

به طور مثال: آینه بدون قاب دلفین، آینه قاب دار و … که با توجه به نظر خود هر کدام از آن‌ها را که دوست داشتید خریداری کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آینه‌های دلفین در هر شکلی که باشند کیفیت بالای خود را حفظ می‌کنند، دارای سطحی شفاف و زیبا هستند و در ساخت آن‌ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است.

پس نقش مهم آینه را در فضای سرویس بهداشتی فراموش نکنید و حتما از آن استفاده کنید.

آینه و باکس – تجهیزات سرویس بهداشتی

اگر کنار آینه یک باکس یا جعبه وجود داشته باشد به آن آینه و باکس می‌گویند که طرفداران فراوانی پیدا کرده است و یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی به شمار می‌رود که زیبایی حیرت‌انگیزی دارد. آینه و باکس دلفین در مدل‌های گوناگونی ساخته شده است، مدل‌هایی که شما با دیدن آن‌ها ذوق زده خواهید شد و بدون شک یکی از آن‌ها را انتخاب خواهید کرد. با دقت به این نکته که محیط سرویس بهداشتی همواره مرطوب است آینه و باکس دلفین کاملا ضد آب است و نگرانی شما را بابت خراب شدن آن از بین می‌برد و به راحتی می‌توانید آن را بشویید و آلودگی‌ها را از بین ببرید. با خرید آینه و باکس دلفین برای سرویس بهداشتی خود، وسایل بهداشتی و شخصی خود را از آلودگی و کثیفی دور کنید. آینه‌ و باکس را معمولا از جنس پی وی سی می‌سازند زیرا پی وی سی در برابر ضربه، گرما و رطوبت مقاوم است و  گزینه  مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

آینه و باکس دلفین به صورت چوبی هم وجود دارد و انتخاب آن به عهده‌ی شما می‌باشد. با خرید آینه و باکس دلفین، دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را شیک و زیبا کنید.

پایه رول دستمال کاغذی

یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی می‌باشد که کاربرد آن برای قرار دادن دستمال توالت می‌باشد و دارای غلطک برای چرخش دستمال توالت و استفاده راحت از آن می‌باشد. پایه رول دستمال کاغذی دلفین دارای محفظه‌ای زیبا برای قرارگیری دستمال توالت است، ساخته شده از بهترین مواد اولیه، ماندگاری بالا و کیفیت آن باعث استفاده طولانی مدت از آن می‌شود. البته توجه داشته باشید که مدل‌های مختلفی از پایه رول دستمال کاغذی وجود دارد و در جنس‌های مختلفی هم ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها وابسته به نظر شماست. البته به صورت کلی می‌توان گفت پایه رول دستمال کاغذی که دارای محفظه بسته است بهتر از سایرمد‌ل‌ها می‌باشد زیرا آلودگی هوای محیط و رطوبت به دستمال کاغذی نفوذ نمی‌کند و کاملا در امان است. هنگام خرید هر کدام از تجهیزات سرویس بهداشتی سعی کنید همه‌ جوانب را بسنجید و بهترین نوع را انتخاب کنید. انتخابی که هرگز از آن پشیمان نشوید مانند تجهیزات سرویس بهداشتی دلفین که تحت نظر کارشناسان تولید می‌شوند و همواره بهترین‌ها را تولید می‌کنند.

پایه رول دستمال کاغذی دلفین مدل K18-C

جاصابونی

جا صابونی هم یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی می‌باشد که خرید آن ضروری نیست و بستگی به شخص دارد زیرا برخی از افراد از صابون جامد در سرویس بهداشتی استفاده نمی‌کنند و از خرید جا صابونی خودداری می‌کنند.

جا صابونی دلفین با طرحی بسیار زیبا و قابلیت نصب به دیوار فضایی را اشغال نمی‌کند و به راحتی نصب می‌شود. جنس آن از شیشه و استیل است و درخشان بودن آن بسیار خیره کننده و جذاب است. جا صابونی دلفین ماندگاری خوبی دارد و به این راحتی خراب نمی‌شود و بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

جا مسواکی – تجهیزات سرویس بهداشتی

اگر از آینه و باکس استفاده نکنید و مسواک‌ها و خمیر دندان خود را در سرویس بهداشتی نگهداری می‌کنید استفاده از جا مسواکی که به دیوار نصب شود و فضا را اشغال نکند گزینه‌ی مناسبی برای شما می‌باشد. جا مسواکی دلفین با طرحی زیبا و جنس استیل و شیشه که جنس محکمی می‌باشد، وجود دارد.

جا مسواکی هم یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی است که وجود آن بستگی به نظر شما دارد. به طور مثال اگر آینه و باکس یا روشویی کابینتی دارید، می‌توانید مسواک‌های خود را درون آن‌ها قرار دهید و نیازی به وجود جا مسواکی که به دیوار نصب شود ندارید.

پمپ مایع دستشویی

 پمپ مایع دستشویی یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی است که وجود آن در سرویس بهداشتی ضروری می‌باشد زیرا برای شست و شوی دست‌ها به مایع دستشویی نیاز دارید و بهترین گزینه برای شما پمپ مایع دستشویی دلفین می‌باشد. پمپ مایع دستشویی دلفین در چند طرح مختلف وجود دارد که از جنس‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. به صورت کلی می‌توان گفت که برای خرید محصولات دلفین، انتخاب‌های زیادی دارید و می‌توانید با آرامش محصول مورد نظر خود را سفارش دهید، محصولی که از همه لحاظ مناسب محیط شما باشد و با سایر تجهیزات سرویس بهداشتی شما هماهنگ باشد.

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک دلفین کد ۳۰FL-850

تجهیزات سرویس بهداشتی دلفین

علاوه بر وسایلی که در قسمت بالا گفته شد وسایل دیگری هم هستند که همگی از تجهیزات سرویس بهداشتی می‌باشند.

یکی از نکات مهمی که باید گفته شود این موضوع است که شما می‌توانید با خرید یک ست سرویس بهداشتی خوب و باکیفیت مانند دلفین، همه‌ی وسایل ریز را به صورت یکجا و هماهنگ خریداری کنید. به طور مثال ست سرویس بهداشتی 7 پارچه دلفین شامل بسیاری از وسایل بالا می‌شود.

اما ممکن است برخی از افراد به صورت تکی خریداری کنند که محصولات دلفین این قابلیت را دارند. کیفیت بالای محصولات دلفین باعث شده است که همواره طرفداران زیادی داشته باشد و از محصولات آن استفاده می‌کنند.

 با خرید تجهیزات سرویس بهداشتی دلفین ، فضای سرویس بهداشتی خود را جذاب و ماندگار کنید، ماندگاری را با دلفین تجربه کنید.

ست سرویس بهداشتی ۷ پارچه دلفین مدل ۳۴G-7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *