حمام و سرویس بهداشتی, دکوراسیون

معرفی شلف دیواری آشپزخانه

شلف دیواری

اگر به دنبال شلف دیواری آشپزخانه هستید، این مقاله برای شماست!

شلف دیواری یکی از وسایل پرکاربرد است که می‌توان گفت در همه جای منزل قابل استفاده است.

شلف‌های دیواری وسایل دوست داشتنی هستند که علاوه بر زیبایی ، به عنوان جایی برای قرار گرفتن وسایل به کار می‌روند.

شلف دیواری در انواع مختلفی مانند: شلف دیواری آشپزخانه ، شلف دیواری تزیینی و … ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارد.

از شلف‌ها، این طاقچه‌های زیبا که طرفداران زیادی دارند، می‌توانید استفاده های زیادی داشته باشید و دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.

توجه داشته باشید که شلف‌ها در اندازه‌های مختلف و جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند که اندازه‌ها را می‌توانید با توجه به وسایلی که قرار است روی آن‌ها بگذارید، انتخاب کنید.

با توجه به وزن وسایلی که روی شلف قرار می‌دهید، باید از پایه نگهدارنده شلف مناسب نیز استفاده کنید.

از شلف‌ها برای نگهداری وسایلی مانند: مجسمه‌ها ، کتاب‌ها ، گلدان ، وسایل دکوری و … استفاده می‌شود. ا

ز شلف‌ها می‌توانید در محیط کار خود هم استفاده کنید و اتاق کار خود را زیبا و مدرن کنید طوری که همواره توجه همه را به خود جلب کند.

شلف دیواری آشپزخانه دلفین یک انتخاب زیبا و مناسب برای آشپزخانه‌ی شما می‌باشد که می‌توانید برای نگهداری وسایل آشپزخانه‌ی خود از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شلف دیواری آشپزخانه دلفین دارای پایه‌های محکم برای نصب کردن می‌باشد، وجود این پایه‌ها باعث می‌شود که به راحتی و با خیالی آسوده وسایل خود را بر روی آن قرار دهید و نگران افتادن آن‌ها نباشید.

کیفیت بالای محصولات دلفین این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی ماندگار را خریداری کرده‌اید، محصولی که بعد از گذشت زمان ظاهر اولیه‌ی خود را از دست نمی‌دهد و خراب نمی‌شود.

مقاومت بالای محصولات دلفین باعث شده است که این محصولات طرفداران زیادی داشته باشند و از همه‌ی محصولات دلفین استفاده کنند. به طور مثال شلف دیواری آشپزخانه دلفین که ماندگاری بالایی دارد و زیبایی آشپزخانه شما را بیشتر می‌کند.

طبقه دیواری دلفین کد ۱۰۲۲۴

آشنایی با شلف دیواری آشپزخانه

امروزه از شلف‌ها در آشپزخانه هم استفاده می‌شود و شلف دیواری آشپزخانه طرفداران زیادی  پیدا کرده است. توجه داشته باشید که معمولا در برخی از منازل از شلف دیواری آشپزخانه به جای کابینت‌های دیواری استفاده می‌شود.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که باید به ارتفاعی که شلف‌ها را در آن نصب می‌کنید هم توجه زیادی داشته باشید و آن‌ها را در ارتفاع استاندارد و مناسب نصب کنید که علاوه بر زیبایی که به وجود می‌آورند ، بتوانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

معمولا شلف دیواری آشپزخانه از چوب ساخته شده است زیرا چوب طرفداران بیشتری دارد و شلف‌های آشپزخانه‌ای که از جنس چوب هستند فروش بیشتری نسبت به شلف‌های دیگر دارند.

شلف‌های چوبی زیبایی خاص خود را دارند ، حس خوبی را به افراد منتقل می‌کنند ، حالت طبیعی و زیبایی دارند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را با سایر کابینت‌های موجود در آشپزخانه هماهنگ کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر کابینت‌های آشپزخانه‌ی ‌شما فلزی است می‌توانید از شلف دیواری آشپزخانه فلزی استفاده کنید که هماهنگی این وسایل با یکدیگر دکوراسیون شیک و زیبایی را برای شما بسازد.

شلف دیواری آشپزخانه علاوه بر جنس چوبی و فلزی ، به صورت پلاستیکی و شیشه‌ای هم ساخته می‌شوند و انتخاب نوع آن‌ها بستگی به سایر وسایل آشپزخانه و سلیقه‌ی شما دارد.

محل نصب شلف دیواری آشپزخانه

بعد از تهیه‌ی شلف دیواری آشپزخانه باید دقت داشته باشید که شلف‌ها را در جای مناسبی نصب کنید زیرا نصب کردن شلف‌ها در جای مناسب نکته‌ی بسیار مهمی می‌باشد که رعایت کردن آن باعث زیبایی بیشتر محیط می‌شود.

به طور مثال اگر شلف دیواری آشپزخانه را تهیه کنید اما آن را در جای نامناسب قرار دهید نه تنها به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک نمی‌کند ، بلکه باعث بهم ریختگی محیط آشپزخانه شما می‌شود.

حال به معرفی چند محل نصب مناسب برای شلف دیواری آشپزخانه می‌پردازیم:

اطراف پنجره

اگر آشپزخانه منزل شما پنجره داشته باشد ، یک مزیت برای آشپزخانه‌ به حساب می‌آید و نور داخل آشپزخانه به خوبی تامین می‌گردد.

در برخی منزل‌هایی که از کابینت استفاده می‌کنند و کابینت‌های آن‌ها در اطراف پنجره می‌باشد ، خواهید دید که با وجود کابینت‌ها نور مناسب به داخل آشپزخانه وارد نمی‌شود و فقط به همان قسمت روبرو می‌تابد.

اگر از شلف دیواری آشپزخانه استفاده می‌کنید بهترین مکان برای آن‌ها اطراف پنجره می‌باشد. چون شلف‌ها باز هستند و دارای در و محیط بسته نمی‌باشند به راحتی همه‌ی نور از پنجره به درون آشپزخانه می‌آید و قفسه‌های شلف هرگز مانع نور نخواهند بود.

اطراف هود

در برخی از آشپزخانه‌ها هود را به صورت مخفی قرار می‌دهند و حالت توکار دارد که مشخص نیست اما در برخی دیگر از منزل‌ها دارای هود‌های زیبایی هستند که کاملا در معرض دید قرار دارد.

انتخاب اینکه هود در منزل به چه صورت قرار بگیرد بستگی به سلیقه‌ی افراد دارد. در این قسمت منظور از نصب شلف دیواری آشپزخانه در اطراف هود‌ ، هود هایی می‌باشد که کاملا در معرض دید هستند و حالت دکوراتیو و زیبایی به آشپزخانه بخشیده‌اند.

با نصب شلف در اطراف هود ، زیبایی را به آشپزخانه دعوت کنید.

دقت داشته باشید که نصب شلف در اطراف هود علاوه بر زیبایی که دارد ، بسیار کاربردی می‌باشد زیرا به راحتی می‌توانید ادویه‌ها و ابزار مهمی که برای آشپزی نیاز دارید را استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن آن‌ها به قسمت‌های دیگر آشپزخانه بروید.

بالای سینک

یکی دیگر از قسمت‌هایی که مدام با آن کار دارید ، سینک آشپزخانه می‌باشد که برای شستن ظرف‌ها از آن استفاده می‌کنید و زمان زیادی را در این قسمت می‌گذرانید.

معمولا در قسمت بالای سینک از کابینت‌های بسته استفاده می‌کنند.

اگر از شلف دیواری آشپزخانه در قسمت بالای سینک استفاده کنید کار خود را راحت‌تر می‌کنید و به سرعت و راحت می‌توانید به وسایل دسترسی داشته باشید.

با نصب کردن شلف دیواری در این قسمت، دکوراسیون آشپزخانه خود را مدرن و زیبا کنید. استفاده از شلف دیواری دلفین در این قسمت زیبایی محیط را چند برابر می‌کند و ماندگاری بالای آن باعث می‌شود که در زمان طولانی از این شلف‌ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که هر موقع قصد تغییر دکوراسیون منزل را داشتید ، می‌توانید به راحتی شلف‌ها را جابجا کنید و در قسمت دیگری قرار دهید.

شلف بالای سینک

فضاهای ناقص

حتما در برخی از منزل‌ها متوجه بعضی قسمت‌ها در آشپزخانه شده‌اید که هیچ استفاده‌ای ندارند و امکان نصب کابینت هم در آن قسمت‌ها وجود ندارد.

این قسمت‌ها صاف و استاندارد نیستند و بدون استفاده مانده‌اند. بهترین راه حل برای این قسمت‌ها، استفاده از شلف می‌باشد.

به این صورت که با نصب کردن شلف دیواری آشپزخانه ، این قسمت را به راحتی پر کنید.

با قرار دادن وسایل دکوری آشپزخانه بر روی شلف‌ها زیبایی محیط را چند برابر کنید و بهترین استفاده را از این قسمت‌ها ببرید. با تهیه‌ی شلف‌های ساده و زیبا این قسمت‌ها را زیبا کنید.

کنار کابینت در انتهای آشپزخانه

معمولا قسمت‌های انتهایی آشپزخانه دارای مکان‌های قابل استفاده‌ای هستند که به خاطر عمق کمی که دارند کابینت نمی‌شوند و باید برای آن قسمت از شلف دیواری آشپزخانه استفاده کنید.

با اندازه گیری آن قسمت به صورت دقیق شلف مورد نظر خود را که هماهنگ با رنگ کابینت‌ها می‌باشد، سفارش دهید و فضای آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید.

با انجام این کار دکوراسیون آشپزخانه شما بی نظیر خواهد شد.

بالای جزیره

معمولا شلف دیواری آشپزخانه کاربرد زیادی دارد و اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید که  لزوما برای آشپزخانه از شلف‌های دیواری استفاده نمی‌شود بلکه می‌توانید از قفسه‌هایی که در قسمت بالای جزیره آویزان می‌شوند هم استفاده کنید که زیبایی خاص خود را دارند و جلوه‌ی بسیار زیبایی دارند. البته توجه داشته باشید که باید ارتفاع آن را متناسب در نظر بگیرید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

می‌توانید وسایل دکوری ، گل ، ظرف‌های پذیرایی و … را درون آن قرار دهید که علاوه بر زیبایی که دارند بسیار پرکاربرد هم خواهند بود و دکوراسیونی مدرن برای شما ایجاد می‌کند.

زیر شیروانی

اگر آشپزخانه‌ی منزل شما دارای سقف کوتاه یا شیب‌دار می‌باشد و با این وجود امکان کابینت کردن آشپزخانه وجود ندارد، بهترین راه استفاده از شلف‌های زیبا در این قسمت می‌باشد.

با تهیه‌ی شلف دیواری آشپزخانه در اندازه‌ای متناسب با مکان مورد نظر شما، از فضای کوچک خود بهترین استفاده را ببرید و یک دکوراسیون زیبا و خاص بسازید.

مهم نیست که فضاهای شما به چه صورتی باشد، مهم این است که از بهترین وسایل و ابزار برای فضای خود استفاده کنید و در همه حال به فکر ساختن دکوراسیون زیبا باشید.

جلوی پنجره

اگر در قسمت پشت پنجره‌ی آشپزخانه‌ی شما منظره‌ی زیبایی وجود ندارد، می‌توانید جلوی پنجره را زیبا کنید و فضایی بی نظیر ایجاد کنید.

به این صورت که با نصب کردن شلف‌های دیواری در قسمت جلوی پنجره، از این قسمت بهترین استفاده را ببرید.

دیگر نیازی به نصب کردن پرده هم نخواهید داشت و محیط آشپزخانه‌ی شما همواره روشن و نورانی خواهد بود.

با توجه به معرفی قسمت‌هایی که برای نصب شلف انجام شد به راحتی می‌توانید متناسب با فضای خود، شلف مناسب را انتخاب کنید و در جای مناسبی قرار دهید.

 شلف دیواری آشپزخانه دلفین بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود.

با خرید شلف دیواری آشپزخانه دلفین ، تجربه‌ی داشتن یک دکوراسیون خاص را داشته باشید.

طبقه دیواری دلفین مدل ۱۰۲۳۷-WD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *