آشپزخانه

همه‌ی آنچه باید درباره شلف دیواری آشپزخانه بدانید.

شلف دیواری

شلف‌ها طبقه‌های دیواری ظریف، شیک و پرکاربردی هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و در قسمت‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود. به طور مثال شلف دیواری آشپزخانه که در آشپزخانه استفاده می‌شود و علاوه بر زیبایی که دارد، کاربردهای زیادی دارد.

شلف در لغت به معنای طاقچه می‌باشد البته درست است زیرا شلف‌ها مانند طاقچه‌های ظریفی هستند که مطابق سلیقه‌ی شما در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار نصب می‌شوند.

شلف دیواری کاربردهای زیادی دارد و می‌توانید وسایل دلخواه خود را بر روی آن قرار دهید که انتخاب آن بستگی به سلیقه‌ی شما و محلی که شلف را نصب کرده‌اید دارد.

به طور مثال اگر شلف را در زیر تلویزیون نصب کرده‌اید ، می‌توانید دستگاه‌های پخش کننده‌ی خود را بر روی آن قرار دهید.

اگر شلف را در اتاق خواب خود نزدیک به تخت خواب نصب کرده‌اید می‌توانید قاب عکس یا مجسمه‌های تزیینی را بر روی آن قرار دهید.

اگر شلف در پذیرایی شما می‌باشد می‌توانید از وسایل دکوری زیبا استفاده کنید که دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر دهد.

و اگر از شلف دیواری آشپزخانه استفاده کنید بهتر است وسایل آشپزخانه را بر روی آن قرار دهید.

شلف دیواری دلفین مدل ۱۰۲۰۹-WD
اسفاده از شلف دیواری چوبی در آشپزخانه

همانطور که گفته شد شلف‌ها در هر قسمتی که نصب شوند کاربرد مخصوص همان قسمت را دارند و می‌توان گفت که کاربرد آن بستگی به شما دارد.

این‌که شما به یک شلف دیواری آشپزخانه برای قرار دادن وسایل خود نیاز داشته باشید یا به یک شلف برای قرار دادن وسایل تزیینی بستگی به نیاز شما دارد. شلف‌ها یکی از پرکاربرد ترین وسایلی هستند که قابل استفاده در همه جا می‌باشند. اگر قصد خرید شلف دارید بهتر است بدانید که بهترین گزینه برای خرید ، شلف‌های دلفین می‌باشد که در کیفیت و کارایی بی نظیر هستند و یک انتخاب فوق العاده می‌باشد که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد.

شلف دیواری آشپزخانه چیست ؟

استفاده از شلف دیواری آشپزخانه یک ایده‌ی فوق‌العاده برای کسانی می‌باشد که به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می‌دهند و می‌خواهند که محیط آشپزخانه آن‌ها همواره منظم و زیبا باشد.

توجه داشته باشید که شلف دیواری آشپزخانه در مدل‌های گوناگونی طراحی شده است که می‌توانید یکی از آن‌ها را متناسب با نوع دکوراسیون آشپزخانه‌ی خود، تهیه کنید و لوازمی که به دسترسی سریع نیاز دارند را بر روی آن قرار دهید.

استفاده از شلف دیواری آشپزخانه در خانه‌های کوچکی که دارای آشپزخانه‌ای کوچک هستند بیشتر کاربرد دارد. زیرا فضای زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانند بسیاری از ظرف‌های خود را بر روی آن قرار دهند و دیگر نگران کمبود جا نباشند.

توجه داشته باشید که با تهیه چند عدد شلف می‌توانید آن‌ها را به صورت چند طبقه نصب کنید که علاوه بر زیبایی که دارند، فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند.

شلف‌های دیواری در جنس‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید تهیه کنید البته توجه داشته باشید که معمولا از شلف‌های چوبی برای این محیط استفاده می‌شود.

معمولا آشپزخانه‌ها دارای متراژ کمتری نسبت به سایر قسمت‌های منزل می‌باشند و این موضوع باعث شده است که شلف دیواری آشپزخانه یک گزینه‌ی مناسب برای قرار دادن وسایلی باشد که درون کابینت‌ها جا نمی‌شوند.

البته توجه داشته باشید که وسایل مربوطه را به صورت مرتب و زیبا قرار دهید زیرا همگی در معرض دید قرار دارند و اگر به صورت نامنظم چیده شوند ، جلوه‌ی زیبایی ندارند.

شلف دیواری آشپزخانه مانند سایر شلف‌ها به عنوان یک وسیله‌ی کاربردی و تزیینی استفاده می‌شود که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و دکوراسیون آشپزخانه را به زیبایی تغییر داده است.

اگر قصد خرید شلف دیواری آشپزخانه دارید ، شلف دیواری آشپزخانه دلفین را در اولویت انتخاب خود قرار دهید زیرا یکی از معروف ترین و شگفت انگیز ترین برند‌های موجود در بازار می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.

طبقه دیواری دلفین کد ۱۰۲۲۴
شلف و طبقه دیواری آشپزخانه | ساد و شیک

مزایای شلف دیواری آشپزخانه

استفاده از شلف دیواری آشپزخانه مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند و بهتر است با آن‌ها آشنا شوید:

  1. افزایش فضا: همانطور که گفته شد با نصب شلف دیواری در آشپزخانه ، می‌توانید به افزایش فضا برای قرار دادن وسایل کمک کنید.
    با افزایش فضای آشپزخانه خواهید دید که محیط آشپزخانه‌ی شما چقدر مرتب و منظم شده است.
  2. نصب راحت: به طور کلی شلف‌های دیواری قابلیت نصب راحتی دارند و برخی از آن‌ها به کمک پیچ و مهره و برخی دیگر به کمک میخ به راحتی نصب می‌شود.
    البته توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که شلف دیواری آشپزخانه را می‌توانید در هر جایی که دوست داشتید نصب کنید یا بعد از گذشت زمان می‌توانید محل نصب آن را تغییر دهید که همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد.
  3. افزایش زیبایی: وجود شلف دیواری آشپزخانه باعث زیبایی بیشتر این محیط می‌شود و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشد.
    توجه داشته باشید که وجود شلف در آشپزخانه علاوه بر زیبایی که دارد باعث به وجود آمدن حس گرمی و نشاط افراد می‌شود و آرامش وصف ناپذیری به این محیط کوچک می‌بخشد.
    شاید شلف‌ها وسایل کوچکی باشند اما تاثیرات بزرگی در دکوراسیون منزل دارند.
  4. دسترسی راحت به وسایل: با نصب شلف دیواری آشپزخانه و قرار دادن وسایل مورد نظر بر روی آن ، به راحتی می‌توانید به این وسایل دسترسی داشته باشید و هر زمان که بخواهید از آن‌ها استفاده کنید.
    توجه داشته باشید که خانم‌ها معمولا وسایلی که کاربری‌تر هستند و استفاده‌ی بیشتری دارند را بر روی شلف می‌گذارند و کار خود را راحت می‌کنند.
  5. آلودگی و گرد و غبار کمتر: شاید برای شما هم جالب باشد که با وجود شلف دیواری آشپزخانه، آلودگی در محیط کمتر می‌شود زیرا اگر گرد و غبار در قفسه دیده شود به راحتی می‌توانید به کمک یک دستمال آن را تمیز کنید.
    توجه داشته باشید که اگر گرد و غبار داخل کابینت‌ها و کشوها جمع شود تمیز کردن آن‌ها کار سختی می‌باشد اما تمیز کردن سطح شلف‌ها کار راحتی است که نیاز به زمان زیادی هم ندارد.
  6. بزرگ‌تر به نظر رسیدن آشپزخانه: با توجه به جمع و جور بودن شلف‌ها خواهید دید که این وسایل برای نصب کردن نیاز به فضای زیادی ندارند.
    که همین موضوع باعث شده است که فضای آشپزخانه‌ی شما بزرگ‌تر، جا دارتر و حتی روشن‌تر به نظر برسد و زیبایی آن همه را مجذوب خود کند.
    توجه داشته باشید که روشن‌تر به نظر رسیدن آشپزخانه به این دلیل است که نور به راحتی بین شلف‌ها تابیده می‌شود و به نقاط دیگر آشپزخانه هم می‌رسد.
طبقه دیواری دلفین مدل ۱۰۲۳۷-WD
شلف دیواری آشپزخانه طبقه دار

‌علاوه بر مزایایی که برای شلف دیواری آشپزخانه گفته شد، مزایای دیگری هم وجود دارند که هنگام استفاده از این وسیله متوجه آن خواهید شد.

شلف دیواری آشپزخانه دلفین

شلف دیواری آشپزخانه دلفین در مدل‌های گوناگونی طراحی شده است و برای همه‌ی افراد با هر نوع سلیقه‌ای مناسب می‌باشد.

شلف‌های دیواری دلفین همگی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که باعث شده است این محصولات ماندگاری بالایی داشته باشند و در مدت طولانی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای خرید شلف دیواری دلفین می‌توانید به سایت دلفین ایران مراجعه کنید و در بخش خرید شلف و طبقه دیواری انواع شلف‌های دلفین را با هم مقایسه کنید.

توجه داشته باشید که در قسمت پایین هر محصول تمام ویژگی‌های محصول قید شده است. به طور مثال در قسمت پایین شلف‌ها قید شده است که برای کدام قسمت از منزل کاربرد دارد.

به این صورت انتخاب شما راحت‌تر خواهد بود و به راحتی می‌توانید یک شلف دیواری آشپزخانه شیک و بادوام تهیه کنید.

شلف‌های دیواری دلفین در جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند که به شرح زیر می‌باشند:

  • چوبی: این نوع شلف دلفین که از چوب‌های مرغوب و باکیفیت ساخته شده‌اند و زیبایی خاص خود را دارند. از این نوع شلف می‌توانید در اتاق ، پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید.
  • پی وی سی: این نوع شلف‌ها بسیار مقاوم و بادوام هستند و می‌توانید از آن‌ها در حمام، سرویس بهداشتی و سایر قسمت‌های منزل استفاده کنید.
  • MDF: این نوع از شلف هم طرفداران خاص خود را دارد و می‌توانید در آشپزخانه ، پذیرایی و اتاق خواب از آن استفاده کنید.
طبقه دیواری مدل SARO 60 WD مناسب برای شلف دیواری آشپزخانه است.
شلف دیواری ساده آشپزخانه

البته توجه داشته باشید که می‌توانید آن‌‌ها را در هر قسمتی از منزل که دوست داشته باشید نصب کنید و انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد.

فقط باید به این نکته دقت داشته باشید که برای حمام و سرویس بهداشتی نمی‌توانید از شلف‌های چوبی استفاده کنید زیرا این محیط‌ها همواره مرطوب هستند و استفاده از شلف چوبی در محیط‌های مرطوب توصیه نمی‌شود.

برای انتخاب شلف دیواری آشپزخانه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید. در مقاله معرفی شلف دیواری آشپزخانه چند شلف مناسب را به شما معرفی کرده ایم.

شلف‌های دلفین بسیار مقاوم هستند و تحمل وزن‌های بالا را دارند ، نصب آن‌ها راحت است و در زمان کمی انجام می‌گیرد.

قیمت آن‌ها مناسب و به صرفه می‌باشد ، طراحی‌های زیبا و مدرن آن‌ها توجه همه را به خود جلب می‌کند ، دارای سطحی صاف و بدون موج هستندو انتخابی مطمئن برای شما می‌باشد.

با خرید شلف دیواری آشپزخانه دلفین ، آشپزخانه‌ای مدرن و جذاب داشته باشید که توجه همگان را به خود جلب کند. از صفحه اینستاگرام صنایع بهداشتی دلفین ایران دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *