حمام و سرویس بهداشتی

بررسی کامل نشانگر سرویس بهداشتی جدید

آشنایی با نشانگر سرویس بهداشتی

نشانگر‌ها تابلوهای کوچکی هستند که برای کمک کردن و راهنمایی دادن به افراد ساخته شده‌اند. این تابلوهای کوچک، برای پیدا کردن محل مورد نظر به افراد کمک بزرگی می‌کنند و در قسمت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود. به طور مثال تابلو نشانگر سرویس بهداشتی جدید که دارای طرح‌های مختلف و زیبایی می‌باشد، تابلو نشانگر حمام و … که کاربرد‌های فراوانی دارند.

تابلو نشانگر سرویس بهداشتی جدید به چند صورت وجود دارد. یکی از آن‌ها برای استفاده در منزل می‌باشد و برخی از افراد برای زیبایی آن را بر روی درب سرویس بهداشتی نصب می‌کنند و برخی دیگر به خاطر نزدیک بودن درب حمام و سرویس بهداشتی از نشانگر سرویس بهداشتی جدید و نشانگر حمام استفاده می‌کنند که مهمان‌ها به راحتی بتوانند تشخیص دهند که کدام قسمت سرویس بهداشتی است.

نوع دیگر نشانگر سرویس بهداشتی جدید در مکان‌های عمومی کاربرد دارد و برای نشان دادن سرویس بهداشتی مردانه و زنانه بکار برده می شود که افراد با دیدن آن‌ها دچار اشتباه نمی‌شوند و به راحتی مکان مورد نظر را پیدا می‌کنند.

تابلو نشانگر دلفین طرح دستشویی آقایان کد ۲۶ - نشانگر سرویس بهداشتی جدید

به طور کلی نشانگر‌ها کاربردهای فراوانی دارند و با توجه کردن به آن‌ها دیگر دچار مشکل نخواهید شد. به طور مثال در ادارات هم استفاده از نشانگر‌ها بسیار رایج است و به کمک آن‌ها می‌توانید اتاق مورد نظر خود را پیدا کنید اما اگر نشانگرها نباشند، پیدا کردن یک اتاق در میان اتاق‌های مختلف کار دشواری به نظر می‌رسد و باید از بقیه برای پیدا کردن آن کمک بخواهید.

همانطور که تابلوهای راهنمایی رانندگی به رانندگان آگاهی می‌دهند و شرایط مسیر را برای آن‌ها بازگو می‌کنند که به راحتی به مقصد خود برسند، نشانگر‌ها هم به افراد راهنمایی می‌دهند و به آن‌ها در پیدا کردن مقصد خود کمک می‌کنند.

نحوه نصب نشانگر سرویس بهداشتی

برای نصب کردن نشانگر‌ها لازم نیست کار سختی انجام دهید و نصب آن‌ها به راحتی انجام می‌گیرد به این صورت که چسب قسمت پشت نشانگر را بردارید و آن را در محل مورد نظر نصب کنید.

نحوه نصب نشانگر سرویس بهداشتی جدید

فقط هنگام نصب باید به چند نکته دقت داشته باشید:

  • نشانگر را در ارتفاع مناسبی نصب کنید. به این صورت که خیلی  بالا یا پایین نباشد که افراد به آن توجه نکنند.
  • اگر نشانگر را در ارتفاع پایین نصب کنید ممکن است کودکان آن را جابجا کنند یا به آن آسیب برسانند.
  • قبل از نصب کردن نشانگر بهتر است سطح زیرین آن را تمیز کنید زیرا اگر کثیف باد و گرد و غبار بر روی آن باشد، نشانگر به خوبی نمی‌‌چسبد یا ممکن است بعد از زمان کوتاهی بیفتد.
  • توجه داشته باشید که از نشانگرهایی استفاده کنید که رنگ آن‌ها با سطح زیرین آن یکسان نباشد زیرا اگر رنگ یکسانی داشته باشند، نشانگر مورد نظر به خوبی دیده نمی‌شود.
  • درست است که نشانگر‌های دلفین ضد آب هستند اما بهتر است از شست‌ و شوی آن‌ها خودداری کنید، زیرا ممکن است بعد از مدتی چسب آن‌ها استحکام اولیه خود را از دست بدهد و کنده شود.
  • بهتر است هر چند وقت یک بار نشانگر‌ها را به وسیله‌ی یک پارچه‌ی نرم، تمیز کنید.
  • اگر برای منزل خود از نشانگر استفاده می‌کنید بهتر است نشانگر سرویس بهداشتی جدید و نشانگر حمام ست آن را با هم تهیه کنید که هماهنگی آن‌ها باعث زیبایی بیشتر محیط شما شود. به طور مثال می‌توانید از نشانگر‌های نمدی یا عروسکی استفاده کنید.

انواع نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین

اگر به دنبال خرید نشانگر سرویس بهداشتی جدید و زیبا برای منزل یا محیط کار خود هستید که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی باشد بهترین انتخاب برای شما نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین می‌باشد که در طرح‌های مختلفی ساخته شده است و می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. درست  است که نشانگر سرویس بهداشتی جدید، وسیله‌ی کوچکی است اما شرکت معتبر دلفین برای ساخت آن و دیگر محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

با خرید محصولات دلفین، صاحب بهترین و باکیفیت ترین محصولات شوید. محصولات دلفین در کیفیت و کارایی بی‌نظیر هستند و محصولاتی کاملا ایرانی می‌باشند که توسط کارشناسان داخلی کار ساخت آن‌ها انجام گرفته است.

حال به معرفی یکی از کوچک‌ترین محصولات دلفین می‌پردازیم که کارهای بزرگی برای ما انجام می‌دهد. این محصول شگفت انگیز راهنمای کوچکی برای افراد است و در طرح‌های گوناگونی ساخته شده است که به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

نشانگر سرویس بهداشتی طرح wc

این نوع نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین به صورت دایره‌ می‌باشد و نام سرویس بهداشتی به صورت انگلیسی بر روی آن قید شده است و یک فلش در قسمت پایین آن قرار دارد. این نوع نشانگر از یک پلاستیک فشرده و شفاف به نام پلکسی گلاس ساخته شده است که دارای کیفیت بالایی می‌باشد، ضد آب است و رنگ آن تغییر نمی‌کند.

نشانگر سرویس بهداشتی جدید را به راحتی می‌توانید نصب کنید و کافیست چسبی که در قسمت پشت آن وجود دارد را بردارید و نشانگر را در قسمت مورد نظر نصب کنید. توجه داشته باشید که این نشانگر را می‌توانید بر روی سطح‌های گوناگونی مانند: شیشه، چوب، پلاستیک و … نصب کنید. از این نوع نشانگر علاوه بر منزل می‌توانید در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و … استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع نشانگر برای افرادی مناسب می‌باشد که سواد کافی برای خواندن حروف انگلیسی داشته باشند و به راحتی بتوانند آن را بخوانند.

تابلو نشانگر دلفین طرح wc کد ۶۳

نشانگر سرویس بهداشتی طرح دستشویی آقایان

این نوع نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین برای مکان‌هایی مناسب است که دارای سرویس بهداشتی خانم‌ها و آقایان می‌باشد و برای تشخیص سرویس بهداشتی مورد نظر توسط افراد بسیار مناسب است.

این نوع نشانگر علاوه بر نوشته‌ای که دارد، دارای یک تصویر آقا هم می‌باشد. با داشتن این تصویر، پیدا کردن سرویس بهداشتی برای افرادی که سواد ندارند بسیار راحت شده است.

این نوع نشانگر هم از پلکسی گلاس ساخته شده است ، ماندگاری بالایی دارد ، رنگ آن نقره‌ای می‌باشد و به صورت یک مربع ساخته شده است. توجه داشته باشید که نصب این نوع نشانگر هم به راحتی انجام می‌گیرد و نیازی نیست نگران افتادن آن باشید زیرا دارای چسب بسیار محکمی می‌باشد که به راحتی کنده نمی‌شود.

نشانگر سرویس بهداشتی  طرح مخصوص معلولین

این نوع نشانگر سرویس بهداشتی مخصوص معلولین می‌باشد. با داشتن این تصویر مناسب همه‌ی افراد متوجه خواهند شد که این سرویس بهداشتی مخصوص معلولین می‌باشد و در قسمت پایین تصویر هم، نام سرویس بهداشتی به صورت انگلیسی قید شده است. این نوع  نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین از جنس کامپوزیت ساخته شده است و رنگ آن نقره‌ای است. ماندگاری این نوع نشانگر هم بالا می‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را بر روی درب سرویس بهداشتی مورد نظر نصب کنید.

تابلو نشانگر دلفین طرح wc کد ۶۶

نشانگر سرویس بهداشتی طرح دستشویی بانوان

این نوع نشانگر سرویس بهداشتی جدید هم برای مکان‌هایی بکار برده می‌شود که دو سرویس بهداشتی دارد که یکی از آن‌ها برای آقایان و دیگری برای بانوان می‌باشد. این نوع نشانگر دلفین هم از جنس پلکسی گلاس ساخته شده است و بسیار مقاوم و ماندگار می‌باشد. رنگ این نوع نشانگر هم نقره‌ای می‌باشد و دارای یک تصویر می‌باشد که با دیدن آن خواهید فهمید که سرویس بهداشتی مخصوص بانوان می‌باشد. البته توجه داشته باشید که به صورت انگلیسی هم wc women قید شده است.

توجه داشته باشید که نشانگر سرویس بهداشتی جدید طرح دستشویی بانوان در طراحی دیگری هم وجود دارد که آن هم از پلکسی گلاس ساخته شده است اما ظاهر آن کاملا متفاوت می‌باشد. به این صورت که اندازه‌ی آن کوچک‌تر است، به صورت یک مستطیل باریک ساخته شده است، رنگ آن سفید است و تصویری که بر روی آن وجود دارد داخل یک کادر قرمز رنگ می‌باشد.

انتخاب این طرح‌ها بستگی به سلیقه شما دارد. توجه داشته باشید که کیفیت ساخت همه‌ی آن‌ها یکسان می‌باشد و یکی از باکیفیت ترین محصولات دلفین است.

نشانگر دستشویی بانوان دلفین مدل ۵۴ - نشانگر سرویس بهداشتی جدید

نشانگر سرویس بهداشتی دلفین

این نوع نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین برای درب اولیه سرویس بهداشتی مناسب می‌باشد که افراد متوجه شوند که سرویس بهداشتی در این قسمت وجود دارد. این نوع نشانگر هم به صورت یک مستطیل باریک می‌باشد و علاوه بر نام سرویس بهداشتی ، تصویر یک آقا و خانم هم وجود دارد یعنی در این قسمت سرویس بهداشتی آقایان و خانم‌ها وجود دارد.

علاوه بر مواردی که گفته شد نشانگرهای دیگری هم وجود دارند که هر کدام از آن‌ها کاربرد مخصوص خود را  دارد به طور مثال:

  • نشانگر مخصوص اتاق خواب که می‌توانید آن را بر روی درب اتاق خود نصب کنید.
  • نشانگری مخصوص اینترنت رایگان در مکان مورد نظر می‌باشد. به طور مثال برخی از رستوران‌ها دارای وای فای رایگان برای مشتریان خود هستند که به کمک نشانگر‌ها می‌توانند این خبر را به مشتریان خود برسانند.
نشانگر دلفین طرح FREEWIFI کد ۷۰
  • نشانگری که از وجود دوربین مدار بسته در محل مورد نظر اطلاع می‌دهد.
  • نشانگر پارک ممنوع که می‌توانید آن را بر روی درب پارکینگ خود نصب کنید که از پارک کردن افراد جلوی درب پارکینگ خودداری کنید.

علاوه بر نشانگرهایی که گفته شد، نشانگر‌های گوناگون دیگری هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها در سایت دلفین ایران مشاهده کنید و با قیمتی مناسب تهیه کنید.

با خرید نشانگر سرویس بهداشتی جدید دلفین، به خوبی به دیگران اطلاع رسانی کنید و از ماندگاری این محصول کوچک لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *